| | |
21.04.2018 18:46 -
Chladenie motora
|
3151945
|
|
Dadusv
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Zdravim vsetkych,poprosil by som o radu,mam vymeneny termostat,ventilator chladenia motora,odisla tam riadiaca jednotka,teraz sa roztoci po zapnuti klimy,ale nezopne sa pri zatazi motora a motor sa prehrieva...aj ked zapnem klimu a ventilator ide,i tak sa zahrieva.nejde do cervenenych,ale prehrieva sa.v lete idem do Slovinska a pri prejazde horskymi sedlami tusim pruser.ma toto auto nejaky spinac ventilatora,snimac teploty vody,alebo je to riadene cez riadiacu jednotku jednak auta,jednak ventilatora?alebo je v prdeli samotny chladic?zda sa mi,ze hore je horuci,ale dole az tak nie,ked ho chytim rukou...vin auta je VF7RWRHF89L503150....dakujem vopred za radu...
Zdravim vsetkych,poprosil by som o radu,mam vymeneny termostat,ventilator chladenia motora,odisla tam riadiaca jednotka,teraz sa roztoci po zapnuti klimy,ale nezopne sa pri zatazi motora a motor sa prehrieva...aj ked zapnem klimu a ventilator ide,i tak sa zahrieva.nejde do cervenenych,ale prehrieva sa.v lete idem do Slovinska a pri prejazde horskymi sedlami tusim pruser.ma toto auto nejaky spinac ventilatora,snimac teploty vody,alebo je to riadene cez riadiacu jednotku jednak auta,jednak ventilatora?alebo je v prdeli samotny chladic?zda sa mi,ze hore je horuci,ale dole az tak nie,ked ho chytim rukou...vin auta je VF7RWRHF89L503150....dakujem vopred za radu...
|
|
21.04.2018 21:16 -
Re: Chladenie motora
|
3151999
|
|
jumep
|
|
|
je to ovladane riadiacou jednotkou motora
ak ide na male otacky pri klime, malo by ist vsetko
ak je hore horuci a dole chladny tak je to vsetko ok, podla coho sudis ze sa to prehrieva?
je to ovladane riadiacou jednotkou motora
ak ide na male otacky pri klime, malo by ist vsetko
ak je hore horuci a dole chladny tak je to vsetko ok, podla coho sudis ze sa to prehrieva?
|
|
22.04.2018 08:11 -
Re: Chladenie motora
|
3152074
|
|
Dadusv
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
sudim podla toho,ze na ukazovateli teploty vody pribudaju palicky....a ventilator sa nezopne...nabehne len vtedy,ked zapnem klimu...
sudim podla toho,ze na ukazovateli teploty vody pribudaju palicky....a ventilator sa nezopne...nabehne len vtedy,ked zapnem klimu...
|
|
22.04.2018 11:00 -
Re: Chladenie motora
|
3152090
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Podle ukazatele nemůe soudit teplotu motoru. Nech běet motor na prázdno a sleduj teplotu hadic. A se začne ohřívat horní hadice, tak začal poutět termostat a to u je voda celkem zahřátá, ale zdaleka to nestačí na sepnutí ventilátoru. A kdy bude celý chladič havý, tak má anci, e ventilátor sepne. To ale bude muset dost dlouho čekat a jetě při tom nejspí bude muset trochu přidávat plyn. Ventilátor je a poslední ance, jak ochladit motor. Např. ve velkým vedru v kolonách apod. Jinak se motor stíhá celkem sluně chladit samotnou jízdou. Obzvlá diesel se ohřívá docela neochotně.
Podle ukazatele nemůe soudit teplotu motoru. Nech běet motor na prázdno a sleduj teplotu hadic. A se začne ohřívat horní hadice, tak začal poutět termostat a to u je voda celkem zahřátá, ale zdaleka to nestačí na sepnutí ventilátoru. A kdy bude celý chladič havý, tak má anci, e ventilátor sepne. To ale bude muset dost dlouho čekat a jetě při tom nejspí bude muset trochu přidávat plyn. Ventilátor je a poslední ance, jak ochladit motor. Např. ve velkým vedru v kolonách apod. Jinak se motor stíhá celkem sluně chladit samotnou jízdou. Obzvlá diesel se ohřívá docela neochotně.
|
|
22.04.2018 14:11 -
Re: Chladenie motora
|
3152167
|
|
jumep
|
|
|
presne tak, sahara sa zopne az ked je chladic zohriaty a teplota zacne stupat na 95 tusim, tak spusti saharu na chvilu, ta schladi chladic a zasa ju vypne
ked je zapata klima tak to ide prave kvoli nej aby chladivo kondenzovalo, cize sahara naplno sa spusti az ked bude vonku 30 stupnov a budes mat rozpalene auto po jazde mestom a ostanes stat
presne tak, sahara sa zopne az ked je chladic zohriaty a teplota zacne stupat na 95 tusim, tak spusti saharu na chvilu, ta schladi chladic a zasa ju vypne
ked je zapata klima tak to ide prave kvoli nej aby chladivo kondenzovalo, cize sahara naplno sa spusti az ked bude vonku 30 stupnov a budes mat rozpalene auto po jazde mestom a ostanes stat
|
|
22.04.2018 14:23 -
Re: Chladenie motora
|
3152172
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
teplotu motoru/chladici kapaliny urcuje cidlo v termostatove komore
staci si pohlidat jeho prubeh po startu studeneho motoru a vidis jak se teplota pohybuje..pokud je nejak vyrazne mimo,vymenit cislo teploty
teplotu motoru/chladici kapaliny urcuje cidlo v termostatove komore
staci si pohlidat jeho prubeh po startu studeneho motoru a vidis jak se teplota pohybuje..pokud je nejak vyrazne mimo,vymenit cislo teploty
|
|
22.04.2018 17:50 -
Re: Chladenie motora
|
3152192
|
|
Dadusv
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Ok chlapi,dakujem...budem to sledovat
Ok chlapi,dakujem...budem to sledovat
|
|
06.05.2018 13:33 -
Re: Chladenie motora
|
3155194
|
|
Dadusv
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Zdravim Vas,tak som to odsledoval,ventilator nezopne ani ked je teplota chl.kvapaliny 102 °,zahrieva sa aj ked ide ventilator po spusteni klimy.Dnes po pol hodinovej jazde,aj ked ukazovatel teploty ukazoval ,ze motor je zohriaty,kvapalina v expanznej nadrzke bola uplne studena,chladic a horna hadica horuce.nerozumiem tomu,termostat je novy,aj ventilator.chladic sa da kupit v eurosaturne za 69 eur,netreba ho vymenit?ci ist na diagnostiku?moze to byt zazvzdusnene?a prosim vas,viete mi napisat postup ako ten chladic vymenit?dat dole ten plast?a kde je odvzdusnovaci ventil?vdaka za akukolvek info,ktora mi toto objasni.chcem sa vyhnut problemom v lete v horach,pri stupaniach
Zdravim Vas,tak som to odsledoval,ventilator nezopne ani ked je teplota chl.kvapaliny 102 °,zahrieva sa aj ked ide ventilator po spusteni klimy.Dnes po pol hodinovej jazde,aj ked ukazovatel teploty ukazoval ,ze motor je zohriaty,kvapalina v expanznej nadrzke bola uplne studena,chladic a horna hadica horuce.nerozumiem tomu,termostat je novy,aj ventilator.chladic sa da kupit v eurosaturne za 69 eur,netreba ho vymenit?ci ist na diagnostiku?moze to byt zazvzdusnene?a prosim vas,viete mi napisat postup ako ten chladic vymenit?dat dole ten plast?a kde je odvzdusnovaci ventil?vdaka za akukolvek info,ktora mi toto objasni.chcem sa vyhnut problemom v lete v horach,pri stupaniach
Přílohy: Screenshot_20180503-142321.png ( 887033b ) - IMG_20180506_110427.jpg ( 2635414b ) - IMG_20180506_110420.jpg ( 2674832b ) - IMG_20180506_110414.jpg ( 3422399b ) - |
|
06.05.2018 14:54 -
Re: Chladenie motora
|
3155258
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
nejlepsi rada dle meho zni dej auto do servisu ,kde tomu rozumi...nakonec usetris vic nez by jsi to delal sa, a bezhlave vse menil pokud tomu nerozumis....
k zubari take chodis tak pro ne do servisu s autem
nejlepsi rada dle meho zni dej auto do servisu ,kde tomu rozumi...nakonec usetris vic nez by jsi to delal sa, a bezhlave vse menil pokud tomu nerozumis....
k zubari take chodis tak pro ne do servisu s autem:nevim
|
|
06.05.2018 17:57 -
Re: Chladenie motora
|
3155275
|
|
jruze
|
|
|
Dadusv napsal(a): Zdravim Vas,tak som to odsledoval,ventilator nezopne ani ked je teplota chl.kvapaliny 102 °,zahrieva sa aj ked ide ventilator po spusteni klimy.Dnes po pol hodinovej jazde,aj ked ukazovatel teploty ukazoval ,ze motor je zohriaty,kvapalina v expanznej nadrzke bola uplne studena,chladic a horna hadica horuce.nerozumiem tomu,termostat je novy,aj ventilator.chladic sa da kupit v eurosaturne za 69 eur,netreba ho vymenit?ci ist na diagnostiku?moze to byt zazvzdusnene?a prosim vas,viete mi napisat postup ako ten chladic vymenit?dat dole ten plast?a kde je odvzdusnovaci ventil?vdaka za akukolvek info,ktora mi toto objasni.chcem sa vyhnut problemom v lete v horach,pri stupaniach
No je dobré se ptát a po xxx Km a pokusit se zkroutit hlavu nebo načnout těsnění - jeden odvzduĄĄnovák je na termostatové komoře a druhý vzadu za motorem, ten termostat jsi dal novej a origo ? ( nezapomeň to odvzduňovat přehřáté a se opaří a protočí přes motor studenou vodu)
No je dobré se ptát a po xxx Km a pokusit se zkroutit hlavu nebo načnout těsnění - jeden odvzduĄĄnovák je na termostatové komoře a druhý vzadu za motorem, ten termostat jsi dal novej a origo ? ( nezapomeň to odvzduňovat přehřáté a se opaří a protočí přes motor studenou vodu)
|
|
06.05.2018 18:29 -
Re: Chladenie motora
|
3155276
|
|
Dadusv
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Ja to riesim posledne tri tyzdne,do cervenych to este neslo...a riesim to preto,aby som sa tomu vyvaroval...termostat je novy...a chcel som byt len akotak v obraze,ze cim to moze byt.a jasne,ze to nebudem odvzdusnovat ked to bude mat 95°
Ja to riesim posledne tri tyzdne,do cervenych to este neslo...a riesim to preto,aby som sa tomu vyvaroval...termostat je novy...a chcel som byt len akotak v obraze,ze cim to moze byt.a jasne,ze to nebudem odvzdusnovat ked to bude mat 95°
|
|
06.05.2018 19:01 -
Re: Chladenie motora
|
3155291
|
|
jruze
|
|
|
Dadusv napsal(a): Ja to riesim posledne tri tyzdne,do cervenych to este neslo...a riesim to preto,aby som sa tomu vyvaroval...termostat je novy...a chcel som byt len akotak v obraze,ze cim to moze byt.a jasne,ze to nebudem odvzdusnovat ked to bude mat 95°
Já bych řekl e jsi se měl ptát před tím ne jsi to el dělat, potom jsem se ptal co e za termostat jsi tam dal = některé druhoky je zbytečné tam dávat a mimochodem kdy ten termostat (a motor) ,,uvaří" tak u můe shánět novej(né e má ale můe) já kdy nevím nebo si nejsem jistý tak se buď zeptám,nebo si vlezu do prac.postupů a podívám se jak a co a né a kda mi něco nefunguje - to u můe být pozdě. (ono nepřehřeje jen vodu ale i olej a hlavně tu teplotu co vidí tak není teplota kterou má motor (na válcích,hlavě atd..)
Já bych řekl e jsi se měl ptát před tím ne jsi to el dělat, potom jsem se ptal co e za termostat jsi tam dal = některé druhoky je zbytečné tam dávat a mimochodem kdy ten termostat (a motor) ,,uvaří" tak u můe shánět novej(né e má ale můe):nevim já kdy nevím nebo si nejsem jistý tak se buď zeptám,nebo si vlezu do prac.postupů a podívám se jak a co a né a kda mi něco nefunguje - to u můe být pozdě.;-) (ono nepřehřeje jen vodu ale i olej a hlavně tu teplotu co vidí tak není teplota kterou má motor (na válcích,hlavě atd..)
|
|
06.05.2018 19:31 -
Re: Chladenie motora
|
3155297
|
|
Dadusv
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Ja nemam k dispozicii prac postupy,ten termostat original nie je.no nic,zajtra idem do servisu,nech to pozru a urobia odbornici
Ja nemam k dispozicii prac postupy,ten termostat original nie je.no nic,zajtra idem do servisu,nech to pozru a urobia odbornici:-o
|
|
| |
|
|