10.05.2019 22:16 -
2.2 HDi 150 kW C5 III
|
3221862
|
|
venaval
|
Město: elezná Ruda, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 49 |
|
|
Pite kdo co víte o tomto motoru co se dával od 2010 ,je to tedy kvalitní agregát ?
Pite kdo co víte ;-) o tomto motoru co se dával od 2010 ,je to tedy kvalitní agregát ?
|
|
12.05.2019 13:22 -
Re: 2.2 HDi 150 kW C5 III
|
3222179
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Ano, je.
Ano, je.
|
|
13.05.2019 10:15 -
Re: 2.2 HDi 150 kW C5 III
|
3222379
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Taky bych uvítal víc informací o tomhle motoru. Sám přemýlim o nový C5 právě s tímhle motorem.
Hlavně mi jde samozřejmě o spolehlivost a servisní náklady.
U 2.0 HDi jsem zvyklej, e výměna filtrů a olejů stojí pár korun. Co tady? Co třeba výměna FAP? U HDI jsem zas platil za kompletní výměnu nějakých 16k včetně dolití Eolysu. Co je solidní cena. Ale čtu tady, e některý FAP vyjdou na minimálně dvakrát tolik.
2.0 mě také nikdy nenechala ve tychu. Nikdy jsem neviděl nic jako "servisní reim".
Na druhou stranu má to auto u třetí spojku a u i ta začíná říkat, e by chtěla vyměnit.
Take jestli někdo má čas a chu obsáhle popsat zkuenosti s 2.2 HDi 150kw, tak prosím o ně.
Taky bych uvítal víc informací o tomhle motoru. Sám přemýlim o nový C5 právě s tímhle motorem.
Hlavně mi jde samozřejmě o spolehlivost a servisní náklady.
U 2.0 HDi jsem zvyklej, e výměna filtrů a olejů stojí pár korun. Co tady? Co třeba výměna FAP? U HDI jsem zas platil za kompletní výměnu nějakých 16k včetně dolití Eolysu. Co je solidní cena. Ale čtu tady, e některý FAP vyjdou na minimálně dvakrát tolik.
2.0 mě také nikdy nenechala ve tychu. Nikdy jsem neviděl nic jako "servisní reim".
Na druhou stranu má to auto u třetí spojku a u i ta začíná říkat, e by chtěla vyměnit.
Take jestli někdo má čas a chu obsáhle popsat zkuenosti s 2.2 HDi 150kw, tak prosím o ně.
|
|
13.05.2019 14:42 -
Re: 2.2 HDi 150 kW C5 III
|
3222393
|
|
VMachy
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Taky by mě zajímalo info a třeba schéma
Taky by mě zajímalo info a třeba schéma;)
|
|
13.05.2019 22:25 -
Re: 2.2 HDi 150 kW C5 III
|
3222412
|
|
jumep
|
|
|
filtre su rovnako a fap je na tom rovnako ako pri 2.0RHH, nerozoberatelny spolu s katalyzatorom
filtre su rovnako a fap je na tom rovnako ako pri 2.0RHH, nerozoberatelny spolu s katalyzatorom
|
|
14.05.2019 08:31 -
Re: 2.2 HDi 150 kW C5 III
|
3222419
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
já jsem někde četl, e tento motor má problém , teď nevím jestli to byla hlava válců (přehřívání ) nebo něco co souviselo s vačkovým hřídelem a časováním ( zadírání ventilů ). Ale u si bohuel nepamatuji kde to bylo... Je ale moné e se to týkalo jen motorů ze začátků produkce... take fakt berte z rezervou.
jinde ale píou : "After 2010 the 2.2 L bi turbo diesel was updated and from that point it became a single turbo, 204 HP version which received a titan turbo charger capable of 2.2 bars of boost. Despite of loosing a turbo, it's outperforming its predecessor with 34 HP while in this case the 6 speed Aisin automatic is doing its job properly. From the reliability perspective this is the least problematic HDi from the lineup after the ancient 90 HP one."
PS: sorry ale postlo se to 3x ....
já jsem někde četl, e tento motor má problém , teď nevím jestli to byla hlava válců (přehřívání ) nebo něco co souviselo s vačkovým hřídelem a časováním ( zadírání ventilů ). Ale u si bohuel nepamatuji kde to bylo... Je ale moné e se to týkalo jen motorů ze začátků produkce... take fakt berte z rezervou.
jinde ale píou : "After 2010 the 2.2 L bi turbo diesel was updated and from that point it became a single turbo, 204 HP version which received a titan turbo charger capable of 2.2 bars of boost. Despite of loosing a turbo, it's outperforming its predecessor with 34 HP while in this case the 6 speed Aisin automatic is doing its job properly. From the reliability perspective this is the least problematic HDi from the lineup after the ancient 90 HP one."
PS: sorry ale postlo se to 3x ....
|
|
| |