| | |
13.04.2017 19:45 -
Re: krtící klapka přívodu vzduchu - čitění, nastavení
|
3059213
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
autodiag, tak som si to precital a ma pravdu
autodiag, tak som si to precital a ma pravdu :-d
|
|
13.04.2017 19:54 -
Re: krtící klapka přívodu vzduchu - čitění, nastavení
|
3059215
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1278 |
|
|
no tak se zase prosim vratte k tematu, abych mel pokud mozno klidny vecer a nemusel ho travit mazanim a presouvanim, diky
no tak se zase prosim vratte k tematu, abych mel pokud mozno klidny vecer a nemusel ho travit mazanim a presouvanim, diky :palec
|
|
13.04.2017 21:04 -
Re: krtící klapka přívodu vzduchu - čitění, nastavení
|
3059268
|
|
jruze
|
|
|
Já se nenápadně zapojím : čítění ? proč né = je to na chvíli = oddálení výměny (a u se jedná o cokoli) Jumep píe e regulátor a má jistotu? tím nechci říct e nemá pravdu a kdy u tam dal někdo můj odkaz jako na servis tak já zase klidně mohu přidat dalí monost tohoto problému můe být snímač na klice a u X7 i BSM s ním spojená , chvilková ztráta napájení ecu a signálu z kliky.
Já se nenápadně zapojím : čítění ? proč né = je to na chvíli = oddálení výměny (a u se jedná o cokoli) Jumep píe e regulátor a má jistotu? tím nechci říct e nemá pravdu a kdy u tam dal někdo můj odkaz jako na servis tak já zase klidně mohu přidat dalí monost tohoto problému můe být snímač na klice a u X7 i BSM s ním spojená , chvilková ztráta napájení ecu a signálu z kliky.:nevim
|
|
13.04.2017 23:59 -
Re: krtící klapka přívodu vzduchu - čitění, nastavení
|
3059299
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
Ja to pochopil tak, ze vycisteni - zmena/zlepseni - novy dil na jistotu..
Ja to pochopil tak, ze vycisteni - zmena/zlepseni - novy dil na jistotu.. ;-)
|
|
14.04.2017 00:14 -
Re: krtící klapka přívodu vzduchu - čitění, nastavení
|
3059300
|
|
jruze
|
|
|
Tak to vemte z druhé strany : auto je dnes dělané tak aby přeilo záruku - pokud přeije víc tak se jim to ,,nepovedlo" (samozřejmě né celé ale dost dílů). Dříve byli hrdí e se jim povedlo vyrobit cokoli a fungovalo to i několik desítek let a dnes jsou nasraní e to drí a nemají odbit na díly
Tak to vemte z druhé strany : auto je dnes dělané tak aby přeilo záruku - pokud přeije víc tak se jim to ,,nepovedlo" (samozřejmě né celé ale dost dílů). Dříve byli hrdí e se jim povedlo vyrobit cokoli a fungovalo to i několik desítek let a dnes jsou nasraní e to drí a nemají odbit na díly:-((((
|
|
14.04.2017 09:48 -
Re: krtící klapka přívodu vzduchu - čitění, nastavení
|
3059318
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
To mluví ale o něčem jinym.. Já jsem psal, e podle mě se nechce lidem kupovat novej egr, kdy to jim třeba nemusí být. Zkusej ten svůj vyčistit a kdy to pomůe (by dočasně), tak můou koupit novej na jistotu. Je přece klasika, e "mechanik" řekne tohle vyměň to je ono, vymění se to a ono to zlobí furt..
To mluví ale o něčem jinym.. Já jsem psal, e podle mě se nechce lidem kupovat novej egr, kdy to jim třeba nemusí být. Zkusej ten svůj vyčistit a kdy to pomůe (by dočasně), tak můou koupit novej na jistotu. Je přece klasika, e "mechanik" řekne tohle vyměň to je ono, vymění se to a ono to zlobí furt.. :-)
|
|
14.04.2017 15:34 -
Re: krtící klapka přívodu vzduchu - čitění, nastavení
|
3059381
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Ona vůbec diagnostika není vemocná, o vydřených drahách jsem četl u před 4 roky, spí k tomu patří zkuenosti, um, fortel a trochu větění mechanika.
Jardo, vzpomeň si na můj EGR, diagnostika ukázala závadu přímo na něj, dál se nepátralo, koupil jsem novej, namontoval jsi ho a situace stejná, říkal jsi, e ho vyreklamuje, dal se starej s tím, e na dojetí ho zaslepí, jene okamitá barevná hudba, vechny hláky co existují a motor neel nastartovat vůbec, záslepka se vyndala a ve fungovalo bez závad jak má, dal se novej a také na něj jezdim dodnes, dokonce i ten starej jezdí stále, pouze jsem vyhodil peníze za novej.
Nic ti nevyčítám, ale ne kupovat hned novej za nemalej peníz, asi by chtělo se tomu víc věnovat, zkontrolovat závadu z více stran, ne jenom co napíe diagnostika musí bít vdy pravdou, proto jsem psal o zkuenostech a i trochu toho odsuzovaného větění, není to vdy tak jednoduché, jak to na první pohled vypadá a se závěrem počkat a po vyčerpání více moností a kontrol.
Ona vůbec diagnostika není vemocná, o vydřených drahách jsem četl u před 4 roky, spí k tomu patří zkuenosti, um, fortel a trochu větění mechanika. ;-)
Jardo, vzpomeň si na můj EGR, diagnostika ukázala závadu přímo na něj, dál se nepátralo, koupil jsem novej, namontoval jsi ho a situace stejná, říkal jsi, e ho vyreklamuje, dal se starej s tím, e na dojetí ho zaslepí, jene okamitá barevná hudba, vechny hláky co existují a motor neel nastartovat vůbec, záslepka se vyndala a ve fungovalo bez závad jak má, dal se novej a také na něj jezdim dodnes, dokonce i ten starej jezdí stále, pouze jsem vyhodil peníze za novej.
Nic ti nevyčítám, ale ne kupovat hned novej za nemalej peníz, asi by chtělo se tomu víc věnovat, zkontrolovat závadu z více stran, ne jenom co napíe diagnostika musí bít vdy pravdou, proto jsem psal o zkuenostech a i trochu toho odsuzovaného větění, není to vdy tak jednoduché, jak to na první pohled vypadá a se závěrem počkat a po vyčerpání více moností a kontrol. ;-)
|
|
14.04.2017 16:05 -
Re: krtící klapka přívodu vzduchu - čitění, nastavení
|
3059388
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Kolko vlastne ten EGR stoji?
Kolko vlastne ten EGR stoji? :nevim
|
|
14.04.2017 16:09 -
Re: krtící klapka přívodu vzduchu - čitění, nastavení
|
3059389
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
.link.
.link.
Já ho tenkrát kupoval za 4, ale byl v pořádku.
http://www.autodily-cardo.cz/nove/egr-ventil-delphi-eg10396-12b1/
http://autodilyhulin.cz/736-egr-ventil-c4-c5-c8-20hdi-16v.html
Já ho tenkrát kupoval za 4, ale byl v pořádku.
|
|
05.06.2017 13:00 -
Re: krtící klapka přívodu vzduchu - čitění, nastavení
|
3071924
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
Tak abych uzavřel tohle zcestné téma, které se moná mohlo jmenovat "zachrčení ventilů při akceleraci", tak sem popíu jak jsem dopadl.
Co se diagnostiky chodu motoru týče, ádný problém nenalezen. Jen zvýené korekce na prvním a čtvrtém válci. Tlaky na railu v normálu (samozřejmě čteno na volnoběh, kdy se ádný problém neobjevoval). Po výměně regulátoru problém zmizel a auto reaguje na plyn sluně ji od 1.500 ot. Take výměna regulátoru POMOHLA.
Zůstává ji jen jeden problém a to zvýené volnoběné otáčky (stabilních 1000ot/min) po zahřátí motoru a s vypnutou klimou. Pokud mám zapnutou klimu, tak se otáčky drí hranicic 800 ot/min )) Ale to u bude nejspí na jiné téma
Tak abych uzavřel tohle zcestné téma, které se moná mohlo jmenovat "zachrčení ventilů při akceleraci", tak sem popíu jak jsem dopadl.
Co se diagnostiky chodu motoru týče, ádný problém nenalezen. Jen zvýené korekce na prvním a čtvrtém válci. Tlaky na railu v normálu (samozřejmě čteno na volnoběh, kdy se ádný problém neobjevoval). Po výměně regulátoru problém zmizel a auto reaguje na plyn sluně ji od 1.500 ot. Take výměna regulátoru POMOHLA.
Zůstává ji jen jeden problém a to zvýené volnoběné otáčky (stabilních 1000ot/min) po zahřátí motoru a s vypnutou klimou. Pokud mám zapnutou klimu, tak se otáčky drí hranicic 800 ot/min :o)) Ale to u bude nejspí na jiné téma
|
|
05.06.2017 13:51 -
Re: krtící klapka přívodu vzduchu - čitění, nastavení
|
3071949
|
|
jruze
|
|
|
63zdenda napsal(a): Ona vůbec diagnostika není vemocná, o vydřených drahách jsem četl u před 4 roky, spí k tomu patří zkuenosti, um, fortel a trochu větění mechanika.
Jardo, vzpomeň si na můj EGR, diagnostika ukázala závadu přímo na něj, dál se nepátralo, koupil jsem novej, namontoval jsi ho a situace stejná, říkal jsi, e ho vyreklamuje, dal se starej s tím, e na dojetí ho zaslepí, jene okamitá barevná hudba, vechny hláky co existují a motor neel nastartovat vůbec, záslepka se vyndala a ve fungovalo bez závad jak má, dal se novej a také na něj jezdim dodnes, dokonce i ten starej jezdí stále, pouze jsem vyhodil peníze za novej.
Nic ti nevyčítám, ale ne kupovat hned novej za nemalej peníz, asi by chtělo se tomu víc věnovat, zkontrolovat závadu z více stran, ne jenom co napíe diagnostika musí bít vdy pravdou, proto jsem psal o zkuenostech a i trochu toho odsuzovaného větění, není to vdy tak jednoduché, jak to na první pohled vypadá a se závěrem počkat a po vyčerpání více moností a kontrol.
Problém u tebe je někde jinde - nejspí v kabelái - to e nechodil a ani novej se projevovalo stejně jako vydřené dráhy(nedovedlo přečíst polohu stejně jako u vydřené dráhy) - to e pomohlo zahejbání s kabelama a to e to funguje dodnes je ??? (nebo studeňák nekde v jednotce ) = na to ti zkuenost nepomůe . Nevím jaké peníze jsi vyhodil ? - jestli si dobře pamatuji tak se prodal = take jen na nějaký čas uloené finance ví kolik dílů mi tu leí co si lidi objednali(vysloveně chtěli objednat dopředu k opravě) a protoe jsem opravil bez potřeby těch dílů které chtěli a potom mi tu zůstaly? - EGR jsem neměl abych mohl tak jak to dělávám e vyzkouím na mém dobrém dílu a a potom buď chtějí starí díl a nebo potom objednám novej díl (ono kdy jse v tom třeba za 60000,- v dílech které si zákazníci přáli objednat k opravě (a v rámci časovejch úspor = xx dílů příjde třeba za dva dny a na to zákazníci nemají čas poslední případ byl sahary = měl jsem na to 4.hodiny na sehnání,opravu - nakonec jsem opravil saharu která podle Patery byla KO a mohl jsem pánovi auto buď na tuím deset dnů ne by sehnal , nebo o 18000,- draí opravu z novích dílů a +- o dva dny delí časově(to jsem opravdu za 4.hodiny nedokázal).Myslím e si na můj styl a ření oprav nemá kdo stěovat.Nejsem takovej mistr abych dovedl odhalit jestli jsou prodřené cesty nebo údaj nepřenáí naruenej drát ve svazku a nejlépe jetě od PC = u tebe konkrétně rozchozenej starej EGR a novej v nabídce na prodej.Asi to začnu řeit jako v jiných servisech. (dnes jsem namontoval z.náboj který si někdo objednal asi před půl rokem = nebyl to = mohl jsem namontovat a neřeit,neměl bych v tom půl roku své peníze) , včera jsem na vlastní náklady vyměnil kat+ FAP jako by reklamaci = byla ve finále KO váha(přitom měla dobré hodnoty)= celej den hledání co tomu je+jiné věci které byly nahraně a to celé o víkendu , ve dvou a za krásných 1500,- za práci + musím samo ten FAP znovu vyčistit páč pouitý nikomu nenamontuji.Dobré ne ?
Problém u tebe je někde jinde - nejspí v kabelái - to e nechodil a ani novej se projevovalo stejně jako vydřené dráhy(nedovedlo přečíst polohu stejně jako u vydřené dráhy) - to e pomohlo zahejbání s kabelama a to e to funguje dodnes je ??? (nebo studeňák nekde v jednotce ) = na to ti zkuenost nepomůe . Nevím jaké peníze jsi vyhodil ? - jestli si dobře pamatuji tak se prodal = take jen na nějaký čas uloené finance;-) ví kolik dílů mi tu leí co si lidi objednali(vysloveně chtěli objednat dopředu k opravě) a protoe jsem opravil bez potřeby těch dílů které chtěli a potom mi tu zůstaly? - EGR jsem neměl abych mohl tak jak to dělávám e vyzkouím na mém dobrém dílu a a potom buď chtějí starí díl a nebo potom objednám novej díl (ono kdy jse v tom třeba za 60000,- v dílech které si zákazníci přáli objednat k opravě (a v rámci časovejch úspor = xx dílů příjde třeba za dva dny a na to zákazníci nemají čas;-) poslední případ byl sahary = měl jsem na to 4.hodiny na sehnání,opravu - nakonec jsem opravil saharu která podle Patery byla KO a mohl jsem pánovi auto buď na tuím deset dnů ne by sehnal , nebo o 18000,- draí opravu z novích dílů a +- o dva dny delí časově(to jsem opravdu za 4.hodiny nedokázal).Myslím e si na můj styl a ření oprav nemá kdo stěovat.Nejsem takovej mistr abych dovedl odhalit jestli jsou prodřené cesty nebo údaj nepřenáí naruenej drát ve svazku a nejlépe jetě od PC = u tebe konkrétně rozchozenej starej EGR a novej v nabídce na prodej.Asi to začnu řeit jako v jiných servisech.:nevim (dnes jsem namontoval z.náboj který si někdo objednal asi před půl rokem = nebyl to = mohl jsem namontovat a neřeit,neměl bych v tom půl roku své peníze) , včera jsem na vlastní náklady vyměnil kat+ FAP jako by reklamaci = byla ve finále KO váha(přitom měla dobré hodnoty)= celej den hledání co tomu je+jiné věci které byly nahraně a to celé o víkendu , ve dvou a za krásných 1500,- za práci + musím samo ten FAP znovu vyčistit páč pouitý nikomu nenamontuji.Dobré ne ?
|
|
05.06.2017 15:34 -
Re: krtící klapka přívodu vzduchu - čitění, nastavení
|
3071983
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
jruze napsal(a): Jenome ten EGR dovede v diag hlásit pouze elektronickou část a to jsou z 90% vydřené cesty snímající polohu a z 10% zablokování
Má reakce byla k tomuto, proto jsem psal, e diagnostika není vemocná.
Jinak jsem vtom neměl ádné uloené peníze jak píe, potřeboval ho kamarád kamaráda, dal jsem ho zdarma.
No a problém nebyl v kabelái, s ní jsme hýbaly dost při proměřování pinů, ale jak jsem psal, dal jsi záslepku, barevná hudba, nelo vůbec nastartovat, po vytaení záslepky začal fungovat jak starý, tak i nový, asi potřeboval léčbu okem.
A neber to zase jako útok proti tvé osobě, s tvou prací jsem byl vdy spokojen , byla to pouze moje zkuenost, e diagnostikou se ne vdy na vechno příde, je to spí pro ostatní, ne pro zkuené servismeny.
Má reakce byla k tomuto, proto jsem psal, e diagnostika není vemocná. ;-)
Jinak jsem vtom neměl ádné uloené peníze jak píe, potřeboval ho kamarád kamaráda, dal jsem ho zdarma. ;-)
No a problém nebyl v kabelái, s ní jsme hýbaly dost při proměřování pinů, ale jak jsem psal, dal jsi záslepku, barevná hudba, nelo vůbec nastartovat, po vytaení záslepky začal fungovat jak starý, tak i nový, asi potřeboval léčbu okem. :-d
A neber to zase jako útok proti tvé osobě, s tvou prací jsem byl vdy spokojen ;-), byla to pouze moje zkuenost, e diagnostikou se ne vdy na vechno příde, je to spí pro ostatní, ne pro zkuené servismeny. :-d
|
|
20.03.2018 19:43 -
Re: krtící klapka přívodu vzduchu - čitění, nastavení
|
3140894
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
Můu se prosím zeptat jestli je nutné po odpojování krtící klapky u V6 nějaké její nastavení,kalibrace klidové polohy nebo něco podobného? Po opětovné montái sání se objevila závada na diagnostice týkající se klapky
Můu se prosím zeptat jestli je nutné po odpojování krtící klapky u V6 nějaké její nastavení,kalibrace klidové polohy nebo něco podobného? Po opětovné montái sání se objevila závada na diagnostice týkající se klapky :-(
Přílohy: klapka.jpg ( 108246b ) - chyby.jpg ( 77584b ) - |
|
20.03.2018 19:48 -
Re: krtící klapka přívodu vzduchu - čitění, nastavení
|
3140901
|
|
jumep
|
|
|
odpojenim, zapojenim a odsrobovanim zasrobovanim netreba nic robit
ak si mal baterku pripojenu / zapaty kluc ked to bolo odpojene, mohlo to vzniknut
rovnako ako ked si ju cistil pripadne, vtedy tu adaptiaciu by bolo vhodne
odpojenim, zapojenim a odsrobovanim zasrobovanim netreba nic robit
ak si mal baterku pripojenu / zapaty kluc ked to bolo odpojene, mohlo to vzniknut
rovnako ako ked si ju cistil pripadne, vtedy tu adaptiaciu by bolo vhodne
|
|
20.03.2018 20:27 -
Re: krtící klapka přívodu vzduchu - čitění, nastavení
|
3140931
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
JJ baterka byla bohuel připojená, sice klíč vypnutý a ani jsem ji nečistil,ale ta baterka tam zůstala
Budu se muset tedy podívat kde tu adaptaci najdu. Díky
JJ baterka byla bohuel připojená, sice klíč vypnutý a ani jsem ji nečistil,ale ta baterka tam zůstala :(
Budu se muset tedy podívat kde tu adaptaci najdu. Díky
|
|
20.03.2018 20:30 -
Re: krtící klapka přívodu vzduchu - čitění, nastavení
|
3140933
|
|
jumep
|
|
|
len to zmaz, to neries, iba ak sa to vrati nahodou
len to zmaz, to neries, iba ak sa to vrati nahodou
|
|
20.03.2018 20:44 -
Re: krtící klapka přívodu vzduchu - čitění, nastavení
|
3140938
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
Píe to trvalá a kdy jsem to smazal tak se to tam objevilo znova, respektivě po mazání jednotka napsala e "zbývají závady" a tyhle dvě (cívka a klapka) tam jsou furt
Píe to trvalá a kdy jsem to smazal tak se to tam objevilo znova, respektivě po mazání jednotka napsala e "zbývají závady" a tyhle dvě (cívka a klapka) tam jsou furt :-(
|
|
| |
|
|