| | |
20.12.2021 08:04 -
Chladící systém / C5 III 1.6 16V THP
|
3329681
|
|
ragadozo
|
Město: Zeliezovce, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 27 |
|
|
Dobry menil som na c5 1.6 thp rozvody+ repas hlavy + repas turba motor ide sem tam sa zapne ventilator ale spodna hadica chladica je stale studena budik ukazuje 90 stup.dobre kuri ale pteco je spodna hadica hladica studena dakujem za rady
Dobry menil som na c5 1.6 thp rozvody+ repas hlavy + repas turba motor ide sem tam sa zapne ventilator ale spodna hadica chladica je stale studena budik ukazuje 90 stup.dobre kuri ale pteco je spodna hadica hladica studena dakujem za rady
|
|
28.01.2022 06:36 -
Re: Chladící systém / C5 III 1.6 16V THP
|
3332869
|
|
ragadozo
|
Město: Zeliezovce, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 27 |
|
|
Cau diagnostika nepise nic voda nevrie kuri dobre len ta hadica je studena
Cau diagnostika nepise nic voda nevrie kuri dobre len ta hadica je studena
|
|
31.01.2022 06:34 -
Re: Chladící systém / C5 III 1.6 16V THP
|
3333074
|
|
Hanz 397
|
|
|
Aha, já to patně pochopil. Myslel jsem, e ti vadí, e se spoutí často větrák i kdy je studená.
Tak ti to asi dobře chladí 🤣
Spodní hadice je vratka z chladiče. Kdy má na teploměru provozní teplotu, tak se stejně zahřeje a po delí, nebo razantnějí jízdě. A pokud bez problémů dosáhne a udrí motor provozní teplotu, tak bych asi ádný problém nehledal.
Aha, já to patně pochopil. Myslel jsem, e ti vadí, e se spoutí často větrák i kdy je studená.
Tak ti to asi dobře chladí 🤣
Spodní hadice je vratka z chladiče. Kdy má na teploměru provozní teplotu, tak se stejně zahřeje a po delí, nebo razantnějí jízdě. A pokud bez problémů dosáhne a udrí motor provozní teplotu, tak bych asi ádný problém nehledal.
|
|
02.02.2022 11:07 -
Re: Chladící systém / C5 III 1.6 16V THP
|
3333217
|
|
ragadozo
|
Město: Zeliezovce, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 27 |
|
|
Cau Hanz este by som sa opital .mam dost nizke volnobezne otacky . Co riadi volnobezne otacky pri 1.6 thp a hovori sa ze termostat otvara az pri 105 C nemera to nejake cidlo vody tie otacky
Cau Hanz este by som sa opital .mam dost nizke volnobezne otacky . Co riadi volnobezne otacky pri 1.6 thp a hovori sa ze termostat otvara az pri 105 C nemera to nejake cidlo vody tie otacky
|
|
02.02.2022 12:54 -
Re: Chladící systém / C5 III 1.6 16V THP
|
3333218
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja take otazka jakou vodni pumpu motor ma ,jestli elektrickou vlozenou nebo obycejnou a v jakem stavu..take zalezi na tom jestli nekdo proste nesmazal chybu vodni pumpy a nic s tim neudelal,ta chyba tam stale bude ale uz se nezobrazi...
ja take otazka jakou vodni pumpu motor ma ,jestli elektrickou vlozenou nebo obycejnou a v jakem stavu..take zalezi na tom jestli nekdo proste nesmazal chybu vodni pumpy a nic s tim neudelal,ta chyba tam stale bude ale uz se nezobrazi...
|
|
02.02.2022 14:45 -
Re: Chladící systém / C5 III 1.6 16V THP
|
3333219
|
|
ragadozo
|
Město: Zeliezovce, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 27 |
|
|
Cau ake ma mat volnobezne otacky motor 1.6 thp za studena a za tepla
Cau ake ma mat volnobezne otacky motor 1.6 thp za studena a za tepla
|
|
02.02.2022 17:22 -
Re: Chladící systém / C5 III 1.6 16V THP
|
3333234
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
700ą50 zvysene cca 900ą50
700ą50 zvysene cca 900ą50
|
|
02.02.2022 17:50 -
Re: Chladící systém / C5 III 1.6 16V THP
|
3333235
|
|
Hanz 397
|
|
|
autodiag napsal(a): ja take otazka jakou vodni pumpu motor ma ,jestli elektrickou vlozenou nebo obycejnou a v jakem stavu..take zalezi na tom jestli nekdo proste nesmazal chybu vodni pumpy a nic s tim neudelal,ta chyba tam stale bude ale uz se nezobrazi...
Tenhle zázrak má vodní pumpu poháněnou přes elektricky ovládanou (diagnostikovatelnou) vloenou kladku. Pokud by nefungovala,tak by se auto hodně těko ohřívalo, protoe defaultně je kladka nastavená tak,e vodní pumpa jede naplno. A jak jsem psal,je diagnostikovatelná,take by byla uloená chyba v motorové jednotce.
@ragadozo: ano, termostat otevírá kolem 100 stupňů,ale není to zase tak jednoduché. Je taky elektricky ovládanej a pokud bys jel tak,e by hrozilo přehřátí hlavy, přičem by v dalích místech motoru byla teplota výrazně nií,tak ho jednotka otevře a spustí vodní čerpadlo na vyí výkon. No a jetě, aby tam toho nebylo málo,tak tam je (ale to asi ví) přídavné elektrické čerpadlo na chlazení turbíny.
Take,pokud se ti zdá provoz motoru nestandardní, tak bych proel věrohodnost a koherenci vech relevantních čidel (čidla teploty vody tam jsou tuím dvě,nebo tři podle verze motoru), řízení obou vodních čerpadel, pak čidla teplot vduchu (zase jsou dvě), udělal bych kompletní adaptace a vidělo by se...
Tenhle zázrak má vodní pumpu poháněnou přes elektricky ovládanou (diagnostikovatelnou) vloenou kladku. Pokud by nefungovala,tak by se auto hodně těko ohřívalo, protoe defaultně je kladka nastavená tak,e vodní pumpa jede naplno. A jak jsem psal,je diagnostikovatelná,take by byla uloená chyba v motorové jednotce.
@ragadozo: ano, termostat otevírá kolem 100 stupňů,ale není to zase tak jednoduché. Je taky elektricky ovládanej a pokud bys jel tak,e by hrozilo přehřátí hlavy, přičem by v dalích místech motoru byla teplota výrazně nií,tak ho jednotka otevře a spustí vodní čerpadlo na vyí výkon. No a jetě, aby tam toho nebylo málo,tak tam je (ale to asi ví) přídavné elektrické čerpadlo na chlazení turbíny.
Take,pokud se ti zdá provoz motoru nestandardní, tak bych proel věrohodnost a koherenci vech relevantních čidel (čidla teploty vody tam jsou tuím dvě,nebo tři podle verze motoru), řízení obou vodních čerpadel, pak čidla teplot vduchu (zase jsou dvě), udělal bych kompletní adaptace a vidělo by se...
|
|
03.02.2022 07:42 -
Re: Chladící systém / C5 III 1.6 16V THP
|
3333281
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Hanz 397 napsal(a): Tenhle zázrak má vodní pumpu poháněnou přes elektricky ovládanou (diagnostikovatelnou) vloenou kladku. Pokud by nefungovala,tak by se auto hodně těko ohřívalo, protoe defaultně je kladka nastavená tak,e vodní pumpa jede naplno. A jak jsem psal,je diagnostikovatelná,take by byla uloená chyba v motorové jednotce.
ano to ja vim,proto jsem to napsal,vim ze je diagnostikovatelna je to akcni clen ECU ,nicmene ve starsich verzich FW a prvnich verzich motoru (EURO5) byla diagnostikovatelna jen jednou..videl jsem to asi 3 ..u novych (EURO6) jsem to jeste nevidel..
mam pocit ze tento problem meli i soudruzi v NDR s BMW
ano to ja vim,proto jsem to napsal,vim ze je diagnostikovatelna je to akcni clen ECU ,nicmene ve starsich verzich FW a prvnich verzich motoru (EURO5) byla diagnostikovatelna jen jednou..videl jsem to asi 3 ..u novych (EURO6) jsem to jeste nevidel..
mam pocit ze tento problem meli i soudruzi v NDR s BMW
|
|
| |
|
|