| | |
16.08.2019 15:49 -
Ztráta výkonu / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3234217
|
|
Domino
|
Město: Presov, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Zdravim mam problem s autom rano ked nastartujem auto ide pekne za plynom asi po 20 km strati vykon diag pamat zavad prazdna hadice som presiel na skusku som prehodil ventily na ovladanie turba no ziadna zmena na co sa mam zamerat vdaka
Zdravim mam problem s autom rano ked nastartujem auto ide pekne za plynom asi po 20 km strati vykon diag pamat zavad prazdna hadice som presiel na skusku som prehodil ventily na ovladanie turba no ziadna zmena na co sa mam zamerat vdaka
|
|
19.08.2019 15:10 -
Re: Ztráta výkonu / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3234389
|
|
JS42Junior
|
Město: Hradec Králové, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Řeím stejný problém, el.mag ventily jsem dal oba nové, a stejný výsledek, dawe mě poradil vyměnit tři hadice podtlaku na motoru, jak otevře haupnu tak tam jsou tři vedle sebe, mohou být spuchřele a po ohřátí motoru se roztáhnou a přisávají, a to vyměním dám vědět, jestli to nebude tím tak C5 jde z domu, nemám na to nervy u..
Řeím stejný problém, el.mag ventily jsem dal oba nové, a stejný výsledek, dawe mě poradil vyměnit tři hadice podtlaku na motoru, jak otevře haupnu tak tam jsou tři vedle sebe, mohou být spuchřele a po ohřátí motoru se roztáhnou a přisávají, a to vyměním dám vědět, jestli to nebude tím tak C5 jde z domu, nemám na to nervy u..
|
|
07.09.2019 17:18 -
Re: Ztráta výkonu / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3237004
|
|
Domino
|
Město: Presov, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Presiel som vsetky podtlaky hadicky ziadny unik ani netesnost diag.bez zavad merane hodnoty vsetky v poriadku skratka ked sa zohreje prestane jedno turbo prestane plnit akokeby sa nieco mechanicky zadrhlo
Presiel som vsetky podtlaky hadicky ziadny unik ani netesnost diag.bez zavad merane hodnoty vsetky v poriadku skratka ked sa zohreje prestane jedno turbo prestane plnit akokeby sa nieco mechanicky zadrhlo
|
|
08.09.2019 08:10 -
Re: Ztráta výkonu / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3237327
|
|
Domino
|
Město: Presov, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Z hlavy ti teraz nepoviem ale teplota chladiacej kvapaliny bola 97stupnov vybral som chladice vycistil a uz sa to hreje normalne
Z hlavy ti teraz nepoviem ale teplota chladiacej kvapaliny bola 97stupnov vybral som chladice vycistil a uz sa to hreje normalne
|
|
08.09.2019 21:01 -
Re: Ztráta výkonu / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3237585
|
|
Domino
|
Město: Presov, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Ja viem ze tie hadicky su hlinikove mna odstavuje nieco ine teplota nafty okolo 90stupnov
Ja viem ze tie hadicky su hlinikove mna odstavuje nieco ine teplota nafty okolo 90stupnov
|
|
13.10.2019 16:18 -
Re: Ztráta výkonu / C5 II 2.2 HDi 125kW
|
3242985
|
|
Domino
|
Město: Presov, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Takze po dlhom hladani bol prasknuty intercooler ktory vobec nebolo vidiet ani pocut .povymene zatial ok
Takze po dlhom hladani bol prasknuty intercooler ktory vobec nebolo vidiet ani pocut .povymene zatial ok
|
|
23.03.2021 18:34 -
pomoc při hledání chyby na DW12TED 4HX + 4hp20
|
3304223
|
|
MatesAN
|
Město: Hradec Králové, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Ahoj, hledám s pomocí diagboxu 9.91 a rozhraním z číny příčinu sporadického nedostatku výkonu, zejména za studena.
Zjistil jsem e:
1. kdy není výkon, tak se významně lií poadavek tlaku turba od skutečnosti,
2. úplně studené auto před startem hlásí nesrovnalosti v teplotách, tedy voda, olej a vzduch jsou v pořádku, stejné s domovním teploměrem, teplotní čidla DPF vak hlásí 100°C a druhé cca 150°, po zahřátí auta hlásí teploty dle mého soudu rozumné. Teploty při regeneraci jsem zatím neviděl, nebyl jsem zrovna napojený a regenerace probíha automaticky a zatím úspěně, průměr se pohybuje kolem 600 km na jednu regeneraci, vzhledem k době se motám spí kolem kovida, teda komína
3. nejsem vůbec moudrý z personalisovaných hodnot měření, respektive po zobrazení to na Y ose dává nesmyslné hodnoty, např. tlak turba poadovaný 0-2000, tlak turba měřený -50 - +50, při delím měření se nikdy nedočkám křivek.
4. je nějaká monost s lexií pouitelně logovat hodnoty a ukládat pro následné zkoumání?
5. jetě jeden jízdní poznatek, problémy kolem regulace výkonu jsou regulace patně funguje hlavně v niích otáčkách, tedy ve 110km/h to občas zpomaluje, ve 130km/h to jede jak z praku a rychlost to drí, jedno jestli tempomat nebo noha.
6. ádné chybové kódy vstřikování, fapu, nebo převodovky se neobjevují, ani eps abs...
předem děkuju za podměty co zkoumat a sledovat, aby se nael viník
Ahoj, hledám s pomocí diagboxu 9.91 a rozhraním z číny příčinu sporadického nedostatku výkonu, zejména za studena.
Zjistil jsem e:
1. kdy není výkon, tak se významně lií poadavek tlaku turba od skutečnosti,
2. úplně studené auto před startem hlásí nesrovnalosti v teplotách, tedy voda, olej a vzduch jsou v pořádku, stejné s domovním teploměrem, teplotní čidla DPF vak hlásí 100°C a druhé cca 150°, po zahřátí auta hlásí teploty dle mého soudu rozumné. Teploty při regeneraci jsem zatím neviděl, nebyl jsem zrovna napojený a regenerace probíha automaticky a zatím úspěně, průměr se pohybuje kolem 600 km na jednu regeneraci, vzhledem k době se motám spí kolem kovida, teda komína :-)
3. nejsem vůbec moudrý z personalisovaných hodnot měření, respektive po zobrazení to na Y ose dává nesmyslné hodnoty, např. tlak turba poadovaný 0-2000, tlak turba měřený -50 - +50, při delím měření se nikdy nedočkám křivek.
4. je nějaká monost s lexií pouitelně logovat hodnoty a ukládat pro následné zkoumání?
5. jetě jeden jízdní poznatek, problémy kolem regulace výkonu jsou regulace patně funguje hlavně v niích otáčkách, tedy ve 110km/h to občas zpomaluje, ve 130km/h to jede jak z praku a rychlost to drí, jedno jestli tempomat nebo noha.
6. ádné chybové kódy vstřikování, fapu, nebo převodovky se neobjevují, ani eps abs...
předem děkuju za podměty co zkoumat a sledovat, aby se nael viník :-)
|
|
23.03.2021 19:10 -
Re: pomoc při hledání chyby na DW12TED 4HX + 4hp20
|
3304237
|
|
jumep
|
|
|
To ze si kupis diagnostiku, neznamena ze mas nejaky prehlad a potom tu padaju blbe otazky
tie teploty sa meraju vo vyfuku a pre system su podstatne v zatazi a pri regeneracii, merat vyfukove plyny pod 100 stupnov je nepotrebne a nezmyselne, preto tie cidla ukazuju az nad 100 stupnov (menej to ukazat nedokaze)
rychlost v merani je absolutne nepodstatna, skor su zaujimave otacky
kedze je to stara 2.2 tak by som kontroloval vahu a ci je realne vporiadku, ci je ok swirl, ci nie je prasknuty intercooler alebo ohrievac vzduchu
v akom stave je fap (protitlaky)
asi najrozumnejsie zajst za niekym kto ma predstavu, lebo takto to moze dopadnut hodne zle
To ze si kupis diagnostiku, neznamena ze mas nejaky prehlad a potom tu padaju blbe otazky
tie teploty sa meraju vo vyfuku a pre system su podstatne v zatazi a pri regeneracii, merat vyfukove plyny pod 100 stupnov je nepotrebne a nezmyselne, preto tie cidla ukazuju az nad 100 stupnov (menej to ukazat nedokaze)
rychlost v merani je absolutne nepodstatna, skor su zaujimave otacky
kedze je to stara 2.2 tak by som kontroloval vahu a ci je realne vporiadku, ci je ok swirl, ci nie je prasknuty intercooler alebo ohrievac vzduchu
v akom stave je fap (protitlaky)
asi najrozumnejsie zajst za niekym kto ma predstavu, lebo takto to moze dopadnut hodne zle
|
|
23.03.2021 19:13 -
Re: pomoc při hledání chyby na DW12TED 4HX + 4hp20
|
3304239
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
9.91 ? ..neee
jinak jak pise Jumep,koupit si auto a s prvni nadrzi paliva i diagnostiku neni uplne dobry napad..
projdi podtlaky,budes mit pravdepodobne unik a nebo,coz doporucuji vice to dej do servisu
9.91 ? :D ..neee
jinak jak pise Jumep,koupit si auto a s prvni nadrzi paliva i diagnostiku neni uplne dobry napad..
projdi podtlaky,budes mit pravdepodobne unik a nebo,coz doporucuji vice to dej do servisu
|
|
23.03.2021 20:17 -
Re: pomoc při hledání chyby na DW12TED 4HX + 4hp20
|
3304259
|
|
MatesAN
|
Město: Hradec Králové, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Nojo, nadení z mého dotazu jsem snad ani nečekal, take díky za reakce
Co se týče teplot ve výfuku, myslel jsem si, e to není podstatné, nicméně jsou na světě i auta, která na těchto čidlech umí měřit i pokojovou teplotu relativně spolehlivě.
Lexii mám u z dob xantie, jene tam jsem s ní moc chyby nehledal, nějak tam nebyly
Podtlaky jsem včera ohledával pomocí primitivní otočené pumpičky co sama dost propoutí, nicméně membrány se hýbaly, taky si myslím, e bude někde únik, moná mnoho malých úniků. Čekám na poáka, přiveze pumpičku s měřákem.
Jsem rád, e se autodiag baví verzí mého diagboxu, lepí ne, aby byl natvaný
Do servisu ta ludra nepojede, v rámci okresu o nikom schopném nevím a vzhledem k tomu e zvukaři nemaj co rát, si budou hrát sami, času je dost
No a kdyby jste někdo uměli poradit jak z lexie vytáhnout log, čitelný grafy, nebo nedej boe jste věděli jaká verze není k smíchu, dejte vědět.
Nojo, nadení z mého dotazu jsem snad ani nečekal, take díky za reakce :-)
Co se týče teplot ve výfuku, myslel jsem si, e to není podstatné, nicméně jsou na světě i auta, která na těchto čidlech umí měřit i pokojovou teplotu relativně spolehlivě.
Lexii mám u z dob xantie, jene tam jsem s ní moc chyby nehledal, nějak tam nebyly :-)
Podtlaky jsem včera ohledával pomocí primitivní otočené pumpičky co sama dost propoutí, nicméně membrány se hýbaly, taky si myslím, e bude někde únik, moná mnoho malých úniků. Čekám na poáka, přiveze pumpičku s měřákem.
Jsem rád, e se autodiag baví verzí mého diagboxu, lepí ne, aby byl natvaný :-)
Do servisu ta ludra nepojede, v rámci okresu o nikom schopném nevím a vzhledem k tomu e zvukaři nemaj co rát, si budou hrát sami, času je dost :-))))
No a kdyby jste někdo uměli poradit jak z lexie vytáhnout log, čitelný grafy, nebo nedej boe jste věděli jaká verze není k smíchu, dejte vědět.
|
|
| |
|
|