| | |
20.03.2018 22:18 -
Re: krtící klapka přívodu vzduchu - čitění, nastavení
|
3140990
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
Dobře, děkuji. zkusím dohledat v lexii kde se to nastavuje.
Dobře, děkuji. zkusím dohledat v lexii kde se to nastavuje.
|
|
20.03.2018 22:57 -
Re: krtící klapka přívodu vzduchu - čitění, nastavení
|
3140996
|
|
jumep
|
|
|
je tam v jednotke nieco o autoadaptacii, ale skontroluj to este predtym aj mechanicky
je tam v jednotke nieco o autoadaptacii, ale skontroluj to este predtym aj mechanicky
|
|
21.03.2018 06:59 -
Re: krtící klapka přívodu vzduchu - čitění, nastavení
|
3141114
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
Ono je moné e kdy jsem s ní manipuloval, nebo dělal něco kolem ní, tak jsem se "opřel" o samotnou klapku a moná s ní pohnul. Jestli se pak načetla v jiné poloze ne měla v jednotce, tak to hodilo chybu.
Ono je moné e kdy jsem s ní manipuloval, nebo dělal něco kolem ní, tak jsem se "opřel" o samotnou klapku a moná s ní pohnul. Jestli se pak načetla v jiné poloze ne měla v jednotce, tak to hodilo chybu. :nevim
|
|
22.03.2018 09:15 -
Re: krtící klapka přívodu vzduchu - čitění, nastavení
|
3141778
|
|
jumep
|
|
|
ci tam nemas skripnute tesnenie, nieco do klapky nezapiera, je cista / cele je to dobre poskladane
ci tam nemas skripnute tesnenie, nieco do klapky nezapiera, je cista / cele je to dobre poskladane
|
|
22.03.2018 16:14 -
Re: krtící klapka přívodu vzduchu - čitění, nastavení
|
3141923
|
|
Vybramo
|
Město: Kosice, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi | Počet příspěvků: 26 |
|
|
Ta klapka no , je plastova zvnutra a vydrzi tak 150k KM a zacinaju problemi pretoze sa vydre. Casto byva problem na Pierburgoch teda podlakovymi ventilami pretoze proste zvnutra zahrdzaveju. Totiz ta tycka vnutry je z ocele a rada koroduje a neni potom taky pohyb toho ventilu.
na 100kw som to menil, jeden je na turbo a jeden na klapku, Cena cca 60 euro kus. ked sa to vymeni auto ide paradne.
Ta klapka no , je plastova zvnutra a vydrzi tak 150k KM a zacinaju problemi pretoze sa vydre. Casto byva problem na Pierburgoch teda podlakovymi ventilami pretoze proste zvnutra zahrdzaveju. Totiz ta tycka vnutry je z ocele a rada koroduje a neni potom taky pohyb toho ventilu.
na 100kw som to menil, jeden je na turbo a jeden na klapku, Cena cca 60 euro kus. :) ked sa to vymeni auto ide paradne.
|
|
22.03.2018 17:14 -
Re: krtící klapka přívodu vzduchu - čitění, nastavení
|
3141979
|
|
jumep
|
|
|
vies ze je rec o benzinovej 3.0 kde to je kovove ak si to dobre pamatam
vies ze je rec o benzinovej 3.0 kde to je kovove ak si to dobre pamatam
|
|
22.03.2018 17:44 -
Re: krtící klapka přívodu vzduchu - čitění, nastavení
|
3141996
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
Teď nad tím tak přemýlím. Při hledání na netu jsem narazil na hodně těchto elektrických klapek (nemyslím přímo tuhle, ale třeba Opel atd) a tam byl dost často problém e do těch převodů se dostal olej. Je moné e v té mé taky trochu je a jak jsem demontoval to sání, tak se olej v té elektronice přelil a proto to teď hází chybu.
Nemáte někdo obrázek jak to vypadá pod tím krytem převodovky té klapky??
EDIT 25.3 :
Tak klapka vyčitěna.Hezky kartáček na zuby, čistič na klapky a u se jelo. Koupeno nové těsnění nejen na sání,ale i pod klapku kdy u se sundavala.
Závady z ECU smazány. Auto jelo normálně. Při startu po nějakých 60km se ovem rozsvítíl zase nápis "service" a nápis "engine management system faulty".Ve výpisech chyb byla stále klapka viz přiloha. Rozsvícení nápisu ale spíe přisuzuji druhé chybě, a to Poloha vačky P0021
etě to zkusím tedy jinak.
Je někdo prosím ochotný mi napsat jak udělat nastavení krtící klapky po čitění??
Teď nad tím tak přemýlím. Při hledání na netu jsem narazil na hodně těchto elektrických klapek (nemyslím přímo tuhle, ale třeba Opel atd) a tam byl dost často problém e do těch převodů se dostal olej. Je moné e v té mé taky trochu je a jak jsem demontoval to sání, tak se olej v té elektronice přelil a proto to teď hází chybu.
Nemáte někdo obrázek jak to vypadá pod tím krytem převodovky té klapky??
EDIT 25.3 :
Tak klapka vyčitěna.Hezky kartáček na zuby, čistič na klapky a u se jelo. Koupeno nové těsnění nejen na sání,ale i pod klapku kdy u se sundavala.
Závady z ECU smazány. Auto jelo normálně. Při startu po nějakých 60km se ovem rozsvítíl zase nápis "service" a nápis "engine management system faulty".Ve výpisech chyb byla stále klapka viz přiloha. Rozsvícení nápisu ale spíe přisuzuji druhé chybě, a to Poloha vačky P0021 :((((
etě to zkusím tedy jinak.
Je někdo prosím ochotný mi napsat jak udělat nastavení krtící klapky po čitění??
Přílohy: Klapka.jpg ( 237255b ) - chyby.jpg ( 85806b ) - klapka1.jpg ( 102883b ) - poloha vaček.jpg ( 117396b ) - |
|
26.03.2018 02:05 -
Re: krtící klapka přívodu vzduchu - čitění, nastavení
|
3142981
|
|
jruze
|
|
|
cjeky napsal(a): Teď nad tím tak přemýlím. Při hledání na netu jsem narazil na hodně těchto elektrických klapek (nemyslím přímo tuhle, ale třeba Opel atd) a tam byl dost často problém e do těch převodů se dostal olej. Je moné e v té mé taky trochu je a jak jsem demontoval to sání, tak se olej v té elektronice přelil a proto to teď hází chybu.
Nemáte někdo obrázek jak to vypadá pod tím krytem převodovky té klapky??
EDIT 25.3 :
Tak klapka vyčitěna.Hezky kartáček na zuby, čistič na klapky a u se jelo. Koupeno nové těsnění nejen na sání,ale i pod klapku kdy u se sundavala.
Závady z ECU smazány. Auto jelo normálně. Při startu po nějakých 60km se ovem rozsvítíl zase nápis "service" a nápis "engine management system faulty".Ve výpisech chyb byla stále klapka viz přiloha. Rozsvícení nápisu ale spíe přisuzuji druhé chybě, a to Poloha vačky P0021
etě to zkusím tedy jinak.
Je někdo prosím ochotný mi napsat jak udělat nastavení krtící klapky po čitění??
Výdr vyčitěné klapky = prodlouená ivotnost o 60Km , druhá chyba (kolem vaček) = hodnoty mimo toleranci = problém hodnot nastavení časování vaček (to ti řekl u mladej na dílně) - já tyto motory nedělám (jen jsem si přečetl hodnoty v diag(a F6 = nápověda,info o správných hodnotách) a dle info od mladýho(který to zdělil i tobě) se to prý klidně projeví a za (do 5000Km) po patně nastavených (zajitěných) rozvodech(vačkovích kolech - a zajitění obou kol = to kolo musí zaskočit)= jen info kde vzniká problém né má zkuenost - nedělám tyto motory - údajně to ten variátor zlikviduje a ten ventil také.(nebo můe)
Adaptace se provádí dle návodu(postupu v diag) na studeném motoru a postupuje se podle postupu v diag(pokud to někdo nezná) a pokud ji neprovede správně tak to rozteluje jetě víc.(tyto úkony větinou provádějí lidé znalí )
Výdr vyčitěné klapky = prodlouená ivotnost o 60Km , druhá chyba (kolem vaček) = hodnoty mimo toleranci = problém hodnot nastavení časování vaček (to ti řekl u mladej na dílně) - já tyto motory nedělám (jen jsem si přečetl hodnoty v diag(a F6 = nápověda,info o správných hodnotách) a dle info od mladýho(který to zdělil i tobě) se to prý klidně projeví a za (do 5000Km) po patně nastavených (zajitěných) rozvodech(vačkovích kolech - a zajitění obou kol = to kolo musí zaskočit)= jen info kde vzniká problém né má zkuenost - nedělám tyto motory - údajně to ten variátor zlikviduje a ten ventil také.(nebo můe):nevim
Adaptace se provádí dle návodu(postupu v diag) na studeném motoru a postupuje se podle postupu v diag(pokud to někdo nezná) a pokud ji neprovede správně tak to rozteluje jetě víc.(tyto úkony větinou provádějí lidé znalí )
|
|
04.05.2023 23:09 -
Re: krtící klapka přívodu vzduchu - čitění, nastavení
|
3360548
|
|
vapnov
|
|
|
Prosím, nemůete mi někdo poslat čísla dílů - klapek v sání C5 na motoru RHS ?
Jednu na sání z intercoleru u jsem jednou na jinou C5 objednával, ale za boha nemůu najít jaký měla číslo a na netu taky nenalézám.
Jde mi spí o tu na rychlejí ohřev motoru co obejde intercoler. Za teplot ní ne cca 6stupňů mi to netáhne a musí se ohřát motor aby to začalo táhnout. Najeto něco přes 400k tak u je určitě KO.
Prosím, nemůete mi někdo poslat čísla dílů - klapek v sání C5 na motoru RHS ?
Jednu na sání z intercoleru u jsem jednou na jinou C5 objednával, ale za boha nemůu najít jaký měla číslo a na netu taky nenalézám.
Jde mi spí o tu na rychlejí ohřev motoru co obejde intercoler. Za teplot ní ne cca 6stupňů mi to netáhne a musí se ohřát motor aby to začalo táhnout. Najeto něco přes 400k tak u je určitě KO.
|
|
06.05.2023 23:31 -
Re: krtící klapka přívodu vzduchu - čitění, nastavení
|
3360615
|
|
Hanz 397
|
|
|
Přes mezichladič je 1628 NT na bypass je 0345 A4
Ale je to bez VIN, take bez filtrace...
Přes mezichladič je 1628 NT na bypass je 0345 A4
Ale je to bez VIN, take bez filtrace...
|
|
07.05.2023 20:12 -
Re: krtící klapka přívodu vzduchu - čitění, nastavení
|
3360631
|
|
vapnov
|
|
|
děkuju Hanzi, to jsou ony. Jen cena nových je dost vysoká, tak jsem je nael obě na vrakoviti a budu doufat, e jsou v dobrém stavu
Kdy jsem tu z mezichladiče kupoval cca dva-tři roky zpátky, tak Magneti Marelli stála 1600 a dnes 4300kč
děkuju Hanzi, to jsou ony. Jen cena nových je dost vysoká, tak jsem je nael obě na vrakoviti a budu doufat, e jsou v dobrém stavu :-)
Kdy jsem tu z mezichladiče kupoval cca dva-tři roky zpátky, tak Magneti Marelli stála 1600 a dnes 4300kč
|
|
09.05.2023 09:06 -
Re: krtící klapka přívodu vzduchu - čitění, nastavení
|
3360723
|
|
Hanz 397
|
|
|
Dá se za 2500 originál... 😉
Dá se za 2500 originál... 😉
|
|
| |
|
|