| | |
26.11.2020 13:24 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3292410
|
|
jruze
|
|
|
Tony_Z napsal(a): Jruze: Nebuď natvanej, e jsi mu tu chybu váhy nemohl odstranit ty alespoň za 2000Kč. Tohle je klubové fórum. Ne reklamní agentura. Nejdřív si máme poradit a kdy to člověk nezvládne sám, tak třeba popojede k jinému členovi, kterému se můe odměnit, jak se domluví. Ale to neustálé pomlouvání rad ostatních jen proto, aby jsi si udělal keft je fakt u děsný.
No jak jsi přiel na to e jsem mu chtěl měnit váhu já a dokonce za 2000,- ? Ne něco takového napíe tak si prosím přečti kolik rad a kolik informací jsem zde dal (včetně návodů jak odstranit) myslím e si se troičku spletl i v tom e odpojuji komponenty důleité k provozu (a pokud ano tak ke zjitění dalích závad - konkrétně s tou váhou protoe ta nebyla příčinou) Jinak ze zamysli kolik času mne stály rady, návody , schemata atd.. xx telefoních a sms rad , cest k nepojízdným autum ?? a věř e větina nedala ani reii za cestu.A vem a jeké rady tady pomlouvám ? To jako e jsem nesouhlasil s tím e mu auto padne do nouze kvůli váze ? To je pomluva - není spí pomluva to co jsi napsal ty ?
Třeba dnes jedu z Veselí do Prahy zjistit proč nestartuje jedno RHR (mám mylenku proč - ale z nedostatku podrobností neradím = ty mi majitel bez diag nedovede dát a i tak by to asi nestačilo) nechce kontakt můe mu poradit aby uetřil (a neboj za cestu k němu nic neučtuji, za diag málo kdy a kdy tak symbolickou)
A jestli se pokouí zde spustit nějakou ,,bouři" proti mně tak hodně zdaru - odemne má zde na foru dost lidí auta a jsou spokojení (dnes se zrovna přijede podívat a koupit jeden - a to proto e předcházející auto odemne mu po dvouletém bezproblémovém provozu nabourali na totálku tak kupuje odemne dalí - nechce pu ho přijet prohlédnout před koupí ?) Nepříjde ti tak trochu trapný co jsi napsal ?
No jak jsi přiel na to e jsem mu chtěl měnit váhu já a dokonce za 2000,- ? Ne něco takového napíe tak si prosím přečti kolik rad a kolik informací jsem zde dal (včetně návodů jak odstranit) myslím e si se troičku spletl i v tom e odpojuji komponenty důleité k provozu (a pokud ano tak ke zjitění dalích závad - konkrétně s tou váhou protoe ta nebyla příčinou) Jinak ze zamysli kolik času mne stály rady, návody , schemata atd.. xx telefoních a sms rad , cest k nepojízdným autum ?? a věř e větina nedala ani reii za cestu.A vem a jeké rady tady pomlouvám ? To jako e jsem nesouhlasil s tím e mu auto padne do nouze kvůli váze ? To je pomluva - není spí pomluva to co jsi napsal ty ?
Třeba dnes jedu z Veselí do Prahy zjistit proč nestartuje jedno RHR (mám mylenku proč - ale z nedostatku podrobností neradím = ty mi majitel bez diag nedovede dát a i tak by to asi nestačilo) nechce kontakt můe mu poradit aby uetřil (a neboj za cestu k němu nic neučtuji, za diag málo kdy a kdy tak symbolickou)
A jestli se pokouí zde spustit nějakou ,,bouři" proti mně tak hodně zdaru - odemne má zde na foru dost lidí auta a jsou spokojení (dnes se zrovna přijede podívat a koupit jeden - a to proto e předcházející auto odemne mu po dvouletém bezproblémovém provozu nabourali na totálku tak kupuje odemne dalí - nechce pu ho přijet prohlédnout před koupí ?) Nepříjde ti tak trochu trapný co jsi napsal ?
|
|
26.11.2020 13:53 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3292412
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Jruze:
Nevkládej vlastní text do citace.
Nejsem tu první den, abych věděl, jak se věci mají. Včetně toho, e nemá smysl se nijak dohadovat. Kadý, kdo tu je déle, ví své.
Jruze:
Nevkládej vlastní text do citace.
Nejsem tu první den, abych věděl, jak se věci mají. Včetně toho, e nemá smysl se nijak dohadovat. Kadý, kdo tu je déle, ví své. :-(
|
|
26.11.2020 14:46 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3292423
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Hanz 397 napsal(a): Nerad, ale musím se zastat Jardy (slovo zastat se není mě oblíbené) , protoe ta chyba váhy je na spoustě biturb, zůstane tam i po vyměně za novou, větinou jde smazat, ale po nějakém čase se tam objeví znovu. Pokud auto jede normálně, tak ji taky neřeím...
mno rad nebo nerad..kvalitni nahradni dil neco stoji ,o tom my dva spolu polemizovat nemusime ...kdyz pouzijes srac za par korun tak ten tam fungovat nebude a bude bud hned ci pozdeji chybu vykazovat...dalsi vec je porucha a porucha..napriklad,at zustaneme u tematu,tady je evidentne PTC ve skratu nebo prerusene,po vymene chyba zmizela tak za me neni vocem
pokud pouzijes kvalitni komponentu a na motoru je stale chyba prutoku,coz je to o cem pises (vsimni si dvou slov PRUTOK a PRERUSENI ) tak je treba hledat chybu napriklad v EGRu ,protoze vaha meri dobre ale prutok uz je mimo toleranci..ano normalne to jede ale vznika detonacni horeni a nim spojene dalsi problemy ..
napriklad novejsi motory s EDC17 pred nekterymi ukony,napriklad regeneraci ci kalibraci vstriku/cerpadla nejdrive provedou test vahy,auto jede normalne vse ok , ovsem jednotka rekne vymen vahu a dokud to neudelas neudelas pozadovanou operaci...
mno rad nebo nerad..kvalitni nahradni dil neco stoji ,o tom my dva spolu polemizovat nemusime ;) ...kdyz pouzijes srac za par korun tak ten tam fungovat nebude a bude bud hned ci pozdeji chybu vykazovat...dalsi vec je porucha a porucha..napriklad,at zustaneme u tematu,tady je evidentne PTC ve skratu nebo prerusene,po vymene chyba zmizela tak za me neni vocem ;)
pokud pouzijes kvalitni komponentu a na motoru je stale chyba prutoku,coz je to o cem pises (vsimni si dvou slov PRUTOK a PRERUSENI :) ) tak je treba hledat chybu napriklad v EGRu ,protoze vaha meri dobre ale prutok uz je mimo toleranci..ano normalne to jede ale vznika detonacni horeni a nim spojene dalsi problemy ;) ..
napriklad novejsi motory s EDC17 pred nekterymi ukony,napriklad regeneraci ci kalibraci vstriku/cerpadla nejdrive provedou test vahy,auto jede normalne vse ok , ovsem jednotka rekne vymen vahu a dokud to neudelas neudelas pozadovanou operaci...
|
|
26.11.2020 14:47 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3292424
|
|
bery2
|
Město: TŘET, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 31 |
|
|
Chlapi nehádejte se je to zbytečné a myslím si e forum je od toho , pokud někdo má ádost či radu tak na ni nějak pokud je to moné reaguje . Tony_Z ta váha vzduchu vypadá e u je v pořádku, ale ta závada P023E je tam pořád a auto padne do nouzáku . Jinak ne tam padne tak auto jede jak dobře . A vlastně ani kdy dám do vyhledávače tuto závadu tak nikde o ní moc nepíí . Jinak je diag čistý a na to e mi ukazuje čidlo teploty 130st C , co mi připadá absolutní , po odpojení čidla tak v diag má 50 st C a zahlásí to jeho chybu. Měli to u ve 2 servisech a vdy na nic nepřili , v jednom mi dokonce vyčistily i fap a měl O% ,ale ten se zanáí po ujetí asi 150 km se rychle zanáí ,teď u je na 40 % . V okolí nemám nikoho kdo citroenum fakt dobře rozumí a jet s tímto autem 100 km do nějakého servisu kde ví co dělají je fakt teď za trest Párkrát jsem za tu dobu co mám citroeny a začínal jsem na BX jsem musel navtívit origo servis a mohu říci, e kolikrát to byl mazec co si dovolili proto se jim vyhýbám jak mohu
Chlapi nehádejte se je to zbytečné a myslím si e forum je od toho , pokud někdo má ádost či radu tak na ni nějak pokud je to moné reaguje . Tony_Z ta váha vzduchu vypadá e u je v pořádku, ale ta závada P023E je tam pořád a auto padne do nouzáku . Jinak ne tam padne tak auto jede jak dobře . A vlastně ani kdy dám do vyhledávače tuto závadu tak nikde o ní moc nepíí . Jinak je diag čistý a na to e mi ukazuje čidlo teploty 130st C , co mi připadá absolutní , po odpojení čidla tak v diag má 50 st C a zahlásí to jeho chybu. Měli to u ve 2 servisech a vdy na nic nepřili , v jednom mi dokonce vyčistily i fap a měl O% ,ale ten se zanáí po ujetí asi 150 km se rychle zanáí ,teď u je na 40 % . V okolí nemám nikoho kdo citroenum fakt dobře rozumí a jet s tímto autem 100 km do nějakého servisu kde ví co dělají je fakt teď za trest :) Párkrát jsem za tu dobu co mám citroeny a začínal jsem na BX jsem musel navtívit origo servis a mohu říci, e kolikrát to byl mazec co si dovolili proto se jim vyhýbám jak mohu :)
|
|
26.11.2020 14:49 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3292425
|
|
bery2
|
Město: TŘET, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 31 |
|
|
autodiag napsal(a): Pouívám jen origo náhradní díly . Třeba tu váhu origo continental ,co tam přesně byla .Vím co dokáí noname díly . A rok auto jezdilo absolutně bez problémů .Jen mi nejde pořád do hlavy kdy jsem na autu vlastně nic nedělal ,nějaký zásah , tak po dotčení a dotlačení kabelů na čidlu polohy vačky , auto začne tak blbnout . Potom kdy u auto blblo se zjistilo e konektor je vadný patný pin a vyměnil se za nový a blbne pořád .
mno rad nebo nerad..kvalitni nahradni dil neco stoji ,o tom my dva spolu polemizovat nemusime ...kdyz pouzijes srac za par korun tak ten tam fungovat nebude a bude bud hned ci pozdeji chybu vykazovat...dalsi vec je porucha a porucha..napriklad,at zustaneme u tematu,tady je evidentne PTC ve skratu nebo prerusene,po vymene chyba zmizela tak za me neni vocem
pokud pouzijes kvalitni komponentu a na motoru je stale chyba prutoku,coz je to o cem pises (vsimni si dvou slov PRUTOK a PRERUSENI ) tak je treba hledat chybu napriklad v EGRu ,protoze vaha meri dobre ale prutok uz je mimo toleranci..ano normalne to jede ale vznika detonacni horeni a nim spojene dalsi problemy ..
napriklad novejsi motory s EDC17 pred nekterymi ukony,napriklad regeneraci ci kalibraci vstriku/cerpadla nejdrive provedou test vahy,auto jede normalne vse ok , ovsem jednotka rekne vymen vahu a dokud to neudelas neudelas pozadovanou operaci...
mno rad nebo nerad..kvalitni nahradni dil neco stoji ,o tom my dva spolu polemizovat nemusime ;) ...kdyz pouzijes srac za par korun tak ten tam fungovat nebude a bude bud hned ci pozdeji chybu vykazovat...dalsi vec je porucha a porucha..napriklad,at zustaneme u tematu,tady je evidentne PTC ve skratu nebo prerusene,po vymene chyba zmizela tak za me neni vocem ;)
pokud pouzijes kvalitni komponentu a na motoru je stale chyba prutoku,coz je to o cem pises (vsimni si dvou slov PRUTOK a PRERUSENI :) ) tak je treba hledat chybu napriklad v EGRu ,protoze vaha meri dobre ale prutok uz je mimo toleranci..ano normalne to jede ale vznika detonacni horeni a nim spojene dalsi problemy ;) ..
napriklad novejsi motory s EDC17 pred nekterymi ukony,napriklad regeneraci ci kalibraci vstriku/cerpadla nejdrive provedou test vahy,auto jede normalne vse ok , ovsem jednotka rekne vymen vahu a dokud to neudelas neudelas pozadovanou operaci...
|
|
26.11.2020 15:04 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3292440
|
|
Hanz 397
|
|
|
autodiag napsal(a): mno rad nebo nerad..kvalitni nahradni dil neco stoji ,o tom my dva spolu polemizovat nemusime ...kdyz pouzijes srac za par korun tak ten tam fungovat nebude a bude bud hned ci pozdeji chybu vykazovat...dalsi vec je porucha a porucha..napriklad,at zustaneme u tematu,tady je evidentne PTC ve skratu nebo prerusene,po vymene chyba zmizela tak za me neni vocem
pokud pouzijes kvalitni komponentu a na motoru je stale chyba prutoku,coz je to o cem pises (vsimni si dvou slov PRUTOK a PRERUSENI ) tak je treba hledat chybu napriklad v EGRu ,protoze vaha meri dobre ale prutok uz je mimo toleranci..ano normalne to jede ale vznika detonacni horeni a nim spojene dalsi problemy ..
napriklad novejsi motory s EDC17 pred nekterymi ukony,napriklad regeneraci ci kalibraci vstriku/cerpadla nejdrive provedou test vahy,auto jede normalne vse ok , ovsem jednotka rekne vymen vahu a dokud to neudelas neudelas pozadovanou operaci...
Jooo, tak jasně, pokud pouiju váhu z Ali, tak nemůu čekat zázračné zázraky, ale pokud to tak je i po vyměně za origo, nebo i za OEM náhradu a je to pořád stejné, tak jsem napsal, co jsem napsal. A ano, chyba průtoku, neb ní v ádném případě stejná, jako chyba přeruení. Ale právě to přeruení píe spooooousta biturb... A ty mají EDC 16... Ano, psal jsi novějí 😉
Já konkrétně tu chybu mám taky a mám ji tam u asi 3 roky i po vyměně váhy za nový originál. Ale samozřejmě je potřeba odliit tohle od "opravdové" chyby váhy...
Jooo, tak jasně, pokud pouiju váhu z Ali, tak nemůu čekat zázračné zázraky, ale pokud to tak je i po vyměně za origo, nebo i za OEM náhradu a je to pořád stejné, tak jsem napsal, co jsem napsal. A ano, chyba průtoku, neb ní v ádném případě stejná, jako chyba přeruení. Ale právě to přeruení píe spooooousta biturb... A ty mají EDC 16... Ano, psal jsi novějí 😉
Já konkrétně tu chybu mám taky a mám ji tam u asi 3 roky i po vyměně váhy za nový originál. Ale samozřejmě je potřeba odliit tohle od "opravdové" chyby váhy...
|
|
26.11.2020 15:34 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3292471
|
|
bery2
|
Město: TŘET, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 31 |
|
|
Jetě jsem udělal z diag pár foto ,jestli můete mrknout.
Jetě jsem udělal z diag pár foto ,jestli můete mrknout.
Přílohy: 20201126_150450_HDR.jpg ( 7240013b ) - 20201126_150508_HDR.jpg ( 6449993b ) - 20201126_150600_HDR.jpg ( 6682805b ) - 20201126_150638_HDR.jpg ( 6486175b ) - 20201126_150703_HDR.jpg ( 8385931b ) - |
|
26.11.2020 15:34 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3292477
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Bery2:
Ten update ECU byla rada pro Hanze, aby mu tam neustále nesvítila falená chyba. (Bych si tipl.)
A zpět k věci. Mění se ti hodnota "napětí tlaku turbodmychadla"? Nastartuj a párkrát lápni na plyn, zda se bude měnit...
Edit: Nebo si to nech vynést do grafu za jízdy tak aby obě turba zafuněla (pokud mono vechny hodnoty čidel tlaku vzduchu...) Musejí se měnit. Pokud se měnit nebude, tak čidlo KO.
Bery2:
Ten update ECU byla rada pro Hanze, aby mu tam neustále nesvítila falená chyba. (Bych si tipl.)
A zpět k věci. Mění se ti hodnota "napětí tlaku turbodmychadla"? Nastartuj a párkrát lápni na plyn, zda se bude měnit...
Edit: Nebo si to nech vynést do grafu za jízdy tak aby obě turba zafuněla (pokud mono vechny hodnoty čidel tlaku vzduchu...) Musejí se měnit. Pokud se měnit nebude, tak čidlo KO.
|
|
26.11.2020 15:43 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3292490
|
|
bery2
|
Město: TŘET, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 31 |
|
|
Tony_Z napsal(a): Bery2:
Ten update ECU byla rada pro Hanze, aby mu tam neustále nesvítila falená chyba. (Bych si tipl.)
A zpět k věci. Mění se ti hodnota "napětí tlaku turbodmychadla"? Nastartuj a párkrát lápni na plyn, zda se bude měnit...
Nebo si to nech vynést do grafu za jízdy... Ahoj napětí tlaku turba tam nevidím , jen změřený tlak turba a ten je nízký a nehne se .
Ahoj napětí tlaku turba tam nevidím , jen změřený tlak turba a ten je nízký a nehne se .
|
|
26.11.2020 16:01 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3292492
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
bery2 napsal(a): Ahoj napětí tlaku turba tam nevidím , jen změřený tlak turba a ten je nízký a nehne se .
Tak pokud se nehne ani za jízdy, tak je jasné, e jednotka nemá hodnoty z tohoto senzoru. Měl by jsi se vydat tímto směrem a zjistit proč. Opět stejně jako u váhy. Buď je patný senzor nebo cesta k němu. A bude tam mít minimálně 2 tyhle senzory (1. turbo, 2. turbo a pak moná 3. kde to měří tlak ji ve spojené větvi?) - Tohle by mohl být ten nesoulad mezi senzory tlaku.
Určitě je třeba na 100% vědět, e za jízdy se některý z těchto tlaků nemění. Pokud toto má s jistotou zjitěno, tak se do toho senzoru, co nemění hodnoty můe pustit. (Doufám, e je samostatně měnitelný a nějak přístupný - nevím, kde je umístěn, ani zda je něčeho součástí. To by mohl sdělit někdo dalí... )
Edit: Jo a vycházím z toho, e to auto je schopno chvíli jet normálně - tedy turba tlačí, ale senzor to nezměří, a tak následuje nouze.
Tak pokud se nehne ani za jízdy, tak je jasné, e jednotka nemá hodnoty z tohoto senzoru. Měl by jsi se vydat tímto směrem a zjistit proč. Opět stejně jako u váhy. Buď je patný senzor nebo cesta k němu. A bude tam mít minimálně 2 tyhle senzory (1. turbo, 2. turbo a pak moná 3. kde to měří tlak ji ve spojené větvi?) - Tohle by mohl být ten nesoulad mezi senzory tlaku.
Určitě je třeba na 100% vědět, e za jízdy se některý z těchto tlaků nemění. Pokud toto má s jistotou zjitěno, tak se do toho senzoru, co nemění hodnoty můe pustit. :palec (Doufám, e je samostatně měnitelný a nějak přístupný - nevím, kde je umístěn, ani zda je něčeho součástí. To by mohl sdělit někdo dalí... :nevim )
Edit: Jo a vycházím z toho, e to auto je schopno chvíli jet normálně - tedy turba tlačí, ale senzor to nezměří, a tak následuje nouze.
|
|
26.11.2020 20:06 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3292575
|
|
bery2
|
Město: TŘET, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 31 |
|
|
A jetě něco dodám, po výměně toho konektoru jsem zajel na rampu podívat se, jestli neúřadovala nějak kuna a nic jsem nenael pokozeného jen jsem se párkrát dotkl kabeláe snímače na výfuku , el do auta a ejhle kontrolka motoru, u při zapnutí klíčku nesvítila, tak jsem jel auto projet cca 40 km a ve fungovalo jak má. Přijel jsem zpátky aby jsem se podíval na tu kabelá jestli není kouslá ,prohlídl jí a ona v pořádku .Jdu do auta a kontrolka motoru zase svítila a auto zase po chvilce nejelo. Pak jsem s ní zkouel pohnout několikrát a u to nelo .Proměřil jsem kabelá a taky ok. Pokud mi to padne do nouzáku tak se ani nerozsvítí kontrolka service jen pořád svítí kontolka motoru a na displeji se mi objeví závada Fap.
jruze : Na podtlakové ventily jsem se díval a nael jsem 2 s třemi vývody a 1 dvojitý ve na předku ,trubky vyzkoueny a podtlak drí a nahoře motoru je senzor ovládání tlaku turba 2 od kterého vede 1 hadička dolu k turbu a nevím kde je do turba napojená. I tam jsem zkouel mírně podtlak a tam ádný není ,úplně volně profouknutelné vzduchem .Nákres jsem zatím nesehnal . Na turbu jsou 3 membránové ,,nevím název ,, a do nich vedou hadičky z elektro ventilu turbodmychadla . Pokud jakékoliv čidlo nebo podtlak odstavím ihned mi to v diag zahlásí poruchu.
A jetě něco dodám, po výměně toho konektoru jsem zajel na rampu podívat se, jestli neúřadovala nějak kuna a nic jsem nenael pokozeného jen jsem se párkrát dotkl kabeláe snímače na výfuku , el do auta a ejhle kontrolka motoru, u při zapnutí klíčku nesvítila, tak jsem jel auto projet cca 40 km a ve fungovalo jak má. Přijel jsem zpátky aby jsem se podíval na tu kabelá jestli není kouslá ,prohlídl jí a ona v pořádku .Jdu do auta a kontrolka motoru zase svítila a auto zase po chvilce nejelo. Pak jsem s ní zkouel pohnout několikrát a u to nelo .Proměřil jsem kabelá a taky ok. Pokud mi to padne do nouzáku tak se ani nerozsvítí kontrolka service jen pořád svítí kontolka motoru a na displeji se mi objeví závada Fap.
jruze : Na podtlakové ventily jsem se díval a nael jsem 2 s třemi vývody a 1 dvojitý ve na předku ,trubky vyzkoueny a podtlak drí a nahoře motoru je senzor ovládání tlaku turba 2 od kterého vede 1 hadička dolu k turbu a nevím kde je do turba napojená. I tam jsem zkouel mírně podtlak a tam ádný není ,úplně volně profouknutelné vzduchem .Nákres jsem zatím nesehnal . Na turbu jsou 3 membránové ,,nevím název ,, a do nich vedou hadičky z elektro ventilu turbodmychadla . Pokud jakékoliv čidlo nebo podtlak odstavím ihned mi to v diag zahlásí poruchu.
|
|
| |
|
|