| | |
16.07.2019 18:06 -
Rána a volnoběh se chová podivně / C5 I 2.0i 16V LPG
|
3230155
|
|
DaliborN
|
Město: Nový Jičín, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 78 |
|
|
Ahojte lidi,
Zkouel jsem prohledat tohle forum, ale nenael jsem podobné příspěvky, jen týkající se jiných problémů.
Dnes jsem byl s autem se projet, přijel jsem domů, po pár hodinách chi zas jet pryč, nasednu, otočím klíčkem a jen co to dostanu do polohy kdy má začít točit motor, ozvala se neskutečná rána jak ze silné petardy. Okamitě jsem to vypl, váhajíc, zda mám znova zkusit nastartovat. Nakonec jsem to zkusil, motor nastartoval, ale straně se klepal (asi na tři válce), ale neudrel volnoběh a zdechl, tak to bylo asi 5x, sem tam se ozvalo jakoby opět střelba, ale u slabí, takové to jak jsme slýchávali u kodovek, kdy střílely..
Poté jsem otevřel motor a vidím skrz něj e na zemi leí nějaké plastové úlomky, viz přiloené fotografie, dva z nich na zemi, dva na cestě. K dalím jsem se neměl jak dostat. Snail jsem se obkouknout motor, odkud by to mohlo být, ale nic jsem nenael. Zkusil jsem znova několikrát nastartovat, motor buď neudrel otáčky, nebo naopak sám el okamitě do max otáček, jednou dokonce jakoby sám lapal na plyn a přidával.
Určitě budete vy znalejí vědět, co by to mohlo být, případně identifikujete ty úlomky. U vech je vidět, e je to stejný typ plastu.
Bohuel zrovna ráno jsme měli odjídět na prodlouený víkend a teď jsme tak troku v háji, protoe nevíme co se stalo, jak se to dá opravit, kolik času to zabere, kolik stojí oprava...
Ach jo... Máme poslední rok hroznou smůlu
Citroen C5, rv 2001, 16v, 2.0i, 100kx, Break, LPG
Ahojte lidi,
Zkouel jsem prohledat tohle forum, ale nenael jsem podobné příspěvky, jen týkající se jiných problémů.
Dnes jsem byl s autem se projet, přijel jsem domů, po pár hodinách chi zas jet pryč, nasednu, otočím klíčkem a jen co to dostanu do polohy kdy má začít točit motor, ozvala se neskutečná rána jak ze silné petardy. Okamitě jsem to vypl, váhajíc, zda mám znova zkusit nastartovat. Nakonec jsem to zkusil, motor nastartoval, ale straně se klepal (asi na tři válce), ale neudrel volnoběh a zdechl, tak to bylo asi 5x, sem tam se ozvalo jakoby opět střelba, ale u slabí, takové to jak jsme slýchávali u kodovek, kdy střílely..
Poté jsem otevřel motor a vidím skrz něj e na zemi leí nějaké plastové úlomky, viz přiloené fotografie, dva z nich na zemi, dva na cestě. K dalím jsem se neměl jak dostat. Snail jsem se obkouknout motor, odkud by to mohlo být, ale nic jsem nenael. Zkusil jsem znova několikrát nastartovat, motor buď neudrel otáčky, nebo naopak sám el okamitě do max otáček, jednou dokonce jakoby sám lapal na plyn a přidával.
Určitě budete vy znalejí vědět, co by to mohlo být, případně identifikujete ty úlomky. U vech je vidět, e je to stejný typ plastu.
Bohuel zrovna ráno jsme měli odjídět na prodlouený víkend a teď jsme tak troku v háji, protoe nevíme co se stalo, jak se to dá opravit, kolik času to zabere, kolik stojí oprava...
Ach jo... Máme poslední rok hroznou smůlu :-(
Citroen C5, rv 2001, 16v, 2.0i, 100kx, Break, LPG
Přílohy: IMG_20190716_174641.jpg ( 1380463b ) - IMG_20190716_174631.jpg ( 1551792b ) - |
|
16.07.2019 19:22 -
Re: Rána a volnoběh se chová podivně / C5 I 2.0i 16V LPG
|
3230195
|
|
jumep
|
|
|
podla mna uteka plyn a ten strelil v sani a toto je zo sania
podla mna uteka plyn a ten strelil v sani a toto je zo sania
|
|
16.07.2019 19:41 -
Re: Rána a volnoběh se chová podivně / C5 I 2.0i 16V LPG
|
3230214
|
|
DaliborN
|
Město: Nový Jičín, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 78 |
|
|
a jak se to dá řeit? sloitá oprava? časově náročná?
a jak se to dá řeit? sloitá oprava? časově náročná?
|
|
16.07.2019 21:50 -
Re: Rána a volnoběh se chová podivně / C5 I 2.0i 16V LPG
|
3230265
|
|
jumep
|
|
|
vymenit sanie
a potom na repas reduktoru a opravu plynu a montaz plynovych strikov
vymenit sanie
a potom na repas reduktoru a opravu plynu a montaz plynovych strikov
|
|
16.07.2019 23:56 -
Re: Rána a volnoběh se chová podivně / C5 I 2.0i 16V LPG
|
3230283
|
|
DaliborN
|
Město: Nový Jičín, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 78 |
|
|
To zní sloitě. Dokáe odhadnout cenu opravy? Nevím jestli se nám jetě vyplatí U jsme do toho auta narvali hodně peněz a tak nevím, jestli by nebylo lepí se poohlídnout po jiném
To zní sloitě. Dokáe odhadnout cenu opravy? Nevím jestli se nám jetě vyplatí :-( U jsme do toho auta narvali hodně peněz a tak nevím, jestli by nebylo lepí se poohlídnout po jiném :-(
|
|
17.07.2019 05:16 -
Re: Rána a volnoběh se chová podivně / C5 I 2.0i 16V LPG
|
3230292
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Mám naprosto stejné auto jako ty i s LPG. Sání bych koupil někde na vrakárně k tomu nové těsnění a přehodit to to je u sranda. Ale co bude stát oprava LPG, ale hlavně montá vstřiků LPG do nového sání to se zeptej svého plynaře co se ti o LPG stará..
Mám naprosto stejné auto jako ty i s LPG. Sání bych koupil někde na vrakárně k tomu nové těsnění a přehodit to to je u sranda. Ale co bude stát oprava LPG, ale hlavně montá vstřiků LPG do nového sání to se zeptej svého plynaře co se ti o LPG stará..
|
|
17.07.2019 11:18 -
Re: Rána a volnoběh se chová podivně / C5 I 2.0i 16V LPG
|
3230311
|
|
miskod
|
|
|
Pred tym sa este pozri na to sanie a pohladaj dieru
Pred tym sa este pozri na to sanie a pohladaj dieru
|
|
20.07.2019 22:47 -
Re: Rána a volnoběh se chová podivně / C5 I 2.0i 16V LPG
|
3230732
|
|
jumep
|
|
|
sanie je rovnake ci 1.8 alebo 2.0, jediny rozdiel co si pamatam je ze je tam alebo nie je vyhrev na odpar (nejake tu mam inak)
sanie je rovnake ci 1.8 alebo 2.0, jediny rozdiel co si pamatam je ze je tam alebo nie je vyhrev na odpar (nejake tu mam inak)
|
|
24.07.2019 11:51 -
Re: Rána a volnoběh se chová podivně / C5 I 2.0i 16V LPG
|
3231222
|
|
miskod
|
|
|
Ak by aj obidva vetily (v nadrzi aj vpredu) boli otvorene a vstreky tesnili, tak sa to nestane...naopak obidva ventily mozu byt zavrete, ale staci ta troska lpg od druheho ventilu po reduktor a cez netesniace vstreky tam nafuka tolko plynu, ze to moze strelit
Ak by aj obidva vetily (v nadrzi aj vpredu) boli otvorene a vstreky tesnili, tak sa to nestane...naopak obidva ventily mozu byt zavrete, ale staci ta troska lpg od druheho ventilu po reduktor a cez netesniace vstreky tam nafuka tolko plynu, ze to moze strelit
|
|
| |
|
|