| | |
08.07.2016 00:31 -
Vibrace auta na volnobeh a pri akceleraci 2- 3500ot/min
|
2971391
|
|
emta41
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Ahoj,
uz pul roku resim vibrace na nasem Cecku. Vibrace a vyssi hlucnost v kabine byly nejprve jen pri akceleraci se zarazenym prevodovym stupnem. Po vymene spojky+dvojhmoty a silentbloku notoru jsou uz i pri volnobehu. Pri akceleraci do 2-3,5t ot mi poskakuje autosedacka v aute. Pri prekroceni meze nebo uvolneni plynu se vibrace snizi nebo zmizi.
Spolujezdci si stezuji na vibrace za volnobehu a boji se.
Kdyz chytnu na vstriky, tak vibrace odpovidaji tomu co se prenasi do kabiny. cca. +/-
Najeto 262t Km.
- rozvody meneny ve 200tkm
- setrvacnik+spojka meneny v 258t km (LUK) - bylo to KO a smrdelo to. Po vymene ma auto takovy kovovy bzukot. Ten bzukot je nova spojka a dvojhmota. Zrejme nesouvisi.
- silentbloky motoru meneny v 258t km (vsechny KO). Po vymene chvili hodne dobre, pak zpet a jeste vice.
- vstriky Siemens jsou nacate, ale dle servisu OK. Cerpadlo drzi tlak a OK
- hadickou paliva behaji bublinky
- FAP se tvari OK a je doplnen
Nezkontrolovano:
- vacka
- remenice na klice
- neflashovany SW ECU
- vlnovec a uchyceni vyfuku
Mate nekdo zkusenost a napad co jeste proklepnout, jak najit zdroj duvod prenosu vibraci do vozu a duvod zvyseni hlucnosti?
Zvenku motor slape pekne a nikdo nema problem. Uvnitr to vybruje a je to hlucnejsi.
Predem diky za rady a zkusenosti!
¨
Ahoj,
uz pul roku resim vibrace na nasem Cecku. Vibrace a vyssi hlucnost v kabine byly nejprve jen pri akceleraci se zarazenym prevodovym stupnem. Po vymene spojky+dvojhmoty a silentbloku notoru jsou uz i pri volnobehu. Pri akceleraci do 2-3,5t ot mi poskakuje autosedacka v aute. Pri prekroceni meze nebo uvolneni plynu se vibrace snizi nebo zmizi.
Spolujezdci si stezuji na vibrace za volnobehu a boji se.
Kdyz chytnu na vstriky, tak vibrace odpovidaji tomu co se prenasi do kabiny. cca. +/-
Najeto 262t Km.
- rozvody meneny ve 200tkm
- setrvacnik+spojka meneny v 258t km (LUK) - bylo to KO a smrdelo to. Po vymene ma auto takovy kovovy bzukot. Ten bzukot je nova spojka a dvojhmota. Zrejme nesouvisi.
- silentbloky motoru meneny v 258t km (vsechny KO). Po vymene chvili hodne dobre, pak zpet a jeste vice.
- vstriky Siemens jsou nacate, ale dle servisu OK. Cerpadlo drzi tlak a OK
- hadickou paliva behaji bublinky
- FAP se tvari OK a je doplnen
Nezkontrolovano:
- vacka
- remenice na klice
- neflashovany SW ECU
- vlnovec a uchyceni vyfuku
Mate nekdo zkusenost a napad co jeste proklepnout, jak najit zdroj duvod prenosu vibraci do vozu a duvod zvyseni hlucnosti?
Zvenku motor slape pekne a nikdo nema problem. Uvnitr to vybruje a je to hlucnejsi.
Predem diky za rady a zkusenosti!
¨
|
|
08.07.2016 08:15 -
Re: Vibrace auta na volnobeh a pri akceleraci 2- 3500ot/min
|
2971409
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
kde ti tu spojku delali ?
podle toho co popisujes je tento problem od te doby co ti ji delali...
co je to ten "kovovy bzukot" ?
kde ti tu spojku delali ?
podle toho co popisujes je tento problem od te doby co ti ji delali...
co je to ten "kovovy bzukot" ?
|
|
08.07.2016 11:09 -
Re: Vibrace auta na volnobeh a pri akceleraci 2- 3500ot/min
|
2971445
|
|
ivanivan
|
|
|
Vnitřní kloub poloosy?
Vnitřní kloub poloosy?
|
|
08.07.2016 12:47 -
Re: Vibrace auta na volnobeh a pri akceleraci 2- 3500ot/min
|
2971454
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Vibrace při volnoběhu nejsou kloubem poloosy ani jinými díly, které se při stání auta prostě netočí.
Začal bych odstraněním při volnoběhu a pak případně pokračoval odstranění vibrací při jízdě. Jsou tu na to jiní machři, ale při volnoběhu se buď enormně třese motor nebo jsou v kýblu nějaké úchyty motoru.
Vibrace při volnoběhu nejsou kloubem poloosy ani jinými díly, které se při stání auta prostě netočí.
Začal bych odstraněním při volnoběhu a pak případně pokračoval odstranění vibrací při jízdě. Jsou tu na to jiní machři, ale při volnoběhu se buď enormně třese motor nebo jsou v kýblu nějaké úchyty motoru.
|
|
08.07.2016 14:53 -
Re: Vibrace auta na volnobeh a pri akceleraci 2- 3500ot/min
|
2971512
|
|
jumep
|
|
|
ake silenty boli pouzite?
ake silenty boli pouzite?
|
|
08.07.2016 18:35 -
Re: Vibrace auta na volnobeh a pri akceleraci 2- 3500ot/min
|
2971557
|
|
emta41
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
ivanivan napsal(a): Vnitřní kloub poloosy?
Ne, to ne. Naprava a poloosa jsou OK, vcetne vsech silentbloku. Dikes.
Ne, to ne. Naprava a poloosa jsou OK, vcetne vsech silentbloku. Dikes.
|
|
08.07.2016 18:39 -
Re: Vibrace auta na volnobeh a pri akceleraci 2- 3500ot/min
|
2971558
|
|
emta41
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
autodiag napsal(a): kde ti tu spojku delali ?
podle toho co popisujes je tento problem od te doby co ti ji delali...
co je to ten "kovovy bzukot" ?
Ne, nejdrive se zacali objevovat vibrace pri akceleraci, pak odesla spojka a pri te prilezitosti jsme vymenili i silentblokz motoru. Po nejakem case se pridali vibrace pri volnobehu. Peugeotservis v Zabrehu ma velmi dobrou reputaci. jezdim tam 10 let. Zatim jeste neslapli vedle.
Bzukot je urcite nova spojka LUK s novou dvojhmotou. Dle mne s vibracemi tolik nesouvisi. Proc ten bzukot, netusim.
Ne, nejdrive se zacali objevovat vibrace pri akceleraci, pak odesla spojka a pri te prilezitosti jsme vymenili i silentblokz motoru. Po nejakem case se pridali vibrace pri volnobehu. Peugeotservis v Zabrehu ma velmi dobrou reputaci. jezdim tam 10 let. Zatim jeste neslapli vedle.
Bzukot je urcite nova spojka LUK s novou dvojhmotou. Dle mne s vibracemi tolik nesouvisi. Proc ten bzukot, netusim.
|
|
08.07.2016 18:43 -
Re: Vibrace auta na volnobeh a pri akceleraci 2- 3500ot/min
|
2971559
|
|
emta41
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
jumep napsal(a): ake silenty boli pouzite?
To ted nezjistim. Maji 14 dni dovolenou. Take mne napadlo, ze bodem prenosu vibraci je ta hruska. Jedu tam 1.8. na kontrolu. Jsou nejaci OK a nOK dodavatele silentbloku motoru?
Davalo by to smysl. Nedari se mi najit jiny bod prenosu vibraci na kastli.
Videl jsem ve forech, ze jsi jednu dobu doporucoval flashovat ECU, proc?
Diky.
To ted nezjistim. Maji 14 dni dovolenou. Take mne napadlo, ze bodem prenosu vibraci je ta hruska. Jedu tam 1.8. na kontrolu. Jsou nejaci OK a nOK dodavatele silentbloku motoru?
Davalo by to smysl. Nedari se mi najit jiny bod prenosu vibraci na kastli.
Videl jsem ve forech, ze jsi jednu dobu doporucoval flashovat ECU, proc?
Diky.
|
|
08.07.2016 18:54 -
Re: Vibrace auta na volnobeh a pri akceleraci 2- 3500ot/min
|
2971568
|
|
emta41
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
autodiag napsal(a): jen aby ta dvouhmota nebyl problem tech vybraci
Myslis? Tech volnobeznych? To by se pak zmenila frekvence pri seslapnuti spojky. A to se nedeje. Pri seslapnuti spojky vibrace zustavaji.
Mas jinou zkusenost? Ja nevim, nechce se mi verit, ze znackova dvouhmota zacne blbnout takto. Ty vibrace pri volnobehu prisly o dost pozdeji cca 2 mesice. Vibrace pri akceleraci zustavaji porad.
Myslis? Tech volnobeznych? To by se pak zmenila frekvence pri seslapnuti spojky. A to se nedeje. Pri seslapnuti spojky vibrace zustavaji.
Mas jinou zkusenost? Ja nevim, nechce se mi verit, ze znackova dvouhmota zacne blbnout takto. Ty vibrace pri volnobehu prisly o dost pozdeji cca 2 mesice. Vibrace pri akceleraci zustavaji porad.
|
|
08.07.2016 19:33 -
Re: Vibrace auta na volnobeh a pri akceleraci 2- 3500ot/min
|
2971578
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
mozne je cokoliv...nebo se po nedeli zastav a poslechnem to
mozne je cokoliv...nebo se po nedeli zastav a poslechnem to
|
|
02.08.2016 11:52 -
Re: Vibrace auta na volnobeh a pri akceleraci 2- 3500ot/min
|
2977459
|
|
emta41
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Díky moc.
Díky moc.
|
|
02.08.2016 12:31 -
Re: Vibrace auta na volnobeh a pri akceleraci 2- 3500ot/min
|
2977464
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
zatim asi nemas zac
zatim asi nemas zac
|
|
28.08.2016 09:54 -
Re: Vibrace auta na volnobeh a pri akceleraci 2- 3500ot/min
|
2988357
|
|
emta41
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Ahoj, dal jsem servisu jeste sanci:
Po mnoha diskuzich a testech i v jinych servisech
-(nekolik nejmenovanych servisu mi nabiizelo novy motor a popisovali opravu na cca 90t Kc. Cpeli dehet a siru. Vykladam si to neznalosti, jinak to nedava logiku. Takhle zakaznika prece nepritahnu. )
jsme provedli nasledujicic:
1) Poslali jsme vstriky na stolici do KS Diesel Cerpadla v Praze. BTW: Diky za rychlou podporu panu Krizkovi.
- Vysledek: Vsechny jejich merene hodnoty jsou v norme. Prekvapivy vysledek, zaroven i potesujici. Jeste maji nejaky cas pred sebou. Ac maji 267t km najeto. Vysvetluju si to naftou v Dusseldorfu kde auto povetsinou jezdi.
2) Vymenili jsme znovu silenty (hrusku a silent prevodovky). Znacka SASIC.
- Vysledek: vibrace a hlucnost jsou pryc. Silent - hruska si sednul predtim o 1.5cm vic. velmi rychle opotrebeni - reklamace.
Zaver: z nejakeho duvodu se nove silenty pri vymene spojky promackly velmi rychle. Sli jsme do reklamace
Auto je tiche a klidne, tahne, nekouri. Jen pri rozjezdu nebo pri vypnuti motoru jakoby cinkne. Zrejme bud si sednou nebo musime jeste doladit a trochu pritahnout.
Mate nekdo zkusenost s tim kovovym cinknutim pri royjezdu ci vypnuti motoru? Prilis volne silenty a taha to vyfuk?
Jinak jeste jednou diky vsem, nejvice Jumep a autodiag za podporu.
Milan
Ahoj, dal jsem servisu jeste sanci:
Po mnoha diskuzich a testech i v jinych servisech
-(nekolik nejmenovanych servisu mi nabiizelo novy motor a popisovali opravu na cca 90t Kc. Cpeli dehet a siru. Vykladam si to neznalosti, jinak to nedava logiku. Takhle zakaznika prece nepritahnu. )
jsme provedli nasledujicic:
1) Poslali jsme vstriky na stolici do KS Diesel Cerpadla v Praze. BTW: Diky za rychlou podporu panu Krizkovi.
- Vysledek: Vsechny jejich merene hodnoty jsou v norme. Prekvapivy vysledek, zaroven i potesujici. Jeste maji nejaky cas pred sebou. Ac maji 267t km najeto. Vysvetluju si to naftou v Dusseldorfu kde auto povetsinou jezdi.
2) Vymenili jsme znovu silenty (hrusku a silent prevodovky). Znacka SASIC.
- Vysledek: vibrace a hlucnost jsou pryc. Silent - hruska si sednul predtim o 1.5cm vic. velmi rychle opotrebeni - reklamace.
Zaver: z nejakeho duvodu se nove silenty pri vymene spojky promackly velmi rychle. Sli jsme do reklamace
Auto je tiche a klidne, tahne, nekouri. Jen pri rozjezdu nebo pri vypnuti motoru jakoby cinkne. Zrejme bud si sednou nebo musime jeste doladit a trochu pritahnout.
Mate nekdo zkusenost s tim kovovym cinknutim pri royjezdu ci vypnuti motoru? Prilis volne silenty a taha to vyfuk?
Jinak jeste jednou diky vsem, nejvice Jumep a autodiag za podporu.
Milan
|
|
17.11.2016 22:05 -
Re: Vibrace auta na volnobeh a pri akceleraci 2- 3500ot/min
|
3013236
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
Ahojte, řeím podobný problém.
Začalo to vibracema při akceleraci a při rychlostech nad 100 km/h. Jeliko mám najeto přes 250t, měl jsem podezření na spojku/setrvačník (co mi i doporučili v citroenu). Vyměnili jsme spojku a setrvačník, ale vibrace zůstaly.
V dalím kroku se měnili silentbloky č.18 (180921), č.10 (184493) a č.1 (180674). Ve prý bylo zralé na výměnu, take to snad nebylo zbytečné. Auto se uklidnilo při přidávání a poutění plynu, ale vibrace na volnoběh snad jetě výraznějí.
Zbývá tedy poslední silentblok - ten u převodovky č.13 (181394). Má tento silentblok takový vliv na přenos vibrací od motoru?
Jetě mi mechanik říkal, e za přelisovaným silentblokem (č.18) je vidlička (č.3), která má prý také malý silentblok, ale já jsem tu vidličku 180670 nikde v prodeji nenael (jen na ruských a polských webech)
Značení viz přiloený obrázek, jedná se o 2.0 hdi 16V 140 (103kW)
Ahojte, řeím podobný problém.
Začalo to vibracema při akceleraci a při rychlostech nad 100 km/h. Jeliko mám najeto přes 250t, měl jsem podezření na spojku/setrvačník (co mi i doporučili v citroenu). Vyměnili jsme spojku a setrvačník, ale vibrace zůstaly.
V dalím kroku se měnili silentbloky č.18 (180921), č.10 (184493) a č.1 (180674). Ve prý bylo zralé na výměnu, take to snad nebylo zbytečné. Auto se uklidnilo při přidávání a poutění plynu, ale vibrace na volnoběh snad jetě výraznějí.
Zbývá tedy poslední silentblok - ten u převodovky č.13 (181394). Má tento silentblok takový vliv na přenos vibrací od motoru?
Jetě mi mechanik říkal, e za přelisovaným silentblokem (č.18) je vidlička (č.3), která má prý také malý silentblok, ale já jsem tu vidličku 180670 nikde v prodeji nenael (jen na ruských a polských webech)
Značení viz přiloený obrázek, jedná se o 2.0 hdi 16V 140 (103kW)
Přílohy: zaveseni motoru.jpg ( 156874b ) - |
|
17.11.2016 22:24 -
Re: Vibrace auta na volnobeh a pri akceleraci 2- 3500ot/min
|
3013267
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
Teď jsem trochu zmatený ohledně silentbloku převodovky
Po zadání VINka na service.citroen.com mi to hodí schéma viz předchozí příspěvek, kde je silent převodovky značený jako 181394, kdeto třeba na autodílech hulín mi to vyhazuje díl 181398 (s tím, e 94 je pro 1.6 hdi)
Co tam teda patří?
Teď jsem trochu zmatený ohledně silentbloku převodovky
Po zadání VINka na service.citroen.com mi to hodí schéma viz předchozí příspěvek, kde je silent převodovky značený jako 181394, kdeto třeba na autodílech hulín mi to vyhazuje díl 181398 (s tím, e 94 je pro 1.6 hdi)
Co tam teda patří?
|
|
17.11.2016 22:35 -
Re: Vibrace auta na volnobeh a pri akceleraci 2- 3500ot/min
|
3013276
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
tomio napsal(a): Teď jsem trochu zmatený ohledně silentbloku převodovky
Po zadání VINka na service.citroen.com mi to hodí schéma viz předchozí příspěvek, kde je silent převodovky značený jako 181394, kdeto třeba na autodílech hulín mi to vyhazuje díl 181398 (s tím, e 94 je pro 1.6 hdi)
Co tam teda patří?
je to podle data výroby, kod - títek - číslo .... 1813 98 - A DO Č.OND 11682 ( 2 Listopad 2008) , a 1813 94 OD Č.OND 11683 ( 3 Listopad 2008)
a jak ti nalisovali ten novej kulatej velkej (18), nemá ho opačně ??? Musí být ta plná guma svisle , pokud je to vodorovně přenáí to vibrace hlavně na volnoběh ...
je to podle data výroby, kod - títek - číslo .... 1813 98 - A DO Č.OND 11682 ( 2 Listopad 2008) , a 1813 94 OD Č.OND 11683 ( 3 Listopad 2008)
a jak ti nalisovali ten novej kulatej velkej (18), nemá ho opačně ??? Musí být ta plná guma svisle , pokud je to vodorovně přenáí to vibrace hlavně na volnoběh ...
Přílohy: sil.jpg ( 557934b ) - |
|
17.11.2016 23:00 -
Re: Vibrace auta na volnobeh a pri akceleraci 2- 3500ot/min
|
3013293
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
PATaMAT napsal(a): je to podle data výroby, kod - títek - číslo .... 1813 98 - A DO Č.OND 11682 ( 2 Listopad 2008) , a 1813 94 OD Č.OND 11683 ( 3 Listopad 2008)
Auto je r.v. 2009, take budu věřit service.citroen, tedy díl 181394
PATaMAT napsal(a): a jak ti nalisovali ten novej kulatej velkej (18), nemá ho opačně ??? Musí být ta plná guma svisle , pokud je to vodorovně přenáí to vibrace hlavně na volnoběh ...
No tak to by mi jetě scházelo. Ale doufám, e ho tam servisák nalisoval tak, jak byl ten původní. A jeliko auto jelo v červenci Chorvatsko bez vibrací, tak doufám, e to tam bylo správně
No tak to by mi jetě scházelo. Ale doufám, e ho tam servisák nalisoval tak, jak byl ten původní. A jeliko auto jelo v červenci Chorvatsko bez vibrací, tak doufám, e to tam bylo správně
|
|
29.11.2016 11:04 -
Re: Vibrace auta na volnobeh a pri akceleraci 2- 3500ot/min
|
3016306
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
Dnes mi mění poslední silentblok zavěení motoru (ten na převedovce). Rád bych zjistil, čím jiným by vibrace mohly být (pokud se vymění silentblok a auto bude na volnoběh pořád vibrovat).
Take bych poprosil o radu. Co můe způsobovat vibrace stojícího auta na volnoběhu? Chtěl bych jen připomenout, e auto chytá na první natočení, chod je rovnoměrný (ádné kuckání) a během jízdy nejsou cítit ádné výpadky tahu, akorát při akceleraci motor vibruje (cítit ve volantu i v pedálech).
Mechanik mě připravil na vstřiky a čerpadlo, ale to by snad byly problémy i jinde ne? (cukání, patné startování, ...).
Dnes mi mění poslední silentblok zavěení motoru (ten na převedovce). Rád bych zjistil, čím jiným by vibrace mohly být (pokud se vymění silentblok a auto bude na volnoběh pořád vibrovat).
Take bych poprosil o radu. Co můe způsobovat vibrace stojícího auta na volnoběhu? Chtěl bych jen připomenout, e auto chytá na první natočení, chod je rovnoměrný (ádné kuckání) a během jízdy nejsou cítit ádné výpadky tahu, akorát při akceleraci motor vibruje (cítit ve volantu i v pedálech).
Mechanik mě připravil na vstřiky a čerpadlo, ale to by snad byly problémy i jinde ne? (cukání, patné startování, ...).
|
|
29.11.2016 21:45 -
Re: Vibrace auta na volnobeh a pri akceleraci 2- 3500ot/min
|
3016443
|
|
jumep
|
|
|
nemusia byt, ani na stolici ich nemusi vyhodnotit ako zle, ale mozu zle rozprasovat
ako moc to citis?
nemusia byt, ani na stolici ich nemusi vyhodnotit ako zle, ale mozu zle rozprasovat
ako moc to citis?
|
|
| |
|
|