| | |
12.12.2016 11:51 -
Chcípání a divné chování motoru / C5 III 2.0 HDi 103kw
|
3019392
|
|
Michino
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Ahojte
Prepacte ze zakladam novu temu,ale mam problem. Kupil som Break 2010 rocnik. Vymenil som naboje,loiska,brzdy a nedávno mi zdochlo cerpadlo v nadri. Vsetko vymenene. Na aute je najazdene 195000. V piatok sa mi stalo pri jazde okolo 90km/hod ...auto poskocilo a cele sa triaslo potom to prestalo. Vecer ked som sa vracal stalo sa mi ze pri jadzde ako keby auto vyplo motor (posilovace,atd nesli) bolo to len na sekudu. Potom auto stale tocilo 1500 otaciek. Ked som stupil na brydu tak otackz klesli na 800. Ked som brydu povolil otacky stupli opat na 1500 a to sa opakovalo az do vypnutia motora a noveho nastartovania. V sobotu rano som nastartoval. Stupil som na brzdu a povolil autom.rucnu a auto zdochlo. Vecer som sa vracal a pri snahe zaparkovat mi auto zdochlo-v strede cesty a zhasli vsetky budiky. Vsetko ostalo ako keby bez napajania-rucicka paliva ostala visiet. Nic neslo. Odpojil som bateriu na 5 min a pripojil a nic. Odtlacil som auto mimo cestu. Odpojil bateriu na 15 min pripojil a elektrika nabehla. Dalo sa mi konecne zamknut. Radsej som ho nestartoval ... viete mi poradit kde hladat zavadu. Zajtra idem do servisu som zvedavy.
Dakujem za kazdy podnet ktory nas dostane blizsie k odstraneniu poruchy. Bojim sa viest v tom aj rodinku. Este raz dakujem a prepacte za tu temu.
Ahojte
Prepacte ze zakladam novu temu,ale mam problem. Kupil som Break 2010 rocnik. Vymenil som naboje,loiska,brzdy a nedávno mi zdochlo cerpadlo v nadri. Vsetko vymenene. Na aute je najazdene 195000. V piatok sa mi stalo pri jazde okolo 90km/hod ...auto poskocilo a cele sa triaslo potom to prestalo. Vecer ked som sa vracal stalo sa mi ze pri jadzde ako keby auto vyplo motor (posilovace,atd nesli) bolo to len na sekudu. Potom auto stale tocilo 1500 otaciek. Ked som stupil na brydu tak otackz klesli na 800. Ked som brydu povolil otacky stupli opat na 1500 a to sa opakovalo az do vypnutia motora a noveho nastartovania. V sobotu rano som nastartoval. Stupil som na brzdu a povolil autom.rucnu a auto zdochlo. Vecer som sa vracal a pri snahe zaparkovat mi auto zdochlo-v strede cesty a zhasli vsetky budiky. Vsetko ostalo ako keby bez napajania-rucicka paliva ostala visiet. Nic neslo. Odpojil som bateriu na 5 min a pripojil a nic. Odtlacil som auto mimo cestu. Odpojil bateriu na 15 min pripojil a elektrika nabehla. Dalo sa mi konecne zamknut. Radsej som ho nestartoval ... viete mi poradit kde hladat zavadu. Zajtra idem do servisu som zvedavy.
Dakujem za kazdy podnet ktory nas dostane blizsie k odstraneniu poruchy. Bojim sa viest v tom aj rodinku. Este raz dakujem a prepacte za tu temu.
|
|
12.12.2016 12:32 -
Re: Chcípání a divné chování motoru / C5 III 2.0 HDi 103kw
|
3019394
|
|
Michino
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 4 |
|
|
jruze napsal(a): Diagnostika !!! ale mohla by to dělat BSM , v horím případě BSI , ale to nejjednoduí je projít kostry a napájení(svorky na aku)
Mam tomu chapat ze moze byt niekde zle spojena kostra?
Mam tomu chapat ze moze byt niekde zle spojena kostra?
|
|
12.12.2016 15:00 -
Re: Chcípání a divné chování motoru / C5 III 2.0 HDi 103kw
|
3019405
|
|
jumep
|
|
|
uz sme tu mali taky pripad ze konektor na spinacke niekde blbol
ps. ake cepradlo v nadrzi? ty tam ziadne nemas
uz sme tu mali taky pripad ze konektor na spinacke niekde blbol
ps. ake cepradlo v nadrzi? ty tam ziadne nemas
|
|
16.12.2016 11:20 -
Re: Chcípání a divné chování motoru / C5 III 2.0 HDi 103kw
|
3020568
|
|
Michino
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Takze pani mam servis za sebou a vymenili mi bateriu a zevraj vsetko v pohode funguje. Boli sa previest pred servisom a auto zdochlo, pri jazde mu to vyplo aj servo. Potom to dal na diagnosiku a ze porucha vstrekovacov, cidiel atd... vymazal a dal druhu bateriu a ze v pohode, jedina chyba ktora tam zatial zostala je cidlo vzduchoveho pruzenia pri rychlosti- to bude asi to ze auto ma pri rychlosti na dialnici znizit svetlu vysku.
Tak som zvedavy pojdem sa zajtra povozit a uvidim ze ci vsetko ide tak ako ma. Este zbehnem na temu podvozkov ci uz niekto riesil pokazene cidlo. Zatial dikkkes
Takze pani mam servis za sebou a vymenili mi bateriu a zevraj vsetko v pohode funguje. Boli sa previest pred servisom a auto zdochlo, pri jazde mu to vyplo aj servo. Potom to dal na diagnosiku a ze porucha vstrekovacov, cidiel atd... vymazal a dal druhu bateriu a ze v pohode, jedina chyba ktora tam zatial zostala je cidlo vzduchoveho pruzenia pri rychlosti- to bude asi to ze auto ma pri rychlosti na dialnici znizit svetlu vysku.
Tak som zvedavy pojdem sa zajtra povozit a uvidim ze ci vsetko ide tak ako ma. Este zbehnem na temu podvozkov ci uz niekto riesil pokazene cidlo. Zatial dikkkes
|
|
14.02.2017 07:18 -
C5 III X7 za studena cuká, někdy chcípne
|
3039639
|
|
pospa
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Ahoj,
jak ji píu v předmětu.. ráno do toho vlezu, nastartuju, krábu okna, sednu a jedu. Jedu třeba na trojku a najednou kub. Jen chvilkovej, ale vdycky přestane fungovat tempomat a občas vyhodí hláku ABS/ASR. Po chvíli najedu na magistrálu, jiní spojku (80km/h) a stane se mi to zas. Jednou mi to dokonce chcíplo v levym pruhu kdy jsem předjíděl retardy, kteří nevědí, e je na magistrále 80ka a jedou tam 50, pač je tam radar (to je poprvé co jsem na ně nenadával). Včera jsem zastavil a nechal auto stát nastartovaný a samo od sebe chcíplo. V Diagboxu je pak spousta chyb - čidlo otáček (momentálně je tam úplně nové), suspension, občas power steering a já nevim co jetě. No a pak je tam EGR, o kterým vim, e je nějak přiohnutej (neni ucpanej), spí opravenej, ale ta chyba je tam pořád a nejde vymazat. S tím jsem to auto kupoval a člověk co to měl přede mnou s tím takhle jezdil třeba přes rok a nic mu nechcípalo. Nevim, jestli by tohle vechno mohl ten EGR způsobovat? Kadopádně nikdy při tom chcípnutí nebo kubnutí se neorozsvítí kontrolka motoru. U mě to dost sere, nechci se dostávat do situací, e mi to chcípne na magistrále. Jinak jezdim ráno cca 15km do práce, odpoledne zpátky, občas to proenu na dálnici.
Díky
Pospa
Ahoj,
jak ji píu v předmětu.. ráno do toho vlezu, nastartuju, krábu okna, sednu a jedu. Jedu třeba na trojku a najednou kub. Jen chvilkovej, ale vdycky přestane fungovat tempomat a občas vyhodí hláku ABS/ASR. Po chvíli najedu na magistrálu, jiní spojku (80km/h) a stane se mi to zas. Jednou mi to dokonce chcíplo v levym pruhu kdy jsem předjíděl retardy, kteří nevědí, e je na magistrále 80ka a jedou tam 50, pač je tam radar (to je poprvé co jsem na ně nenadával). Včera jsem zastavil a nechal auto stát nastartovaný a samo od sebe chcíplo. V Diagboxu je pak spousta chyb - čidlo otáček (momentálně je tam úplně nové), suspension, občas power steering a já nevim co jetě. No a pak je tam EGR, o kterým vim, e je nějak přiohnutej (neni ucpanej), spí opravenej, ale ta chyba je tam pořád a nejde vymazat. S tím jsem to auto kupoval a člověk co to měl přede mnou s tím takhle jezdil třeba přes rok a nic mu nechcípalo. Nevim, jestli by tohle vechno mohl ten EGR způsobovat? Kadopádně nikdy při tom chcípnutí nebo kubnutí se neorozsvítí kontrolka motoru. U mě to dost sere, nechci se dostávat do situací, e mi to chcípne na magistrále. Jinak jezdim ráno cca 15km do práce, odpoledne zpátky, občas to proenu na dálnici.
Díky
Pospa
|
|
14.02.2017 07:47 -
Re: C5 III X7 za studena cuká, někdy chcípne
|
3039642
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
takhle pres net tezko rict ale pises ze diagnostiku mas tak se v podstate zeptej sam sebe,kdyz jsi v aute diagnostikou byl chyby a live data jsi videl jen ty a pro nas jsou tajemstvi
takhle pres net tezko rict ale pises ze diagnostiku mas tak se v podstate zeptej sam sebe,kdyz jsi v aute diagnostikou byl chyby a live data jsi videl jen ty a pro nas jsou tajemstvi
|
|
14.02.2017 08:12 -
Re: C5 III X7 za studena cuká, někdy chcípne
|
3039657
|
|
pospa
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 25 |
|
|
nechápu co tim myslí? jsem přece napsal co tam bylo za chyby. Tyhle chyby jsou podle mě a důsledek toho nějakýho přeruení. ABS, posilovač, pérování, to vechno funguje úplně normálně. Pokud to auto timhle divným způsobem nechcípne, tak ádná z těch věcí (kromě egr) chybu nehlásí. A krom toho já se v tom zas a tolik nevyznám, k diagboxu mám přístup, můu si ho půjčit, ale dokáu tak max. přečíst a smazat chyby.
nechápu co tim myslí? :) jsem přece napsal co tam bylo za chyby. Tyhle chyby jsou podle mě a důsledek toho nějakýho přeruení. ABS, posilovač, pérování, to vechno funguje úplně normálně. Pokud to auto timhle divným způsobem nechcípne, tak ádná z těch věcí (kromě egr) chybu nehlásí. A krom toho já se v tom zas a tolik nevyznám, k diagboxu mám přístup, můu si ho půjčit, ale dokáu tak max. přečíst a smazat chyby.
|
|
14.02.2017 08:23 -
Re: C5 III X7 za studena cuká, někdy chcípne
|
3039658
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
No chyba je to čidlo otáček, ne? Kdy jsi ho vyměnil a pořád hlásí chybu, tak bude asi problém v konektoru, kabelech..
No chyba je to čidlo otáček, ne? Kdy jsi ho vyměnil a pořád hlásí chybu, tak bude asi problém v konektoru, kabelech..
|
|
14.02.2017 08:46 -
Re: Chcípání a divné chování motoru / C5 III 2.0 HDi 103kw
|
3039666
|
|
pospa
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 25 |
|
|
admin - no já jsem tohle vlákno nael, ale nepřipadalo mi to samý.. OK
c5vyskov - problém je v tom, e kdybych se měl řídit tim, co diag. píe za chyby, musel bych měnit vechno.. to čidlo otáček je jen jedna z 10 věcí co hlásej chybu - a to jetě a po tom, co to auto chcípne. Pak kdy nastartuju a zahřeje se to, tak se to chová úplně v pohodě.
Je tu někdo znalej z Prahy a okolí, ke komu bych to moh dát na zkouknutí?
admin - no já jsem tohle vlákno nael, ale nepřipadalo mi to samý.. OK
c5vyskov - problém je v tom, e kdybych se měl řídit tim, co diag. píe za chyby, musel bych měnit vechno.. to čidlo otáček je jen jedna z 10 věcí co hlásej chybu - a to jetě a po tom, co to auto chcípne. Pak kdy nastartuju a zahřeje se to, tak se to chová úplně v pohodě.
Je tu někdo znalej z Prahy a okolí, ke komu bych to moh dát na zkouknutí?
|
|
14.02.2017 08:59 -
Re: Chcípání a divné chování motoru / C5 III 2.0 HDi 103kw
|
3039674
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pospa napsal(a): c5vyskov - problém je v tom, e kdybych se měl řídit tim, co diag. píe za chyby, musel bych měnit vechno.. to čidlo otáček je jen jedna z 10 věcí co hlásej chybu - a to jetě a po tom, co to auto chcípne. Pak kdy nastartuju a zahřeje se to, tak se to chová úplně v pohodě.
Je tu někdo znalej z Prahy a okolí, ke komu bych to moh dát na zkouknutí?
no problem je v tom ze s diagnostikou neumis jako dalsich 90% co ji maji...sise s ni neumi ale maji ten pocit usetrenych penez
zajed za jardou (Jruze) mas ho asi nejbliz
no problem je v tom ze s diagnostikou neumis jako dalsich 90% co ji maji...sise s ni neumi ale maji ten pocit usetrenych penez ;)
zajed za jardou (Jruze) mas ho asi nejbliz
|
|
14.02.2017 11:09 -
Re: Chcípání a divné chování motoru / C5 III 2.0 HDi 103kw
|
3039700
|
|
Světlono
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 179 |
|
|
Měl jsem podobný problém. Neočekávané chcípnutí během jízdy, ale bez barevné hudby. Diagnostika psala čidlo na vačce, po výměně ádná změna, chyba byla v čidle na klice. Od té doby dva roky klid.
Měl jsem podobný problém. Neočekávané chcípnutí během jízdy, ale bez barevné hudby. Diagnostika psala čidlo na vačce, po výměně ádná změna, chyba byla v čidle na klice. Od té doby dva roky klid.
|
|
15.02.2017 12:23 -
Re: Chcípání a divné chování motoru / C5 III 2.0 HDi 103kw
|
3039826
|
|
Fred007
|
|
|
Taky jsem řeil něco podobného. kubání za jízdy, pak to i chcíplo. Akorát diagnostika pořád mi nic nezaznamenala. A jednou se to podařilo zachytit. Bylo to vadné čidlo snímače otáček klikové hřídele. Je to asi 3 roky a od té doby klid...
Taky jsem řeil něco podobného. kubání za jízdy, pak to i chcíplo. Akorát diagnostika pořád mi nic nezaznamenala. A jednou se to podařilo zachytit. Bylo to vadné čidlo snímače otáček klikové hřídele. Je to asi 3 roky a od té doby klid...
|
|
15.02.2017 13:14 -
Re: Chcípání a divné chování motoru / C5 III 2.0 HDi 103kw
|
3039838
|
|
pospa
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Díky chlapi, zkusím to
Díky chlapi, zkusím to :)
|
|
23.01.2021 13:29 -
Chcípání motoru 2.0 HDi C5 x7 103 kw 2010
|
3297769
|
|
oni
|
Město: Frýdtejn 112, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Zdravím lidi. Měl bych dotaz. Ted jak začlo mrznout tak se mi občas stane, e kdy chci ve městě podřadit teda zatím vdy jen při podřazování, tak jak lápnu na spojku a spadnou otáčky, tak spadnou na nulu a motor chcípne. nastartovat jde a úplně autem zastavím. Dělá to zatim úplně namátkou nebo ničeho jsem si neviml. Jediný co, tak asi moná čim nií rychlost, tak větí pravděpodobnost a teda u horí baterie, snesla by výměnu. K tomu občas třeba jedu tech 50 po rovince na 3,4 a kdy chci přidat, kde zařazenej stupeň to určitě dá, tak auto jakoby kubne, jakoby prodleva na plyn. Nedělá to často 1-2 za týden a to mam cca 30Km do práce a 30 km z práce. Diagnostika bude zítra, ale u se jednou koukalo a zatim nic neukázala. Tady jsem hledal, ale nic podobného. Eventuelně by mohlo být na vině čidlo klikovky nebo vačky? DRVventil? Nafta jen Benzina plus VIF. Díky za kadej postřech.
Zdravím lidi. Měl bych dotaz. Ted jak začlo mrznout tak se mi občas stane, e kdy chci ve městě podřadit teda zatím vdy jen při podřazování, tak jak lápnu na spojku a spadnou otáčky, tak spadnou na nulu a motor chcípne. nastartovat jde a úplně autem zastavím. Dělá to zatim úplně namátkou nebo ničeho jsem si neviml. Jediný co, tak asi moná čim nií rychlost, tak větí pravděpodobnost a teda u horí baterie, snesla by výměnu. K tomu občas třeba jedu tech 50 po rovince na 3,4 a kdy chci přidat, kde zařazenej stupeň to určitě dá, tak auto jakoby kubne, jakoby prodleva na plyn. Nedělá to často 1-2 za týden a to mam cca 30Km do práce a 30 km z práce. Diagnostika bude zítra, ale u se jednou koukalo a zatim nic neukázala. Tady jsem hledal, ale nic podobného. Eventuelně by mohlo být na vině čidlo klikovky nebo vačky? DRVventil? Nafta jen Benzina plus VIF. Díky za kadej postřech.
|
|
23.01.2021 17:34 -
Re: Chcípání a divné chování motoru / C5 III 2.0 HDi 103kw
|
3297871
|
|
jumep
|
|
|
ja si myslim ze regulator tlaku paliva
to ze nejde nastartovat za jazdy je normalne, je tak nastaveny system, musis zastavit az potom odpali
ja si myslim ze regulator tlaku paliva
to ze nejde nastartovat za jazdy je normalne, je tak nastaveny system, musis zastavit az potom odpali
|
|
23.01.2021 18:59 -
Re: Chcípání a divné chování motoru / C5 III 2.0 HDi 103kw
|
3297892
|
|
jruze
|
|
|
Diagnostiku od někoho kdo sní umí a ví co hledat a kontrolovat - jediné co zřejmě můe vyloučit by mělo být snímač vačky, u párkrát jsem se setkal s tím e to dělalo na X7 BSM (ale to je o tom co ve a za jakých podmínek to vyhodí za chyby)
Diagnostiku od někoho kdo sní umí a ví co hledat a kontrolovat - jediné co zřejmě můe vyloučit by mělo být snímač vačky, u párkrát jsem se setkal s tím e to dělalo na X7 BSM (ale to je o tom co ve a za jakých podmínek to vyhodí za chyby)
|
|
23.01.2021 22:18 -
Re: Chcípání a divné chování motoru / C5 III 2.0 HDi 103kw
|
3297937
|
|
oni
|
Město: Frýdtejn 112, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 32 |
|
|
No zitra to napichnu aspon uvidim, jestli tam jsou nejak chyby. A pak se uvidi.
Proc myslis, ze to cidlo vacky muzu vyloucit?
To jumep: ten regulator tlaku paliva je na cerpadle ze? Tam je varianta jen vymenit nebo lze napriklad vycistit nebo aspon nejak zkontrolovat?
No zitra to napichnu aspon uvidim, jestli tam jsou nejak chyby. A pak se uvidi.
Proc myslis, ze to cidlo vacky muzu vyloucit?
To jumep: ten regulator tlaku paliva je na cerpadle ze? Tam je varianta jen vymenit nebo lze napriklad vycistit nebo aspon nejak zkontrolovat?
|
|
24.01.2021 10:35 -
Re: Chcípání a divné chování motoru / C5 III 2.0 HDi 103kw
|
3297956
|
|
jumep
|
|
|
vymenit
vymenit
|
|
| |
|
|