| | |
24.08.2018 20:37 -
Motor 1.8i zkuenosti
|
3176987
|
|
Pagvelius
|
|
|
Zdravím. Rád bych, aby mi sem majitelé C5 s tímto motorem napsali své zkuenosti o tomhle opomíjeném motoru. (Kdybych náhodou při koupi bral tenhle.) Jak jste s ním spokojení, jaká je jeho spolehlivost, na co si dát pozor a dalí.
Vem předem děkuji za informace.
Zdravím. Rád bych, aby mi sem majitelé C5 s tímto motorem napsali své zkuenosti o tomhle opomíjeném motoru. (Kdybych náhodou při koupi bral tenhle.) Jak jste s ním spokojení, jaká je jeho spolehlivost, na co si dát pozor a dalí.
Vem předem děkuji za informace.
|
|
25.08.2018 07:08 -
Re: Motor 1.8i zkuenosti
|
3177022
|
|
NMC
|
|
|
Nejsem odborník, take pouze uivatelské zkuenosti.
- motor je poměrně slabý, take má s C5 dost práce a zrychlit na dálnici do kopce můe být problém.
- vyí spotřeba oleje (je zde o tom dost napsáno). Neřeím, dolévám.
- dobře si rozumí s LPG od SGI AG
- spotřeba u mně poměrně vysoká - LPG asi 10l/100km okolo komína. Na dálnici méně. Při ceně plynu není třeba řeit.
Jinak kromě uvedeného si myslím, e je to bezproblémový motor. Je potřeba ít s tím, e je to základní motorizace, take na ádné závodění to není, ale odveze tě, kam potřebuje.
Nejsem odborník, take pouze uivatelské zkuenosti.
- motor je poměrně slabý, take má s C5 dost práce a zrychlit na dálnici do kopce můe být problém.
- spotřeba u mně poměrně vysoká - LPG asi 10l/100km okolo komína. Na dálnici méně. Při ceně plynu není třeba řeit.
Jinak kromě uvedeného si myslím, e je to bezproblémový motor. Je potřeba ít s tím, e je to základní motorizace, take na ádné závodění to není, ale odveze tě, kam potřebuje.
|
|
25.08.2018 08:19 -
|
3177023
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Naprostý souhlas s tím co napsal NMC. 1.8i a 2.0i jsou skoro stejné motory.