| | |
12.10.2020 20:50 -
Tlak turba / C5 II 2.2HDi 16V 125kW
|
3286170
|
|
bery2
|
Město: TŘET, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 31 |
|
|
Dobrý večer. Mám C5 2,2 hdi biturbo r.v 2007 170k a servismen mi poslal toto .// Problém je s tím e měrný plnící tlak je mení ne atmosférický tlak venku. To znamená e turbo 1 nedává ádný tlak ani na volnoběh ani při selápnutí plynu. Obtoková klapka která do něj vpoutí výfukové spaliny normálně funguje.// a // Důleitá hodnota je přeplňovací tlak to je tlak který by to mělo mít na volnoběh uváděno 1000mbar a má 623mbar. Tato hodnota se nemění. // Foto co poslal dám do přílohy .Jedná se o to e auto pokud ho dríte nad 1200 otáček tak normálně jede ve funguje ,nehlásí chyby , nepadá do nouzáku a normálně jezdí a ani nekouří , ale jak snííte otáčky na volnoběh cca 900ot a auto za chvilku přepne do nouzového stavu a jede v něm ,netáhne ,napíe mu to chybu P023E přeplňovací tlak chybný . Ta chyba P0242 je u odstraněná . Pouívá Delphi a nali tam tyto závady . Nezlobte se na mě nejsem odborník jen popisuji a přeposílám co se s autem děje. Fap čistily ale nemohou udělat kvůli té závadě ani regeneraci a vynulovat .Ne se toto stalo auto jezdilo absolutně bez problémů táhlo ,necukalo a na nic mě neupozoňovalo,olej nemizí prostě byl jsem spokojený a na mě mělo výkonu dost a spotřebu 7 l. Děkuji za odpověd .
Dobrý večer. Mám C5 2,2 hdi biturbo r.v 2007 170k a servismen mi poslal toto .// Problém je s tím e měrný plnící tlak je mení ne atmosférický tlak venku. To znamená e turbo 1 nedává ádný tlak ani na volnoběh ani při selápnutí plynu. Obtoková klapka která do něj vpoutí výfukové spaliny normálně funguje.// a // Důleitá hodnota je přeplňovací tlak to je tlak který by to mělo mít na volnoběh uváděno 1000mbar a má 623mbar. Tato hodnota se nemění. // Foto co poslal dám do přílohy .Jedná se o to e auto pokud ho dríte nad 1200 otáček tak normálně jede ve funguje ,nehlásí chyby , nepadá do nouzáku a normálně jezdí a ani nekouří , ale jak snííte otáčky na volnoběh cca 900ot a auto za chvilku přepne do nouzového stavu a jede v něm ,netáhne ,napíe mu to chybu P023E přeplňovací tlak chybný . Ta chyba P0242 je u odstraněná . Pouívá Delphi a nali tam tyto závady . Nezlobte se na mě nejsem odborník jen popisuji a přeposílám co se s autem děje. Fap čistily ale nemohou udělat kvůli té závadě ani regeneraci a vynulovat .Ne se toto stalo auto jezdilo absolutně bez problémů táhlo ,necukalo a na nic mě neupozoňovalo,olej nemizí prostě byl jsem spokojený a na mě mělo výkonu dost a spotřebu 7 l. Děkuji za odpověd .
Přílohy: turbo.jpg ( 74975b ) - fap hodnoty.jpg ( 74735b ) - 3.jpg ( 36630b ) - |
|
12.10.2020 22:12 -
Re: Tlak turba / C5 II 2.2HDi 16V 125kW
|
3286206
|
|
bery2
|
Město: TŘET, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 31 |
|
|
Děkuji za odpověd jruze .Take Lexia3 to je ona . A jetě prosím jen otázka moje ,můe být zničené biturbo i kdy to nad těch 1200 ot jezdí a vlastně jezdilo ,nic mi to nehlásilo a motor krásně tichý a bral krásně od začátku . Díky
Děkuji za odpověd jruze .Take Lexia3 to je ona . A jetě prosím jen otázka moje ,můe být zničené biturbo i kdy to nad těch 1200 ot jezdí a vlastně jezdilo ,nic mi to nehlásilo a motor krásně tichý a bral krásně od začátku . Díky
|
|
12.10.2020 22:21 -
Re: Tlak turba / C5 II 2.2HDi 16V 125kW
|
3286208
|
|
xm.milan
|
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturbo | Počet příspěvků: 114 |
|
|
zničený být můe jako cokoliv,ale viděl bych závadu v přepínacích ventilech ,bud elektricky nebo průchodnost či prasklá hadička.Pokud čidlo nemění hodnoty tak je prostě po smrti-vyměnit.Ps s turbem jsem si uil dost+ nakonec jsem si na jeho chování zvykl a ji 100000km čekám kdy se poloí a já se pustím do výměny.Umě pouze při přechu na 2 stupen padne tlak udělá díru a zase vystřelí.Být přístupné tak vyndavám,ale tohle není přístupné a hlavně při demontái a montáí nutná aretace jinak se dojebe.
zničený být můe jako cokoliv,ale viděl bych závadu v přepínacích ventilech ,bud elektricky nebo průchodnost či prasklá hadička.Pokud čidlo nemění hodnoty tak je prostě po smrti-vyměnit.Ps s turbem jsem si uil dost+ nakonec jsem si na jeho chování zvykl a ji 100000km čekám kdy se poloí a já se pustím do výměny.Umě pouze při přechu na 2 stupen padne tlak udělá díru a zase vystřelí.Být přístupné tak vyndavám,ale tohle není přístupné a hlavně při demontái a montáí nutná aretace jinak se dojebe.
|
|
12.10.2020 22:39 -
Re: Tlak turba / C5 II 2.2HDi 16V 125kW
|
3286212
|
|
bery2
|
Město: TŘET, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 31 |
|
|
Děkuji xm.milan Čidlo mi měnily to prý bylo ko, jak teď polu do přílohy to je ono ? Děkuji . Turbo 2 na které se dostlali po sundání hadice je prý jak nové bez vůle a to první má prý v trubce trochu olej a zatím se k němu nedostali jen podívat , je tam koleno . Nevyndají ho jen se zítra podívají video sondou .Nezlobte se píi to jak neodborník. Jene mě to táhlo plynule od začátku , bez nějakého pískání atd či výstřelu a psali mi e to táhne i teď a kdy se sníí ot tak nouzák a ví co to je ho vyndat ,to se zatím nikomu nechce .
Děkuji xm.milan Čidlo mi měnily to prý bylo ko, jak teď polu do přílohy to je ono ? Děkuji . Turbo 2 na které se dostlali po sundání hadice je prý jak nové bez vůle a to první má prý v trubce trochu olej a zatím se k němu nedostali jen podívat , je tam koleno . Nevyndají ho jen se zítra podívají video sondou .Nezlobte se píi to jak neodborník. Jene mě to táhlo plynule od začátku , bez nějakého pískání atd či výstřelu a psali mi e to táhne i teď a kdy se sníí ot tak nouzák a ví co to je ho vyndat ,to se zatím nikomu nechce .
Přílohy: cidlo odpojené.jpg ( 173456b ) - čidlo.jpg ( 140677b ) - |
|
13.10.2020 09:18 -
Re: Tlak turba / C5 II 2.2HDi 16V 125kW
|
3286276
|
|
xm.milan
|
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturbo | Počet příspěvků: 114 |
|
|
bery2 napsal(a): Děkuji xm.milan Čidlo mi měnily to prý bylo ko, jak teď polu do přílohy to je ono ? Děkuji . Turbo 2 na které se dostlali po sundání hadice je prý jak nové bez vůle a to první má prý v trubce trochu olej a zatím se k němu nedostali jen podívat , je tam koleno . Nevyndají ho jen se zítra podívají video sondou .Nezlobte se píi to jak neodborník. Jene mě to táhlo plynule od začátku , bez nějakého pískání atd či výstřelu a psali mi e to táhne i teď a kdy se sníí ot tak nouzák a ví co to je ho vyndat ,to se zatím nikomu nechce . 3 Čidla tam jsou 2 druhé je u klapky sání které to konkrétně je ti neumím říci mám lehlý PC a tak nemohu otestovat.Nerozumím proč se sání dostává do podtlaku pokud není v cestě nic ucpaného.kadopádně kdy sundá trubku před klapkou tak i ve volnoběhu nepatrně fouká,ale to předpokládám servis prubnul.Jinek origo diagnostiku ostatní bohuel někdy lou je to věcí komunikace.Čidle bych asi testoval pomocí OSCilo-to je jediná záruka zjitěni chyby.Táho ovládá ventil pomocí podtlaku a je řízen pulzně můe zadrhávet
3 Čidla tam jsou 2 druhé je u klapky sání které to konkrétně je ti neumím říci mám lehlý PC a tak nemohu otestovat.Nerozumím proč se sání dostává do podtlaku pokud není v cestě nic ucpaného.kadopádně kdy sundá trubku před klapkou tak i ve volnoběhu nepatrně fouká,ale to předpokládám servis prubnul.Jinek origo diagnostiku ostatní bohuel někdy lou je to věcí komunikace.Čidle bych asi testoval pomocí OSCilo-to je jediná záruka zjitěni chyby.Táho ovládá ventil pomocí podtlaku a je řízen pulzně můe zadrhávet
|
|
13.10.2020 09:52 -
Re: Tlak turba / C5 II 2.2HDi 16V 125kW
|
3286289
|
|
bery2
|
Město: TŘET, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 31 |
|
|
xm dík ale teď nerozumím co jsi napsal kde jsi to vyčetl u mě //Nerozumím proč se sání dostává do podtlaku pokud není v cestě nic ucpaného.
xm dík ale teď nerozumím co jsi napsal kde jsi to vyčetl u mě //Nerozumím proč se sání dostává do podtlaku pokud není v cestě nic ucpaného.
|
|
13.10.2020 10:37 -
Re: Tlak turba / C5 II 2.2HDi 16V 125kW
|
3286292
|
|
xm.milan
|
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturbo | Počet příspěvků: 114 |
|
|
bery2 napsal(a): xm dík ale teď nerozumím co jsi napsal kde jsi to vyčetl u mě //Nerozumím proč se sání dostává do podtlaku pokud není v cestě nic ucpaného.Pochopil jsem z údajů čidla jak jsi psal výe.Pokud ukazuje pod atmosférický tlak tak jde do podtlaku.
|
|
13.10.2020 14:30 -
Re: Tlak turba / C5 II 2.2HDi 16V 125kW
|
3286322
|
|
bery2
|
Město: TŘET, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 31 |
|
|
A dokázal by prosím někdo poradit co s tím udělat , nebo na co se zaměřit jak píe xm.milan //Nerozumím proč se sání dostává do podtlaku pokud není v cestě nic ucpaného. Pochopil jsem z údajů čidla jak jsi psal výe. Pokud ukazuje pod atmosférický tlak tak jde do podtlaku. Děkuji
A dokázal by prosím někdo poradit co s tím udělat , nebo na co se zaměřit jak píe xm.milan //Nerozumím proč se sání dostává do podtlaku pokud není v cestě nic ucpaného. Pochopil jsem z údajů čidla jak jsi psal výe. Pokud ukazuje pod atmosférický tlak tak jde do podtlaku. Děkuji
|
|
16.10.2020 17:53 -
Re: Tlak turba / C5 II 2.2HDi 16V 125kW
|
3286607
|
|
bery2
|
Město: TŘET, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 31 |
|
|
Pokud vymaete chyby a auto ihned po staru dríte nad 1100 ot a jedete tak auto normálně jede v diagnostice ádná chyba nenaskočí , turbo 1 tlačí , tempomat funguje ale pokud otáčky klesnou pod tuto úroveň ihned naskočí tyto 2 chyby ,rozsvítí se mi na displeji porucha fap ,patný tempomat ,service a kontrolka motoru a auto přepne do nouzáku a turbo 1 má podtlak a netlačí . Kdy stojíte lápnete na plyn tak auto normálně točí 4-500ot ,rozjedete se a auto točí jen do 3000ot .Před diagnostikou Fap vyčitěn a vynulován , turbo 1 má prý vůli 1-2mm .Zkontrolovány jak tlakem tak podtlakem vechny hadičky od ventilů , Pokud i prý technik provedl testy podtlaku přes diag atd tak ve je ok . Před tímto nic s autem neděláno jen jsem jednou přiel nastartoval začalo hlásit ten fap rozsvítila se kontrolka motoru a padlo to do nouzáku a od té doby zle. Jetě jedna věc pokud odpojím a hpřipojím baterku tak mi naskočí fap vadný i tempomat ale nastartuji a jede to asi 1 km úplně normálně a znovu to padne do nouzáku. Pokud bude někdo schopen poradit , předem dík za odpověď . Nebo víte v okolí Jihlavy mimo značkový servis kdo tomu rozumí , zajel by jsem tam . Dík
Pokud vymaete chyby a auto ihned po staru dríte nad 1100 ot a jedete tak auto normálně jede v diagnostice ádná chyba nenaskočí , turbo 1 tlačí , tempomat funguje ale pokud otáčky klesnou pod tuto úroveň ihned naskočí tyto 2 chyby ,rozsvítí se mi na displeji porucha fap ,patný tempomat ,service a kontrolka motoru a auto přepne do nouzáku a turbo 1 má podtlak a netlačí . Kdy stojíte lápnete na plyn tak auto normálně točí 4-500ot ,rozjedete se a auto točí jen do 3000ot .Před diagnostikou Fap vyčitěn a vynulován , turbo 1 má prý vůli 1-2mm .Zkontrolovány jak tlakem tak podtlakem vechny hadičky od ventilů , Pokud i prý technik provedl testy podtlaku přes diag atd tak ve je ok . Před tímto nic s autem neděláno jen jsem jednou přiel nastartoval začalo hlásit ten fap rozsvítila se kontrolka motoru a padlo to do nouzáku a od té doby zle. Jetě jedna věc pokud odpojím a hpřipojím baterku tak mi naskočí fap vadný i tempomat ale nastartuji a jede to asi 1 km úplně normálně a znovu to padne do nouzáku. Pokud bude někdo schopen poradit , předem dík za odpověď . Nebo víte v okolí Jihlavy mimo značkový servis kdo tomu rozumí , zajel by jsem tam . Dík
Přílohy: 5.jpg ( 232619b ) - 1.jpg ( 354449b ) - po299.jpg ( 364890b ) - po242.jpg ( 273448b ) - 4.jpg ( 226341b ) - |
|
| |
|
|