| | |
26.11.2020 21:36 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3292606
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Jestli netuí, co se po tobě chce, tak váně raději k někomu zajeď...
(Neměřit hodnoty tlaků turb za jízdy.)
Váně netuím, proč do toho mixuje FAP, kdy o něm v diag nepadla ani hláka.
Jestli netuí, co se po tobě chce, tak váně raději k někomu zajeď...
(Neměřit hodnoty tlaků turb za jízdy.)
Váně netuím, proč do toho mixuje FAP, kdy o něm v diag nepadla ani hláka.
|
|
27.11.2020 00:42 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3292622
|
|
jruze
|
|
|
bery2 napsal(a): A jetě něco dodám, po výměně toho konektoru jsem zajel na rampu podívat se, jestli neúřadovala nějak kuna a nic jsem nenael pokozeného jen jsem se párkrát dotkl kabeláe snímače na výfuku , el do auta a ejhle kontrolka motoru, u při zapnutí klíčku nesvítila, tak jsem jel auto projet cca 40 km a ve fungovalo jak má. Přijel jsem zpátky aby jsem se podíval na tu kabelá jestli není kouslá ,prohlídl jí a ona v pořádku .Jdu do auta a kontrolka motoru zase svítila a auto zase po chvilce nejelo. Pak jsem s ní zkouel pohnout několikrát a u to nelo .Proměřil jsem kabelá a taky ok. Pokud mi to padne do nouzáku tak se ani nerozsvítí kontrolka service jen pořád svítí kontolka motoru a na displeji se mi objeví závada Fap.
jruze : Na podtlakové ventily jsem se díval a nael jsem 2 s třemi vývody a 1 dvojitý ve na předku ,trubky vyzkoueny a podtlak drí a nahoře motoru je senzor ovládání tlaku turba 2 od kterého vede 1 hadička dolu k turbu a nevím kde je do turba napojená. I tam jsem zkouel mírně podtlak a tam ádný není ,úplně volně profouknutelné vzduchem .Nákres jsem zatím nesehnal . Na turbu jsou 3 membránové ,,nevím název ,, a do nich vedou hadičky z elektro ventilu turbodmychadla . Pokud jakékoliv čidlo nebo podtlak odstavím ihned mi to v diag zahlásí poruchu.
No jak by mohl být podtlak nebo odpor na snímači tlaku turba kdy druhý konec té hadičky od snímače končí ,, v obalu turba 2 ? = tam je samozřejmě jen tlak turba 2 ( pokud je) - zkusím ti nafotit bi turbo co tu mám jedno rozlítlé ( druhé jsem rozebral na pouitelné díly - to měli ,,jen utrenou osičku na turbu 1. )
No jak by mohl být podtlak nebo odpor na snímači tlaku turba kdy druhý konec té hadičky od snímače končí ,, v obalu turba 2 ? = tam je samozřejmě jen tlak turba 2 ( pokud je) - zkusím ti nafotit bi turbo co tu mám jedno rozlítlé ( druhé jsem rozebral na pouitelné díly - to měli ,,jen utrenou osičku na turbu 1. )
|
|
27.11.2020 07:34 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3292639
|
|
bery2
|
Město: TŘET, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 31 |
|
|
jruze napsal(a): No jak by mohl být podtlak nebo odpor na snímači tlaku turba kdy druhý konec té hadičky od snímače končí ,, v obalu turba 2 ? = tam je samozřejmě jen tlak turba 2 ( pokud je) - zkusím ti nafotit bi turbo co tu mám jedno rozlítlé ( druhé jsem rozebral na pouitelné díly - to měli ,,jen utrenou osičku na turbu 1. ) Díky za ochotu , u jsem nákres s tím snímačem nael .
Díky za ochotu , u jsem nákres s tím snímačem nael .
|
|
27.11.2020 08:16 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3292640
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
bery2 napsal(a): Nic do diagu nic nemontuji a u jsem psal , e pokud auto přejde do nouzáku, tak se na displeji a to myslím v autě 1 x naskočí závada fap a v diagu u jen P023E . P0104 u odstraněna . A zatím nemohu nic nahrát jeliko mám vadnou baterii v nb .. co znamená e za sebou nepotáhnu kabel
Ře to, co má v diag. Ne, co ti naskakuje na palubním PC. Tam mohou být velijaké bludy. Dalí příspěvek napíi, a naměří, zda se mění hodnoty tlaků turb za jízdy...
Obecně ře příčinu a né sekundární projevy. Ta hláka o FAP zrovna takový sekundární projev bude.
Příčinou, si myslím, bude vadný snímač tlaku turba. Aby se to dokázalo, je třeba naměřit ty tlaky. Takhle je to snad napsáno více polopaticky.
Ře to, co má v diag. Ne, co ti naskakuje na palubním PC. Tam mohou být velijaké bludy. Dalí příspěvek napíi, a naměří, zda se mění hodnoty tlaků turb za jízdy...
Obecně ře příčinu a né sekundární projevy. Ta hláka o FAP zrovna takový sekundární projev bude.
Příčinou, si myslím, bude vadný snímač tlaku turba. Aby se to dokázalo, je třeba naměřit ty tlaky. Takhle je to snad napsáno více polopaticky.
|
|
27.11.2020 14:51 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3292680
|
|
bery2
|
Město: TŘET, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 31 |
|
|
Tony_Z napsal(a): Ře to, co má v diag. Ne, co ti naskakuje na palubním PC. Tam mohou být velijaké bludy. Dalí příspěvek napíi, a naměří, zda se mění hodnoty tlaků turb za jízdy...
Obecně ře příčinu a né sekundární projevy. Ta hláka o FAP zrovna takový sekundární projev bude.
Příčinou, si myslím, bude vadný snímač tlaku turba. Aby se to dokázalo, je třeba naměřit ty tlaky. Takhle je to snad napsáno více polopaticky.
Jasně a zatím díky ,myslí ten snímač na klapce zepředu motoru je tam jetě snímač teploty vzduchu. Jen jsem se díval na díly kdyby náhodou a nabízí 1 snímač tlaku turba a 2 snímač baromertického tlaku . Sháním baterii dp toho nb aby jsem to mohl projet a díky za ochotu.
Jasně a zatím díky ,myslí ten snímač na klapce zepředu motoru je tam jetě snímač teploty vzduchu. Jen jsem se díval na díly kdyby náhodou a nabízí 1 snímač tlaku turba a 2 snímač baromertického tlaku . Sháním baterii dp toho nb aby jsem to mohl projet a díky za ochotu.
|
|
| |
|
|