Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Palivové čerpadlo v nádrži / C5 II 2.0 HDi 100kW
1 2 3 > >|
27.11.2016 20:28 - Palivové čerpadlo v nádrži / C5 II 2.0 HDi 100kW 3016011
Pavlik38
Město: Železný Brod, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 4
99 Poslat soukromou zprávu
Dobrý den kolegové
Poslední dobou mám občas horší starty, auto chytne a zdochne. jednou dokonce nešlo nastartovat vůbec. Zjistil jsem, že je zavzdušněný palivový systém v nízkotlaké větvi. Po rozborce a sborce hadic a filtru a odvzdušnění přes balónek na hadici opět nastartovalo. Co mě ale překvapilo, že v nádrži nemám podávací čerpadlo, přesto že v náhradních dílech je nabízen modul plováku s čerpadlem a ve svorkovnici nad nádrží jsou evidentně kabely pro čerpadlo a po zapnutí zapalování je tam i proud. Víte někdo u kterých modelů má popřípadě u kterých nemá být podávací čerpadlo v nádrži? Auto je z druhé ruky, tak nevím kdo tam co měnil a jestli je to jak má být. A jestli je auto původně bez čerpadla, můžu tam dát plovák s čerpadlem?
Díky za vaše postřehy Pavel

27.11.2016 20:37 - Re: Palivové čerpadlo v nádrži / C5 II 2.0 HDi 100kW 3016015
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
nie, nemozes tam dat cerpadlo
najdi si netesnost systemu a tu vyries (velmi casto prepady na vstrekovacoch)

27.11.2016 20:56 - Re: Palivové čerpadlo v nádrži / C5 II 2.0 HDi 100kW 3016020
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
dej mi vin ..kouknu se ti

27.11.2016 21:12 - Re: Palivové čerpadlo v nádrži / C5 II 2.0 HDi 100kW 3016026
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Koukám, že máme stejný rok výroby, pokud mᚠmotor RHR jako já, podávací čerpadlo není v nádrži, ale je součástí palivového čerpadla v motoru, v nádrži je pouze plovák.

27.11.2016 21:34 - Re: Palivové čerpadlo v nádrži / C5 II 2.0 HDi 100kW 3016032
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Čerpadlo tam sice být nemá , ale zajímalo by - schválně bych to vyzkoušel - ono když je podávací (na RHR) načaté a zapumpuješ balonkem tak se zklidní chod - co by to dělalo by mne docela zajímalo podle mne by to chodilo normálně.(ale nemám možnost vyzkoušet)

27.11.2016 21:39 - Re: Palivové čerpadlo v nádrži / C5 II 2.0 HDi 100kW 3016033
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
zarazi me origo instalace napajeni cerpadla ktera tam je

27.11.2016 21:53 - Re: Palivové čerpadlo v nádrži / C5 II 2.0 HDi 100kW 3016038
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Čerpadlo tam sice být nemá , ale zajímalo by - schválně bych to vyzkoušel - ono když je podávací (na RHR) načaté a zapumpuješ balonkem tak se zklidní chod - co by to dělalo by mne docela zajímalo podle mne by to chodilo normálně.(ale nemám možnost vyzkoušet)


Nedokážu si to představit, musel by bít u toho čerpadla jeden konektor volný navíc, nevim, zda by nemusela bít nějaká další úprava, mít dvě podávací čerpadla, to už je přepych , ale zvědavej také jsem, zda by to vůbec bylo možné.

27.11.2016 22:01 - Re: Palivové čerpadlo v nádrži / C5 II 2.0 HDi 100kW 3016044
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Pavlik38 napsal(a):
ve svorkovnici nad nádrží jsou evidentně kabely pro čerpadlo a po zapnutí zapalování je tam i proud.


27.11.2016 22:08 - Re: Palivové čerpadlo v nádrži / C5 II 2.0 HDi 100kW 3016046
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Že tam je proud a konektor neznamená, že je pro čerpadlo, může to bít i k sedadlům na nepřipoutáné pásy, jestli má stejný motor, můžu se zítra u sebe podívat na ten volný konektor, ale samozřejmě se můžu plést, třeba to má jinak.

27.11.2016 22:43 - Re: Palivové čerpadlo v nádrži / C5 II 2.0 HDi 100kW 3016051
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
pouziva sa kabelaz rovnaka - zjavne nerobili viac variant
a tie kable idu do bsm ktora spina napajanie nezavisle na tom ci tam je alebo nie je cerpadlo

27.11.2016 22:57 - Re: Palivové čerpadlo v nádrži / C5 II 2.0 HDi 100kW 3016052
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2453

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No a není možný,že pro některý verze,třeba podle země určení,tam to čerpadlo je?

27.11.2016 23:01 - Re: Palivové čerpadlo v nádrži / C5 II 2.0 HDi 100kW 3016053
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Že tam je proud a konektor neznamená, že je pro čerpadlo, může to bít i k sedadlům na nepřipoutáné pásy, jestli má stejný motor, můžu se zítra u sebe podívat na ten volný konektor, ale samozřejmě se můžu plést, třeba to má jinak.


Zdendo je to v konektoru co připojuješ na (v tvém případě plovák) tak tam jsou dva kablíky které jsou na čerpadlo - jak píše Jumep stejná kabelហa funkční i pro čerpadlo .(vše jako by tam mělo být) - RHR nemá problém s napumpováním a odvzdušnšním,ale u 1.6 by to bylo docela vhodné - tu napumpovat a odvzdušnit .....

27.11.2016 23:57 - Re: Palivové čerpadlo v nádrži / C5 II 2.0 HDi 100kW 3016057
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
problem s tym ze das cerpadlo do nadrze je flow control na nizkotlaku co ti zabezpecuje ventil
ked to tam budes davkovat cerpadlom z nadrze bude to nekontrolovatelne a minimalne padat do nudzaku

cize to v provom rade nie je riesenie problemu s padajucou naftou ktora tu je popisovana a v druhom rade s podavacim cerpadlom

niekto by sa mohol podujat rozobrat a nafotit to RHR cerpadlo

Hanz: verze nie, ale mas tam 4HX a benzin, tieto veci su zachovane a nerobili v nich rozdiel zjavne

U PSA je aspon pri tej 1.6 balon, taky ford tam nema nic, je docela sranda v tom menit palivovy filter

28.11.2016 07:43 - Re: Palivové čerpadlo v nádrži / C5 II 2.0 HDi 100kW 3016059
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
problem s tym ze das cerpadlo do nadrze je flow control na nizkotlaku co ti zabezpecuje ventil
ked to tam budes davkovat cerpadlom z nadrze bude to nekontrolovatelne a minimalne padat do nudzaku

cize to v provom rade nie je riesenie problemu s padajucou naftou ktora tu je popisovana a v druhom rade s podavacim cerpadlom

niekto by sa mohol podujat rozobrat a nafotit to RHR cerpadlo

Hanz: verze nie, ale mas tam 4HX a benzin, tieto veci su zachovane a nerobili v nich rozdiel zjavne

U PSA je aspon pri tej 1.6 balon, taky ford tam nema nic, je docela sranda v tom menit palivovy filter


To si nemyslím ale ověřené to nemám - kontrola je tuším jen na vysokotlaku

28.11.2016 07:48 - Re: Palivové čerpadlo v nádrži / C5 II 2.0 HDi 100kW 3016060
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
no k te kabelazi...pokud neco o elektrice v citroenu vim tak ze univerzalne toho moc nedelaji,cerpadlo uz vubec ne
a nejde jen o cerpadle,jde i o rele v BSM a sw v ECU,tak nevim..jedine zeby to auto bylo lego

cerpadlo v nadrzi..myslis Jumepe ze v aute kde palivove cerpadlo je je nejaky flow control ??? ne neni..cerpadlo tlaci do filtru a z nej si bere cerpadlo do railu..nic vic nic min..u siemens RHR by to mohlo fungovat taky duvod padani do nouzaku nevidim
nimene reseni ani oprava dat tam cerpadlo neni

28.11.2016 07:51 - Re: Palivové čerpadlo v nádrži / C5 II 2.0 HDi 100kW 3016061
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Že tam je proud a konektor neznamená, že je pro čerpadlo, může to bít i k sedadlům na nepřipoutáné pásy, jestli má stejný motor

ja to pochopil tak ze svorkovnici nad nadrzi mysli konektor plovaku/cerpadla...nic jineho tam neni..pokud ve vybave neni cerpadlo jsou tam jen dva draty k plovaku

28.11.2016 08:01 - Re: Palivové čerpadlo v nádrži / C5 II 2.0 HDi 100kW 3016062
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
problem s tym ze das cerpadlo do nadrze je flow control na nizkotlaku co ti zabezpecuje ventil
ked to tam budes davkovat cerpadlom z nadrze bude to nekontrolovatelne a minimalne padat do nudzaku

cize to v provom rade nie je riesenie problemu s padajucou naftou ktora tu je popisovana a v druhom rade s podavacim cerpadlom

niekto by sa mohol podujat rozobrat a nafotit to RHR cerpadlo

Hanz: verze nie, ale mas tam 4HX a benzin, tieto veci su zachovane a nerobili v nich rozdiel zjavne

U PSA je aspon pri tej 1.6 balon, taky ford tam nema nic, je docela sranda v tom menit palivovy filter


Poohlédnu se po RHR čerpadle s KO podávacím - někde ho snad ještě mám jestli už neskončilo ve šrotě.

28.11.2016 10:57 - Re: Palivové čerpadlo v nádrži / C5 II 2.0 HDi 100kW 3016085
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
keby na tom cerpadle nebol nizkotlaky ventil kvoli ktoremu to vie tiez nefungovat by som o tom nehovoril

v principe, prilis velky tlak v nizko tlaku / dodavka ti spravi problem ako vo vysokotlaku

28.11.2016 11:12 - Re: Palivové čerpadlo v nádrži / C5 II 2.0 HDi 100kW 3016086
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
sis odpovedel..na cerpadle je regulacni ventil..cerpadlo ho ma take..je ale fakt ze ta zubovka co tam je neudela tokovy tlak co cerpadlo v nadrzi...no ono ve vysokotlaku uz ti to problem neudela protoze to tlaci porad stejne a regulovane solenoidem..

28.11.2016 11:27 - Re: Palivové čerpadlo v nádrži / C5 II 2.0 HDi 100kW 3016088
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
jo a solenoid ma v mape nejaku toleranciu na otvorenie a dosiahnutie tlaku
on to sice ureguluje ale utece mimo tuto toleranciu a voila - nudzak v lepsom pripade

1 2 3 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator