| | |
29.11.2016 22:18 -
Re: Vibrace auta na volnobeh a pri akceleraci 2- 3500ot/min
|
3016452
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
Já to cítím ve volantu, kdy stojím na místě (popř. kdy se drím palubní desky). Spolujezdec si toho ani nevimne. Podle mě je to v začátku. Nicméně, kdy otevřu kapotu, tak se plastový kryt motoru třepe jak o dui
Abych dokončil vliv silentbloku - Silenblok převodovky vyměněn, no jetě nebylo pořádně čas to projet, take zítra poreferuju. První poznatek. Zmizela jemná vibrace v pedálech v otáčkách těsně pod 2.000. A asi 14 dnů vyměněná spojka přestala při pomalém rozjezdu do kopečka pocukávat. Jinak i při akceleraci do kopce mi to přilo znatelně lepí jak před výměnou.
Ad vstřiky. Jestli sem si nena.ral do hnízda, kdy sem si vlil do nádre zázračnou vodičku od citroenu "Aditivum do nafty pro motory HDi originál Citroen - 300ml". Měl jsem jednu dobu pocit, e auto "kuckne" při akceleraci kolem 2.000 ot. Je pravda, e kucknutí se od té doby neobjevilo. Postupně se ale začali objevovat ony záhadné vibrace. Předchozí majitel tam lil normální naftu, já začal s jednorázovým aditivem a přeel jsem na Vervu od benziny - otázka, jestli jsem udělal dobře
Já to cítím ve volantu, kdy stojím na místě (popř. kdy se drím palubní desky). Spolujezdec si toho ani nevimne. Podle mě je to v začátku. Nicméně, kdy otevřu kapotu, tak se plastový kryt motoru třepe jak o dui
Abych dokončil vliv silentbloku - Silenblok převodovky vyměněn, no jetě nebylo pořádně čas to projet, take zítra poreferuju. První poznatek. Zmizela jemná vibrace v pedálech v otáčkách těsně pod 2.000. A asi 14 dnů vyměněná spojka přestala při pomalém rozjezdu do kopečka pocukávat. Jinak i při akceleraci do kopce mi to přilo znatelně lepí jak před výměnou.
Ad vstřiky. Jestli sem si nena.ral do hnízda, kdy sem si vlil do nádre zázračnou vodičku od citroenu "Aditivum do nafty pro motory HDi originál Citroen - 300ml". Měl jsem jednu dobu pocit, e auto "kuckne" při akceleraci kolem 2.000 ot. Je pravda, e kucknutí se od té doby neobjevilo. Postupně se ale začali objevovat ony záhadné vibrace. Předchozí majitel tam lil normální naftu, já začal s jednorázovým aditivem a přeel jsem na Vervu od benziny - otázka, jestli jsem udělal dobře
|
|
02.12.2016 22:04 -
Re: Vibrace auta na volnobeh a pri akceleraci 2- 3500ot/min
|
3017115
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
Tak píu dnení poznatky.
Na motor se díval dalí mechanik a přiel s tím, e vibrace můou mít spojitost s rozvodovým řemenem (řemen pohánějící přísluenství). Řemen (nebo spí kladky) prý není v nejlepím stavu a vypadá to jako by dokonce stranově trochu házel.
Vibrace auta se navíc mění při natočení volantu. Pokud mám kola rovně, tak jsou vibrace slabé, pokud natočím volant do maxima jsou vibrace silnějí. Na podzim se mi někdy stávalo, e el od motoru divný chrčivý zvuk, který ustal po vypnutí klimy - dalí indicie. Tak snad bude mít pravdu. Na opravu má čas bohuel a za týden.
Jetě poznamenal, e se mu nezdá zvuk motoru, e se podívá na zdvihátka (to je to, co jsem předchozímu mechanikovi tvrdil, e mi to někdy při akceleraci cvaká, jako kdy cvakají ventily. Nic tam neslyel.
Nechci to zakřiknout, ale eby se konečně blýskalo na lepí časy?
Tak píu dnení poznatky.
Na motor se díval dalí mechanik a přiel s tím, e vibrace můou mít spojitost s rozvodovým řemenem (řemen pohánějící přísluenství). Řemen (nebo spí kladky) prý není v nejlepím stavu a vypadá to jako by dokonce stranově trochu házel.
Vibrace auta se navíc mění při natočení volantu. Pokud mám kola rovně, tak jsou vibrace slabé, pokud natočím volant do maxima jsou vibrace silnějí. Na podzim se mi někdy stávalo, e el od motoru divný chrčivý zvuk, který ustal po vypnutí klimy - dalí indicie. Tak snad bude mít pravdu. Na opravu má čas bohuel a za týden.
Jetě poznamenal, e se mu nezdá zvuk motoru, e se podívá na zdvihátka (to je to, co jsem předchozímu mechanikovi tvrdil, e mi to někdy při akceleraci cvaká, jako kdy cvakají ventily. Nic tam neslyel.
Nechci to zakřiknout, ale eby se konečně blýskalo na lepí časy?
|
|
02.12.2016 22:10 -
Re: Vibrace auta na volnobeh a pri akceleraci 2- 3500ot/min
|
3017116
|
|
jumep
|
|
|
mne to pride najskor ako volnobezka na alternatore podla popisu, ale zeby to bolo citit? sranda
v pohone nie je servocerpadlo, to je elektrohydraulicke, cize zatocenim sa meni zataz alternatora atd.
mne to pride najskor ako volnobezka na alternatore podla popisu, ale zeby to bolo citit? sranda
v pohone nie je servocerpadlo, to je elektrohydraulicke, cize zatocenim sa meni zataz alternatora atd.
|
|
02.12.2016 22:16 -
Re: Vibrace auta na volnobeh a pri akceleraci 2- 3500ot/min
|
3017117
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
Jo, o volnoběce mluvil také. Ty vibrace jsou docela slabé. Kdy sedl do nastartovaného auta, tak se mě ptal, kdy e to vibruje? Jene to je tak, já si pamatuju jak se to auto chovalo před půl rokem, denně s tím jezdím a prostě to tam cítím. A kdy se sedne z fábie do C5tky, tak nikdo ádný problém neucítí
Jo, o volnoběce mluvil také. Ty vibrace jsou docela slabé. Kdy sedl do nastartovaného auta, tak se mě ptal, kdy e to vibruje? Jene to je tak, já si pamatuju jak se to auto chovalo před půl rokem, denně s tím jezdím a prostě to tam cítím. A kdy se sedne z fábie do C5tky, tak nikdo ádný problém neucítí
|
|
13.12.2016 10:36 -
Re: Vibrace auta na volnobeh a pri akceleraci 2- 3500ot/min
|
3019621
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
Tak příběh má pokračování. Po napíchnutí na diagnostiku to vyhodilo chybu ukostření čidla teploty nasávaného vzduchu a na 2. a 3. válci ílené korekce na vstřikách (50ms?). Protokol budu mít dneska odpoledne, tak sem kdytak hodím přesné hodnoty. Vstřiky jsou prý "propálené" a poutí naftu. Dohodly jsme se na výměně dvou vstřiků a na kontrole rozvodů (včetně rozvodového řetězu - který jsem myslel, e je bezúdrbový )
Vstřiky mi nabízí za cca 6.000,- (dá to prý za nákupku bez DPH), co mi příjde jako hodně dobrá cena (je to vůbec reálné? U citroenu jsou za 11T,ne?)
Má cenu posílat vechny vstřiky na diagnostiku, nebo jen vyměnit ty dva "evidentně" patné a čekat co se z toho vyvrbí? Děkuji za rady
Tak příběh má pokračování. Po napíchnutí na diagnostiku to vyhodilo chybu ukostření čidla teploty nasávaného vzduchu a na 2. a 3. válci ílené korekce na vstřikách (50ms?). Protokol budu mít dneska odpoledne, tak sem kdytak hodím přesné hodnoty. Vstřiky jsou prý "propálené" a poutí naftu. Dohodly jsme se na výměně dvou vstřiků a na kontrole rozvodů (včetně rozvodového řetězu - který jsem myslel, e je bezúdrbový :nevim)
Vstřiky mi nabízí za cca 6.000,- (dá to prý za nákupku bez DPH), co mi příjde jako hodně dobrá cena (je to vůbec reálné? U citroenu jsou za 11T,ne?)
Má cenu posílat vechny vstřiky na diagnostiku, nebo jen vyměnit ty dva "evidentně" patné a čekat co se z toho vyvrbí? Děkuji za rady
|
|
13.12.2016 10:46 -
Re: Vibrace auta na volnobeh a pri akceleraci 2- 3500ot/min
|
3019623
|
|
jumep
|
|
|
vzdy ma vyznam posielat vsetky na test a podla toho sa zariadit
retaz je relativne bezudrzbova, i ked boli pripady ked sa rozpadla, ale to u hodne starsich aut a zrejme s hodne viac km
vzdy ma vyznam posielat vsetky na test a podla toho sa zariadit
retaz je relativne bezudrzbova, i ked boli pripady ked sa rozpadla, ale to u hodne starsich aut a zrejme s hodne viac km
|
|
13.12.2016 14:24 -
Re: Vibrace auta na volnobeh a pri akceleraci 2- 3500ot/min
|
3019632
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
vstriky rozhodne udelat vsechny ,jinak to nema vyznam vubec delat
nejdriv kontrolu a dle toho nove nebo repas,pokud jde (repasem a kontrolou neni mysleno koupani v ultrazvuku)
vstriky rozhodne udelat vsechny ,jinak to nema vyznam vubec delat
nejdriv kontrolu a dle toho nove nebo repas,pokud jde (repasem a kontrolou neni mysleno koupani v ultrazvuku)
|
|
13.12.2016 14:55 -
Re: Vibrace auta na volnobeh a pri akceleraci 2- 3500ot/min
|
3019633
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
Je to bohuzel o penězích a čase. Kdybych měl zajitěné náhradní auto (musím denně jezdit), tak mi bude jedno, e mi bude auto 14dnů stát v servise.
"Pořádný repas" stojí mezi 4-5t ... dávají na to rok záruku, ale repasy tu na fóru NIKDO nedoporučí. I servisák říkal, e to nemá cenu. e to dvakrát montoval a e u na první poslech to nebylo ono. V dané cenové repasy vymění "spodek" střiku, ale piezo blok nechají původní a pokud má auto najeto 250t, tak u ty pieza taky nebudou nesmrtelný.
Pokud budu mít nový střik za 6t, tak se repasí zabývat nebudu, ale momentálně opravdu nemám 30t, abych nechal vyměnit ve najednou.
Co hrozí, pokud vyměním jen ty, které se na diagnostice tváří bledě? (tzn. 2-3 válec). Můu si pokodit i ty nově namontované vstřiky? Nebo v čem je nebezpečí?
Je to bohuzel o penězích a čase. Kdybych měl zajitěné náhradní auto (musím denně jezdit), tak mi bude jedno, e mi bude auto 14dnů stát v servise.
"Pořádný repas" stojí mezi 4-5t ... dávají na to rok záruku, ale repasy tu na fóru NIKDO nedoporučí. I servisák říkal, e to nemá cenu. e to dvakrát montoval a e u na první poslech to nebylo ono. V dané cenové repasy vymění "spodek" střiku, ale piezo blok nechají původní a pokud má auto najeto 250t, tak u ty pieza taky nebudou nesmrtelný.
Pokud budu mít nový střik za 6t, tak se repasí zabývat nebudu, ale momentálně opravdu nemám 30t, abych nechal vyměnit ve najednou.
Co hrozí, pokud vyměním jen ty, které se na diagnostice tváří bledě? (tzn. 2-3 válec). Můu si pokodit i ty nově namontované vstřiky? Nebo v čem je nebezpečí?
|
|
13.12.2016 15:25 -
Re: Vibrace auta na volnobeh a pri akceleraci 2- 3500ot/min
|
3019634
|
|
jruze
|
|
|
tomio napsal(a): Je to bohuzel o penězích a čase. Kdybych měl zajitěné náhradní auto (musím denně jezdit), tak mi bude jedno, e mi bude auto 14dnů stát v servise.
"Pořádný repas" stojí mezi 4-5t ... dávají na to rok záruku, ale repasy tu na fóru NIKDO nedoporučí. I servisák říkal, e to nemá cenu. e to dvakrát montoval a e u na první poslech to nebylo ono. V dané cenové repasy vymění "spodek" střiku, ale piezo blok nechají původní a pokud má auto najeto 250t, tak u ty pieza taky nebudou nesmrtelný.
Pokud budu mít nový střik za 6t, tak se repasí zabývat nebudu, ale momentálně opravdu nemám 30t, abych nechal vyměnit ve najednou.
Co hrozí, pokud vyměním jen ty, které se na diagnostice tváří bledě? (tzn. 2-3 válec). Můu si pokodit i ty nově namontované vstřiky? Nebo v čem je nebezpečí?
Velká korekce neznamená e je vadný přímo ten vstřik který jí má(ono se běně dělá e se tento mění) ale klidně ten vstřik co jí má jí má z jiného důvodu a to protoe ,,dotuje" chod motoru kvůli jinému - neříkám neudělat toto ale .... (můe být problém na válci,nebo na jiném vstřiku) - dá jiný (pokud má jistotu e je 100% OK) a srovnají se korekce =byl to on ale stává se e se korekce přestěhuje jinam nebo stejně není jak by měla být. Pokud dá vechny měli by být korekce OK na vech - pokud nejsou mohl by být problém i třeba na válci-ích - to e by to něco udělalo tomu měněnému vstřiku ? myslím e ai ne ale nemá jistotu e tímto vyřeí onen problém a asi by mohl být víc zatěován.
Asi by stálo zato nechat otestovat vechny - i kdy zrovna tyto vstřiky jsou .... stačí demontovat a namontovat a můe to být v pr...y - to samé s novejma přetáhne je a můe je vyhodit.- jsou hodně náchylné.
Velká korekce neznamená e je vadný přímo ten vstřik který jí má(ono se běně dělá e se tento mění) ale klidně ten vstřik co jí má jí má z jiného důvodu a to protoe ,,dotuje" chod motoru kvůli jinému - neříkám neudělat toto ale .... (můe být problém na válci,nebo na jiném vstřiku) - dá jiný (pokud má jistotu e je 100% OK) a srovnají se korekce =byl to on ale stává se e se korekce přestěhuje jinam nebo stejně není jak by měla být. Pokud dá vechny měli by být korekce OK na vech - pokud nejsou mohl by být problém i třeba na válci-ích - to e by to něco udělalo tomu měněnému vstřiku ? myslím e ai ne ale nemá jistotu e tímto vyřeí onen problém a asi by mohl být víc zatěován.
Asi by stálo zato nechat otestovat vechny - i kdy zrovna tyto vstřiky jsou .... stačí demontovat a namontovat a můe to být v pr...y - to samé s novejma přetáhne je a můe je vyhodit.- jsou hodně náchylné.
|
|
21.04.2017 12:36 -
Re: Vibrace auta na volnobeh a pri akceleraci 2- 3500ot/min
|
3061079
|
|
Leons77
|
Město: Libochovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 99 |
|
|
Ahoj vem. Včera kdy jsem jel z práce po ujeti cca 10 km jsem zastavil na semaforu začali mi kolísat otáčky motoru na volnoběh (ne moc ale je to slyet kdy je kolem ticho). Po cestě domu dalích 30 km nic auto v pohodě ádné zvuky ádné vibrace. Problém nastal a kdy jsem zaparkoval. Auto vibruje není to cítit jen je slyet jak se chvěje kastle (nepříjemný dunivý zvuk). Se zařazeným D nebo R jsou vibrace o malinko mení. Najeto mám 255 tis. rozvody dělané před 2000 km.
Nevím jestli to můe souviset s mým problémem, ale raději se zeptám. CCa týden zpět jsem po jízdě, kdy jsem el do kufru cítil z pod auta jako by se pálila guma a ten smrad el spí od levé strany jako by od výfuku. Mě napadli jen gumy tak jsem je zkontroloval, osahal kola jestli nehřejí a dál tomu nevěnoval pozornost.
Můe to nějak souviset s vibracemi a kolísání otáček? Díky.
Zapoměl jsem napsat, e před 800km jsem měnil olej. Můe mít vliv, e jsem pouil tento filtr .link. a ne tento .link. , který vyjede na service.citroen.com. Oni tedy vylezou oba, ale jen na číslo 1109AL a pokud zadám to spodní číslo E149134 vyleze jen ten druhý. Nemyslím si, e by to mělo vliv, ale raději to napíu.
Ahoj vem. Včera kdy jsem jel z práce po ujeti cca 10 km jsem zastavil na semaforu začali mi kolísat otáčky motoru na volnoběh (ne moc ale je to slyet kdy je kolem ticho). Po cestě domu dalích 30 km nic auto v pohodě ádné zvuky ádné vibrace. Problém nastal a kdy jsem zaparkoval. Auto vibruje není to cítit jen je slyet jak se chvěje kastle (nepříjemný dunivý zvuk). Se zařazeným D nebo R jsou vibrace o malinko mení. Najeto mám 255 tis. rozvody dělané před 2000 km.
Nevím jestli to můe souviset s mým problémem, ale raději se zeptám. CCa týden zpět jsem po jízdě, kdy jsem el do kufru cítil z pod auta jako by se pálila guma a ten smrad el spí od levé strany jako by od výfuku. Mě napadli jen gumy tak jsem je zkontroloval, osahal kola jestli nehřejí a dál tomu nevěnoval pozornost.
Můe to nějak souviset s vibracemi a kolísání otáček? Díky.
Zapoměl jsem napsat, e před 800km jsem měnil olej. Můe mít vliv, e jsem pouil tento filtr https://dufy.cz/front/product/default/10671 a ne tento https://dufy.cz/front/product/default/10693 , který vyjede na service.citroen.com. Oni tedy vylezou oba, ale jen na číslo 1109AL a pokud zadám to spodní číslo E149134 vyleze jen ten druhý. Nemyslím si, e by to mělo vliv, ale raději to napíu.
|
|
21.04.2017 20:05 -
Re: Vibrace auta na volnobeh a pri akceleraci 2- 3500ot/min
|
3061132
|
|
jumep
|
|
|
kolisanie otacok najskor robi regulator tlaku paliva
ten gumovy smrad bola prebiehajuca regeneracia fapu
vibracie je velmi tazko takto povedat
kolisanie otacok najskor robi regulator tlaku paliva
ten gumovy smrad bola prebiehajuca regeneracia fapu
vibracie je velmi tazko takto povedat
|
|
21.04.2017 21:57 -
Re: Vibrace auta na volnobeh a pri akceleraci 2- 3500ot/min
|
3061146
|
|
Leons77
|
Město: Libochovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 99 |
|
|
Diky moc. Nalil jsem do nadrze aditiva a vibrace prestali tak mam podezreni na striky ze brzy odejdou. I otacky volnobehu se trochu srovnali pri poslechu ale jeste trochu kolisani je. Ty dva olejove filtry jsou v pohode myslis?
Diky moc. Nalil jsem do nadrze aditiva a vibrace prestali tak mam podezreni na striky ze brzy odejdou. I otacky volnobehu se trochu srovnali pri poslechu ale jeste trochu kolisani je. Ty dva olejove filtry jsou v pohode myslis?
|
|
22.04.2017 11:35 -
Re: Vibrace auta na volnobeh a pri akceleraci 2- 3500ot/min
|
3061185
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Najskôr vstreky.. ked jeden hučí naftu, tak zadymuje FAP a ho upchá.. príznakmi sú aj vibrácie a kolísanie otáčok na volnobeh..za tepla sa to zrovná trocha
Najskôr vstreky.. ked jeden hučí naftu, tak zadymuje FAP a ho upchá.. príznakmi sú aj vibrácie a kolísanie otáčok na volnobeh..za tepla sa to zrovná trocha
|
|
| |
|
|