| | |
06.06.2019 09:45 -
Turbo / C5 III 2.0 HDi 100kW
|
3225054
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Zdravím, toto téma jsem tu nikde nenael, tak pokud jsem přehlédl, prosím o přesunutí...
Konečně jsem rozchodil podvozek a byl jsem se poprvé projet.. Po kilometru, kdy se asi zahřál výfuk se z auta stala dýmovnice a trvalo to tak minutu, ne dým zmizel.. Barva namodralá a odér oleje.. Zjistil jsem, e auto kouří i potom, ale podstatně méně... I vzhledem k pískání turba si nedokáu představit kudy by se do výfuku dostávalo tolik oleje.. Kdyby to byla gufera na ventilech, tak by ho to spalovalo průběně, tady se do zahřátí výfuku nic neděje.. auto nekouří..
Ale otázka zní jak je to s repasem.. Kdy jsem měnil turbo na C8 2.2HDI, tak jsem koupil střed turba za cca 2000 v číně, nechal namontovat a auto u má od té doby nalítáno před 50.000km bez problému.. Pokud googluju správně, tak střed turba mají vechny 100kW a snad i 103kW motory stejný.. Take třeba tenhle by vel na 2500,- i s dopravou:
.link.
Jene budu čekat měsíc.. Jsou firmy, co nabízejí repasy výměnou, kdybych věděl, e to bude kvalitní repas originálními díly, ale kdo mi zaručí e tam nefrknou stejný čínský střed, jako já objednám na ebay...
Nebo koupit pouité... Co by jste mi doporučili?? Neválí se někomu doma turbo??
Zdravím, toto téma jsem tu nikde nenael, tak pokud jsem přehlédl, prosím o přesunutí...
Konečně jsem rozchodil podvozek a byl jsem se poprvé projet.. Po kilometru, kdy se asi zahřál výfuk se z auta stala dýmovnice a trvalo to tak minutu, ne dým zmizel.. Barva namodralá a odér oleje.. Zjistil jsem, e auto kouří i potom, ale podstatně méně... I vzhledem k pískání turba si nedokáu představit kudy by se do výfuku dostávalo tolik oleje.. Kdyby to byla gufera na ventilech, tak by ho to spalovalo průběně, tady se do zahřátí výfuku nic neděje.. auto nekouří..
Ale otázka zní jak je to s repasem.. Kdy jsem měnil turbo na C8 2.2HDI, tak jsem koupil střed turba za cca 2000 v číně, nechal namontovat a auto u má od té doby nalítáno před 50.000km bez problému.. Pokud googluju správně, tak střed turba mají vechny 100kW a snad i 103kW motory stejný.. Take třeba tenhle by vel na 2500,- i s dopravou:
https://www.ebay.com/itm/GT1749V-Peugeot-307-2-0-HDi-136HP-100Kw-DW10BTED4-2004-turbo-core-756047/223093571013?epid=19010107299&hash=item33f169bdc5:g:luwAAOSwvBpbPcxm
Jene budu čekat měsíc.. Jsou firmy, co nabízejí repasy výměnou, kdybych věděl, e to bude kvalitní repas originálními díly, ale kdo mi zaručí e tam nefrknou stejný čínský střed, jako já objednám na ebay...
Nebo koupit pouité... Co by jste mi doporučili?? Neválí se někomu doma turbo??
|
|
06.06.2019 11:21 -
Re: Turbo / C5 III 2.0 HDi 100kW
|
3225064
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
olej to ere proto e sou opotřebovaný kluzný loiska, pokud tomu z číny věří, tak si to kup. dej pak recenzi .... jdou koupit i samotný nový loiska, střed zustane tvůj ...
olej to ere proto e sou opotřebovaný kluzný loiska, pokud tomu z číny věří, tak si to kup. dej pak recenzi .... jdou koupit i samotný nový loiska, střed zustane tvůj ...
|
|
06.06.2019 11:29 -
Re: Turbo / C5 III 2.0 HDi 100kW
|
3225066
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Jedno jsem u koupil, namontoval manelce do C8 2.2HDI 94kW.. Dokonce jsme turbo nevyndali, pouze jsme ho na autě rozpůlili a vyměnili střed (kdo někdy dělal C8 asi ví, e tak debilní přístup na jiným autě není).. Nalítáno 50.000 a nikde ádný problém.. Nicméně nevím jestli jsem měl kliku, nebo ty díly jsou fakt pouitelný..
Jinak dneska se zadýmování nekonalo.. Ten včerejek byl asi tím, e jsem tady blbnul s podvozkem a auto jsem mnohokrát nechal startovat a vdy jen chvilku nechal běet... Nicméně stejně to kouří.. Jen je za mnou vidět..
Jedno jsem u koupil, namontoval manelce do C8 2.2HDI 94kW.. Dokonce jsme turbo nevyndali, pouze jsme ho na autě rozpůlili a vyměnili střed (kdo někdy dělal C8 asi ví, e tak debilní přístup na jiným autě není).. Nalítáno 50.000 a nikde ádný problém.. Nicméně nevím jestli jsem měl kliku, nebo ty díly jsou fakt pouitelný..
Jinak dneska se zadýmování nekonalo.. Ten včerejek byl asi tím, e jsem tady blbnul s podvozkem a auto jsem mnohokrát nechal startovat a vdy jen chvilku nechal běet... Nicméně stejně to kouří.. Jen je za mnou vidět..
|
|
06.06.2019 19:39 -
Re: Turbo / C5 III 2.0 HDi 100kW
|
3225154
|
|
jruze
|
|
|
Asi se musím stále učit a zdokonalovat - sem si doteď myslel e se musí turbo nastavit na stolici. Turbo bych tu měl mít.
Asi se musím stále učit a zdokonalovat:nevim - sem si doteď myslel e se musí turbo nastavit na stolici. Turbo bych tu měl mít.
|
|
07.06.2019 14:28 -
Re: Turbo / C5 III 2.0 HDi 100kW
|
3225270
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Napsal jsem ti SZ.. Vím jak to myslí.. Ten samotný střed mi přiel s papírem o vyváení.. Take střed je vyváený.. Samozřejmě je potřeba nakalibrovat jak wastegate, tak VGT.. Ale kdy na motoru mám ve zkalibrovaný a dám nový střed. Při tom samozřejmě s nastavením nehnu.. Ovlivní nový střed vlastnosti turba??
Napsal jsem ti SZ.. Vím jak to myslí.. Ten samotný střed mi přiel s papírem o vyváení.. Take střed je vyváený.. Samozřejmě je potřeba nakalibrovat jak wastegate, tak VGT.. Ale kdy na motoru mám ve zkalibrovaný a dám nový střed. Při tom samozřejmě s nastavením nehnu.. Ovlivní nový střed vlastnosti turba??
|
|
07.06.2019 16:18 -
Re: Turbo / C5 III 2.0 HDi 100kW
|
3225280
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Starsia 2.2HDi, tam asi RJ znesie vacsie tolerancie plniaceho tlako oproti pozadovanemu, navyse, 2.2 tam je nizsi plniaci tlak.
V C5 X7 je to EURO 5, u spominanej 2.2 je to EURO 3.
Ale skudit kupit ten stred, nahodit ho tam mozes, preco nie. Sam musis vediet do akeho stavu chces dat to auto.
Starsia 2.2HDi, tam asi RJ znesie vacsie tolerancie plniaceho tlako oproti pozadovanemu, navyse, 2.2 tam je nizsi plniaci tlak.
V C5 X7 je to EURO 5, u spominanej 2.2 je to EURO 3.
Ale skudit kupit ten stred, nahodit ho tam mozes, preco nie. Sam musis vediet do akeho stavu chces dat to auto.
|
|
05.07.2019 16:33 -
Re: Turbo / C5 III 2.0 HDi 100kW
|
3228907
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Take nové turbo dorazilo... Kudy měníte turbo na X7 2.0HDI??? zezhora by se musel motor dost naklonit dopředu, jinak se tam nedá dostat... Jedině zezdola a sundat nápravnici...
Take nové turbo dorazilo... Kudy měníte turbo na X7 2.0HDI??? zezhora by se musel motor dost naklonit dopředu, jinak se tam nedá dostat... Jedině zezdola a sundat nápravnici...
|
|
05.07.2019 18:01 -
Re: Turbo / C5 III 2.0 HDi 100kW
|
3228910
|
|
jumep
|
|
|
napravnica sa tam sundava kvoli vela veciam a nie je to taky problem a potom sa tam da aj tancovat
napravnica sa tam sundava kvoli vela veciam a nie je to taky problem a potom sa tam da aj tancovat
|
|
05.07.2019 23:04 -
Re: Turbo / C5 III 2.0 HDi 100kW
|
3228947
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Tak nápravnice dole a zítra ráno rovnou jedu pro tyčky stabilizátoru, silentbloky stabilizátoru a oba silentbloky spodního ramene... Take k něčemu sundání nápravnice bylo... Ale ke roubům od turba se musí zezhora.. Take zítra půjde dolů EGR a snad se k tomu roubu co jde skrz svody dostanu..
Tak nápravnice dole a zítra ráno rovnou jedu pro tyčky stabilizátoru, silentbloky stabilizátoru a oba silentbloky spodního ramene... Take k něčemu sundání nápravnice bylo... Ale ke roubům od turba se musí zezhora.. Take zítra půjde dolů EGR a snad se k tomu roubu co jde skrz svody dostanu..
|
|
06.07.2019 07:11 -
Re: Turbo / C5 III 2.0 HDi 100kW
|
3228967
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
k turbu u RHR bych napsal asi to ze je velmi mala pravdepodobnost jeho poruchy,moc neodchazi ,resp skoro vubec
nicmene je docela problem koupit takove aby fungovalo jak ma
dokazu si predstavit jak si to sam doma na kolene rozeberes a slozis,ale moc si nedokazu predstavit jak potom nasledne sladis regulaci aby chodila jak ma a k tomu nastavis i snimani polohy..
k turbu u RHR bych napsal asi to ze je velmi mala pravdepodobnost jeho poruchy,moc neodchazi ,resp skoro vubec
nicmene je docela problem koupit takove aby fungovalo jak ma
dokazu si predstavit jak si to sam doma na kolene rozeberes a slozis,ale moc si nedokazu predstavit jak potom nasledne sladis regulaci aby chodila jak ma a k tomu nastavis i snimani polohy..
|
|
06.07.2019 20:07 -
Re: Turbo / C5 III 2.0 HDi 100kW
|
3229020
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Nakonec jsem koupil repasované turbo, take s nastavením bych mít problém neměl... Jinak to staré turbo nemá nijak extra vůli, nemá ani patný zvuk.. Dokonce i výkon byl OK, ale tekl z něj olej jak do výfuku, tak i do sání.. Mazání bylo dost zarostlý.. Mechanik u vznesl podezření, jestli nemůe být třeba ucpaný FAP, e by spaliny ly přes loisko turba... Zítra by mělo být nové turbo namontované, tak uvidíme..
Nakonec jsem koupil repasované turbo, take s nastavením bych mít problém neměl... Jinak to staré turbo nemá nijak extra vůli, nemá ani patný zvuk.. Dokonce i výkon byl OK, ale tekl z něj olej jak do výfuku, tak i do sání.. Mazání bylo dost zarostlý.. Mechanik u vznesl podezření, jestli nemůe být třeba ucpaný FAP, e by spaliny ly přes loisko turba... Zítra by mělo být nové turbo namontované, tak uvidíme..
Přílohy: P_20190706_110451_vHDR_On.jpg ( 294200b ) - P_20190706_194746_vHDR_On.jpg ( 262857b ) - P_20190706_194753_vHDR_On.jpg ( 101044b ) - |
|
07.07.2019 18:44 -
Re: Turbo / C5 III 2.0 HDi 100kW
|
3229101
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Tak nové turbo namontované a něco je zle... Chtěl jsem mít jistotu, e bude ve OK, take turbo repasované a výměnu dělal servis...
Při klidné jízdě je ve OK, turbo lehce svití podle plynu.. Proti původnímu turbu je mnohem tií.. Pokud přidám razantněji plyn, začne turbo jakoby skřípat... není to pitění, nebo houkání, jeto jako by se něco dřelo...
Podle toho od koho mám turbo by mohl být ucpaný kat a zvuky by mohly dělat plyny jdoucí přes loisko, nebo nedostatečné mazání turba...
jak je to u RHR s mazáním??? Sítko na turbo to myslím nemá a sací ko se u tohoto motoru taky nezanáí, ne??
Tak nové turbo namontované a něco je zle... Chtěl jsem mít jistotu, e bude ve OK, take turbo repasované a výměnu dělal servis...
Při klidné jízdě je ve OK, turbo lehce svití podle plynu.. Proti původnímu turbu je mnohem tií.. Pokud přidám razantněji plyn, začne turbo jakoby skřípat... není to pitění, nebo houkání, jeto jako by se něco dřelo...
Podle toho od koho mám turbo by mohl být ucpaný kat a zvuky by mohly dělat plyny jdoucí přes loisko, nebo nedostatečné mazání turba...
jak je to u RHR s mazáním??? Sítko na turbo to myslím nemá a sací ko se u tohoto motoru taky nezanáí, ne??
|
|
03.08.2019 22:04 -
Re: Turbo / C5 III 2.0 HDi 100kW
|
3232655
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Take ji vyřeeno.. Mechanikovi se při montáí vzpříčilo to plechové těsnění na výstupu stlačeného vzduchu z turba a ono to tudy foukalo.. A ten plíek rezonoval, e to dělalo kravál jak frkačka od komediantů..
Take ji vyřeeno.. Mechanikovi se při montáí vzpříčilo to plechové těsnění na výstupu stlačeného vzduchu z turba a ono to tudy foukalo.. A ten plíek rezonoval, e to dělalo kravál jak frkačka od komediantů..
|
|
21.02.2020 20:57 -
Re: Turbo / C5 III 2.0 HDi 100kW
|
3260366
|
|
Klusee
|
Město: Brno, Auto: Citroën XM 2,1 Turbo D (80 kW) | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Ahojte, vi nekdo, jestli turbo na 100kw RHR "tlaci" i na volnobeh? Pokud ano, kolik by mela byt hodnota na MAP senzoru? Podstata me otazky spociva v tom, ze pri prohlidce mi pan Bartak v Lipniku rikal, ze podle jeho nazoru by melo turbo foukat i pri volnobeznych otazkach, ale u meho motoru je sani prakticky bez tlaku na volnobeh. Jake jsou zkusenosti a informace dalsich uzivatelu nebo servisaku tady na foru? Diky
Ahojte, vi nekdo, jestli turbo na 100kw RHR "tlaci" i na volnobeh? Pokud ano, kolik by mela byt hodnota na MAP senzoru? Podstata me otazky spociva v tom, ze pri prohlidce mi pan Bartak v Lipniku rikal, ze podle jeho nazoru by melo turbo foukat i pri volnobeznych otazkach, ale u meho motoru je sani prakticky bez tlaku na volnobeh. Jake jsou zkusenosti a informace dalsich uzivatelu nebo servisaku tady na foru? Diky
|
|
21.02.2020 22:16 -
Re: Turbo / C5 III 2.0 HDi 100kW
|
3260394
|
|
Hanz 397
|
|
|
Tlak v sání na volnoběh u RHR je v podstatě stejný (plus mínus) , jako je atmosférický, tzn. e turbo netlačí...
Tlak v sání na volnoběh u RHR je v podstatě stejný (plus mínus) , jako je atmosférický, tzn. e turbo netlačí...
|
|
21.02.2020 23:18 -
Re: Turbo / C5 III 2.0 HDi 100kW
|
3260404
|
|
Klusee
|
Město: Brno, Auto: Citroën XM 2,1 Turbo D (80 kW) | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Hanz 397 napsal(a): Tlak v sání na volnoběh u RHR je v podstatě stejný (plus mínus) , jako je atmosférický, tzn. e turbo netlačí...
Diky!
Diky!
|
|
| |
|
|