| | |
27.07.2019 14:55 -
Rozvody / C5 III 1.6 THP
|
3231783
|
|
ragadozo
|
Město: Zeliezovce, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 27 |
|
|
dobry den vsetkym chcel by som sa opitat aku znacku rozvodov pouzit na citroen c5 1,6 thp lebo som sa tu docital ze febi je nie moc dobra altrnativa.a co obsahuju kompletne rozvody a kde sa daju na slovensku vymenit rozvody na citroene 1,6thp
dobry den vsetkym chcel by som sa opitat aku znacku rozvodov pouzit na citroen c5 1,6 thp lebo som sa tu docital ze febi je nie moc dobra altrnativa.a co obsahuju kompletne rozvody a kde sa daju na slovensku vymenit rozvody na citroene 1,6thp
|
|
12.04.2022 22:17 -
Re: Rozvody / C5 III 1.6 THP
|
3337698
|
|
Hanz 397
|
|
|
Sice VTi (1,6,5FS), ale dám to sem, abych nezakládal nové vlákno... A dořeím tohle budu dělat rozvody.
Take: motor při volnoběhu za tepla rozsvítí kontrolku tlaku mazání. Začalo to nepravidelně, teď u skoro pokadé... Přitom motor mae, tlak je více méně v normě. Chyba snímač mnoství - zkrat. Vyměněn. Chyba u se neobjevila. Pro jistotu výměna i snímače tlaku. Kontrola kabeláe, kontrola funkce řízení olejového čerpadla. Ve bez zjevných závad. Kontrola uloení vaček (ok), kontrola dráek v prvním překladu vaček (ok), kontrola zpětných ventilů (ok) Tam jsem teda ádnou chybu ani nečekal, protoe na řízení rozvodů byla kdysi sporadická chyba polohy sací vačky, co mohlo způsobit cokoliv. Ale neopakuje se.
No a teď k tomu, co jsem nael: ventilové víko, resp odlučovač plný čisté vody /emulze(foto) . Chladící kapalina se neztrácí. Olejový filtr (Mann) zhroucený, nafouklý, čistý(foto) . Zhroucený je kvůli doslova vystřelenému přetlakovému ventilu(foto) . Rozpadlý obtokový ventil ve víku filtru(foto) . Olej správný. Motor bez emulze a relativně čistý, bez nápadných karbonových úsad. Běné opotřebení pro tenhle motor při stávajících km. Hydrotely vechny ok.
A moje otázka: setkal se s tímhle u někdo někdy? Nějaký nápad, co to mohlo způsobit?
Sice VTi (1,6,5FS), ale dám to sem, abych nezakládal nové vlákno... A dořeím tohle budu dělat rozvody.
Take: motor při volnoběhu za tepla rozsvítí kontrolku tlaku mazání. Začalo to nepravidelně, teď u skoro pokadé... Přitom motor mae, tlak je více méně v normě. Chyba snímač mnoství - zkrat. Vyměněn. Chyba u se neobjevila. Pro jistotu výměna i snímače tlaku. Kontrola kabeláe, kontrola funkce řízení olejového čerpadla. Ve bez zjevných závad. Kontrola uloení vaček (ok), kontrola dráek v prvním překladu vaček (ok), kontrola zpětných ventilů (ok) Tam jsem teda ádnou chybu ani nečekal, protoe na řízení rozvodů byla kdysi sporadická chyba polohy sací vačky, co mohlo způsobit cokoliv. Ale neopakuje se.
No a teď k tomu, co jsem nael: ventilové víko, resp odlučovač plný čisté vody /emulze(foto) . Chladící kapalina se neztrácí. Olejový filtr (Mann) zhroucený, nafouklý, čistý(foto) . Zhroucený je kvůli doslova vystřelenému přetlakovému ventilu(foto) . Rozpadlý obtokový ventil ve víku filtru(foto) . Olej správný. Motor bez emulze a relativně čistý, bez nápadných karbonových úsad. Běné opotřebení pro tenhle motor při stávajících km. Hydrotely vechny ok.
A moje otázka: setkal se s tímhle u někdo někdy? Nějaký nápad, co to mohlo způsobit?
Přílohy: IMG_20220411_201840.jpg ( 2503171b ) - IMG_20220411_202045.jpg ( 2492742b ) - IMG_20220411_202036.jpg ( 2224533b ) - IMG_20220411_210339.jpg ( 2099016b ) - |
|
13.04.2022 03:18 -
Re: Rozvody / C5 III 1.6 THP
|
3337720
|
|
Bobr53
|
|
|
Hanzi, tento problém jsem řeil koncem loňského roku - 1,6THP s turbem, 5FV na autě mého syna.
Motor signalizoval ztrátu tlaku v mazání - závada byla v přidřeném motoru (1. válec pokozený píst a kruhy, ostatní válce silně pokrábané). Provedl jsem tedy kompletní GO motoru - vloka a výbrusy, nové písty, kluzná loiska kliky a ojnic, brus kliky, trysky ostřiku pístů, solenoidy na čerpadle i řízení vačky, snímač tlaku oleje, gufera, kompletní GO hlavy.... poskládal jsem tedy v podstatě nový motor. Rozvody jsem nastavil pomocí sady nezbytných přípravků (tady kladu důraz na důsledné dodrení předepsaných kroutících momentů při montái, a e nejsou malé)... a motor naskočil na první protočení.
Tak tohle je pouze úvod.
Po tři týdny jsem bojoval s tvým problémem - nový motor sice jel naprosto perfektně, ale po zahřátí signalizoval chybu mazání a STOP pokles tlaku oleje. Proel jsem vechny prvky a díly, které popisuje a stále dokola po zahřátí ztráta tlaku oleje.
Provedl jsem při zkuebních jízdách řadu měření aktuálních hodnot a výsledek? Vadné čidlo tlaku oleje!!! Podotýkám, e jsem ho při GO motoru koupil nové a v něm jsem tedy chybu nepředpokládal, nakonec a po vyloučení vech ostatních moností jsem se musel vrátit i k němu. Mělo posunutý práh citlivosti a po zahřátí oleje hlásilo pokles tlaku oleje pod povolenou hranici.
Take můj závěr: čerpadlo tlačilo a 6500 mbar, při jízdě tlak regulovaný okolo 3000 - 4400 mbar, tlak na volnoběh cca 2500 mbar, po zahřátí oleje vak čidlo hlásilo na volnoběh tlak pod 1700 mbar a to byla ta chyba mazání.
Namontoval jsem snímač tlaku zakoupený na zkouku z vrakovitě a ten u tam zůstal dodnes - problém tlaku byl vyřeen. Zakoupené čidlo jsem reklamoval a doloil grafy z jízd, reklamace byla úspěná.
Dodnes se potýkám jetě s jednou drobností, ale to je mimo tvůj dotaz a zkusím se tady poptat někdy přítě.
Hanzi, tento problém jsem řeil koncem loňského roku - 1,6THP s turbem, 5FV na autě mého syna.
Motor signalizoval ztrátu tlaku v mazání - závada byla v přidřeném motoru (1. válec pokozený píst a kruhy, ostatní válce silně pokrábané). Provedl jsem tedy kompletní GO motoru - vloka a výbrusy, nové písty, kluzná loiska kliky a ojnic, brus kliky, trysky ostřiku pístů, solenoidy na čerpadle i řízení vačky, snímač tlaku oleje, gufera, kompletní GO hlavy.... poskládal jsem tedy v podstatě nový motor. Rozvody jsem nastavil pomocí sady nezbytných přípravků (tady kladu důraz na důsledné dodrení předepsaných kroutících momentů při montái, a e nejsou malé)... a motor naskočil na první protočení. :palec
Tak tohle je pouze úvod.
Po tři týdny jsem bojoval s tvým problémem - nový motor sice jel naprosto perfektně, ale po zahřátí signalizoval chybu mazání a STOP pokles tlaku oleje. Proel jsem vechny prvky a díly, které popisuje a stále dokola po zahřátí ztráta tlaku oleje. :nevim
Provedl jsem při zkuebních jízdách řadu měření aktuálních hodnot a výsledek? Vadné čidlo tlaku oleje!!! Podotýkám, e jsem ho při GO motoru koupil nové a v něm jsem tedy chybu nepředpokládal, nakonec a po vyloučení vech ostatních moností jsem se musel vrátit i k němu. Mělo posunutý práh citlivosti a po zahřátí oleje hlásilo pokles tlaku oleje pod povolenou hranici. :-((((
Take můj závěr: čerpadlo tlačilo a 6500 mbar, při jízdě tlak regulovaný okolo 3000 - 4400 mbar, tlak na volnoběh cca 2500 mbar, po zahřátí oleje vak čidlo hlásilo na volnoběh tlak pod 1700 mbar a to byla ta chyba mazání.
Namontoval jsem snímač tlaku zakoupený na zkouku z vrakovitě a ten u tam zůstal dodnes - problém tlaku byl vyřeen. Zakoupené čidlo jsem reklamoval a doloil grafy z jízd, reklamace byla úspěná.
Dodnes se potýkám jetě s jednou drobností, ale to je mimo tvůj dotaz a zkusím se tady poptat někdy přítě.
|
|
13.04.2022 16:01 -
Re: Rozvody / C5 III 1.6 THP
|
3337800
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
@Hanz
nebud smutnej,za me je to dano stylem uzivani (kratke trasy) Tohle auto jezdi vyhradne 5km tam a 5 km z5
je to P308,zajiste vis ktera
@Hanz
nebud smutnej,za me je to dano stylem uzivani (kratke trasy) Tohle auto jezdi vyhradne 5km tam a 5 km z5
je to P308,zajiste vis ktera
Přílohy: IMG_20220321_103730.jpg ( 1934649b ) - IMG_20220321_103734.jpg ( 1778407b ) - IMG_20220321_103725.jpg ( 1590023b ) - |
|
13.04.2022 20:02 -
Re: Rozvody / C5 III 1.6 THP
|
3337847
|
|
Hanz 397
|
|
|
@Matrin
@Bobr
Jo,ten kondenz asi chápu...
A pochopil bych i vadné čidlo. Ale nějak mi hlava nebere ten vystřelenej ventil v tom dráku filtru. Evidentně tohle bude asi i důvod chyby nízkého tlaku oleje. Ale proč se to stalo?
@Matrin
@Bobr
Jo,ten kondenz asi chápu...
A pochopil bych i vadné čidlo. Ale nějak mi hlava nebere ten vystřelenej ventil v tom dráku filtru. Evidentně tohle bude asi i důvod chyby nízkého tlaku oleje. Ale proč se to stalo?
|
|
14.04.2022 23:06 -
Re: Rozvody / C5 III 1.6 THP
|
3337990
|
|
Hanz 397
|
|
|
Jo, tak u vím.
Do OPR 12560 byl problém s regulátorem průtoku na olejovém čerpadle. Řeení: vyměnit regulační ventil, pokozený drák filtru a ve bude zase v pohodě. Jo, to se vyplatí...
Jo, tak u vím.
Do OPR 12560 byl problém s regulátorem průtoku na olejovém čerpadle. Řeení: vyměnit regulační ventil, pokozený drák filtru a ve bude zase v pohodě. Jo, to se vyplatí...
|
|
| |
|
|