| | |
19.11.2020 17:51 -
Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3291278
|
|
bery2
|
Město: TŘET, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 31 |
|
|
Prosím o radu ,objevila se mi závada , přikládám foto z diagboxu , na přístrojovce pořád svítí oranová kontrolka motoru .Po ujetí pár km , padne auto do nouzáku a naskočí závada viz soubor 3 -4 .Vypnu motor a auto zase pár km jede normálně . Děkuji
Prosím o radu ,objevila se mi závada , přikládám foto z diagboxu , na přístrojovce pořád svítí oranová kontrolka motoru .Po ujetí pár km , padne auto do nouzáku a naskočí závada viz soubor 3 -4 .Vypnu motor a auto zase pár km jede normálně . Děkuji
Přílohy: 20201119_163529_HDR.jpg ( 5476665b ) - 20201119_163541_HDR.jpg ( 6514910b ) - 20201117_161659_HDR.jpg ( 6432839b ) - 20201117_161709_HDR.jpg ( 5139982b ) - |
|
19.11.2020 18:05 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3291292
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
dit tam mas jasne napsany problem s "vahou" vzduchu a tlakem sani
dit tam mas jasne napsany problem s "vahou" vzduchu a tlakem sani
|
|
19.11.2020 22:41 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3291427
|
|
bery2
|
Město: TŘET, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 31 |
|
|
Díky, tu váhu vzduchu odzkouím jinou , a co je myleno tlakem sání (hadice u turba i interkoleru , vechny zkontrolovány ádná prasklá , nebo je patné turbo . Na displeji v autě mi těsně před nouzákem jetě vyskočí nefunkční Fap .Fap má zanesení 28 % a aditiva je 2,8l v nádrce .
Díky, tu váhu vzduchu odzkouím jinou , a co je myleno tlakem sání (hadice u turba i interkoleru , vechny zkontrolovány ádná prasklá , nebo je patné turbo . Na displeji v autě mi těsně před nouzákem jetě vyskočí nefunkční Fap .Fap má zanesení 28 % a aditiva je 2,8l v nádrce .
|
|
20.11.2020 17:07 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3291512
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
bery2 napsal(a): Díky, tu váhu vzduchu odzkouím jinou , a co je myleno tlakem sání (hadice u turba i interkoleru , vechny zkontrolovány ádná prasklá , nebo je patné turbo . Na displeji v autě mi těsně před nouzákem jetě vyskočí nefunkční Fap .Fap má zanesení 28 % a aditiva je 2,8l v nádrce .
Přesně tak to udělej, dej tam jinou na zkouku, klidně si od někoho na chvilku prohoď. Má to vyzkouené za chvíli. Také se podívej, zda ti kuna nebo něco nepřehryzalo kabelá k váze, u jim je zima a teplý motor mohl lákat.
Začíná to tu smrdět podomním prodejem, tak abys nenaletěl.
Přesně tak to udělej, dej tam jinou na zkouku, klidně si od někoho na chvilku prohoď. Má to vyzkouené za chvíli. Také se podívej, zda ti kuna nebo něco nepřehryzalo kabelá k váze, u jim je zima a teplý motor mohl lákat.
Začíná to tu smrdět podomním prodejem, tak abys nenaletěl.
|
|
20.11.2020 19:23 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3291519
|
|
bery2
|
Město: TŘET, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 31 |
|
|
Tony_Z napsal(a): Přesně tak to udělej, dej tam jinou na zkouku, klidně si od někoho na chvilku prohoď. Má to vyzkouené za chvíli. Také se podívej, zda ti kuna nebo něco nepřehryzalo kabelá k váze, u jim je zima a teplý motor mohl lákat.
Začíná to tu smrdět podomním prodejem, tak abys nenaletěl. Nejprve si ji půjčím a odzkouím ,auto jsem prolezl a nikde není nic vidět prokousané .Je to na hlavu ,nastartuji ujedu cca 2 km auto padne do nouzáku .Zastavím vypnu motor , ihned nastartuji ,auto zase jede normálně par km a zase nouzák. Jak s chybami v BSI nebo vymazanými. Pokud drím otáčky nad 1000 , tak se kontrolka motoru nerozsvítí a stejně to padne do nouzáku. Hadičky podtlaků v pořádku ,pokud pustím testy na díly v rámci diabboxu tak ve otestuje a vypíe v pořádku e to funguje. Jediné co nejde změřit a nespustí se test , je na egr ventil .
Nejprve si ji půjčím a odzkouím ,auto jsem prolezl a nikde není nic vidět prokousané .Je to na hlavu ,nastartuji ujedu cca 2 km auto padne do nouzáku .Zastavím vypnu motor , ihned nastartuji ,auto zase jede normálně par km a zase nouzák. Jak s chybami v BSI nebo vymazanými. Pokud drím otáčky nad 1000 , tak se kontrolka motoru nerozsvítí a stejně to padne do nouzáku. Hadičky podtlaků v pořádku ,pokud pustím testy na díly v rámci diabboxu tak ve otestuje a vypíe v pořádku e to funguje. Jediné co nejde změřit a nespustí se test , je na egr ventil .
|
|
20.11.2020 20:10 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3291520
|
|
jumep
|
|
|
tak zatial co som tu mal na vahe zle bol pin v konektore
co sa tyka toho tlaku, podla mna niektore cidlo premeriava, bez nastartovaneho by v meranych parametroch malo byt vsade rovnaky tlak merany
tak zatial co som tu mal na vahe zle bol pin v konektore
co sa tyka toho tlaku, podla mna niektore cidlo premeriava, bez nastartovaneho by v meranych parametroch malo byt vsade rovnaky tlak merany
|
|
20.11.2020 21:29 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3291541
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
bery2 napsal(a): Nejprve si ji půjčím a odzkouím ,auto jsem prolezl a nikde není nic vidět prokousané .Je to na hlavu ,nastartuji ujedu cca 2 km auto padne do nouzáku .Zastavím vypnu motor , ihned nastartuji ,auto zase jede normálně par km a zase nouzák. Jak s chybami v BSI nebo vymazanými. Pokud drím otáčky nad 1000 , tak se kontrolka motoru nerozsvítí a stejně to padne do nouzáku. Hadičky podtlaků v pořádku ,pokud pustím testy na díly v rámci diabboxu tak ve otestuje a vypíe v pořádku e to funguje. Jediné co nejde změřit a nespustí se test , je na egr ventil .
Popravdě nechápu, co řeí a nad čím přemýlí. Proč tam tahá dalí věci, kdy ta diagnostika ti zcela jasně řekla, e se vůbec není schopna dostat data z váhy vzduchu.
Take má 2 monosti:
1. Váha v háji.
2. Cesta mezi váhou a jednotkou v háji - tedy poruený kabel. (Nebo PIN, jak píe jumep.)
(3. e by byla chyba v jednotce, co si bere data od váhy je nepravděpodobné.)
Tak přestaň vymýlet nesmysl jinde. Tu přechodnou závadu ignoruj.
Odstraň to, co je naprosto jasné. Váha neměří patně, e by dávala patné hodnoty. Ono to vůbec z ní nemá vůbec ádná data, tak se nediv, e to padá do nouzáku.
Pokud vyzkouí váhu a kabelá bude v pořádku a stále to nepůjde, tak teprve potom bude na čase si drbat hlavu.
Popravdě nechápu, co řeí a nad čím přemýlí. Proč tam tahá dalí věci, kdy ta diagnostika ti zcela jasně řekla, e se vůbec není schopna dostat data z váhy vzduchu.
Take má 2 monosti:
1. Váha v háji.
2. Cesta mezi váhou a jednotkou v háji - tedy poruený kabel. (Nebo PIN, jak píe jumep.)
(3. e by byla chyba v jednotce, co si bere data od váhy je nepravděpodobné.)
Tak přestaň vymýlet nesmysl jinde. Tu přechodnou závadu ignoruj.
Odstraň to, co je naprosto jasné. Váha neměří patně, e by dávala patné hodnoty. Ono to vůbec z ní nemá vůbec ádná data, tak se nediv, e to padá do nouzáku.
Pokud vyzkouí váhu a kabelá bude v pořádku a stále to nepůjde, tak teprve potom bude na čase si drbat hlavu.
|
|
20.11.2020 23:43 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3291553
|
|
bery2
|
Město: TŘET, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 31 |
|
|
Tony_Z napsal(a): Popravdě nechápu, co řeí a nad čím přemýlí. Proč tam tahá dalí věci, kdy ta diagnostika ti zcela jasně řekla, e se vůbec není schopna dostat data z váhy vzduchu.
Take má 2 monosti:
1. Váha v háji.
2. Cesta mezi váhou a jednotkou v háji - tedy poruený kabel. (Nebo PIN, jak píe jumep.)
(3. e by byla chyba v jednotce, co si bere data od váhy je nepravděpodobné.)
Tak přestaň vymýlet nesmysl jinde. Tu přechodnou závadu ignoruj.
Odstraň to, co je naprosto jasné. Váha neměří patně, e by dávala patné hodnoty. Ono to vůbec z ní nemá vůbec ádná data, tak se nediv, e to padá do nouzáku.
Pokud vyzkouí váhu a kabelá bude v pořádku a stále to nepůjde, tak teprve potom bude na čase si drbat hlavu.
Dobře dík jen jsem napsal co to dělá za kraviny a díky udělám to co píe.
Dobře dík jen jsem napsal co to dělá za kraviny a díky udělám to co píe.
|
|
24.11.2020 12:53 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3291930
|
|
bery2
|
Město: TŘET, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 31 |
|
|
Tak váha vzduchu vyměněna a závada P0104 v diagboxu u není. Zůstala tam přechodná závada P023E a auto po několika km padne do nouzáku .Po závadou jsem nael toto // Korelace absolutního tlaku sběrného potrubí - snímač turbodmychadla / přeplňování kompresoru B. // Je to senzor MAP 9651931280 ? . Děkuji .
Tak váha vzduchu vyměněna a závada P0104 v diagboxu u není. Zůstala tam přechodná závada P023E a auto po několika km padne do nouzáku .Po závadou jsem nael toto // Korelace absolutního tlaku sběrného potrubí - snímač turbodmychadla / přeplňování kompresoru B. // Je to senzor MAP 9651931280 ? . Děkuji .
|
|
25.11.2020 19:57 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3292211
|
|
bery2
|
Město: TŘET, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 31 |
|
|
Děkuji moc, fakt kvalitní a vstřícná opověď , kdy tedy 1 závadu odstraním, tak je to asi taky patně . To ve vzniklo jen, e byl patně nasazený konektor vedle comonrailu s bílým konektorem (myslím e poloha vačky) ,jen jsem ho domáčkl ujel 30 km a od té doby to dělá takovou paseku . Díky za kvalitní rady.
Děkuji moc, fakt kvalitní a vstřícná opověď :) , kdy tedy 1 závadu odstraním, tak je to asi taky patně . To ve vzniklo jen, e byl patně nasazený konektor vedle comonrailu s bílým konektorem (myslím e poloha vačky) ,jen jsem ho domáčkl ujel 30 km a od té doby to dělá takovou paseku . Díky za kvalitní rady.
|
|
25.11.2020 22:45 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3292262
|
|
jruze
|
|
|
autodiag napsal(a): vidis Jardo a je to uplne jinak .. nebo myslis ze tam mel nechat tu vadnou vahu dle tve rady a neresit,kdyz ty ji mas na svych 6 autech mrtvou ?
Já je nemám mrtvé ale koherentní - měří ale je mimo toleranci (asi) , on má problém ale jinde - ono kdy tu váhu třeba odpojí tak to auto pojede s chybou ale pojede a nemělo by padnout do nouze ( a nebo můe ale hned a né a po xx Km) a já neřekl e nemá pravdu - jen jsem chtěl naznačit e je problém jinde. U několikrát jsem to řeil a těch příčin můe být spousta od snímacího krouku,čidla na klice,BSM , občas to dovede dělat i přetlakovej ventil na přepadech atd..(váha to nebyla ani jednou)
Já chtěl jen říct e by ho měl spí trápit ten nouzák a a potom ta váha protoe můj názor je e váha za nouzák asi nemohla.
Teď tu mám ,,chcípací" biturbo zrovna také. U MIKRI to bylo třeba čidlo teploty v sání ( ve značce mu myslám chtěli měnit turbo)
Já je nemám mrtvé ale koherentní - měří ale je mimo toleranci (asi) , on má problém ale jinde - ono kdy tu váhu třeba odpojí tak to auto pojede s chybou ale pojede a nemělo by padnout do nouze ( a nebo můe ale hned a né a po xx Km) a já neřekl e nemá pravdu - jen jsem chtěl naznačit e je problém jinde. U několikrát jsem to řeil a těch příčin můe být spousta od snímacího krouku,čidla na klice,BSM , občas to dovede dělat i přetlakovej ventil na přepadech atd..(váha to nebyla ani jednou)
Já chtěl jen říct e by ho měl spí trápit ten nouzák a a potom ta váha protoe můj názor je e váha za nouzák asi nemohla.
Teď tu mám ,,chcípací" biturbo zrovna také. U MIKRI to bylo třeba čidlo teploty v sání ( ve značce mu myslám chtěli měnit turbo)
|
|
26.11.2020 09:18 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3292316
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Jruze: Nebuď natvanej, e jsi mu tu chybu váhy nemohl odstranit ty alespoň za 2000Kč. Tohle je klubové fórum. Ne reklamní agentura. Nejdřív si máme poradit a kdy to člověk nezvládne sám, tak třeba popojede k jinému členovi, kterému se můe odměnit, jak se domluví. Ale to neustálé pomlouvání rad ostatních jen proto, aby jsi si udělal keft je fakt u děsný.
Ve, co je patně je třeba na autě odstranit - OPRAVIT a NE! obejít - třeba záslepkama nebo úpravama softu nebo podobnejma srágorama, to si člověk můe dovolit, kdy auto bude makat v lese bez značek a případně to bude jednoho dne dávat pryč jako sadu náhradních dílů nebo vyřazuje systém, který není k provozu potřeba.
Postup od jistých závad k nejistým. Co je jednoduché zjistit a opravit, je třeba opravit první. Jednoduchý princip, jak totálně to auto nedosrat experimenty. Absolutně nechápu tvé rady, e na váhu se měl vykalat... Po tobě bych fakt chtěl mít auto.
Bery2: Paráda. A jak to je tedy teď. Nějak se to zamotalo. Blbé/závistivé reakce ignoruj.
U váhy tedy byla vadná přímo váha? (Kdy vyměněná maká?)
A ta druhá závada u je také vyřeena?
Jruze: Nebuď natvanej, e jsi mu tu chybu váhy nemohl odstranit ty alespoň za 2000Kč. Tohle je klubové fórum. Ne reklamní agentura. Nejdřív si máme poradit a kdy to člověk nezvládne sám, tak třeba popojede k jinému členovi, kterému se můe odměnit, jak se domluví. Ale to neustálé pomlouvání rad ostatních jen proto, aby jsi si udělal keft je fakt u děsný.
Ve, co je patně je třeba na autě odstranit - OPRAVIT a NE! obejít - třeba záslepkama nebo úpravama softu nebo podobnejma srágorama, to si člověk můe dovolit, kdy auto bude makat v lese bez značek a případně to bude jednoho dne dávat pryč jako sadu náhradních dílů nebo vyřazuje systém, který není k provozu potřeba.
Postup od jistých závad k nejistým. Co je jednoduché zjistit a opravit, je třeba opravit první. Jednoduchý princip, jak totálně to auto nedosrat experimenty. Absolutně nechápu tvé rady, e na váhu se měl vykalat... Po tobě bych fakt chtěl mít auto.
Bery2: Paráda. A jak to je tedy teď. Nějak se to zamotalo. Blbé/závistivé :-p reakce ignoruj. :-))
U váhy tedy byla vadná přímo váha? (Kdy vyměněná maká?)
A ta druhá závada u je také vyřeena?
|
|
26.11.2020 12:54 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3292396
|
|
Hanz 397
|
|
|
autodiag napsal(a): vidis Jardo a je to uplne jinak .. nebo myslis ze tam mel nechat tu vadnou vahu dle tve rady a neresit,kdyz ty ji mas na svych 6 autech mrtvou ?
Nerad, ale musím se zastat Jardy (slovo zastat se není mě oblíbené) , protoe ta chyba váhy je na spoustě biturb, zůstane tam i po vyměně za novou, větinou jde smazat, ale po nějakém čase se tam objeví znovu. Pokud auto jede normálně, tak ji taky neřeím...
Nerad, ale musím se zastat Jardy (slovo zastat se není mě oblíbené) , protoe ta chyba váhy je na spoustě biturb, zůstane tam i po vyměně za novou, větinou jde smazat, ale po nějakém čase se tam objeví znovu. Pokud auto jede normálně, tak ji taky neřeím...
|
|
| |
|
|