A bude potřebovat motor tak dej vědět - mám tu jedno auto kde je KO jen čtyřka na převodovce (dám k tomu OK) (servis nechce tak si ho můe (motor) přehodit do svého, nebo na tomto přehodit převodovku.(jede to normálně jen musí ředit 3.-5.
neboj se nějak to dopadne..pokud bude praskla hlava tak bych to moná jiným motorem řeil.Kolik by jsi za něj chtěl?
neboj se nějak to dopadne..pokud bude praskla hlava tak bych to moná jiným motorem řeil.Kolik by jsi za něj chtěl?
Ok...proč vůbec auto rozdelavam...začalo tlakovat do chladící soustavy,vařit..teplota vylitnula do červených auto bez výkonu a zdechlo,hadice od vody luxusně natlakovany
Ok...proč vůbec auto rozdelavam...začalo tlakovat do chladící soustavy,vařit..teplota vylitnula do červených auto bez výkonu a zdechlo,hadice od vody luxusně natlakovany
Ok...proč vůbec auto rozdelavam...začalo tlakovat do chladící soustavy,vařit..teplota vylitnula do červených auto bez výkonu a zdechlo,hadice od vody luxusně natlakovany
Ta oprava můe být draí ne jinéj motor nebo jiné auto buď na díly nebo na jedění(s doklady) s dobrým motorem.(a nedo mladí C5 II) ale to záleí na více faktorech. Já bych to řeil poslední variantou.
Před časem si ze mne dělali legraci e auta nemeju,ale měním.
Ta oprava můe být draí ne jinéj motor nebo jiné auto buď na díly nebo na jedění(s doklady) s dobrým motorem.(a nedo mladí C5 II) ale to záleí na více faktorech.:nevim Já bych to řeil poslední variantou.;-)
Před časem si ze mne dělali legraci e auta nemeju,ale měním.
Ta oprava můe být draí ne jinéj motor nebo jiné auto buď na díly nebo na jedění(s doklady) s dobrým motorem.(a nedo mladí C5 II) ale to záleí na více faktorech. Já bych to řeil poslední variantou.
Před časem si ze mne dělali legraci e auta nemeju,ale měním.
C5 je mé druhé auto,mám Lagunu 2 Grandtour 2005,take je jedno jestli se C5 bude dělat měsíc nebo dva
C5 je mé druhé auto,mám Lagunu 2 Grandtour 2005,take je jedno jestli se C5 bude dělat měsíc nebo dva :)
Ten první vstřik od rozvodů nejde absolutně ven prostříkal jsem ho uvolňovačem ale nic.Co kdybych to zkusil razovym kladivem? Kdy se zničí tak seenu jiný,hlavně ho potřebuji dostat ven abych mohl konečně dát dolů hlavu
Ten první vstřik od rozvodů nejde absolutně ven prostříkal jsem ho uvolňovačem ale nic.Co kdybych to zkusil razovym kladivem? Kdy se zničí tak seenu jiný,hlavně ho potřebuji dostat ven abych mohl konečně dát dolů hlavu
Zdemontuje tu elektriku a pak se to dá něčím chytnout a vytáhnout, je tam uvnitř závit .. např .link. , nebo i reverzním kladivem je moné ... .link.
Zdemontuje tu elektriku a pak se to dá něčím chytnout a vytáhnout, je tam uvnitř závit .. např http://shop.heni.cz/images/HENI/31972_ANW.JPG , nebo i reverzním kladivem je moné ... http://m-hurt.kei.pl/fotki2/QS20301-4.JPG
Některé to mají i pod starterem a dokonce jsem tu měl e nebyl ani vzadu ani vepředu.
Ahoj
Prosím, můj mechanik nenael aretaci ani pod startérem, ani vzadu. Potřebujeme nastavit nulovou hodnotu rozvodů - kutil co měl auto přede mnou tam dal na rozvody opačně napíná a asi si troku skočili. Natěstí se motor nepotkal, na ether chytne. Ale nevíme, jestli o jeden tam nebo zpět.
Kde bych mohl jetě aretaci hledat? Díky
Ahoj
Prosím, můj mechanik nenael aretaci ani pod startérem, ani vzadu. Potřebujeme nastavit nulovou hodnotu rozvodů - kutil co měl auto přede mnou tam dal na rozvody opačně napíná a asi si troku skočili. Natěstí se motor nepotkal, na ether chytne. Ale nevíme, jestli o jeden tam nebo zpět.
Kde bych mohl jetě aretaci hledat? Díky
Vzadu u poloosy, vepředu za startarem a ve výjmečných případech nikde. (také existuje druhoka u které nesouhlasí otvor pro zajitění v setrváku)
Vzadu u poloosy, vepředu za startarem a ve výjmečných případech nikde. (také existuje druhoka u které nesouhlasí otvor pro zajitění v setrváku);-)