| | |
24.05.2020 16:41 -
Nastartuje, ale neudrí se a chcípne / C5 III 2.0Hdi 120kW
|
3270881
|
|
Blodmen
|
Město: Kratonohy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Ahoj, dnes jsme měnili s automechanikem těsnění pod víkem ventilů. Bohuel, toho muselo jít pryč opravdu dost, po sloení auto nastartuje, ale neudrí se a chcípne. Jako by se udusilo, jako kdyby jelo na sytič. Mechanik to napíchl na diagnostiku, testuje ve, zatím ví, e vstřikovače jsou v pořádku, z turbíny se kouří, hází to chybu U1318 Chyba délky nebo zakázaná hodnota z BSI. Ve máme zapojené, nemáte radu, kterou bych mohl předat?
Ahoj, dnes jsme měnili s automechanikem těsnění pod víkem ventilů. Bohuel, toho muselo jít pryč opravdu dost, po sloení auto nastartuje, ale neudrí se a chcípne. Jako by se udusilo, jako kdyby jelo na sytič. Mechanik to napíchl na diagnostiku, testuje ve, zatím ví, e vstřikovače jsou v pořádku, z turbíny se kouří, hází to chybu U1318 Chyba délky nebo zakázaná hodnota z BSI. Ve máme zapojené, nemáte radu, kterou bych mohl předat?:-o
|
|
24.05.2020 19:19 -
Re: Nastartuje, ale neudrí se a chcípne / C5 III 2.0Hdi 120kW
|
3270888
|
|
jumep
|
|
|
U chyba je v tomto pripade uplne bezpredmetna
ked to bolo rozobrate, tak to bolo bez nafty a zavzdusnene a delphi je povestne tym ze nevie odvzdusnit startovanim vstrekovace
treba ho dostat do otacok aby to malo vyssi tlak ako volnobezny a potom sa to odvzdusni
U chyba je v tomto pripade uplne bezpredmetna
ked to bolo rozobrate, tak to bolo bez nafty a zavzdusnene a delphi je povestne tym ze nevie odvzdusnit startovanim vstrekovace
treba ho dostat do otacok aby to malo vyssi tlak ako volnobezny a potom sa to odvzdusni
|
|
28.05.2020 09:47 -
Re: Nastartuje, ale neudrí se a chcípne / C5 III 2.0Hdi 120kW
|
3271393
|
|
Blodmen
|
Město: Kratonohy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 150 |
|
|
jumep napsal(a): U chyba je v tomto pripade uplne bezpredmetna
ked to bolo rozobrate, tak to bolo bez nafty a zavzdusnene a delphi je povestne tym ze nevie odvzdusnit startovanim vstrekovace
treba ho dostat do otacok aby to malo vyssi tlak ako volnobezny a potom sa to odvzdusni
Tak s těmi otáčkami jsi měl asi pravdu, povedlo se nám to protůrovat a motor krásně drí, tak jak má. Bohuel, skáče nám to do nouzáku s hlákou Anti pollution systém faulty, co můe být cokoliv. V diagnostice svítí chyby P0488 a P1498 nesprávná poloha směovače vzduchu. Mechanik zjistil, e vůbec nefakčí EGR, take prý asi prohodil vzadu za víkem ventilů něco, jsou tam tuím čtyři vzduchové hadičky a dva zaměnitelné konektory. Není tam přístup a chytáme se kadého stébla. Hrál si s tím celý večer a nakonec se mu povedlo EGR rozchodit, ale hláky jsou pořád. Dokonce v diagnostice nově nastavoval polohu klapky (nevím, na mě u je to vyí dívčí), ale prostě ani prd. Prý mu egr chodí obráceně, zavře se, ale neotevírá. Kdy jsem tam auto hodil, normálně jezdilo, teď to začalo házet i hláku nutné výměny FAP P1445, , den předtím to bylo na jiné diagnostice a fap tam nebyl, je to čerstvě po technické, na emisích ádný problém, výfuk krásně čistý. Na to, e jsem řeil jen výměnu blbýho těsnění, jen abych to měl prostě v pořádku, tak kdybych věděl, jak si s tím zaděláme, tak se na těch pár kapek oleje vyprdnu. Pořád si ale říkám, e to je jen nějaká blbost, někde něco patně napojené, nic víc. Jen to dohledat.
Tak s těmi otáčkami jsi měl asi pravdu, povedlo se nám to protůrovat a motor krásně drí, tak jak má. Bohuel, skáče nám to do nouzáku s hlákou Anti pollution systém faulty, co můe být cokoliv. V diagnostice svítí chyby P0488 a P1498 nesprávná poloha směovače vzduchu. Mechanik zjistil, e vůbec nefakčí EGR, take prý asi prohodil vzadu za víkem ventilů něco, jsou tam tuím čtyři vzduchové hadičky a dva zaměnitelné konektory. Není tam přístup a chytáme se kadého stébla. Hrál si s tím celý večer a nakonec se mu povedlo EGR rozchodit, ale hláky jsou pořád. Dokonce v diagnostice nově nastavoval polohu klapky (nevím, na mě u je to vyí dívčí), ale prostě ani prd. Prý mu egr chodí obráceně, zavře se, ale neotevírá. Kdy jsem tam auto hodil, normálně jezdilo, teď to začalo házet i hláku nutné výměny FAP P1445, , den předtím to bylo na jiné diagnostice a fap tam nebyl, je to čerstvě po technické, na emisích ádný problém, výfuk krásně čistý. Na to, e jsem řeil jen výměnu blbýho těsnění, jen abych to měl prostě v pořádku, tak kdybych věděl, jak si s tím zaděláme, tak se na těch pár kapek oleje vyprdnu. Pořád si ale říkám, e to je jen nějaká blbost, někde něco patně napojené, nic víc. Jen to dohledat. :nevim
|
|
28.05.2020 13:38 -
Re: Nastartuje, ale neudrí se a chcípne / C5 III 2.0Hdi 120kW
|
3271406
|
|
jumep
|
|
|
no jo ... asi by som od toho mechanika utekal k niekomu kto vie co robi
toto uz bude tak rozhadzane ze to uz musi dat dokopy niekto kto si vie zistit co je co a ako to ma byt zapojene
no jo ... asi by som od toho mechanika utekal k niekomu kto vie co robi
toto uz bude tak rozhadzane ze to uz musi dat dokopy niekto kto si vie zistit co je co a ako to ma byt zapojene
|
|
29.05.2020 09:18 -
Re: Nastartuje, ale neudrí se a chcípne / C5 III 2.0Hdi 120kW
|
3271466
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Za motorem jsou podle datumu výroby 4 (do cca 07/2010) nebo 3 (od 07/2010) selenoidy, které slouí pro ovládání klapky sání ( dávkovače vzduchu ), ten je kdy stojí před motorem úplně vlevo za motorem, směrem doprava je selenoid pro ovládání chlazení nasávaného vzduchu, ten mají právě jen auta do 07/2010 pak u tam není, dále vpravo od něj je selenoid regulace tlaku turbodmychadla, ty tři jsou stejné, kdy je prohodí nic se nestane (jedině kdyby prohodil zapojení elektriky mezi sebou), Poslední selenoid úplně vpravo je odliný od těch předchozích a je pro ovládání chlazení EGR ventilu.
Pokud má diagnostiku, v live datech musí jít vidět jak ty ventily (klapky) chodí a dá se podle toho odhalit, jestli je vadný.
A jak jsi psal, e je nastavil polohu klapy, to asi ne úplně nastavil polohu, ale kdy se mění EGR, klapka dávkovače vzduchu, turbo, je potřeba inicializovat autoadaptační hodnoty pomocí diagnostiky.
Take kouknout na live data jestli poadovaná poloha klapky odpovídá skutečné, podle toho zjistí, který je v nepořádku. Nebo zkontrolovat hadičky jestli jste někde nějakou neurvali a pak ovládání nefunguje.
Za motorem jsou podle datumu výroby 4 (do cca 07/2010) nebo 3 (od 07/2010) selenoidy, které slouí pro ovládání klapky sání ( dávkovače vzduchu ), ten je kdy stojí před motorem úplně vlevo za motorem, směrem doprava je selenoid pro ovládání chlazení nasávaného vzduchu, ten mají právě jen auta do 07/2010 pak u tam není, dále vpravo od něj je selenoid regulace tlaku turbodmychadla, ty tři jsou stejné, kdy je prohodí nic se nestane (jedině kdyby prohodil zapojení elektriky mezi sebou), Poslední selenoid úplně vpravo je odliný od těch předchozích a je pro ovládání chlazení EGR ventilu.
Pokud má diagnostiku, v live datech musí jít vidět jak ty ventily (klapky) chodí a dá se podle toho odhalit, jestli je vadný.
A jak jsi psal, e je nastavil polohu klapy, to asi ne úplně nastavil polohu, ale kdy se mění EGR, klapka dávkovače vzduchu, turbo, je potřeba inicializovat autoadaptační hodnoty pomocí diagnostiky.
Take kouknout na live data jestli poadovaná poloha klapky odpovídá skutečné, podle toho zjistí, který je v nepořádku. Nebo zkontrolovat hadičky jestli jste někde nějakou neurvali a pak ovládání nefunguje.
|
|
09.06.2020 20:24 -
Re: Nastartuje, ale neudrí se a chcípne / C5 III 2.0Hdi 120kW
|
3272670
|
|
Blodmen
|
Město: Kratonohy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Ahoj, tak nakonec kdy to 14 dní stálo jsem to vzal do originál Citroenu na diagnostiku, tam mi vyčetli chyby které jsou prý podle nich u vech C5 a jsou bezpředmětné a na jedinou a to je FAP filtr. Auto před výměnou těsnění krytu ventilu na diagnostice nic nevykazovalo nicméně prý to můe být jen souhra náhod a je prostě ucpaný. take vzhledem k ceně předpokládám e to je pro auto konečná.
Ahoj, tak nakonec kdy to 14 dní stálo jsem to vzal do originál Citroenu na diagnostiku, tam mi vyčetli chyby které jsou prý podle nich u vech C5 a jsou bezpředmětné a na jedinou a to je FAP filtr. Auto před výměnou těsnění krytu ventilu na diagnostice nic nevykazovalo nicméně prý to můe být jen souhra náhod a je prostě ucpaný. take vzhledem k ceně předpokládám e to je pro auto konečná.:-(
|
|
29.06.2020 13:08 -
Re: Nastartuje, ale neudrí se a chcípne / C5 III 2.0Hdi 120kW
|
3275346
|
|
Blodmen
|
Město: Kratonohy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Take - vzhledem k tomu, co ve jsem na autě u dal do kupy, od turba, přes rozvody po brzdy a vzhledem k tomu, co jsem viděl poslední tři týdny za vraky v cenové relaci kolem 150.000,-, rozhodl jsem se, e tohle auto jetě nemá nárok na vrakáč. Take jsem odmontoval FAP, ten jsem nechal profesionálně vyčistit za slunou cenu, (dle vyjádření je nyní FAP v dobré kondici a byl opravdu totálně ucpaný) hodil ho zpátky a el znovu k mechanikovi. Ten nastavil diagnostikou výměnu filtru a hláka u se neobjevuje. Bohuel je auto pořád v nouzáku s posledními hlákami U1118 a U1318 (které podle vyjádření v autorizáku v Citroenu mají vechny C5 a nemá smysl je řeit), důleité ale jsou hláky P0488 a P1498, co je obojí patná poloha směovače vzduchu. Ten podle diagnostiky funguje, nicméně daná diagnostika evidentně nedokáe projít do nastavení směovače, který, jak jste psali vý, se musí pravděpodobně v diagnostice nastavit?
Pokud ano, je asi jedinou moností znovu do autorizáku a nechat nastavit u nich, co se mi ale, vzhledem k jejich jednání, moc nechce.
Take - vzhledem k tomu, co ve jsem na autě u dal do kupy, od turba, přes rozvody po brzdy a vzhledem k tomu, co jsem viděl poslední tři týdny za vraky v cenové relaci kolem 150.000,-, rozhodl jsem se, e tohle auto jetě nemá nárok na vrakáč. Take jsem odmontoval FAP, ten jsem nechal profesionálně vyčistit za slunou cenu, (dle vyjádření je nyní FAP v dobré kondici a byl opravdu totálně ucpaný) hodil ho zpátky a el znovu k mechanikovi. Ten nastavil diagnostikou výměnu filtru a hláka u se neobjevuje. Bohuel je auto pořád v nouzáku s posledními hlákami U1118 a U1318 (které podle vyjádření v autorizáku v Citroenu mají vechny C5 a nemá smysl je řeit), důleité ale jsou hláky P0488 a P1498, co je obojí patná poloha směovače vzduchu. Ten podle diagnostiky funguje, nicméně daná diagnostika evidentně nedokáe projít do nastavení směovače, který, jak jste psali vý, se musí pravděpodobně v diagnostice nastavit?
Pokud ano, je asi jedinou moností znovu do autorizáku a nechat nastavit u nich, co se mi ale, vzhledem k jejich jednání, moc nechce. :-o
|
|
29.06.2020 13:43 -
Re: Nastartuje, ale neudrí se a chcípne / C5 III 2.0Hdi 120kW
|
3275347
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Na těch el.ventilech za motorem nemáte přeházené hadičky nebo konektory ???
Na těch el.ventilech za motorem nemáte přeházené hadičky nebo konektory ???
|
|
29.06.2020 14:48 -
Re: Nastartuje, ale neudrí se a chcípne / C5 III 2.0Hdi 120kW
|
3275348
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
@Blodmen
to ze se filtr ucpal az k nepruchodnosti nebude jen tak,bude to dusledek,ne pricina kterou je potreba najit,jinak za pak km jsi natom stejne..
@Blodmen
to ze se filtr ucpal az k nepruchodnosti nebude jen tak,bude to dusledek,ne pricina kterou je potreba najit,jinak za pak km jsi natom stejne..
|
|
30.06.2020 10:20 -
Re: Nastartuje, ale neudrí se a chcípne / C5 III 2.0Hdi 120kW
|
3275511
|
|
Blodmen
|
Město: Kratonohy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 150 |
|
|
autodiag napsal(a): @Blodmen
to ze se filtr ucpal az k nepruchodnosti nebude jen tak,bude to dusledek,ne pricina kterou je potreba najit,jinak za pak km jsi natom stejne..
Filtr zlobil u dlouho, auto má prostě hodně najeto a dlouho se nedělal, nicméně podle mechanika dostal poslední záběr tím, e jsme čistili ve kolem a on najednou začal dostávat informace, na které nebyl zvyklý. Navíc, to protůrování aby se srovnal volnoběh tomu muselo dát tak dost kapky.
Filtr zlobil u dlouho, auto má prostě hodně najeto a dlouho se nedělal, nicméně podle mechanika dostal poslední záběr tím, e jsme čistili ve kolem a on najednou začal dostávat informace, na které nebyl zvyklý. Navíc, to protůrování aby se srovnal volnoběh tomu muselo dát tak dost kapky.
|
|
| |
|
|