| | |
03.12.2019 19:33 -
Motor občas nejde nastartovat - podivné chování systému
|
3249795
|
|
Stanly
|
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 94 |
|
|
Ahoj vem. Nevím si rady s naí C5 X7, 1,6 eHdi. R.v.2011. Hledal jsem odpověď v diskusích, ale nic podobného jsem, nenael, tak pokud je ji někde zaloena, omlouvám se.
Nyní k prosbě o radu a nápady k řeení.
Občasný, moná, e ji trvalý problém se startem a následně funkcí.
Vůz naprosto bez potíí startoval. Jen občas se mi stalo, e zahlásil chybu na převodovce (robot-automat BMP 6) a nenatočil. Naposledy před cca 1,5 měs. Od té doby desítky startů a ujeto cca 2000 km.
V sobotu jsem razil na dovolenou. Ráno chci natočit auto, ozvaly se podivné zvuky a snaha startéru motorem zatočit. Zhasínal display. Doposud lo natáčení absolutně bez potíí. Dal jsem jej na cca 8 minut na nabíječku a pak ve ok. Dojel jsem cca 800 km do cíle cesty bez potíí. Auto asi 3 dny stálo a potřeboval jsem jezdit. Opět bez potíí cca 4 natočení a pak to přilo. Opět problém. Různé zvuky, startér motorem sotva hýbal a zhasínal display. Po té asi na 5 pokus bez potíí naskočil. Měl jsem jetě jednu zastávku, nechal auto běet na volnoběh a naskočila mi hláka ,,Battery charge defaul .....,, více jsem nestihl přečíst. Vypnul jsem motor a běně zkontroloval řemen. Posléze opět normálně nastartoval a nastala přehlídka hláení a pípání... Start stop activated, start stop deactivated , objevil se znak převodovky a hláka, převodovka nedostupná, rozsvítil se nápis servis. Posléze ve opět normální. Hláka zhasla a opět dokola hláky. Mezitím hvízdání od motoru, při ubrání plynu ádné hvízdání. Dojel jsem tak asi 16 km do místa pobytu. Auto vypnul, ale znovu ji nenatočil.
Omlouvám se za poněkud delí popis, ale chtěl jsem co nejvíce přiblíit potíe. Prosím poraďte co by s tím mohlo být.
Potřebuji jetě zvládnout 800 km domů.
Děkuji za Vae rady a příspěvky.
Ahoj vem. Nevím si rady s naí C5 X7, 1,6 eHdi. R.v.2011. Hledal jsem odpověď v diskusích, ale nic podobného jsem, nenael, tak pokud je ji někde zaloena, omlouvám se.
Nyní k prosbě o radu a nápady k řeení.
Občasný, moná, e ji trvalý problém se startem a následně funkcí.
Vůz naprosto bez potíí startoval. Jen občas se mi stalo, e zahlásil chybu na převodovce (robot-automat BMP 6) a nenatočil. Naposledy před cca 1,5 měs. Od té doby desítky startů a ujeto cca 2000 km.
V sobotu jsem razil na dovolenou. Ráno chci natočit auto, ozvaly se podivné zvuky a snaha startéru motorem zatočit. Zhasínal display. Doposud lo natáčení absolutně bez potíí. Dal jsem jej na cca 8 minut na nabíječku a pak ve ok. Dojel jsem cca 800 km do cíle cesty bez potíí. Auto asi 3 dny stálo a potřeboval jsem jezdit. Opět bez potíí cca 4 natočení a pak to přilo. Opět problém. Různé zvuky, startér motorem sotva hýbal a zhasínal display. Po té asi na 5 pokus bez potíí naskočil. Měl jsem jetě jednu zastávku, nechal auto běet na volnoběh a naskočila mi hláka ,,Battery charge defaul .....,, více jsem nestihl přečíst. Vypnul jsem motor a běně zkontroloval řemen. Posléze opět normálně nastartoval a nastala přehlídka hláení a pípání... Start stop activated, start stop deactivated , objevil se znak převodovky a hláka, převodovka nedostupná, rozsvítil se nápis servis. Posléze ve opět normální. Hláka zhasla a opět dokola hláky. Mezitím hvízdání od motoru, při ubrání plynu ádné hvízdání. Dojel jsem tak asi 16 km do místa pobytu. Auto vypnul, ale znovu ji nenatočil.
Omlouvám se za poněkud delí popis, ale chtěl jsem co nejvíce přiblíit potíe. Prosím poraďte co by s tím mohlo být.
Potřebuji jetě zvládnout 800 km domů.
Děkuji za Vae rady a příspěvky.
|
|
04.12.2019 07:53 -
Re: Motor občas nejde nastartovat - podivné chování systému
|
3249845
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
problem ti vyresi servis,ne internetovy portal ci socialni sit kde auto nikdo nevidi
problem ti vyresi servis,ne internetovy portal ci socialni sit kde auto nikdo nevidi
|
|
04.12.2019 11:29 -
Re: Motor občas nejde nastartovat - podivné chování systému
|
3249876
|
|
Stanly
|
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 94 |
|
|
Tak to mi je jasné, e to nevyřeí int. portál. Nicméně můe někdo mít podobnou zkuenost a podělit se o svoje poznatky, či řeení. Potí je v tom, e servisy bývají plné a jsou dlouhé doby objednání a to i zde v SRN.
Jen k řeení. Po dvou konsultacích se servisy u nás v ČR se přikláněly k KO baterii. Koupil jsem tedy novou VARTU pro systém stop-start. Starou mi přeměřili a vykazovala tyto hodnoty. Batterie zustand 27%, Ladezustand 73%.
Údajně tedy po smrti.
Po výměně nastartování OK. Zatím jsem nechal auto jetě v klidu a později jej pojedu projet. Věřím, e ve bude v pořádku.
Tak to mi je jasné, e to nevyřeí int. portál. Nicméně můe někdo mít podobnou zkuenost a podělit se o svoje poznatky, či řeení. Potí je v tom, e servisy bývají plné a jsou dlouhé doby objednání a to i zde v SRN.
Jen k řeení. Po dvou konsultacích se servisy u nás v ČR se přikláněly k KO baterii. Koupil jsem tedy novou VARTU pro systém stop-start. Starou mi přeměřili a vykazovala tyto hodnoty. Batterie zustand 27%, Ladezustand 73%.
Údajně tedy po smrti.
Po výměně nastartování OK. Zatím jsem nechal auto jetě v klidu a později jej pojedu projet. Věřím, e ve bude v pořádku.
|
|
24.12.2019 22:51 -
Re: Motor občas nejde nastartovat - podivné chování systému
|
3252395
|
|
Stanly
|
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 94 |
|
|
Tak po delí odmlce doplňuji informace k závadě. Po výměně baterie nastartování sice OK, ale opět stejné hláky systému a nefunkčnost nabíjení. Pátral jsem dál po příčině a přiel na volný drákový řemen. Ten prokluzoval a proto ty hláky a různé zvuky. Nefungovali napínací kladky. Zakoupil jsem nové, (pozor jsou zde dvě),vyměnil a ve funguje jak má. Výměnu zvládnete hravě, za nějakých 20 minut, pokud jste jen trochu zruční. U této motorizace snadno přístupné, není potřeba nic jiného demontovat.
Celá záleitost nás stála 300,-EU. V ČR pořídíte levněji.
Tak po delí odmlce doplňuji informace k závadě. Po výměně baterie nastartování sice OK, ale opět stejné hláky systému a nefunkčnost nabíjení. Pátral jsem dál po příčině a přiel na volný drákový řemen. Ten prokluzoval a proto ty hláky a různé zvuky. Nefungovali napínací kladky. Zakoupil jsem nové, (pozor jsou zde dvě),vyměnil a ve funguje jak má. Výměnu zvládnete hravě, za nějakých 20 minut, pokud jste jen trochu zruční. U této motorizace snadno přístupné, není potřeba nic jiného demontovat.
Celá záleitost nás stála 300,-EU. V ČR pořídíte levněji.
|
|
| |
|
|