| | |
16.04.2018 14:02 -
Emise a pravděpodobně vadný katalyzátor
|
3150054
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Zdravím vespolek...
Nějakou tu dobu mám podezření, e mi na autě odeel katalyzátor (C5 II, 2.0i RFJ).. Na diagnostice mi sporadicky vyskakovala chyba zadní lambdy (nesmyslný signál), ale vyskočilo i opotřebení katalyzátoru.. Po vymazání závady se to do 500km vrátilo zpět.. Vyměnil jsem zadní lambdu, sice mám od té doby najeto skoro 500km a zatím nic nevyskočilo, stejně si myslím e katalyzátor bude KO.. Podle diagnostiky jsou průběhy na obou lambdách takřka totoné a to by "prý" být nemělo...
Jeliko mi propadla technická, rozhodl jsem se jet na emise s tím, e se prostě ukáe...
První problém nastal hned po napíchnutí auta, jeliko se mu objevily dvě neznámé závady, které nely vymazat...
O závadách vím, jedno je komunikace s alternátorem a druhá je řízený termostat... Nicméně jeho systém nevěděl.. Poté prohlásil e s Citroenmi je problém a po deseti minutách se nějak proklikal k readliness kodům, kde to bylo tak půl na půl jedničky a nuly...
Bohuel to bylo bez popisu, take nevím v kterých okruzích byl problém...
Následovalo to, e si načetl podle mě nějakou vyplněnou tabulku a ručně tam zadal moje VIN, typ motoru atd.
Pak se lo na měření, sonda do výfuku.. Lambdu mu to ukazovalo 0,997- co je OK, ale byly brutálně vysoké hodnoty CO a lehce zvýené HC.. Kdy ale drel otáčky delí dobu konstantní, tak se pomalu třeba po 15 vteřinách hodnoty dostaly do zeleného... Takhle to dělal několikrát.. a já emisema proel..
Co mě zajímá... Mám tedy vadný kat, nebo ne??? Pokud ANO, tak je moné e by auto s tím prolo, nebo technik mě prostě "nechal" projít...
Vím e u se za chyby v ŘJ a nedokončené Readliness nevyhazuje, e se dělají dodatečná měření...
P.S. následující technická byla fakt velmi poctivá... Kontroloval vechny pásy, sluneční clony, lomcoval sedadlama.. Regloskopem zkoumal mlhovky.. prostě věci, co jsem dřív neviděl.. Ale vyhodil mě za nerovnoměrný brzdění ručky.. Jinak auto OK..
Zdravím vespolek...
Nějakou tu dobu mám podezření, e mi na autě odeel katalyzátor (C5 II, 2.0i RFJ).. Na diagnostice mi sporadicky vyskakovala chyba zadní lambdy (nesmyslný signál), ale vyskočilo i opotřebení katalyzátoru.. Po vymazání závady se to do 500km vrátilo zpět.. Vyměnil jsem zadní lambdu, sice mám od té doby najeto skoro 500km a zatím nic nevyskočilo, stejně si myslím e katalyzátor bude KO.. Podle diagnostiky jsou průběhy na obou lambdách takřka totoné a to by "prý" být nemělo...
Jeliko mi propadla technická, rozhodl jsem se jet na emise s tím, e se prostě ukáe...
První problém nastal hned po napíchnutí auta, jeliko se mu objevily dvě neznámé závady, které nely vymazat...
O závadách vím, jedno je komunikace s alternátorem a druhá je řízený termostat... Nicméně jeho systém nevěděl.. Poté prohlásil e s Citroenmi je problém a po deseti minutách se nějak proklikal k readliness kodům, kde to bylo tak půl na půl jedničky a nuly...
Bohuel to bylo bez popisu, take nevím v kterých okruzích byl problém...
Následovalo to, e si načetl podle mě nějakou vyplněnou tabulku a ručně tam zadal moje VIN, typ motoru atd.
Pak se lo na měření, sonda do výfuku.. Lambdu mu to ukazovalo 0,997- co je OK, ale byly brutálně vysoké hodnoty CO a lehce zvýené HC.. Kdy ale drel otáčky delí dobu konstantní, tak se pomalu třeba po 15 vteřinách hodnoty dostaly do zeleného... Takhle to dělal několikrát.. a já emisema proel..
Co mě zajímá... Mám tedy vadný kat, nebo ne??? Pokud ANO, tak je moné e by auto s tím prolo, nebo technik mě prostě "nechal" projít...
Vím e u se za chyby v ŘJ a nedokončené Readliness nevyhazuje, e se dělají dodatečná měření...
P.S. následující technická byla fakt velmi poctivá... Kontroloval vechny pásy, sluneční clony, lomcoval sedadlama.. Regloskopem zkoumal mlhovky.. prostě věci, co jsem dřív neviděl.. Ale vyhodil mě za nerovnoměrný brzdění ručky.. Jinak auto OK..
|
|
16.04.2018 16:30 -
Re: Emise a pravděpodobně vadný katalyzátor
|
3150111
|
|
jumep
|
|
|
termostat - vid priloha
podla mna ta len nechal prejst
osobne by som este vymenil prednu lambdu (aku tam mas spotrebu?)
zmeral tlaky motora a podla toho sa zariadil
predna ma oscilovat, zadna ma v podstate stat
termostat - vid priloha
podla mna ta len nechal prejst
osobne by som este vymenil prednu lambdu (aku tam mas spotrebu?)
zmeral tlaky motora a podla toho sa zariadil
predna ma oscilovat, zadna ma v podstate stat
Přílohy: 1CX3-B1GW0115Q0-Zamítavý výsledek STK z důvodu přítomnosti kódu závady P0597 v paměti počítače řízení motoru.pdf ( 124333b ) - |
|
16.04.2018 18:24 -
Re: Emise a pravděpodobně vadný katalyzátor
|
3150130
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Take jsem googloval ten svazek k termostatu a nakonec jsem na netu nael prodávat samotné konektory s odporem.. Take stačí tam jen dobastlit odpůrek??? Nevíme hodnotu??
Přední Lambdu měnil předchozí majitel (snad dokonce obě), take jsem předpokládal e je dobrá... Teď přes zimu sem se s tím pohyboval kolem 9 litrů, ale mám to s 4 kvaltovým automatem a jezdím krátké trasy.. Take mi spotřeba přijde v rámci moností rozumná... Tlaky změřit můu, ale nehledal bych v tom problém...
To auto utrilo pěknou afku jedním servisem... Původní majitel (kamarád) nechával to auto komplet "dělat" včetně repase podvozku, rozvodů, náplní včetně oleje v převodovce.. Servis mu vrátil auto ve stavu, e cvakaly hydrotely, auto začlo rát olej, po nastartování se dusilo a dokud se nezahřálo, tak pravidelně uvízlo uprostřed křiovatky... A do toho nouzový reim, lambda a katalyzátor...
Původně jsem předpokládal, e udělali patně rozvody, jeliko to nesedělo na "značkách", ale rozvody byly správně.. Celá příčina byl patný olej... Prostě tam nalili něco ultra řídkýho, take motor vesele spaloval olej, kterej nedělal radost lambdasondám i katíku.. Ten motor má přece jenom u něco nalítáno, take hydrotely i gufera na ventilech to nedávaly..
Po výměně oleje se ve vrátilo do normálu, auto najezdilo za rok pár tisícovek kilometrů, ale začal se vracet problém s katalyzátorem...
Take jsem googloval ten svazek k termostatu a nakonec jsem na netu nael prodávat samotné konektory s odporem.. Take stačí tam jen dobastlit odpůrek??? Nevíme hodnotu??
Přední Lambdu měnil předchozí majitel (snad dokonce obě), take jsem předpokládal e je dobrá... Teď přes zimu sem se s tím pohyboval kolem 9 litrů, ale mám to s 4 kvaltovým automatem a jezdím krátké trasy.. Take mi spotřeba přijde v rámci moností rozumná... Tlaky změřit můu, ale nehledal bych v tom problém...
To auto utrilo pěknou afku jedním servisem... Původní majitel (kamarád) nechával to auto komplet "dělat" včetně repase podvozku, rozvodů, náplní včetně oleje v převodovce.. Servis mu vrátil auto ve stavu, e cvakaly hydrotely, auto začlo rát olej, po nastartování se dusilo a dokud se nezahřálo, tak pravidelně uvízlo uprostřed křiovatky... A do toho nouzový reim, lambda a katalyzátor...
Původně jsem předpokládal, e udělali patně rozvody, jeliko to nesedělo na "značkách", ale rozvody byly správně.. Celá příčina byl patný olej... Prostě tam nalili něco ultra řídkýho, take motor vesele spaloval olej, kterej nedělal radost lambdasondám i katíku.. Ten motor má přece jenom u něco nalítáno, take hydrotely i gufera na ventilech to nedávaly..
Po výměně oleje se ve vrátilo do normálu, auto najezdilo za rok pár tisícovek kilometrů, ale začal se vracet problém s katalyzátorem...
|
|
16.04.2018 18:48 -
Re: Emise a pravděpodobně vadný katalyzátor
|
3150132
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jumep napsal(a): termostat - vid priloha
to je sice pekne takhle na papire ,ale praxe je jina
neni potreba nic kupovat,bud se da origo termostat co tam ma byt,nebo se da obycejny a konektor se nezapoji
chyba bude ale ne na emisnim protokolu (EOBD)
da se to take nakonfigurovat nebo prehrat FW
to je sice pekne takhle na papire ,ale praxe je jina :nevim
neni potreba nic kupovat,bud se da origo termostat co tam ma byt,nebo se da obycejny a konektor se nezapoji
chyba bude ale ne na emisnim protokolu (EOBD)
da se to take nakonfigurovat nebo prehrat FW
|
|
16.04.2018 18:53 -
Re: Emise a pravděpodobně vadný katalyzátor
|
3150133
|
|
jumep
|
|
|
Zamítavý výsledek STK z důvodu přítomnosti kódu závady P0597
uz som sa s tym x krat stretol
rovnako citroen ma na to druhy dokument kde to to odporucaju dat klasicky termostat a nie ten drahy elektricky
Zamítavý výsledek STK z důvodu přítomnosti kódu závady P0597
uz som sa s tym x krat stretol
rovnako citroen ma na to druhy dokument kde to to odporucaju dat klasicky termostat a nie ten drahy elektricky
|
|
16.04.2018 19:09 -
Re: Emise a pravděpodobně vadný katalyzátor
|
3150136
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja jsem se s tim nesetkal nikdy
neni to chyba souvysejici s emisnim systemem
kazdopadne pokud tam patri elektricky ,davam tam elektricky, protoze tam proste patri
bohuzel nemam info od citroenu nebo Peugeotu ,ani mi neni znam zadnej dokument kde by bylo uvedene doporuceni do auta davat neco jineho nez by tam melo byt,mozna mas lepsi informace...
ja jsem se s tim nesetkal nikdy
neni to chyba souvysejici s emisnim systemem
kazdopadne pokud tam patri elektricky ,davam tam elektricky, protoze tam proste patri
bohuzel nemam info od citroenu nebo Peugeotu ,ani mi neni znam zadnej dokument kde by bylo uvedene doporuceni do auta davat neco jineho nez by tam melo byt,mozna mas lepsi informace...:nevim
|
|
16.04.2018 19:12 -
Re: Emise a pravděpodobně vadný katalyzátor
|
3150138
|
|
jumep
|
|
|
si pozri B1GW0SQ0
rovnako 1338 E4 - ma LE2011
1338 E4 Proposons :
- 1338 A0(1) + 1343 KZ(1) + 6582 GW(1) + 6980 A7(1)
si pozri B1GW0SQ0
rovnako 1338 E4 - ma LE2011
1338 E4 Proposons :
- 1338 A0(1) + 1343 KZ(1) + 6582 GW(1) + 6980 A7(1)
|
|
16.04.2018 19:58 -
Re: Emise a pravděpodobně vadný katalyzátor
|
3150151
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
tak B1GW0SQ0 jsem pro 2.0i nenasel
to co jsi psal :
1338 E4 Nabízíme :- 1338 A0(1) + 1343 KZ(1) + 6582 GW(1) + 6980 A7(1)
je sice pekne ale neni to doporucena nahrada ,ale mozna a to dle typu podnebi,viz priloha
tak B1GW0SQ0 jsem pro 2.0i nenasel
to co jsi psal :
1338 E4 Nabízíme :- 1338 A0(1) + 1343 KZ(1) + 6582 GW(1) + 6980 A7(1)
je sice pekne ale neni to doporucena nahrada ,ale mozna a to dle typu podnebi,viz priloha;)
Přílohy: LE2011.pdf ( 60270b ) - |
|
17.04.2018 10:14 -
Re: Emise a pravděpodobně vadný katalyzátor
|
3150295
|
|
jumep
|
|
|
tak aby si vedel
tak aby si vedel
Přílohy: 1CX3-B1GW0SQ0-Nefunguje topení v kabině ; Motor nehřeje nebo naopak přehřívá.pdf ( 156693b ) - |
|
17.04.2018 10:24 -
Re: Emise a pravděpodobně vadný katalyzátor
|
3150302
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no ano, ja tohle vim..ale stale nevidim to vseobecne doporuceni od PSA o kterem jsi psal
ja vidim inforapid na konkretni zavadu a nevsiml jsem si ze by MACMAN tuhle zavadu mel,nebo jsem neco prehlidnul ?
inforapid se neaplikuje univerzalne jak si myslis ,ale dle VIN,protoze ne kazde auto s timto motorem je stejne,resp neni jeho urceni dle klimatickych podminek
proto se pokazde ptam na VIN a vim proc...ze auta vypadaji stejne neznamena ze stejne jsou a u PSA to plati 2x
no ano, ja tohle vim..ale stale nevidim to vseobecne doporuceni od PSA o kterem jsi psal
ja vidim inforapid na konkretni zavadu a nevsiml jsem si ze by MACMAN tuhle zavadu mel,nebo jsem neco prehlidnul ?
inforapid se neaplikuje univerzalne jak si myslis ,ale dle VIN,protoze ne kazde auto s timto motorem je stejne,resp neni jeho urceni dle klimatickych podminek
proto se pokazde ptam na VIN a vim proc...ze auta vypadaji stejne neznamena ze stejne jsou a u PSA to plati 2x :palec
|
|
17.04.2018 10:33 -
Re: Emise a pravděpodobně vadný katalyzátor
|
3150314
|
|
jumep
|
|
|
uz neviem, jasnejsie to tam nemoze byt:
Nahrazení řízeného termostatu neřízeným termostatem.
to je presne ako s tou diagnostikou - ze to tam neni napisane ako RP neznamena ze to tam neni
je to aj na tento info rapid a je tam priamo ten list nahrad (LE)
uz neviem, jasnejsie to tam nemoze byt:
Nahrazení řízeného termostatu neřízeným termostatem.
to je presne ako s tou diagnostikou - ze to tam neni napisane ako RP neznamena ze to tam neni
je to aj na tento info rapid a je tam priamo ten list nahrad (LE)
|
|
17.04.2018 11:16 -
Re: Emise a pravděpodobně vadný katalyzátor
|
3150337
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ano mas pravdu jasnejsi uz to nemuze byt,mozna je to diferenci reci nebo stavem mysli,to netusim..
uz samotny nazev prilohy se jmenuje :
1CX3-B1GW0SQ0-Nefunguje topení v kabině ; Motor nehřeje nebo naopak přehřívá.pdf
uvnitr dokumentu na zacatku se pise :
PRÍZNAK ZÁKAZNÍKA : NEFUNGUJE TOPENÍ V KABINĚ ; MOTOR NEHŘEJE NEBO NAOPAK PŘEHŘÍVÁ
1.nevidim nikde vyber dle VIN (ja ho neznam,ty ano ? zeby SZ ?)
2. nevidim nikde v textu univerzalnost/vymenu kterou uvadis ,nikde neni text u kazdeho motoru vymente termostat- doporucujeme..
3.nikde nevidim v text kde by se psalo ,vymente v pripade Pxxx - chyba ovladaneho termostatu ,termostat
nevim co sem pletes diagnostiku, o te zde neni rec
inforapid je popis ke konkretni zavade ne k univerzalni prestavbe celeho auta protoze ty sis nasel neco o cem nemas ani paru k cemu to je...
ano mas pravdu jasnejsi uz to nemuze byt,mozna je to diferenci reci nebo stavem mysli,to netusim..
uz samotny nazev prilohy se jmenuje :
1CX3-B1GW0SQ0-Nefunguje topení v kabině ; Motor nehřeje nebo naopak přehřívá.pdf
uvnitr dokumentu na zacatku se pise :
PRÍZNAK ZÁKAZNÍKA : NEFUNGUJE TOPENÍ V KABINĚ ; MOTOR NEHŘEJE NEBO NAOPAK PŘEHŘÍVÁ
1.nevidim nikde vyber dle VIN (ja ho neznam,ty ano ? zeby SZ ?)
2. nevidim nikde v textu univerzalnost/vymenu kterou uvadis ,nikde neni text u kazdeho motoru vymente termostat- doporucujeme..
3.nikde nevidim v text kde by se psalo ,vymente v pripade Pxxx - chyba ovladaneho termostatu ,termostat
nevim co sem pletes diagnostiku, o te zde neni rec
inforapid je popis ke konkretni zavade ne k univerzalni prestavbe celeho auta protoze ty sis nasel neco o cem nemas ani paru k cemu to je...
|
|
17.04.2018 17:22 -
Re: Emise a pravděpodobně vadný katalyzátor
|
3150394
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Je fakt, e emisema jsem proel, ale díky této chybě, která se mu nedařila vymazat, ale nějak jí nemohl ignorovat se asi neprováděl test zcela standardním způsobem....
U minulý rok jsem objednal z ebay takzvaný decat emulator.. Je to tohleto:
.link.
Dělají dvě verze, rovnou a rohovou.. Rovná, by se nevela, koupil jsem rohovou... Hodil do uplíku a dnes si na ní vzpomněl...
Mimochodem rohová taky nela namontovat, kvůli dráku výfuku, který by se musel říznout, tak se narychlo vytočila jetě 2cm dlouhá prodluka..
Stav před: Průběh druhé lambdy kopíruje první...
Stav po: Na volnoběh má druhá lambda 0,6V, po zatůrování klesne na 0,1V a u se nezvedne...
Předpokládám, e to bude asi taky naprd.. Kde by se mělo pohybovat napětí druhé lambdy???
Macman
Je fakt, e emisema jsem proel, ale díky této chybě, která se mu nedařila vymazat, ale nějak jí nemohl ignorovat se asi neprováděl test zcela standardním způsobem....
U minulý rok jsem objednal z ebay takzvaný decat emulator.. Je to tohleto:
https://www.ebay.com/itm/Angle-90-Lambda-O2-Oxygen-Sensor-Extender-Spacer-for-decat-hydrogen-brass/170970275701?epid=1359176031&hash=item27ce9f5f75:g:gE8AAOSwIaFZKmzs&vxp=mtr
Dělají dvě verze, rovnou a rohovou.. Rovná, by se nevela, koupil jsem rohovou... Hodil do uplíku a dnes si na ní vzpomněl...
Mimochodem rohová taky nela namontovat, kvůli dráku výfuku, který by se musel říznout, tak se narychlo vytočila jetě 2cm dlouhá prodluka..
Stav před: Průběh druhé lambdy kopíruje první...
Stav po: Na volnoběh má druhá lambda 0,6V, po zatůrování klesne na 0,1V a u se nezvedne...
Předpokládám, e to bude asi taky naprd.. Kde by se mělo pohybovat napětí druhé lambdy???
Macman
|
|
17.04.2018 17:53 -
Re: Emise a pravděpodobně vadný katalyzátor
|
3150400
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
naprd je spis mereni ktere provadis...cim to meris ?
naprd je spis mereni ktere provadis...cim to meris ?
|
|
17.04.2018 18:14 -
Re: Emise a pravděpodobně vadný katalyzátor
|
3150459
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
čistě koukám na hodnoty v diagnostice... Nedá se jim věřit???
čistě koukám na hodnoty v diagnostice... Nedá se jim věřit???
|
|
17.04.2018 18:21 -
Re: Emise a pravděpodobně vadný katalyzátor
|
3150464
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
seriova diagnostika je na nektere mereni priliz pomala,je nutne pouzit diagnostiku paraelni (osciloskop napriklad) kde je mozne sinusoidu zmerit daleko presneji a zobrazit tvar a prubeh v osi vuci casu
prvni sonda je regulacni,musi do cca minutu od nastartovani zacit oscilovat cca 0.2 - 0.9v
sonda se da zmerit takhle i pred nasazenim do auta jestli je funkcni...
zadni je vetsinou sirokopasmova,diagnosticka a na ni je po zahrati provozni napeti cca 0.5v(+-)
seriova diagnostika je na nektere mereni priliz pomala,je nutne pouzit diagnostiku paraelni (osciloskop napriklad) kde je mozne sinusoidu zmerit daleko presneji a zobrazit tvar a prubeh v osi vuci casu
prvni sonda je regulacni,musi do cca minutu od nastartovani zacit oscilovat cca 0.2 - 0.9v
sonda se da zmerit takhle i pred nasazenim do auta jestli je funkcni...
zadni je vetsinou sirokopasmova,diagnosticka a na ni je po zahrati provozni napeti cca 0.5v(+-)
|
|
17.04.2018 22:20 -
Re: Emise a pravděpodobně vadný katalyzátor
|
3150687
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Je to pomalé, ale u první je vidět e ta oscilace v rozmezí 0.2-0.9 probíhá.... U druhé to spadne na 0.1 a ani se nehne... To e je kaput katalyzátor je asi jisté, spíe mi jde o to, zda to "seere" jednotka... Jene někdy trvá i 500 kilometrů, ne se k tomu vyjádří... Nedají se v Lexii zjistit ty Readliness kody, zda proběhly, či nikoliv??? Nikde jsem to nenael...
Je to pomalé, ale u první je vidět e ta oscilace v rozmezí 0.2-0.9 probíhá.... U druhé to spadne na 0.1 a ani se nehne... To e je kaput katalyzátor je asi jisté, spíe mi jde o to, zda to "seere" jednotka... Jene někdy trvá i 500 kilometrů, ne se k tomu vyjádří... Nedají se v Lexii zjistit ty Readliness kody, zda proběhly, či nikoliv??? Nikde jsem to nenael...
|
|
17.04.2018 23:52 -
Re: Emise a pravděpodobně vadný katalyzátor
|
3150767
|
|
jruze
|
|
|
To kolínko koupíř i v elezářství,nebo to prodávají poláci - jen to posune lamdu dál a mimo ale funguje to.
To kolínko koupíř i v elezářství,nebo to prodávají poláci - jen to posune lamdu dál a mimo ale funguje to.
|
|
18.04.2018 06:59 -
Re: Emise a pravděpodobně vadný katalyzátor
|
3150790
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
macman napsal(a): Je to pomalé, ale u první je vidět e ta oscilace v rozmezí 0.2-0.9 probíhá.... U druhé to spadne na 0.1 a ani se nehne... To e je kaput katalyzátor je asi jisté, spíe mi jde o to, zda to "seere" jednotka... Jene někdy trvá i 500 kilometrů, ne se k tomu vyjádří... Nedají se v Lexii zjistit ty Readliness kody, zda proběhly, či nikoliv??? Nikde jsem to nenael...
vidis sice zmenu napeti ale ne tvar,takze k nicemu....
mas tam LPG?
Readliness jsou nepodstatne....navic diagbox a PSA vseobecne je tak nejak neresi tak jako koncern
pokud se zavada objevi po cca 500km a to jeste ne plynule jizdy nesazel bych na kat
vidis sice zmenu napeti ale ne tvar,takze k nicemu....
mas tam LPG?
Readliness jsou nepodstatne....navic diagbox a PSA vseobecne je tak nejak neresi tak jako koncern :)
pokud se zavada objevi po cca 500km a to jeste ne plynule jizdy nesazel bych na kat
|
|
18.04.2018 11:58 -
Re: Emise a pravděpodobně vadný katalyzátor
|
3150969
|
|
Devilian
|
|
|
Tiez mam rovnake auto, motor RFJ. Tiez mi hadzalo stale depollution system faulty. Vyriesene subaru sposobom- to kolienko na oddialenie lambdy, ktora tak v podstate meria cisty vzduch, a hotovo. V subaru to robil oficialne predajca, lebo benzin, co tu mame im sposoboval problemy. Co sa tyka katalyzatora, asi 40t km som mal spotrebu oleja 1l na 1000 km= katalyzator bol teda olejovy . Mam ale terqaz novy motor, a ked idem na emisie, nemam problem. Ale asi aj preto, ze na aute jazdim skoro vyhradne po dialnici=4000- 5000 otacok, takze ak tam aj bolo nieco upchate, podla mna uz nie je.
No a termostat. Tiez som ho mal menit. Pozeral som podla cisla, a nasiel len nahrady. Tak som jednu objednal. Ked sme to menili, zistili sme, ze sa tam neda zapojit ten konektor. Tak som to vratil a objednal inu. Ten isty problem Tak som isiel do citroena a pytal si original termostat. A tam mi povedali, ze sa uz nevyraba, ale maju nahradu. Tak som to objednal vsetko, co podla katalogu mam pomenit kvoli termostatu (80 eur). No a dali mi hadicu, spony a ten isty termostat, co mam doma. Takze som to tam namontoval, hadicu mam doma v krabici (nebola potrebna) aj so sponami. Auto ide, a mam este jeden termostat k dobru
PS: Vedeli ste, ze tento motor bol 2x motorom roka?
Tiez mam rovnake auto, motor RFJ. Tiez mi hadzalo stale depollution system faulty. Vyriesene subaru sposobom- to kolienko na oddialenie lambdy, ktora tak v podstate meria cisty vzduch, a hotovo. V subaru to robil oficialne predajca, lebo benzin, co tu mame im sposoboval problemy. Co sa tyka katalyzatora, asi 40t km som mal spotrebu oleja 1l na 1000 km= katalyzator bol teda olejovy :). Mam ale terqaz novy motor, a ked idem na emisie, nemam problem. Ale asi aj preto, ze na aute jazdim skoro vyhradne po dialnici=4000- 5000 otacok, takze ak tam aj bolo nieco upchate, podla mna uz nie je.
No a termostat. Tiez som ho mal menit. Pozeral som podla cisla, a nasiel len nahrady. Tak som jednu objednal. Ked sme to menili, zistili sme, ze sa tam neda zapojit ten konektor. Tak som to vratil a objednal inu. Ten isty problem :) Tak som isiel do citroena a pytal si original termostat. A tam mi povedali, ze sa uz nevyraba, ale maju nahradu. Tak som to objednal vsetko, co podla katalogu mam pomenit kvoli termostatu (80 eur). No a dali mi hadicu, spony a ten isty termostat, co mam doma. Takze som to tam namontoval, hadicu mam doma v krabici (nebola potrebna) aj so sponami. Auto ide, a mam este jeden termostat k dobru :)
PS: Vedeli ste, ze tento motor bol 2x motorom roka? :)
|
|
| |
|
|