| | |
27.11.2016 20:28 -
Palivové čerpadlo v nádri / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3016011
|
|
Pavlik38
|
Město: elezný Brod, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Dobrý den kolegové
Poslední dobou mám občas horí starty, auto chytne a zdochne. jednou dokonce nelo nastartovat vůbec. Zjistil jsem, e je zavzduněný palivový systém v nízkotlaké větvi. Po rozborce a sborce hadic a filtru a odvzdunění přes balónek na hadici opět nastartovalo. Co mě ale překvapilo, e v nádri nemám podávací čerpadlo, přesto e v náhradních dílech je nabízen modul plováku s čerpadlem a ve svorkovnici nad nádrí jsou evidentně kabely pro čerpadlo a po zapnutí zapalování je tam i proud. Víte někdo u kterých modelů má popřípadě u kterých nemá být podávací čerpadlo v nádri? Auto je z druhé ruky, tak nevím kdo tam co měnil a jestli je to jak má být. A jestli je auto původně bez čerpadla, můu tam dát plovák s čerpadlem?
Díky za vae postřehy Pavel
Dobrý den kolegové
Poslední dobou mám občas horí starty, auto chytne a zdochne. jednou dokonce nelo nastartovat vůbec. Zjistil jsem, e je zavzduněný palivový systém v nízkotlaké větvi. Po rozborce a sborce hadic a filtru a odvzdunění přes balónek na hadici opět nastartovalo. Co mě ale překvapilo, e v nádri nemám podávací čerpadlo, přesto e v náhradních dílech je nabízen modul plováku s čerpadlem a ve svorkovnici nad nádrí jsou evidentně kabely pro čerpadlo a po zapnutí zapalování je tam i proud. Víte někdo u kterých modelů má popřípadě u kterých nemá být podávací čerpadlo v nádri? Auto je z druhé ruky, tak nevím kdo tam co měnil a jestli je to jak má být. A jestli je auto původně bez čerpadla, můu tam dát plovák s čerpadlem?
Díky za vae postřehy Pavel
|
|
27.11.2016 20:37 -
Re: Palivové čerpadlo v nádri / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3016015
|
|
jumep
|
|
|
nie, nemozes tam dat cerpadlo
najdi si netesnost systemu a tu vyries (velmi casto prepady na vstrekovacoch)
nie, nemozes tam dat cerpadlo
najdi si netesnost systemu a tu vyries (velmi casto prepady na vstrekovacoch)
|
|
27.11.2016 20:56 -
Re: Palivové čerpadlo v nádri / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3016020
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
dej mi vin ..kouknu se ti
dej mi vin ..kouknu se ti
|
|
27.11.2016 21:12 -
Re: Palivové čerpadlo v nádri / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3016026
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Koukám, e máme stejný rok výroby, pokud má motor RHR jako já, podávací čerpadlo není v nádri, ale je součástí palivového čerpadla v motoru, v nádri je pouze plovák.
Koukám, e máme stejný rok výroby, pokud má motor RHR jako já, podávací čerpadlo není v nádri, ale je součástí palivového čerpadla v motoru, v nádri je pouze plovák. ;-)
|
|
27.11.2016 21:34 -
Re: Palivové čerpadlo v nádri / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3016032
|
|
jruze
|
|
|
Čerpadlo tam sice být nemá , ale zajímalo by - schválně bych to vyzkouel - ono kdy je podávací (na RHR) načaté a zapumpuje balonkem tak se zklidní chod - co by to dělalo by mne docela zajímalo podle mne by to chodilo normálně.(ale nemám monost vyzkouet)
Čerpadlo tam sice být nemá , ale zajímalo by - schválně bych to vyzkouel;-) - ono kdy je podávací (na RHR) načaté a zapumpuje balonkem tak se zklidní chod - co by to dělalo by mne docela zajímalo podle mne by to chodilo normálně.(ale nemám monost vyzkouet)
|
|
27.11.2016 21:39 -
Re: Palivové čerpadlo v nádri / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3016033
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
zarazi me origo instalace napajeni cerpadla ktera tam je
zarazi me origo instalace napajeni cerpadla ktera tam je
|
|
27.11.2016 21:53 -
Re: Palivové čerpadlo v nádri / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3016038
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
jruze napsal(a): Čerpadlo tam sice být nemá , ale zajímalo by - schválně bych to vyzkouel - ono kdy je podávací (na RHR) načaté a zapumpuje balonkem tak se zklidní chod - co by to dělalo by mne docela zajímalo podle mne by to chodilo normálně.(ale nemám monost vyzkouet)
Nedokáu si to představit, musel by bít u toho čerpadla jeden konektor volný navíc, nevim, zda by nemusela bít nějaká dalí úprava, mít dvě podávací čerpadla, to u je přepych , ale zvědavej také jsem, zda by to vůbec bylo moné.
Nedokáu si to představit, musel by bít u toho čerpadla jeden konektor volný navíc, nevim, zda by nemusela bít nějaká dalí úprava, mít dvě podávací čerpadla, to u je přepych :-d, ale zvědavej také jsem, zda by to vůbec bylo moné. ;-)
|
|
27.11.2016 22:08 -
Re: Palivové čerpadlo v nádri / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3016046
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
e tam je proud a konektor neznamená, e je pro čerpadlo, můe to bít i k sedadlům na nepřipoutáné pásy, jestli má stejný motor, můu se zítra u sebe podívat na ten volný konektor, ale samozřejmě se můu plést, třeba to má jinak.
e tam je proud a konektor neznamená, e je pro čerpadlo, můe to bít i k sedadlům na nepřipoutáné pásy, jestli má stejný motor, můu se zítra u sebe podívat na ten volný konektor, ale samozřejmě se můu plést, třeba to má jinak. :nevim
|
|
27.11.2016 22:43 -
Re: Palivové čerpadlo v nádri / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3016051
|
|
jumep
|
|
|
pouziva sa kabelaz rovnaka - zjavne nerobili viac variant
a tie kable idu do bsm ktora spina napajanie nezavisle na tom ci tam je alebo nie je cerpadlo
pouziva sa kabelaz rovnaka - zjavne nerobili viac variant
a tie kable idu do bsm ktora spina napajanie nezavisle na tom ci tam je alebo nie je cerpadlo
|
|
27.11.2016 22:57 -
Re: Palivové čerpadlo v nádri / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3016052
|
|
Hanz 397
|
|
|
No a není moný,e pro některý verze,třeba podle země určení,tam to čerpadlo je?
No a není moný,e pro některý verze,třeba podle země určení,tam to čerpadlo je?
|
|
27.11.2016 23:57 -
Re: Palivové čerpadlo v nádri / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3016057
|
|
jumep
|
|
|
problem s tym ze das cerpadlo do nadrze je flow control na nizkotlaku co ti zabezpecuje ventil
ked to tam budes davkovat cerpadlom z nadrze bude to nekontrolovatelne a minimalne padat do nudzaku
cize to v provom rade nie je riesenie problemu s padajucou naftou ktora tu je popisovana a v druhom rade s podavacim cerpadlom
niekto by sa mohol podujat rozobrat a nafotit to RHR cerpadlo
Hanz: verze nie, ale mas tam 4HX a benzin, tieto veci su zachovane a nerobili v nich rozdiel zjavne
U PSA je aspon pri tej 1.6 balon, taky ford tam nema nic, je docela sranda v tom menit palivovy filter
problem s tym ze das cerpadlo do nadrze je flow control na nizkotlaku co ti zabezpecuje ventil
ked to tam budes davkovat cerpadlom z nadrze bude to nekontrolovatelne a minimalne padat do nudzaku
cize to v provom rade nie je riesenie problemu s padajucou naftou ktora tu je popisovana a v druhom rade s podavacim cerpadlom
niekto by sa mohol podujat rozobrat a nafotit to RHR cerpadlo
Hanz: verze nie, ale mas tam 4HX a benzin, tieto veci su zachovane a nerobili v nich rozdiel zjavne
U PSA je aspon pri tej 1.6 balon, taky ford tam nema nic, je docela sranda v tom menit palivovy filter
|
|
28.11.2016 07:48 -
Re: Palivové čerpadlo v nádri / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3016060
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no k te kabelazi...pokud neco o elektrice v citroenu vim tak ze univerzalne toho moc nedelaji,cerpadlo uz vubec ne
a nejde jen o cerpadle,jde i o rele v BSM a sw v ECU,tak nevim..jedine zeby to auto bylo lego
cerpadlo v nadrzi..myslis Jumepe ze v aute kde palivove cerpadlo je je nejaky flow control ??? ne neni..cerpadlo tlaci do filtru a z nej si bere cerpadlo do railu..nic vic nic min..u siemens RHR by to mohlo fungovat taky duvod padani do nouzaku nevidim
nimene reseni ani oprava dat tam cerpadlo neni
no k te kabelazi...pokud neco o elektrice v citroenu vim tak ze univerzalne toho moc nedelaji,cerpadlo uz vubec ne
a nejde jen o cerpadle,jde i o rele v BSM a sw v ECU,tak nevim..jedine zeby to auto bylo lego
cerpadlo v nadrzi..myslis Jumepe ze v aute kde palivove cerpadlo je je nejaky flow control ??? ne neni..cerpadlo tlaci do filtru a z nej si bere cerpadlo do railu..nic vic nic min..u siemens RHR by to mohlo fungovat taky duvod padani do nouzaku nevidim
nimene reseni ani oprava dat tam cerpadlo neni
|
|
28.11.2016 10:57 -
Re: Palivové čerpadlo v nádri / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3016085
|
|
jumep
|
|
|
keby na tom cerpadle nebol nizkotlaky ventil kvoli ktoremu to vie tiez nefungovat by som o tom nehovoril
v principe, prilis velky tlak v nizko tlaku / dodavka ti spravi problem ako vo vysokotlaku
keby na tom cerpadle nebol nizkotlaky ventil kvoli ktoremu to vie tiez nefungovat by som o tom nehovoril
v principe, prilis velky tlak v nizko tlaku / dodavka ti spravi problem ako vo vysokotlaku
|
|
28.11.2016 11:12 -
Re: Palivové čerpadlo v nádri / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3016086
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
sis odpovedel..na cerpadle je regulacni ventil..cerpadlo ho ma take..je ale fakt ze ta zubovka co tam je neudela tokovy tlak co cerpadlo v nadrzi...no ono ve vysokotlaku uz ti to problem neudela protoze to tlaci porad stejne a regulovane solenoidem..
sis odpovedel..na cerpadle je regulacni ventil..cerpadlo ho ma take..je ale fakt ze ta zubovka co tam je neudela tokovy tlak co cerpadlo v nadrzi...no ono ve vysokotlaku uz ti to problem neudela protoze to tlaci porad stejne a regulovane solenoidem..
|
|
28.11.2016 11:27 -
Re: Palivové čerpadlo v nádri / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
3016088
|
|
jumep
|
|
|
jo a solenoid ma v mape nejaku toleranciu na otvorenie a dosiahnutie tlaku
on to sice ureguluje ale utece mimo tuto toleranciu a voila - nudzak v lepsom pripade
jo a solenoid ma v mape nejaku toleranciu na otvorenie a dosiahnutie tlaku
on to sice ureguluje ale utece mimo tuto toleranciu a voila - nudzak v lepsom pripade
|
|
| |
|
|