03.03.2019 21:30 -
Hrdlo krtící klapky 2.0 HDI RHR
|
3210080
|
|
Pex
|
Město: Hlinsko, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Ahoj,
poprosím o radu.
C5 2005,motor 2.0 HDI RHR 100kw.
Motor začal hodně černě kouřit,v tahu cukat a vůbec nezrychloval.
Nael jsem prasklou tlakovou hadici od turba,vyměnil a ve je v pořádku.
Nicméně při kompletaci jsem ve důkladně vyčistil a při demontái a očistě hrdla krtící klapky jsem zjistil e jedna klapka chodí volně a jsou strené plastové zuby v podtlakovém ovládání.
Je to spodní klapka,kterou přichazí tlak od turba napřímo bez intercoleru.
Nechájí se koupit samotné díly(v mém případě ozub na klapku) nebo se mění celý díl(za cca 6-8tis)?
Můete mi někdo vysvětlit funkci tohoto přívodu vzduchu a zda mám tuto závadu vůbec řeit.
Auto jede normálně,ádné chyby diagnostika nehlásí.
Vím e RHR bez DPF filtru tento přívod nemá.Je to něco kvůli emisím?
Nebude mít auto mení výkon,kdyby tato klapka zůstala trvale otevřená a vzduch od turba by el napřímo bez chlazení přes intercoler?
Díky za radu a názor.
Pex
Ahoj,
poprosím o radu.
C5 2005,motor 2.0 HDI RHR 100kw.
Motor začal hodně černě kouřit,v tahu cukat a vůbec nezrychloval.
Nael jsem prasklou tlakovou hadici od turba,vyměnil a ve je v pořádku.
Nicméně při kompletaci jsem ve důkladně vyčistil a při demontái a očistě hrdla krtící klapky jsem zjistil e jedna klapka chodí volně a jsou strené plastové zuby v podtlakovém ovládání.
Je to spodní klapka,kterou přichazí tlak od turba napřímo bez intercoleru.
Nechájí se koupit samotné díly(v mém případě ozub na klapku) nebo se mění celý díl(za cca 6-8tis)?
Můete mi někdo vysvětlit funkci tohoto přívodu vzduchu a zda mám tuto závadu vůbec řeit.
Auto jede normálně,ádné chyby diagnostika nehlásí.
Vím e RHR bez DPF filtru tento přívod nemá.Je to něco kvůli emisím?
Nebude mít auto mení výkon,kdyby tato klapka zůstala trvale otevřená a vzduch od turba by el napřímo bez chlazení přes intercoler?
Díky za radu a názor.
Pex
Přílohy: IMG_20190302_163344.jpg ( 1922973b ) - IMG_20190302_165815.jpg ( 1950877b ) - IMG_20190302_165806.jpg ( 1408029b ) - |
|
04.03.2019 12:06 -
Re: Hrdlo krtící klapky 2.0 HDI RHR
|
3210193
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
zajed do Holetina ,Robert se ti nato podiva ..nejjednodussi co muzes udelat a mas to za barakem
zajed do Holetina ,Robert se ti nato podiva ..nejjednodussi co muzes udelat a mas to za barakem ;)
|
|
04.03.2019 13:42 -
Re: Hrdlo krtící klapky 2.0 HDI RHR
|
3210250
|
|
jumep
|
|
|
ta klapka funguje pri regeneracii fapu
zavre vrchnu a otvori spodnu aby to hnalo nechladeny vzduch do motora a bola vyssia teplota vyfukovych plynov
samozrejme, ked bude trvalo otvorena, tak to ma nizsi vykon, lebo teply vzduch
nova je draha, ale myslim ze na vrakovisku zozenes aj pouzitelnu
ta klapka funguje pri regeneracii fapu
zavre vrchnu a otvori spodnu aby to hnalo nechladeny vzduch do motora a bola vyssia teplota vyfukovych plynov
samozrejme, ked bude trvalo otvorena, tak to ma nizsi vykon, lebo teply vzduch
nova je draha, ale myslim ze na vrakovisku zozenes aj pouzitelnu
|
|
04.03.2019 20:58 -
Re: Hrdlo krtící klapky 2.0 HDI RHR
|
3210375
|
|
Pex
|
Město: Hlinsko, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Díky za vysvětlení,stavím se na vrakoviti a zkusím najít nějakou slunou.
Díky za vysvětlení,stavím se na vrakoviti a zkusím najít nějakou slunou.
|
|
04.03.2019 21:47 -
Re: Hrdlo krtící klapky 2.0 HDI RHR
|
3210391
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Na RHH je ta hlapka uz len jednoducha? Teda, bez klapky tepleho vzduchu?
Na RHH je ta hlapka uz len jednoducha? Teda, bez klapky tepleho vzduchu?
|
|
| |