07.06.2018 20:37 -
EGR / C5 III 2.7 HDi
|
3162362
|
|
Danipet
|
|
|
Ahoj ceka me vymena egr ventilu na c6 2.7 hdi, nemate nekdo ser.navod? Diky.
Ahoj ceka me vymena egr ventilu na c6 2.7 hdi, nemate nekdo ser.navod? Diky.
|
|
07.06.2018 20:42 -
Re: EGR / C5 III 2.7 HDi
|
3162372
|
|
jumep
|
|
|
tam ti navod moc nepomoze, skor skusenost a vedet co s tym
predny sa robi podstatne horsie ako zadny (treba vypustit vodu a odpojit hadice)
tam ti navod moc nepomoze, skor skusenost a vedet co s tym
predny sa robi podstatne horsie ako zadny (treba vypustit vodu a odpojit hadice)
|
|
07.06.2018 21:05 -
Re: EGR / C5 III 2.7 HDi
|
3162379
|
|
Danipet
|
|
|
Jasny, souhlasim s tebou , tak bohuzel mam zkusenost jen s rozvodama jde mi o momenty atd.. To ze musim vypustit nemrku vim taky.. To musis u biturba taky
Jasny, souhlasim s tebou , tak bohuzel mam zkusenost jen s rozvodama ;) jde mi o momenty atd.. To ze musim vypustit nemrku vim taky.. To musis u biturba taky
|
|
07.06.2018 21:09 -
Re: EGR / C5 III 2.7 HDi
|
3162380
|
|
jumep
|
|
|
tu ani tak nie kvoli chladeniu egr, ale hadiciam
momentov tam nemas moc, par 6stiek srobov a pasok
tu ani tak nie kvoli chladeniu egr, ale hadiciam
momentov tam nemas moc, par 6stiek srobov a pasok
|
|
07.06.2018 21:13 -
Re: EGR / C5 III 2.7 HDi
|
3162381
|
|
Danipet
|
|
|
Je to velka pakarna ten zadni?
Je to velka pakarna ten zadni?
|
|
07.06.2018 21:19 -
Re: EGR / C5 III 2.7 HDi
|
3162419
|
|
jumep
|
|
|
tam by to malo ist bez vypustania vody
jedine vacsie co ti tam zavadzia je pripojka trubky z turba ktoru musis odpojit od turba
komin je pomerne v pohode a potom len par pasok a drziak (3 na EGR a jeden na vymeniku)
pisu ze odpojit hadice vodne, uz si to nepamatam presne ked som to menil ci to bolo nutne
tam by to malo ist bez vypustania vody
jedine vacsie co ti tam zavadzia je pripojka trubky z turba ktoru musis odpojit od turba
komin je pomerne v pohode a potom len par pasok a drziak (3 na EGR a jeden na vymeniku)
pisu ze odpojit hadice vodne, uz si to nepamatam presne ked som to menil ci to bolo nutne
Přílohy: b1km045d.jpg ( 51378b ) - b1km046d.jpg ( 51158b ) - |
|
08.07.2021 11:14 -
EGR - zaslepený - co dál?
|
3315903
|
|
Cassie007
|
Město: Načeradec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Dnes zjisteno, ze zakoupená C5 má zaslepený EGR, ale není softwarově vyřazený.
Dotaz - nechat softwarově vyřadit a nebo koupit nový a nechat vyměnit?
Za kadou radu budu nesmírně vděčný.
A jetě jeden dotaz - někdo s diagnostikou okres Beneov nebo Tábor?
Dnes zjisteno, ze zakoupená C5 má zaslepený EGR, ale není softwarově vyřazený.
Dotaz - nechat softwarově vyřadit a nebo koupit nový a nechat vyměnit?
Za kadou radu budu nesmírně vděčný.
A jetě jeden dotaz - někdo s diagnostikou okres Beneov nebo Tábor?
|
|
08.07.2021 12:33 -
Re: EGR - zaslepený - co dál?
|
3315927
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Problemov je asi viac, kedze ho mas zaslepeny a nic to nehlasi.
Problemov je asi viac, kedze ho mas zaslepeny a nic to nehlasi.
|
|
08.07.2021 20:18 -
Re: EGR - zaslepený - co dál?
|
3315965
|
|
Cassie007
|
Město: Načeradec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Rozsvitila se kontrolka motoru, palubni pocitac psal hlasku - anipollution system faulty ... a OBD2 ukazal chybu P0403.
Rozsvitila se kontrolka motoru, palubni pocitac psal hlasku - anipollution system faulty ... a OBD2 ukazal chybu P0403.
|
|
09.07.2021 07:16 -
Re: EGR - zaslepený - co dál?
|
3316000
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Cassie007 napsal(a): Dnes zjisteno, ze zakoupená C5 má zaslepený EGR, ale není softwarově vyřazený.
Dotaz - nechat softwarově vyřadit a nebo koupit nový a nechat vyměnit?
Za kadou radu budu nesmírně vděčný.
EGR vymen pokud,mimo jine, chces zachovat FAP v kondici (pokud uz neni pozde)
zrovna u tohodle motoru neni uplne rozumne vyrazovat komponenty
EGR vymen pokud,mimo jine, chces zachovat FAP v kondici (pokud uz neni pozde)
zrovna u tohodle motoru neni uplne rozumne vyrazovat komponenty
|
|
| |