 | |  |
19.11.2020 17:51 -
Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3291278
|
|
bery2
|
Město: TŘEŠT, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 31 |
|
|
Prosím o radu ,objevila se mi závada , přikládám foto z diagboxu , na přístrojovce pořád svítí oranžová kontrolka motoru .Po ujetí pár km , padne auto do nouzáku a naskočí závada viz soubor 3 -4 .Vypnu motor a auto zase pár km jede normálně . Děkuji
Prosím o radu ,objevila se mi závada , přikládám foto z diagboxu , na přístrojovce pořád svítí oranžová kontrolka motoru .Po ujetí pár km , padne auto do nouzáku a naskočí závada viz soubor 3 -4 .Vypnu motor a auto zase pár km jede normálně . Děkuji
Přílohy: 20201119_163529_HDR.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 5476665b ) - Staženo:51x. 20201119_163541_HDR.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 6514910b ) - Staženo:43x. 20201117_161659_HDR.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 6432839b ) - Staženo:46x. 20201117_161709_HDR.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 5139982b ) - Staženo:41x. |
|
19.11.2020 18:05 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3291292
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|

|
dit tam mas jasne napsany problem s "vahou" vzduchu a tlakem sani
dit tam mas jasne napsany problem s "vahou" vzduchu a tlakem sani
|
|
19.11.2020 22:41 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3291427
|
|
bery2
|
Město: TŘEŠT, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 31 |
|
|
Díky, tu váhu vzduchu odzkouším jinou , a co je myšleno tlakem sání (hadice u turba i interkoleru , všechny zkontrolovány žádná prasklá , nebo je špatné turbo . Na displeji v autě mi těsně před nouzákem ještě vyskočí nefunkční Fap .Fap má zanesení 28 % a aditiva je 2,8l v nádržce .
Díky, tu váhu vzduchu odzkouším jinou , a co je myšleno tlakem sání (hadice u turba i interkoleru , všechny zkontrolovány žádná prasklá , nebo je špatné turbo . Na displeji v autě mi těsně před nouzákem ještě vyskočí nefunkční Fap .Fap má zanesení 28 % a aditiva je 2,8l v nádržce .
|
|
20.11.2020 17:07 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3291512
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|

|
bery2 napsal(a): Díky, tu váhu vzduchu odzkouším jinou , a co je myšleno tlakem sání (hadice u turba i interkoleru , všechny zkontrolovány žádná prasklá , nebo je špatné turbo . Na displeji v autě mi těsně před nouzákem ještě vyskočí nefunkční Fap .Fap má zanesení 28 % a aditiva je 2,8l v nádržce .
Přesně tak to udělej, dej tam jinou na zkoušku, klidně si od někoho na chvilku prohoď. Máš to vyzkoušené za chvíli. Také se podívej, zda ti kuna nebo něco nepřehryzalo kabeláž k váze, už jim je zima a teplý motor mohl lákat.
Začíná to tu smrdět podomním prodejem, tak abys nenaletěl.
Přesně tak to udělej, dej tam jinou na zkoušku, klidně si od někoho na chvilku prohoď. Máš to vyzkoušené za chvíli. Také se podívej, zda ti kuna nebo něco nepřehryzalo kabeláž k váze, už jim je zima a teplý motor mohl lákat.
Začíná to tu smrdět podomním prodejem, tak abys nenaletěl.
|
|
20.11.2020 19:23 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3291519
|
|
bery2
|
Město: TŘEŠT, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 31 |
|
|
Tony_Z napsal(a): Přesně tak to udělej, dej tam jinou na zkoušku, klidně si od někoho na chvilku prohoď. Máš to vyzkoušené za chvíli. Také se podívej, zda ti kuna nebo něco nepřehryzalo kabeláž k váze, už jim je zima a teplý motor mohl lákat.
Začíná to tu smrdět podomním prodejem, tak abys nenaletěl. Nejprve si ji půjčím a odzkouším ,auto jsem prolezl a nikde není nic vidět prokousané .Je to na hlavu ,nastartuji ujedu cca 2 km auto padne do nouzáku .Zastavím vypnu motor , ihned nastartuji ,auto zase jede normálně par km a zase nouzák. Jak s chybami v BSI nebo vymazanými. Pokud držím otáčky nad 1000 , tak se kontrolka motoru nerozsvítí a stejně to padne do nouzáku. Hadičky podtlaků v pořádku ,pokud pustím testy na díly v rámci diabboxu tak vše otestuje a vypíše v pořádku že to funguje. Jediné co nejde změřit a nespustí se test , je na egr ventil .
Nejprve si ji půjčím a odzkouším ,auto jsem prolezl a nikde není nic vidět prokousané .Je to na hlavu ,nastartuji ujedu cca 2 km auto padne do nouzáku .Zastavím vypnu motor , ihned nastartuji ,auto zase jede normálně par km a zase nouzák. Jak s chybami v BSI nebo vymazanými. Pokud držím otáčky nad 1000 , tak se kontrolka motoru nerozsvítí a stejně to padne do nouzáku. Hadičky podtlaků v pořádku ,pokud pustím testy na díly v rámci diabboxu tak vše otestuje a vypíše v pořádku že to funguje. Jediné co nejde změřit a nespustí se test , je na egr ventil .
|
|
20.11.2020 20:10 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3291520
|
|
jumep
|
|

|
tak zatial co som tu mal na vahe zle bol pin v konektore
co sa tyka toho tlaku, podla mna niektore cidlo premeriava, bez nastartovaneho by v meranych parametroch malo byt vsade rovnaky tlak merany
tak zatial co som tu mal na vahe zle bol pin v konektore
co sa tyka toho tlaku, podla mna niektore cidlo premeriava, bez nastartovaneho by v meranych parametroch malo byt vsade rovnaky tlak merany
|
|
20.11.2020 21:29 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3291541
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|

|
bery2 napsal(a): Nejprve si ji půjčím a odzkouším ,auto jsem prolezl a nikde není nic vidět prokousané .Je to na hlavu ,nastartuji ujedu cca 2 km auto padne do nouzáku .Zastavím vypnu motor , ihned nastartuji ,auto zase jede normálně par km a zase nouzák. Jak s chybami v BSI nebo vymazanými. Pokud držím otáčky nad 1000 , tak se kontrolka motoru nerozsvítí a stejně to padne do nouzáku. Hadičky podtlaků v pořádku ,pokud pustím testy na díly v rámci diabboxu tak vše otestuje a vypíše v pořádku že to funguje. Jediné co nejde změřit a nespustí se test , je na egr ventil .
Popravdě nechápu, co řešíš a nad čím přemýšlíš. Proč tam taháš další věci, když ta diagnostika ti zcela jasně řekla, že se vůbec není schopna dostat data z váhy vzduchu.
Takže máš 2 možnosti:
1. Váha v háji.
2. Cesta mezi váhou a jednotkou v háji - tedy porušený kabel. (Nebo PIN, jak píše jumep.)
(3. Že by byla chyba v jednotce, co si bere data od váhy je nepravděpodobné.)
Tak přestaň vymýšlet nesmysl jinde. Tu přechodnou závadu ignoruj.
Odstraň to, co je naprosto jasné. Váha neměří špatně, že by dávala špatné hodnoty. Ono to vůbec z ní nemá vůbec žádná data, tak se nediv, že to padá do nouzáku.
Pokud vyzkoušíš váhu a kabeláž bude v pořádku a stále to nepůjde, tak teprve potom bude na čase si drbat hlavu.
Popravdě nechápu, co řešíš a nad čím přemýšlíš. Proč tam taháš další věci, když ta diagnostika ti zcela jasně řekla, že se vůbec není schopna dostat data z váhy vzduchu.
Takže máš 2 možnosti:
1. Váha v háji.
2. Cesta mezi váhou a jednotkou v háji - tedy porušený kabel. (Nebo PIN, jak píše jumep.)
(3. Že by byla chyba v jednotce, co si bere data od váhy je nepravděpodobné.)
Tak přestaň vymýšlet nesmysl jinde. Tu přechodnou závadu ignoruj.
Odstraň to, co je naprosto jasné. Váha neměří špatně, že by dávala špatné hodnoty. Ono to vůbec z ní nemá vůbec žádná data, tak se nediv, že to padá do nouzáku.
Pokud vyzkoušíš váhu a kabeláž bude v pořádku a stále to nepůjde, tak teprve potom bude na čase si drbat hlavu.
|
|
20.11.2020 23:43 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3291553
|
|
bery2
|
Město: TŘEŠT, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 31 |
|
|
Tony_Z napsal(a): Popravdě nechápu, co řešíš a nad čím přemýšlíš. Proč tam taháš další věci, když ta diagnostika ti zcela jasně řekla, že se vůbec není schopna dostat data z váhy vzduchu.
Takže máš 2 možnosti:
1. Váha v háji.
2. Cesta mezi váhou a jednotkou v háji - tedy porušený kabel. (Nebo PIN, jak píše jumep.)
(3. Že by byla chyba v jednotce, co si bere data od váhy je nepravděpodobné.)
Tak přestaň vymýšlet nesmysl jinde. Tu přechodnou závadu ignoruj.
Odstraň to, co je naprosto jasné. Váha neměří špatně, že by dávala špatné hodnoty. Ono to vůbec z ní nemá vůbec žádná data, tak se nediv, že to padá do nouzáku.
Pokud vyzkoušíš váhu a kabeláž bude v pořádku a stále to nepůjde, tak teprve potom bude na čase si drbat hlavu.
Dobře dík jen jsem napsal co to dělá za kraviny a díky udělám to co píšeš.
Dobře dík jen jsem napsal co to dělá za kraviny a díky udělám to co píšeš.
|
|
24.11.2020 12:53 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3291930
|
|
bery2
|
Město: TŘEŠT, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 31 |
|
|
Tak váha vzduchu vyměněna a závada P0104 v diagboxu už není. Zůstala tam přechodná závada P023E a auto po několika km padne do nouzáku .Po závadou jsem našel toto // Korelace absolutního tlaku sběrného potrubí - snímač turbodmychadla / přeplňování kompresoru B. // Je to senzor MAP 9651931280 ? . Děkuji .
Tak váha vzduchu vyměněna a závada P0104 v diagboxu už není. Zůstala tam přechodná závada P023E a auto po několika km padne do nouzáku .Po závadou jsem našel toto // Korelace absolutního tlaku sběrného potrubí - snímač turbodmychadla / přeplňování kompresoru B. // Je to senzor MAP 9651931280 ? . Děkuji .
|
|
25.11.2020 19:57 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3292211
|
|
bery2
|
Město: TŘEŠT, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 31 |
|
|
Děkuji moc, fakt kvalitní a vstřícná opověď , když tedy 1 závadu odstraním, tak je to asi taky špatně . To vše vzniklo jen, že byl špatně nasazený konektor vedle comonrailu s bílým konektorem (myslím že poloha vačky) ,jen jsem ho domáčkl ujel 30 km a od té doby to dělá takovou paseku . Díky za kvalitní rady.
Děkuji moc, fakt kvalitní a vstřícná opověď :) , když tedy 1 závadu odstraním, tak je to asi taky špatně . To vše vzniklo jen, že byl špatně nasazený konektor vedle comonrailu s bílým konektorem (myslím že poloha vačky) ,jen jsem ho domáčkl ujel 30 km a od té doby to dělá takovou paseku . Díky za kvalitní rady.
|
|
25.11.2020 22:45 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3292262
|
|
jruze
|
|

|
autodiag napsal(a): vidis Jardo a je to uplne jinak  .. nebo myslis ze tam mel nechat tu vadnou vahu dle tve rady a neresit,kdyz ty ji mas na svych 6 autech mrtvou ?
Já je nemám mrtvé ale koherentní - měří ale je mimo toleranci (asi) , on má problém ale jinde - ono když tu váhu třeba odpojí tak to auto pojede s chybou ale pojede a nemělo by padnout do nouze ( a nebo může ale hned a né až po xx Km) a já neřekl že nemáš pravdu - jen jsem chtěl naznačit že je problém jinde. Už několikrát jsem to řešil a těch příčin může být spousta od snímacího kroužku,čidla na klice,BSM , občas to dovede dělat i přetlakovej ventil na přepadech atd..(váha to nebyla ani jednou)
Já chtěl jen říct že by ho měl spíš trápit ten nouzák a až potom ta váha protože můj názor je že váha za nouzák asi nemohla.
Teď tu mám ,,chcípací" biturbo zrovna také. U MIKRI to bylo třeba čidlo teploty v sání ( ve značce mu myslám chtěli měnit turbo)
Já je nemám mrtvé ale koherentní - měří ale je mimo toleranci (asi) , on má problém ale jinde - ono když tu váhu třeba odpojí tak to auto pojede s chybou ale pojede a nemělo by padnout do nouze ( a nebo může ale hned a né až po xx Km) a já neřekl že nemáš pravdu - jen jsem chtěl naznačit že je problém jinde. Už několikrát jsem to řešil a těch příčin může být spousta od snímacího kroužku,čidla na klice,BSM , občas to dovede dělat i přetlakovej ventil na přepadech atd..(váha to nebyla ani jednou)
Já chtěl jen říct že by ho měl spíš trápit ten nouzák a až potom ta váha protože můj názor je že váha za nouzák asi nemohla.
Teď tu mám ,,chcípací" biturbo zrovna také. U MIKRI to bylo třeba čidlo teploty v sání ( ve značce mu myslám chtěli měnit turbo)
|
|
26.11.2020 09:18 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3292316
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|

|
Jruze: Nebuď naštvanej, že jsi mu tu chybu váhy nemohl odstranit ty alespoň za 2000Kč. Tohle je klubové fórum. Ne reklamní agentura. Nejdřív si máme poradit a když to člověk nezvládne sám, tak třeba popojede k jinému členovi, kterému se může odměnit, jak se domluví. Ale to neustálé pomlouvání rad ostatních jen proto, aby jsi si udělal kšeft je fakt už děsný.
Vše, co je špatně je třeba na autě odstranit - OPRAVIT a NE! obejít - třeba záslepkama nebo úpravama softu nebo podobnejma srágorama, to si člověk může dovolit, když auto bude makat v lese bez značek a případně to bude jednoho dne dávat pryč jako sadu náhradních dílů nebo vyřazuje systém, který není k provozu potřeba.
Postup od jistých závad k nejistým. Co je jednoduché zjistit a opravit, je třeba opravit první. Jednoduchý princip, jak totálně to auto nedosrat experimenty. Absolutně nechápu tvé rady, že na váhu se měl vykašlat... Po tobě bych fakt chtěl mít auto.
Bery2: Paráda. A jak to je tedy teď. Nějak se to zamotalo. Blbé/závistivé reakce ignoruj. 
U váhy tedy byla vadná přímo váha? (Když vyměněná maká?)
A ta druhá závada už je také vyřešena?
Jruze: Nebuď naštvanej, že jsi mu tu chybu váhy nemohl odstranit ty alespoň za 2000Kč. Tohle je klubové fórum. Ne reklamní agentura. Nejdřív si máme poradit a když to člověk nezvládne sám, tak třeba popojede k jinému členovi, kterému se může odměnit, jak se domluví. Ale to neustálé pomlouvání rad ostatních jen proto, aby jsi si udělal kšeft je fakt už děsný.
Vše, co je špatně je třeba na autě odstranit - OPRAVIT a NE! obejít - třeba záslepkama nebo úpravama softu nebo podobnejma srágorama, to si člověk může dovolit, když auto bude makat v lese bez značek a případně to bude jednoho dne dávat pryč jako sadu náhradních dílů nebo vyřazuje systém, který není k provozu potřeba.
Postup od jistých závad k nejistým. Co je jednoduché zjistit a opravit, je třeba opravit první. Jednoduchý princip, jak totálně to auto nedosrat experimenty. Absolutně nechápu tvé rady, že na váhu se měl vykašlat... Po tobě bych fakt chtěl mít auto.
Bery2: Paráda. A jak to je tedy teď. Nějak se to zamotalo. Blbé/závistivé :-p reakce ignoruj. :-))
U váhy tedy byla vadná přímo váha? (Když vyměněná maká?)
A ta druhá závada už je také vyřešena?
|
|
26.11.2020 12:54 -
Re: Závada motoru / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3292396
|
|
Hanz 397
|
|

|
autodiag napsal(a): vidis Jardo a je to uplne jinak  .. nebo myslis ze tam mel nechat tu vadnou vahu dle tve rady a neresit,kdyz ty ji mas na svych 6 autech mrtvou ?
Nerad, ale musím se zastat Jardy (slovo zastat se není mě oblíbené) , protože ta chyba váhy je na spoustě biturb, zůstane tam i po vyměně za novou, většinou jde smazat, ale po nějakém čase se tam objeví znovu. Pokud auto jede normálně, tak ji taky neřeším...
Nerad, ale musím se zastat Jardy (slovo zastat se není mě oblíbené) , protože ta chyba váhy je na spoustě biturb, zůstane tam i po vyměně za novou, většinou jde smazat, ale po nějakém čase se tam objeví znovu. Pokud auto jede normálně, tak ji taky neřeším...
|
|
| |
|
|