| | |
23.01.2017 23:51 -
Re: Emise
|
3031307
|
|
jruze
|
|
|
Mělo by to plnit hodnoty uvedené výrobcem - bezfapová verze euro 3 s FAP euro 4 a 5 - nemůou měřit a chtít stejné hodnoty ale předepsané výrobcem.
A tvá verze dovoluje otáčky nad 3000 ?
Mělo by to plnit hodnoty uvedené výrobcem - bezfapová verze euro 3 s FAP euro 4 a 5 - nemůou měřit a chtít stejné hodnoty ale předepsané výrobcem.
A tvá verze dovoluje otáčky nad 3000 ?
|
|
24.01.2017 07:11 -
Re: Emise
|
3031344
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Těme se na Citroengate. Včera na webu, e francouzský státní ústav u C4 katus naměřil 8x větí emise ne je udáváno výrobcem. lo u motor 1.6 HDI blue.
Jinak k problému - na technické loni taky s odřenýma uima. Bez keců, vechny hodnoty stejné a těsně pod, ale s FAP by to prý mělo být zásadně níe. No a opravdu FAP trochu poutěl mimo filtr. Zda vada nebo tomu někdo pomohl netuím.
Těme se na Citroengate. Včera na webu, e francouzský státní ústav u C4 katus naměřil 8x větí emise ne je udáváno výrobcem. lo u motor 1.6 HDI blue.
Jinak k problému - na technické loni taky s odřenýma uima. Bez keců, vechny hodnoty stejné a těsně pod, ale s FAP by to prý mělo být zásadně níe. No a opravdu FAP trochu poutěl mimo filtr. Zda vada nebo tomu někdo pomohl netuím.
|
|
24.01.2017 08:34 -
Re: Emise
|
3031378
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Qwik napsal(a): Zdravím kolego, tak jsem na tom obdobně, byl jsem minulý týden v pátek na technické, a na emisích mě málem vyrazili, provedli několik měření, ale stále se to pohybovalo přes 0,51 přes 0,8 a jednou i 1,05, a na několikeré protůrování motoru to lo někde na 0,45 a 0,5, take mi to nakonec dali, prý bych měl mít kolem 0,1 a 0,01. Nevím čím to je, jezdím sice okolo komína, ale před technickou jsem to protáhnul...
ja si myslim ze sis odpovedel vicemene sam ("jezdím sice okolo komína")
pokud auto jezdi z A do B kratkou trasu a nestihne se zahrat je to pro zanaseni jak delane
jednou protahnout ,jak pises, to nepomuze i kdyby se regenerace spustila na jednou se nevypali...
to je jedna cast problemu druha cas se jmenuje katalizator,bez nej nepracuje ani regenerace jak by mela
ja si myslim ze sis odpovedel vicemene sam ("jezdím sice okolo komína")
pokud auto jezdi z A do B kratkou trasu a nestihne se zahrat je to pro zanaseni jak delane
jednou protahnout ,jak pises, to nepomuze i kdyby se regenerace spustila na jednou se nevypali...
to je jedna cast problemu druha cas se jmenuje katalizator,bez nej nepracuje ani regenerace jak by mela
|
|
24.01.2017 10:54 -
Re: Emise
|
3031425
|
|
Qwik
|
Město: Opava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 104 |
|
|
jruze napsal(a): Mělo by to plnit hodnoty uvedené výrobcem - bezfapová verze euro 3 s FAP euro 4 a 5 - nemůou měřit a chtít stejné hodnoty ale předepsané výrobcem.
A tvá verze dovoluje otáčky nad 3000 ?
Točili mi motor a na 5025ot.!!! Na tolik jsem auto nikdy netočil, nejvýe tak 4tis.. Kdysi, kdy jsem chodil na technickou s benzínovým Renaultem 1,8i tak se točil motor na 3,5tis. a dneska to točí ve na doraz, to je ale brutál.
Nemůe mít na ty emise i vliv ten spínač co je na konci zdvihu plynového pedálu u automatu?
Točili mi motor a na 5025ot.!!! Na tolik jsem auto nikdy netočil, nejvýe tak 4tis.. Kdysi, kdy jsem chodil na technickou s benzínovým Renaultem 1,8i tak se točil motor na 3,5tis. a dneska to točí ve na doraz, to je ale brutál.
Nemůe mít na ty emise i vliv ten spínač co je na konci zdvihu plynového pedálu u automatu?
|
|
24.01.2017 11:25 -
Re: Emise
|
3031427
|
|
Qwik
|
Město: Opava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 104 |
|
|
autodiag napsal(a): ja si myslim ze sis odpovedel vicemene sam ("jezdím sice okolo komína")
pokud auto jezdi z A do B kratkou trasu a nestihne se zahrat je to pro zanaseni jak delane
jednou protahnout ,jak pises, to nepomuze i kdyby se regenerace spustila na jednou se nevypali...
to je jedna cast problemu druha cas se jmenuje katalizator,bez nej nepracuje ani regenerace jak by mela
Nechci se poutět do velké diskuze, nemám na to tolik zkueností, jen upřesním. Z poslední dva měsíce jsem najezdil zhruba 2,5tis km z toho městského typu asi tak 200km, to je fakt hrubý odhad, zbytek trasy byl souvislou jízdou minimálně 50kmh v úsecích od 25km po 160km, nebudu vyčítat poměr. Snaím se eliminovat krátké jízdy po městě jízdou na kole, zbytek je mezi 25 a 60km, to by se snad dalo zjistit na diag.
Podle zdejích zkuených majitelů C5 se auto stará samo o sebe a neotravuje o tom ce se mu děje ve střevech, take kdyby byl problém tak se ohlásí.. Take problém je v tom, e se nehlásí a je problém s emisema.
Nael jsem zajímavý článek, tvrdí, e i městský provoz není a takový problém.. .link.
Nechci se poutět do velké diskuze, nemám na to tolik zkueností, jen upřesním. Z poslední dva měsíce jsem najezdil zhruba 2,5tis km z toho městského typu asi tak 200km, to je fakt hrubý odhad, zbytek trasy byl souvislou jízdou minimálně 50kmh v úsecích od 25km po 160km, nebudu vyčítat poměr. Snaím se eliminovat krátké jízdy po městě jízdou na kole, zbytek je mezi 25 a 60km, to by se snad dalo zjistit na diag.
Podle zdejích zkuených majitelů C5 se auto stará samo o sebe a neotravuje o tom ce se mu děje ve střevech, take kdyby byl problém tak se ohlásí.. Take problém je v tom, e se nehlásí a je problém s emisema.
Nael jsem zajímavý článek, tvrdí, e i městský provoz není a takový problém.. http://www.citroen.cz/svet-znacky-citroen/novinky-a-aktuality/filtr-pevnych-castic-fap-pravda-a-myty.html
|
|
24.01.2017 16:58 -
Re: Emise
|
3031539
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Qwik napsal(a): Nechci se poutět do velké diskuze, nemám na to tolik zkueností, jen upřesním. Z poslední dva měsíce jsem najezdil zhruba 2,5tis km z toho městského typu asi tak 200km, to je fakt hrubý odhad, zbytek trasy byl souvislou jízdou minimálně 50kmh v úsecích od 25km po 160km, nebudu vyčítat poměr. Snaím se eliminovat krátké jízdy po městě jízdou na kole, zbytek je mezi 25 a 60km, to by se snad dalo zjistit na diag.
no 160km to uz neni uplne jizda kolem komina jak pises ze ne ?
Qwik napsal(a): Podle zdejích zkuených majitelů C5 se auto stará samo o sebe a neotravuje o tom ce se mu děje ve střevech, take kdyby byl problém tak se ohlásí.. Take problém je v tom, e se nehlásí a je problém s emisema.
tak urcite ,je to uplne bezdudrzbove auto,nemusis na nej ani sahnout
tak urcite ,je to uplne bezdudrzbove auto,nemusis na nej ani sahnout :palec
|
|
12.02.2017 12:23 -
Re: Emise
|
3039041
|
|
Pedro
|
Město: Ostrava , Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 127 |
|
|
Zdravím pánové. Četl jsem na netu,e od letoka jsou znovu nové přísnějí pravidla na STK-emise. Chci se zeptat jestli stále platí u dieslu, e se měří pouze pevné částice - saze. Mám X2 Hdi a u minule byl problém. Tenkrát to lo jetě oetřit u technika ale od nového roku je prý problém něco obejít. Pokud se měří pouze saze, tak mám v plánu vyrobit koncový díl výfuku s filtrační vlokou a namontovalo by se to pouze pro STK.
Dále mě zajímá lestli existuje nějaký učinný přípravek pro zlepení spalování. Dlouhodobě aplikuju VIF a minule jsem jetě koupil nějaký čistič trysek, nalilo se to do 20l nafty.
Jinak co vechno můe být vadné u aut cca 5 let staří ktré nesplnují emise. Vstřiky,EGR,FAP? Na diesel auta je ted negativni kampan a má strach jít do něčeho novějího.
Dík za vae postřehy.
Zdravím pánové. Četl jsem na netu,e od letoka jsou znovu nové přísnějí pravidla na STK-emise. Chci se zeptat jestli stále platí u dieslu, e se měří pouze pevné částice - saze. Mám X2 Hdi a u minule byl problém. Tenkrát to lo jetě oetřit u technika ale od nového roku je prý problém něco obejít. Pokud se měří pouze saze, tak mám v plánu vyrobit koncový díl výfuku s filtrační vlokou a namontovalo by se to pouze pro STK.
Dále mě zajímá lestli existuje nějaký učinný přípravek pro zlepení spalování. Dlouhodobě aplikuju VIF a minule jsem jetě koupil nějaký čistič trysek, nalilo se to do 20l nafty.
Jinak co vechno můe být vadné u aut cca 5 let staří ktré nesplnují emise. Vstřiky,EGR,FAP? Na diesel auta je ted negativni kampan a má strach jít do něčeho novějího.
Dík za vae postřehy.
|
|
12.02.2017 12:36 -
Re: Emise
|
3039042
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Ved tam snad je FAP filter, nie?
Výmyslat dake blbosti, no myslim, ze neucinne, drahe.
Preco na poslednej EK bol problem, s cim?
Ved tam snad je FAP filter, nie?
Výmyslat dake blbosti, no myslim, ze neucinne, drahe.
Preco na poslednej EK bol problem, s cim?
|
|
12.02.2017 12:59 -
Re: Emise
|
3039052
|
|
milda67
|
|
|
na X2 (Xantia) určitě ádný FAP není
na X2 (Xantia) určitě ádný FAP není
|
|
12.02.2017 13:11 -
Re: Emise
|
3039054
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
@eisy811: No xantii sa o nejakom FAPe moze akurat tak snivat
Tiez som na byvalej XA mal problemy s dymivostou, ale len pri otackach v obmedzovaci, pri jazde nikdy nedymila. Mala uz cca 300tkm, tak predpokladam ze to boli vstrekovace. Ak je sikovny technik pri emisnej, tak podrzi otáčky pri 4500 a dymivost je ok (u nas su prebehove otacky napr. u X7 103kW 4000-5250).
@eisy811: No xantii sa o nejakom FAPe moze akurat tak snivat :-))))
Tiez som na byvalej XA mal problemy s dymivostou, ale len pri otackach v obmedzovaci, pri jazde nikdy nedymila. Mala uz cca 300tkm, tak predpokladam ze to boli vstrekovace. Ak je sikovny technik pri emisnej, tak podrzi otáčky pri 4500 a dymivost je ok (u nas su prebehove otacky napr. u X7 103kW 4000-5250).
|
|
12.02.2017 20:40 -
Re: Emise
|
3039139
|
|
jruze
|
|
|
Od přítího týdne budu mít nějaké zařízení na čitění vysokotlakého systému = no uvidíme co to bude umět . Otestuji a uvidíme jestli bude změna
Od přítího týdne budu mít nějaké zařízení na čitění vysokotlakého systému = no uvidíme co to bude umět . Otestuji a uvidíme jestli bude změna :-o
|
|
13.02.2017 03:35 -
Re: Emise
|
3039252
|
|
Pedro
|
Město: Ostrava , Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 127 |
|
|
Souhlasim s opravou = repasí vstřiků, nicméně cena by asi převýila cenu auta.
Máte představu kolik by to stálo a jak to pomohlo?
Souhlasim s opravou = repasí vstřiků, nicméně cena by asi převýila cenu auta.
Máte představu kolik by to stálo a jak to pomohlo?
|
|
13.02.2017 19:42 -
Re: Emise
|
3039461
|
|
jruze
|
|
|
Dnes mi dorazil přístroj na čitění pal.soustavy - zítra bude provedena zkouka o kolik se zlepí korekce a chod motoru.Mělo by to zlepit chod,sníit spotřebu,dekarbonizovat spal.prostor a zlepit emise tak uvidím jestli to k něčemu bude.
Dnes mi dorazil přístroj na čitění pal.soustavy - zítra bude provedena zkouka o kolik se zlepí korekce a chod motoru.Mělo by to zlepit chod,sníit spotřebu,dekarbonizovat spal.prostor a zlepit emise tak uvidím jestli to k něčemu bude.
|
|
13.02.2017 22:43 -
Re: Emise
|
3039562
|
|
Hanz 397
|
|
|
jruze napsal(a): Dnes mi dorazil přístroj na čitění pal.soustavy - zítra bude provedena zkouka o kolik se zlepí korekce a chod motoru.Mělo by to zlepit chod,sníit spotřebu,dekarbonizovat spal.prostor a zlepit emise tak uvidím jestli to k něčemu bude.
Jestli je to od BGS (napojuje se to před rail a motor na to vrčí asi 20 minut na volnoběh a straně smrdí a druhej zázrak se napojuje na sání a údajně dekarbonizuje sání,ne?),a ty jsi jim to platil,tak jsi vyhodil prachy oknem. Jetě,kdy jsem dělal u BMW,tak se nám to taky snaili nacpat. A pro demonstraci nám to udělali na Caddyně,která tehdy měla cca 190000. Jediný,čeho jsem si po tom zázraku vimnul,e motor podstatně hůř,ne před tím, startoval za studena
Jestli je to od BGS (napojuje se to před rail a motor na to vrčí asi 20 minut na volnoběh a straně smrdí a druhej zázrak se napojuje na sání a údajně dekarbonizuje sání,ne?),a ty jsi jim to platil,tak jsi vyhodil prachy oknem. Jetě,kdy jsem dělal u BMW,tak se nám to taky snaili nacpat. A pro demonstraci nám to udělali na Caddyně,která tehdy měla cca 190000. Jediný,čeho jsem si po tom zázraku vimnul,e motor podstatně hůř,ne před tím, startoval za studena :-p
|
|
13.04.2017 11:41 -
Re: Emise
|
3059138
|
|
Petr1974
|
|
|
Ahoj. Chlapi chci se zeptat v čem to můe být. Byl jsem dnes na emise a NEPROEL jsem. Měl jsem hodnoty 4krát větí jak povoluje norma 0,5 tedy já mám FAP tak prý by to mělo ukazovat 0,03. A mě naměřil 1,8-2,3. Nesetkal se někdo s tímhle problémem? Mohlo by být v háji čerpadlo, vstřiky nebo tak něco. Auto mám dva roky a nevím jestli není FAP venku. DÍKY ZA RADU VEM.
Je to motor 1,6 hdi r.v. 2007
Ahoj. Chlapi chci se zeptat v čem to můe být. Byl jsem dnes na emise a NEPROEL jsem. Měl jsem hodnoty 4krát větí jak povoluje norma 0,5 tedy já mám FAP tak prý by to mělo ukazovat 0,03. A mě naměřil 1,8-2,3. Nesetkal se někdo s tímhle problémem? Mohlo by být v háji čerpadlo, vstřiky nebo tak něco. Auto mám dva roky a nevím jestli není FAP venku. DÍKY ZA RADU VEM.
Je to motor 1,6 hdi r.v. 2007
|
|
13.04.2017 19:05 -
Re: Emise
|
3059207
|
|
jumep
|
|
|
treba skontrolovat
sanie, vstrekovace, fap
treba skontrolovat
sanie, vstrekovace, fap
|
|
13.04.2017 19:13 -
Re: Emise
|
3059210
|
|
Petr1974
|
|
|
Jumepe a co by mohlo byt se sanim. Jo filtr na diagnostice nic neukazoval zadne zacpani nebo takoveho neco, nic o nem v zavadach nebylo.
Jumepe a co by mohlo byt se sanim. Jo filtr na diagnostice nic neukazoval zadne zacpani nebo takoveho neco, nic o nem v zavadach nebylo.
|
|
13.04.2017 19:16 -
Re: Emise
|
3059211
|
|
jumep
|
|
|
diagnostika sa nepouziva len na citanie zavad
1. filter ma nejaku zivotnost - rovnako sa da diagnostikou lahko odhalit ze je vyrubany
2. sanie zanesene, netesne bude sposobovat ze bude zla dodavka vzduchu a motor bude moc dymit (vratane vykonu turba)
diagnostika sa nepouziva len na citanie zavad
1. filter ma nejaku zivotnost - rovnako sa da diagnostikou lahko odhalit ze je vyrubany
2. sanie zanesene, netesne bude sposobovat ze bude zla dodavka vzduchu a motor bude moc dymit (vratane vykonu turba)
|
|
13.04.2017 21:39 -
Re: Emise
|
3059277
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
kolik mas najeto ?
v jakem stavu je katalyzator?
v jakem stavu vstrikovace?
v jakem stavu turbo?
jake trasy jezdis ?
nebezi ti casto ventilator ?
kolik mas najeto ?
v jakem stavu je katalyzator?
v jakem stavu vstrikovace?
v jakem stavu turbo?
jake trasy jezdis ?
nebezi ti casto ventilator ?
|
|
| |
|
|