| | |
22.10.2017 15:50 -
Výměna palivového filtru a čerpadla + odvzdunění / C5 II 2.0 HDi
|
3103370
|
|
Shakal007
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 60 |
|
|
Zdravím vespolek
Stala se mi nemilá věc, e jsem dojíděl na firmu a auto se najednou začalo dusit a úplně umřelo. Vechno nasvědčovalo bordelu v naftovém filtru, co se mi nakonec potvrdilo a tak jsem vyměnil filtr a při tom jsem jetě zjistil přidřené čerpadlo nafty ( jde o vysokotlaké čerpadlo Siemens) které jsem nakonec vyměnil. Samozřejmě jsem vypustil naftu a koupil novou. Ale není vem problémům konec. Nemůu se zbavit bublinek v palivovém potrubí mezi filtrem paliva a vysokotlakém čerpadle. Tedy v té plastové průhledné trubce. Jako dalí jsem prověřoval zda jde nafta do vstřikovačů tedy jsem povoloval jednotlivé matice na vysokotlakém pottrubí mezi čerpadlem a vstřiky, nafta tam tudy sice proudí ale nezdá se mi e by ten tlak byl nějak extra velký. Pro jistotu jsem se jetě podíval na diagnostiku,kde se mi ukázaly závady: čidlo tlaku oleje, P1351 co je relé havení a dohavování ( čeká mě výměna)a dále P1598 co je elektromagnetický ventil obtoku chladícího okruhu ( co asi nesovisí s palivem ) a pak jsem se nebyl schopen připojit k jednotce motoru. Take teď hledám nějaký návod či pomoc nebo radu jak si s tím dále poradit a dotáhnout to do vítězného konce ( samozřejmě nebude li vyhnutí skončím s Morrisem v servisu). Jsem z Prostějova take nejspí Car Citon Olomouc. Jeliko mám k autu i citový vztah (kdoho nemá e?) tak se jej nechci zbavovat ale chci mu vrátit puvodní slávu, jetě bych doplnil e jde o C5 po faceliftu 2004 2,0 HDI 138 kW s FAP filtrem, take pokud by měl někdo nějaký nápad tak sem s ním jsem jedno velké ucho a předem děkuji za případnou radu či pomoc
Zdravím vespolek
Stala se mi nemilá věc, e jsem dojíděl na firmu a auto se najednou začalo dusit a úplně umřelo. Vechno nasvědčovalo bordelu v naftovém filtru, co se mi nakonec potvrdilo a tak jsem vyměnil filtr a při tom jsem jetě zjistil přidřené čerpadlo nafty ( jde o vysokotlaké čerpadlo Siemens) které jsem nakonec vyměnil. Samozřejmě jsem vypustil naftu a koupil novou. Ale není vem problémům konec. Nemůu se zbavit bublinek v palivovém potrubí mezi filtrem paliva a vysokotlakém čerpadle. Tedy v té plastové průhledné trubce. Jako dalí jsem prověřoval zda jde nafta do vstřikovačů tedy jsem povoloval jednotlivé matice na vysokotlakém pottrubí mezi čerpadlem a vstřiky, nafta tam tudy sice proudí ale nezdá se mi e by ten tlak byl nějak extra velký. Pro jistotu jsem se jetě podíval na diagnostiku,kde se mi ukázaly závady: čidlo tlaku oleje, P1351 co je relé havení a dohavování ( čeká mě výměna)a dále P1598 co je elektromagnetický ventil obtoku chladícího okruhu ( co asi nesovisí s palivem ) a pak jsem se nebyl schopen připojit k jednotce motoru. Take teď hledám nějaký návod či pomoc nebo radu jak si s tím dále poradit a dotáhnout to do vítězného konce ( samozřejmě nebude li vyhnutí skončím s Morrisem v servisu). Jsem z Prostějova take nejspí Car Citon Olomouc. Jeliko mám k autu i citový vztah (kdoho nemá e?) tak se jej nechci zbavovat ale chci mu vrátit puvodní slávu, jetě bych doplnil e jde o C5 po faceliftu 2004 2,0 HDI 138 kW s FAP filtrem, take pokud by měl někdo nějaký nápad tak sem s ním jsem jedno velké ucho a předem děkuji za případnou radu či pomoc
|
|
22.10.2017 18:04 -
Re: Výměna palivového filtru a čerpadla + odvzdunění / C5 II 2.0 HDi
|
3103466
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no nejak jsem to cele nepochopil....
co jsi vlastne delal po tom co to neslo nastartovat ?
s jednotkou se nemuzes stale spojit ?
ted je v jakem stavu ? startuje nebo nestartuje? jede/ nejede ?
no nejak jsem to cele nepochopil....
co jsi vlastne delal po tom co to neslo nastartovat ?
s jednotkou se nemuzes stale spojit ?
ted je v jakem stavu ? startuje nebo nestartuje? jede/ nejede ?
|
|
22.10.2017 18:31 -
Re: Výměna palivového filtru a čerpadla + odvzdunění / C5 II 2.0 HDi
|
3103499
|
|
Shakal007
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 60 |
|
|
vyputění nafty, výměna filtru a následně i čerpadla, kontrola zda jde nafta z čerpadla do vstřikovačů, auto točí ale ani nekytne, snaím se dostat vzduch s trubičky mezi filtrem a čerpadlem ale nějak se mi to nedaří pořád se mi tam objevují bublinky.
vyputění nafty, výměna filtru a následně i čerpadla, kontrola zda jde nafta z čerpadla do vstřikovačů, auto točí ale ani nekytne, snaím se dostat vzduch s trubičky mezi filtrem a čerpadlem ale nějak se mi to nedaří pořád se mi tam objevují bublinky.
|
|
22.10.2017 19:37 -
Re: Výměna palivového filtru a čerpadla + odvzdunění / C5 II 2.0 HDi
|
3103566
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
podivej se jestli jsi nedal spatne filtr popripade jsi neposkodil tesneni
podivej se jestli jsi nedal spatne filtr popripade jsi neposkodil tesneni
|
|
22.10.2017 22:28 -
Re: Výměna palivového filtru a čerpadla + odvzdunění / C5 II 2.0 HDi
|
3103639
|
|
jruze
|
|
|
Já bych začal tím e bych odpojil hadici na sání (na ypsilonce) - podíval bych se jestli je klapka otevřená (nezapojoval bych jí ) - s citem prostříknul čističem brzd - mělo by to chytit - podívat se na ypsilonku jestli při startování nejde z ní ven kouř - pokud ano zaslep EGR Jinak nemusí povolovat jednotlivé trubky ke vstřikům lita je společná a na sprej to musí chytit i kdyby tam jednotka vůbec nebyla (tím si ověří e není problém na motoru,rozvodech ) potom ře ostatní kolem OBD - jiné jednotky načte? Za dalí má to asi nejblí k Matrinovi tak se domluv s ním.
Já bych začal tím e bych odpojil hadici na sání (na ypsilonce) - podíval bych se jestli je klapka otevřená (nezapojoval bych jí ) - s citem prostříknul čističem brzd - mělo by to chytit - podívat se na ypsilonku jestli při startování nejde z ní ven kouř - pokud ano zaslep EGR ;-) Jinak nemusí povolovat jednotlivé trubky ke vstřikům lita je společná a na sprej to musí chytit i kdyby tam jednotka vůbec nebyla (tím si ověří e není problém na motoru,rozvodech;-) ) potom ře ostatní kolem OBD - jiné jednotky načte? Za dalí má to asi nejblí k Matrinovi tak se domluv s ním.
|
|
22.10.2017 23:10 -
Re: Výměna palivového filtru a čerpadla + odvzdunění / C5 II 2.0 HDi
|
3103666
|
|
Shakal007
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 60 |
|
|
Díky kluci za typy zítra jak se vrátím z Rakouska tak na to kouknu pokud bude chvilka času,jezdím s kamionem do védska ( a na jihu A,SK či Hu) tak není moc času a navíc pořád prosit někoho z rodiny či známých kvůli odvozu je taky na prd. Tak to prověřím a dám vědět jak pokračuji.Jiak zkusím tu ypsilonku pokud mě troku jetě navede-teda jestli nemyslí ten černý plast,který rozvádí na motoru vzduch do válců je to rovnou ten vlký zepředu ( hold na kamionu jsou ty součástky nějak větí) kde ji blí najdu., popřípadě si cestou projdu service box manuál. Jinak ostatní jednotky načtu take moná bude stačit zkontroovat vedení a kablíky
Díky kluci za typy zítra jak se vrátím z Rakouska tak na to kouknu pokud bude chvilka času,jezdím s kamionem do védska ( a na jihu A,SK či Hu) tak není moc času a navíc pořád prosit někoho z rodiny či známých kvůli odvozu je taky na prd. Tak to prověřím a dám vědět jak pokračuji.Jiak zkusím tu ypsilonku pokud mě troku jetě navede-teda jestli nemyslí ten černý plast,který rozvádí na motoru vzduch do válců je to rovnou ten vlký zepředu ( hold na kamionu jsou ty součástky nějak větí) kde ji blí najdu., popřípadě si cestou projdu service box manuál. Jinak ostatní jednotky načtu take moná bude stačit zkontroovat vedení a kablíky
|
|
23.10.2017 07:22 -
Re: Výměna palivového filtru a čerpadla + odvzdunění / C5 II 2.0 HDi
|
3103699
|
|
jruze
|
|
|
Shakal007 napsal(a): Díky kluci za typy zítra jak se vrátím z Rakouska tak na to kouknu pokud bude chvilka času,jezdím s kamionem do védska ( a na jihu A,SK či Hu) tak není moc času a navíc pořád prosit někoho z rodiny či známých kvůli odvozu je taky na prd. Tak to prověřím a dám vědět jak pokračuji.Jiak zkusím tu ypsilonku pokud mě troku jetě navede-teda jestli nemyslí ten černý plast,který rozvádí na motoru vzduch do válců je to rovnou ten vlký zepředu ( hold na kamionu jsou ty součástky nějak větí) kde ji blí najdu., popřípadě si cestou projdu service box manuál. Jinak ostatní jednotky načtu take moná bude stačit zkontroovat vedení a kablíky
Ypsilonkou myslím tu část co má klapky na sání kde jsou připojeny hadice vzduchu(bezfapová verze má jednu hadici(+-7cm průměr) a klapku,fapová má dvě hadice a dvě klapky) , kdy nejde načíst jednotka motoru tak diag hodí nabídku jednotek - vyber správnou = jedna z nabídky by měla fungovat(jít načíst),klapka musí být otevřená !!!(mohla se seknout nebo odejít ventil- můeodpojit ovládací hadičku podtlaku a zaslepit hadičku) EGR můe také zaslepit(egr je za motorem-vedek němu ta chromová asi 2cm silná trubka - zaslepí tak e povolí dva roubky na 10 klíček(kolmo dolů) a prostrčí mezi přírubu nějaký plech) - pokud jsou rozvody OK,zaslepený egr,otevřená klapka na sání tak na sprej musí chytit - na naftu to můe chvilku trvat ne se nafta dostane do vstřiků(trubky ke vstřikům neře)POZOR NA SPREJ A HO TAM NENASTŘÍKÁ MOC !!! - lepí ve dvou a přistříkávat a nepřetočí motor.( ty úpravy odpojené,zaslepené jen na zkouku)
Ypsilonkou myslím tu část co má klapky na sání kde jsou připojeny hadice vzduchu(bezfapová verze má jednu hadici(+-7cm průměr) a klapku,fapová má dvě hadice a dvě klapky) , kdy nejde načíst jednotka motoru tak diag hodí nabídku jednotek - vyber správnou = jedna z nabídky by měla fungovat(jít načíst),klapka musí být otevřená !!!(mohla se seknout nebo odejít ventil- můeodpojit ovládací hadičku podtlaku a zaslepit hadičku) EGR můe také zaslepit(egr je za motorem-vedek němu ta chromová asi 2cm silná trubka - zaslepí tak e povolí dva roubky na 10 klíček(kolmo dolů) a prostrčí mezi přírubu nějaký plech) - pokud jsou rozvody OK,zaslepený egr,otevřená klapka na sání tak na sprej musí chytit - na naftu to můe chvilku trvat ne se nafta dostane do vstřiků(trubky ke vstřikům neře)POZOR NA SPREJ A HO TAM NENASTŘÍKÁ MOC !!! - lepí ve dvou a přistříkávat a nepřetočí motor.;-)( ty úpravy odpojené,zaslepené jen na zkouku)
|
|
23.10.2017 07:39 -
Re: Výměna palivového filtru a čerpadla + odvzdunění / C5 II 2.0 HDi
|
3103704
|
|
Shakal007
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 60 |
|
|
Jj díky potvrdil jsi mi to co jsem uz tuil ale nez neco zkurvit radi se pro jistotu zeptám
Jj díky potvrdil jsi mi to co jsem uz tuil ale nez neco zkurvit radi se pro jistotu zeptám
|
|
23.10.2017 08:29 -
Re: Výměna palivového filtru a čerpadla + odvzdunění / C5 II 2.0 HDi
|
3103711
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja mam zkusenost takovou ze i kdyz byli na klapkach delky sani (Y) obe klapky zavrene nebo rozpadle auto jde bez problemu nastartovat
ja bych asi ani prozatim nehledal problem v EGR kdyz mel sundane jen palivove vedeni,zameril bych se hlavne na nej (viz bubliny -zalezi ovsem jake) a filtr ktery jak vime dokaze pri neodborme nebo neopatrne montazi pekne nasavat vzduch
muzes tocit auto na spray ale se vzduchem ve vedeni nebude tlak na railu a tim padem auto stejne nechytne
ja mam zkusenost takovou ze i kdyz byli na klapkach delky sani (Y) obe klapky zavrene nebo rozpadle auto jde bez problemu nastartovat
ja bych asi ani prozatim nehledal problem v EGR kdyz mel sundane jen palivove vedeni,zameril bych se hlavne na nej (viz bubliny -zalezi ovsem jake) a filtr ktery jak vime dokaze pri neodborme nebo neopatrne montazi pekne nasavat vzduch
muzes tocit auto na spray ale se vzduchem ve vedeni nebude tlak na railu a tim padem auto stejne nechytne
|
|
23.10.2017 10:52 -
Re: Výměna palivového filtru a čerpadla + odvzdunění / C5 II 2.0 HDi
|
3103761
|
|
Shakal007
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 60 |
|
|
Kluci uvidíme jak budu u auta, rozhodne dolo na to ze se mi auto zadusilo, pres pumpu jsme ho rozjeli ale byly patné starty, prostě a na třetí otočeni startéru, předtím chytalo na drc,no a podruhé proste zdechlo a uz se neoivilo, tedy starter točí ale nemá snahu a ani naznak ze by chtělo znovu naskočit jeliko je to moje první velká zkuenost s bordelem v naftě tak jsem vyměnil filtr a pak jak jsem sel po vedeni zjistil jsem ze drhne i čerpadlo, nove samozřejmě neni je z vrakovitě i tak stalo na můj vkus dost ale předpokládám ze jestli přijelo na aute tak bude dobré, jetě me napadá ze bych mohl vylit i tu naftu co jsem koupil (Shell) protoze je to nějaká divná nafta ( předtím po tom bordelu jsem nádr vypumpoval do sucha take z toho bordelu by tam nic byt nemělo.
Kluci uvidíme jak budu u auta, rozhodne dolo na to ze se mi auto zadusilo, pres pumpu jsme ho rozjeli ale byly patné starty, prostě a na třetí otočeni startéru, předtím chytalo na drc,no a podruhé proste zdechlo a uz se neoivilo, tedy starter točí ale nemá snahu a ani naznak ze by chtělo znovu naskočit jeliko je to moje první velká zkuenost s bordelem v naftě tak jsem vyměnil filtr a pak jak jsem sel po vedeni zjistil jsem ze drhne i čerpadlo, nove samozřejmě neni je z vrakovitě i tak stalo na můj vkus dost ale předpokládám ze jestli přijelo na aute tak bude dobré, jetě me napadá ze bych mohl vylit i tu naftu co jsem koupil (Shell) protoze je to nějaká divná nafta ( předtím po tom bordelu jsem nádr vypumpoval do sucha take z toho bordelu by tam nic byt nemělo.
|
|
23.10.2017 11:47 -
Re: Výměna palivového filtru a čerpadla + odvzdunění / C5 II 2.0 HDi
|
3103768
|
|
StevoH
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 58 |
|
|
Shakal007 napsal(a): Kluci uvidíme jak budu u auta, rozhodne dolo na to ze se mi auto zadusilo, pres pumpu jsme ho rozjeli ale byly patné starty, prostě a na třetí otočeni startéru, předtím chytalo na drc,no a podruhé proste zdechlo a uz se neoivilo, tedy starter točí ale nemá snahu a ani naznak ze by chtělo znovu naskočit jeliko je to moje první velká zkuenost s bordelem v naftě tak jsem vyměnil filtr a pak jak jsem sel po vedeni zjistil jsem ze drhne i čerpadlo, nove samozřejmě neni je z vrakovitě i tak stalo na můj vkus dost ale předpokládám ze jestli přijelo na aute tak bude dobré, jetě me napadá ze bych mohl vylit i tu naftu co jsem koupil (Shell) protoze je to nějaká divná nafta ( předtím po tom bordelu jsem nádr vypumpoval do sucha take z toho bordelu by tam nic byt nemělo.
Ahoj, mal som podobnu podivnu situaciu. Popisem co sa dialo a ako som to vyriesil:
Po natankovani plnej nadrze priemium paliva som presiel 2km a odstavil pred barakom. Rano som nenastartoval. Rozobbraty palivovy filter (cisty), natankovana na 100% nafta, palivovy okruh v pohode, nemal som diag., tak som si povedal, ze treba odcerpat nafty z nadrze, ze si nedokaze potiahnut, lebo je do plna. Odcerpal som 6l, do filtra som dal trochu vif, toto som prepumpoval az do cerpadla, pre istotu som kukol konektory (regulator tlaku a prietoku), vsetko vyzeralo byt ok, skusil som nastartovat (pred tym vsetko neuspesne, motor iba tocil bez paliva), nic. Potom sa mi podarilo rozbehat diag, vypisalo chybu "elegmag. ventil prutoku paliva, obvod prerusen" -prisudil som ju odpojeniu a zapojeniu konektora pri kontrole, takze som ju vymazal. Startlo na prvu supu, neveril som. Od vtedy vsetko v poriadku az do dalsieho tankovania. Po 2 km na parkovisku na volnobehu skapalo. Zase motor tocil ale nenastartoval. Znovu som zopakoval proceduru co zabrala minule (vybrat 5l nafty, do filtra vif, prepumpovat do cerpadla, pozriet konektory, spustit diag - znova ta ista chyba - vymazat ) predsa musim sa dostat niekde do garaze. Nastartoval som, isli sme rovno ku kamosovi do garaze 15km. Po zaparkovani som chcel znovu nastartovat ale nic. Prisiel mi aj ten ventil, tak som ho vymenil, kedze konektor vyzeral byt ok. Nepomohlo, chyba sa stale objavovala. Volal som jumpeovi, ktory mi pozrel nejakych papieroch, ze najpr skontrolovat konektor, potom kable, potom riadiacu (pripadne vymenit) a potom az vymienat ventil, ci cerpadlo - cize som na to isiel od konca. konektor vyzeral dobre, tak som rozkabloval zvazok az po riadiacu, kable dobre. Zo zufalstva som rozobral konektor, prihol tie nozicky-ci vidlicky a poskladal cele auto naspat bez nadaje, s hlavou ako auto odtiahnut na kontrolu ridiacej. Vymazal som chybu a startlo na prvy krat, skoroma svihlo.
Long- short story: postupoval som sice podla svojej logiky no v opacnom poradi, pomohla mi az specialnejsia dokumentacia (dik jumep), pretoze pracovne postupy mam, ale asi nie vsetky. Podla diagnostiky som mohol hned usudit ze je to konektor a prihnut ho, no holt ucime sa vsetci. 3tis km odvtedy a auto slape ako nove, plus obcasne poklesnutie otacok na volnobehu som od vtedy ani raz nezaregistroval.
P.S. z nadrzou to nakoniec nemalo nic
P.P.S. bublinky v tej priesvitnej hadicke mi nerobili nikdy problem, vacsinou hned zmizli po nastartovani, bez rucneho pumpovania, ci ineho zasahu.
Ahoj, mal som podobnu podivnu situaciu. Popisem co sa dialo a ako som to vyriesil:
Po natankovani plnej nadrze priemium paliva som presiel 2km a odstavil pred barakom. Rano som nenastartoval. Rozobbraty palivovy filter (cisty), natankovana na 100% nafta, palivovy okruh v pohode, nemal som diag., tak som si povedal, ze treba odcerpat nafty z nadrze, ze si nedokaze potiahnut, lebo je do plna. Odcerpal som 6l, do filtra som dal trochu vif, toto som prepumpoval az do cerpadla, pre istotu som kukol konektory (regulator tlaku a prietoku), vsetko vyzeralo byt ok, skusil som nastartovat (pred tym vsetko neuspesne, motor iba tocil bez paliva), nic. Potom sa mi podarilo rozbehat diag, vypisalo chybu "elegmag. ventil prutoku paliva, obvod prerusen" -prisudil som ju odpojeniu a zapojeniu konektora pri kontrole, takze som ju vymazal. Startlo na prvu supu, neveril som. Od vtedy vsetko v poriadku az do dalsieho tankovania. Po 2 km na parkovisku na volnobehu skapalo. Zase motor tocil ale nenastartoval. Znovu som zopakoval proceduru co zabrala minule (vybrat 5l nafty, do filtra vif, prepumpovat do cerpadla, pozriet konektory, spustit diag - znova ta ista chyba - vymazat ) predsa musim sa dostat niekde do garaze. Nastartoval som, isli sme rovno ku kamosovi do garaze 15km. Po zaparkovani som chcel znovu nastartovat ale nic. Prisiel mi aj ten ventil, tak som ho vymenil, kedze konektor vyzeral byt ok. Nepomohlo, chyba sa stale objavovala. Volal som jumpeovi, ktory mi pozrel nejakych papieroch, ze najpr skontrolovat konektor, potom kable, potom riadiacu (pripadne vymenit) a potom az vymienat ventil, ci cerpadlo - cize som na to isiel od konca. konektor vyzeral dobre, tak som rozkabloval zvazok az po riadiacu, kable dobre. Zo zufalstva som rozobral konektor, prihol tie nozicky-ci vidlicky a poskladal cele auto naspat bez nadaje, s hlavou ako auto odtiahnut na kontrolu ridiacej. Vymazal som chybu a startlo na prvy krat, skoroma svihlo.
Long- short story: postupoval som sice podla svojej logiky no v opacnom poradi, pomohla mi az specialnejsia dokumentacia (dik jumep), pretoze pracovne postupy mam, ale asi nie vsetky. Podla diagnostiky som mohol hned usudit ze je to konektor a prihnut ho, no holt ucime sa vsetci. 3tis km odvtedy a auto slape ako nove, plus obcasne poklesnutie otacok na volnobehu som od vtedy ani raz nezaregistroval.
P.S. z nadrzou to nakoniec nemalo nic :D
P.P.S. bublinky v tej priesvitnej hadicke mi nerobili nikdy problem, vacsinou hned zmizli po nastartovani, bez rucneho pumpovania, ci ineho zasahu.
|
|
24.10.2017 17:05 -
Re: Výměna palivového filtru a čerpadla + odvzdunění / C5 II 2.0 HDi
|
3104085
|
|
Shakal007
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 60 |
|
|
Ok kluci díky za tipy budu se řídit nápady a pak dám vědět co a jak, jeliko čerpadlo mám u jiné ne původní ( to se nakonec zadrhává, take by to dřív nebo později skončilo na repase) zkusím nejdřív ten kabel a zásuvku i kdy po vymazaní chyb se mi u objevuje na motoru jen čidlo tlaku oleje a havení a dohavování ( zkusím nejdřív nové relátko a kdyz ádná změna tak rovnou havičky).
Ok kluci díky za tipy budu se řídit nápady a pak dám vědět co a jak, jeliko čerpadlo mám u jiné ne původní ( to se nakonec zadrhává, take by to dřív nebo později skončilo na repase) zkusím nejdřív ten kabel a zásuvku i kdy po vymazaní chyb se mi u objevuje na motoru jen čidlo tlaku oleje a havení a dohavování ( zkusím nejdřív nové relátko a kdyz ádná změna tak rovnou havičky).
|
|
24.10.2017 19:04 -
Re: Výměna palivového filtru a čerpadla + odvzdunění / C5 II 2.0 HDi
|
3104116
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
zkus ale podle me wrong way
zkus ale podle me wrong way :nevim
|
|
24.10.2017 21:11 -
Re: Výměna palivového filtru a čerpadla + odvzdunění / C5 II 2.0 HDi
|
3104157
|
|
Shakal007
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 60 |
|
|
Kluci nebojte se dle hesla tonouci se stébla chytá budu zkouet vechno co půjde a tak dlouho dokud se to nerozjede, jen mam obavu aby nakonec nebyly v haji i vstřiky sice na diag nebylo nic ale co jsem tak procital fora tak ze nerozprauje ale jenom kape se da zjistit jen na stolici tedy az jsou vstřiky venku
Kluci nebojte se dle hesla tonouci se stébla chytá budu zkouet vechno co půjde a tak dlouho dokud se to nerozjede, jen mam obavu aby nakonec nebyly v haji i vstřiky sice na diag nebylo nic ale co jsem tak procital fora tak ze nerozprauje ale jenom kape se da zjistit jen na stolici tedy az jsou vstřiky venku
|
|
24.10.2017 22:25 -
Re: Výměna palivového filtru a čerpadla + odvzdunění / C5 II 2.0 HDi
|
3104175
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
Shakal007 napsal(a): Kluci nebojte se dle hesla tonouci se stébla chytá budu zkouet vechno co půjde a tak dlouho dokud se to nerozjede, jen mam obavu aby nakonec nebyly v haji i vstřiky sice na diag nebylo nic ale co jsem tak procital fora tak ze nerozprauje ale jenom kape se da zjistit jen na stolici tedy az jsou vstřiky venku
Nechcem strasit ale mne, este na I C5 2,0HDI 80kw, odisli vstreky zo dna na den. Vecer som vypol motor a rano uz nenatocil. Do roboty som sa musel nechat odviest. Vecer, ked som sa vratil, este raz a naposledy chytil a potom uz nic. Zo zufalstva som este skusil vymenit zhavice, ktore uz boli davno po smrti (auto uz malo nabehane 280tis km) ale nakoniec islo auto na lane do servisu. Vysledok bol 1 novy vstrek a tri na repas. Celkove naklady, vtedy este v krunach, 24 tis sk (cca 800).
Nechcem strasit ale mne, este na I C5 2,0HDI 80kw, odisli vstreky zo dna na den. Vecer som vypol motor a rano uz nenatocil. Do roboty som sa musel nechat odviest. Vecer, ked som sa vratil, este raz a naposledy chytil a potom uz nic. Zo zufalstva som este skusil vymenit zhavice, ktore uz boli davno po smrti (auto uz malo nabehane 280tis km) ale nakoniec islo auto na lane do servisu. Vysledok bol 1 novy vstrek a tri na repas. Celkove naklady, vtedy este v krunach, 24 tis sk (cca 800).
|
|
25.10.2017 01:57 -
Re: Výměna palivového filtru a čerpadla + odvzdunění / C5 II 2.0 HDi
|
3104194
|
|
Shakal007
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 60 |
|
|
Tak tech vstřiku se taky bojím no ale se těstím zrovna někdo prodava komplet sadu po 2000 za kus teda pouité samozřejmě, no o víkendu zkusím co půjde a pak vstřiky na kontrolu, nevěřím ze kdyz v tom byl bordel ze vstřiky budou na 100 % OK
Tak tech vstřiku se taky bojím no ale se těstím zrovna někdo prodava komplet sadu po 2000 za kus teda pouité samozřejmě, no o víkendu zkusím co půjde a pak vstřiky na kontrolu, nevěřím ze kdyz v tom byl bordel ze vstřiky budou na 100 % OK
|
|
| |
|
|