| | |
27.12.2020 22:10 -
Otáčky motoru cca 1200
|
3295052
|
|
Walter 5
|
Město: Lovosice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 2 |
|
|
u jsem váně zoufalý, otáčky motoru se drí na hodnotě cca 1200, dělá to neustále, kdy je motor teplý, studený prostě furt. jedině kdy to přestane je, kdy se selápne brzdový pedál, dělá to i kdy se odpojí podtlak k posilovači.
Dělali se na tom haviče a přetěsňovalo se to plastové víko na motoru. ve zapojeno jak bylo, 3x kontrolováno, podtlaky podle schematu, na víku nová těsnění.
Jedinou závdu kterou to píe je P0269 pokles výkonu válec 3 a P0263 pokles výkonu válec 1
motor běí normálně, pokles výkonu nepozoruji, závada na palubce nesvítí
bylo to v autorizáku, tvrdili e se musí nakodovat vstřiky a přehrát soft, ani jedno nepomohlo
nesetkal se někdo s něčím podobným??? Děkuji
u jsem váně zoufalý, otáčky motoru se drí na hodnotě cca 1200, dělá to neustále, kdy je motor teplý, studený prostě furt. jedině kdy to přestane je, kdy se selápne brzdový pedál, dělá to i kdy se odpojí podtlak k posilovači.
Dělali se na tom haviče a přetěsňovalo se to plastové víko na motoru. ve zapojeno jak bylo, 3x kontrolováno, podtlaky podle schematu, na víku nová těsnění.
Jedinou závdu kterou to píe je P0269 pokles výkonu válec 3 a P0263 pokles výkonu válec 1
motor běí normálně, pokles výkonu nepozoruji, závada na palubce nesvítí
bylo to v autorizáku, tvrdili e se musí nakodovat vstřiky a přehrát soft, ani jedno nepomohlo
nesetkal se někdo s něčím podobným??? Děkuji
|
|
29.12.2020 16:31 -
Re: Otáčky motoru cca 1200
|
3295306
|
|
Robert
|
Město: Horní Holetín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 52 |
|
|
Se stejnou závadou jsem se potkal kdysi na 66 kW HDi v Berlingu. Tam byl problém v ŘJ motoru, ŘJ si myslela, e je auto v pohybu a proto byl zvýený volnoběh. U naftového motoru jsou otáčky závislé jenom na mnoství vstříknuté nafty na zdvih a dávku si počítá a upravuje ŘJ motoru, poadované volnoběné otáčky jsou zadané v datových mapách ŘJ. Nakódované vstřiky asi fakt být musí, ale uvědom si, e pokud mají naběhané X desítek km, pravděpodobně budou ji jejich mechanické vlastnosti změněné a museli by se nechat vygenerovat kódy nové tak, jako po opravě vstřiku. Jestli jste měli vstřiky venku, přeházeli je mezi sebou a znovu zapisovali kódy, smázly se tím zapsané autoadaptační hodnoty v ŘJ a buď se s tím ŘJ po několika tisících km srovná a sama se zkoriguje, nebo taky nemusí. Při takovýchto opravách se vdy vrací vstřiky na místo, kde původně byly.
Se stejnou závadou jsem se potkal kdysi na 66 kW HDi v Berlingu. Tam byl problém v ŘJ motoru, ŘJ si myslela, e je auto v pohybu a proto byl zvýený volnoběh. U naftového motoru jsou otáčky závislé jenom na mnoství vstříknuté nafty na zdvih a dávku si počítá a upravuje ŘJ motoru, poadované volnoběné otáčky jsou zadané v datových mapách ŘJ. Nakódované vstřiky asi fakt být musí, ale uvědom si, e pokud mají naběhané X desítek km, pravděpodobně budou ji jejich mechanické vlastnosti změněné a museli by se nechat vygenerovat kódy nové tak, jako po opravě vstřiku. Jestli jste měli vstřiky venku, přeházeli je mezi sebou a znovu zapisovali kódy, smázly se tím zapsané autoadaptační hodnoty v ŘJ a buď se s tím ŘJ po několika tisících km srovná a sama se zkoriguje, nebo taky nemusí. Při takovýchto opravách se vdy vrací vstřiky na místo, kde původně byly.
|
|
01.01.2021 20:48 -
Re: Otáčky motoru cca 1200
|
3295751
|
|
Walter 5
|
Město: Lovosice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Vstřiky se z motoru vůbec nevyndaly, jen se k nim odpojila kabelá a sundala se railová lita s trubkami ke vstřikům, a aby se do vstřiků nedostal bordel dal jsem na ně záslepky a pak ve vrátil tak jak bylo.
Jetě jsem na tom proměřoval motorovou kabelá jestli není někde zlomený, nebo pokozený vodič, taky bez výsledku.
Korekce vstřiků dle diagnostiky v pořádku, tlak z vysokotlaku taky v pořádku.
Pedál plynu taky ukazuje správné hodnoty
Vyzkoueny ovládací ventily EGRu, ovládání turba, klapek v sání ( výměnou za nové )
Zkontrolovány komplet podtlaky jestli to někde nepřisává vzduch
Jen při kontrole tlaku turba to nemá úplně ty poadované hodnoty, ale do nouze to nepadá a není to znát na výkonu vozu, e tlačí nepatrně míň. Co by sice vysvětlovalo pokles výkonu, kdyby nějaký byl, ale nevysvětluje to zvýené otáčky motoru
Vstřiky se z motoru vůbec nevyndaly, jen se k nim odpojila kabelá a sundala se railová lita s trubkami ke vstřikům, a aby se do vstřiků nedostal bordel dal jsem na ně záslepky a pak ve vrátil tak jak bylo.
Jetě jsem na tom proměřoval motorovou kabelá jestli není někde zlomený, nebo pokozený vodič, taky bez výsledku.
Korekce vstřiků dle diagnostiky v pořádku, tlak z vysokotlaku taky v pořádku.
Pedál plynu taky ukazuje správné hodnoty
Vyzkoueny ovládací ventily EGRu, ovládání turba, klapek v sání ( výměnou za nové )
Zkontrolovány komplet podtlaky jestli to někde nepřisává vzduch
Jen při kontrole tlaku turba to nemá úplně ty poadované hodnoty, ale do nouze to nepadá a není to znát na výkonu vozu, e tlačí nepatrně míň. Co by sice vysvětlovalo pokles výkonu, kdyby nějaký byl, ale nevysvětluje to zvýené otáčky motoru
|
|
| |
|
|