| | |
|
Eattheday
|
Město: Ceska Lipa, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 49 |
|
|
zdravim, mám veliký problém. Byl jsem na emisích s autem C5 Tourer 2.0hdi 100kw. r.v. 2008. Emisní limit je 0.51. Kdy auto napíchnuli na pc tak to ukazalo auto bez závad tudí přistoupili na nějaký test, kde se 6x lape na pedál do plnejch a auto se musí do teto hodnoty vejít. bihuel mam ve kolem 0.8 take jsem neproel. Auto nemá filtr pevných částic. Take ta hodnota je opravdu přikrcená pe oktávky s filtrem to mají kolem 1. Já mam v techničáku i v počítači i na títku v motoru limit 0,.51. U neplatí tolerance do 0.5 take limit 1.01 u neplatí. Musí se prej dret hodnoty 0.51. Co mám ted dělat? natětsí emise i technická mi rok jětě platí, ale jak tento problem vyřeit?auto sem úprojel asi 8 km a točil sem ho jen na dvojku. auto má najeto poctivých 93 000 první majitel a koukal sem do záznamu tak nikdy se to auto pod 0.51 nedostalo.cděkuji vem za rozumné rady
jinak auto absolutně nekouří ani troku ani lehce.. prostě cajk jestli jsem to malo protahnul? je pravda ze s autem jezdim opatrně na spotřebu u nejsem letec jako dřív
zdravim, mám veliký problém. Byl jsem na emisích s autem C5 Tourer 2.0hdi 100kw. r.v. 2008. Emisní limit je 0.51. Kdy auto napíchnuli na pc tak to ukazalo auto bez závad tudí přistoupili na nějaký test, kde se 6x lape na pedál do plnejch a auto se musí do teto hodnoty vejít. bihuel mam ve kolem 0.8 take jsem neproel. Auto nemá filtr pevných částic. Take ta hodnota je opravdu přikrcená pe oktávky s filtrem to mají kolem 1. Já mam v techničáku i v počítači i na títku v motoru limit 0,.51. U neplatí tolerance do 0.5 take limit 1.01 u neplatí. Musí se prej dret hodnoty 0.51. Co mám ted dělat? natětsí emise i technická mi rok jětě platí, ale jak tento problem vyřeit?auto sem úprojel asi 8 km a točil sem ho jen na dvojku. auto má najeto poctivých 93 000 první majitel a koukal sem do záznamu tak nikdy se to auto pod 0.51 nedostalo.cděkuji vem za rozumné rady
jinak auto absolutně nekouří ani troku ani lehce.. prostě cajk :nevim jestli jsem to malo protahnul? je pravda ze s autem jezdim opatrně na spotřebu u nejsem letec jako dřív
|
|
10.11.2016 21:40 -
Re: Emise
|
3010557
|
|
Eattheday
|
Město: Ceska Lipa, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 49 |
|
|
Nikdo nic? Tak dekuju no
Nikdo nic? Tak dekuju no
|
|
10.11.2016 23:45 -
Re: Emise
|
3010575
|
|
jumep
|
|
|
oni existovali aj verzie bez fap
oni existovali aj verzie bez fap
|
|
11.11.2016 06:40 -
Re: Emise
|
3010579
|
|
Eattheday
|
Město: Ceska Lipa, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 49 |
|
|
Fap tam neni od vyroby. Volal sem do citroenu. A emise maji stejne verze s fap i bez fap. Jasny ze projdu pres zname, ale proste kdyz chci jit oficialni neskorumpovanou cestou tak proste se nedostanu. Na stk mi radili ze mam spatnou naftu trrba. Byl sem v servise a rekli mi ze vse mam v poradku a nebudou menit nic pze nic nefunguje spatne. Tady nejde nic z vyfuku kdyz na to slapnu zadnej bordel proste cisto. Psal sem oficialni dopis do citroena at se staraji. Auto stalo nove 890 tis kc pred sedmi rokama.. Absolutne tomu nerozumim. Prece to auto nesesrotuju? jako tohle me dostava.. Je to k smichu.. Kody jsem mel v pohode coz vetsina aut nema od te doby co kody jsou ale jak se pristoupilo na mereni emisi tak spatny. Vsude mo rekli ze s hodnotou 0.7 by mi to dali ze tady se jim asi moc nechtelo. Pravda je ze mi volali ze me vyzvali omylem pred rokem na stk o rok drive a ted teda ze to mam zdarma a samozrejme ja prijel a neudelal ani emise. Auto ma pravidelny servis absolutne jede krasne takze nechapu co je za problem.
Fap tam neni od vyroby. Volal sem do citroenu. A emise maji stejne verze s fap i bez fap. Jasny ze projdu pres zname, ale proste kdyz chci jit oficialni neskorumpovanou cestou tak proste se nedostanu. Na stk mi radili ze mam spatnou naftu trrba. Byl sem v servise a rekli mi ze vse mam v poradku a nebudou menit nic pze nic nefunguje spatne. Tady nejde nic z vyfuku kdyz na to slapnu zadnej bordel proste cisto. Psal sem oficialni dopis do citroena at se staraji. Auto stalo nove 890 tis kc pred sedmi rokama.. Absolutne tomu nerozumim. Prece to auto nesesrotuju? jako tohle me dostava.. Je to k smichu.. Kody jsem mel v pohode coz vetsina aut nema od te doby co kody jsou ale jak se pristoupilo na mereni emisi tak spatny. Vsude mo rekli ze s hodnotou 0.7 by mi to dali ze tady se jim asi moc nechtelo. Pravda je ze mi volali ze me vyzvali omylem pred rokem na stk o rok drive a ted teda ze to mam zdarma a samozrejme ja prijel a neudelal ani emise. Auto ma pravidelny servis absolutne jede krasne takze nechapu co je za problem.
|
|
11.11.2016 07:24 -
Re: Emise
|
3010584
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Podle mě jsi si odpověděl sám.... "jestli jsem to malo protahnul? je pravda ze s autem jezdim opatrně na !spotřebu! u nejsem letec jako dřív"
Podle mě jsi si odpověděl sám.... "jestli jsem to malo protahnul? je pravda ze s autem jezdim opatrně na !spotřebu! u nejsem letec jako dřív"
|
|
11.11.2016 08:13 -
Re: Emise
|
3010591
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
taky se mi nezda zeby EURO5 bylo bez FAP
taky se mi nezda zeby EURO5 bylo bez FAP
|
|
11.11.2016 09:19 -
Re: Emise
|
3010600
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
no, ve výběru to je ...
no, ve výběru to je ...
Přílohy: x7_bez_fap.jpg ( 91862b ) - |
|
11.11.2016 11:55 -
Re: Emise
|
3010645
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Asi mýlí, 100kw i 103kw můou být Euro4, viz třeba tohle VISko:9L542257, je to 2009 a euro4
Asi mýlí, 100kw i 103kw můou být Euro4, viz třeba tohle VISko:9L542257, je to 2009 a euro4 ;-)
|
|
11.11.2016 18:40 -
Re: Emise
|
3010803
|
|
Eattheday
|
Město: Ceska Lipa, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 49 |
|
|
Chlapy. Sorry. Moje auto ma FAP dnes mi volali z boleslavy a omluvili se ze to prehledli. Takze jsem byl na diagnostice a je zanesene jen z 5%. Ten citroen v boleslavy mi tam celou dobu lil na serviskach olej Total Quartz 5w-40 9000. Na interval vymen 30000 km nrbo dva roky. Zjistil sem ze tento olej jenpouze na 12 nesicu nebo 10 000. Do emailu mi poslali jejich servisni navod a tam se pise ze se doporucuje lejt 5w30 nebo i tento 5w40. Ackoliv distributor oleju mi dnes rekl ze 5w40 by nemel byt na longlife interval. Citroen ale se haji tim ze postupuje spravne dle doporuceni automobilky. Nenapada me proc by mohl byt popr FAp treba vypaleny jestli tomuto oleji? Ale jak rikam prej ho lejou spravne a to mi potvrdili i na centrale v praze citroen pro ceskou republiku. Poslali mi technicky listy proto abych uveril. Zkratka a dobre jsem zmaten
Jinak mam 100kw 16V
Chlapy. Sorry. Moje auto ma FAP dnes mi volali z boleslavy a omluvili se ze to prehledli. Takze jsem byl na diagnostice a je zanesene jen z 5%. Ten citroen v boleslavy mi tam celou dobu lil na serviskach olej Total Quartz 5w-40 9000. Na interval vymen 30000 km nrbo dva roky. Zjistil sem ze tento olej jenpouze na 12 nesicu nebo 10 000. Do emailu mi poslali jejich servisni navod a tam se pise ze se doporucuje lejt 5w30 nebo i tento 5w40. Ackoliv distributor oleju mi dnes rekl ze 5w40 by nemel byt na longlife interval. Citroen ale se haji tim ze postupuje spravne dle doporuceni automobilky. Nenapada me proc by mohl byt popr FAp treba vypaleny jestli tomuto oleji? Ale jak rikam prej ho lejou spravne a to mi potvrdili i na centrale v praze citroen pro ceskou republiku. Poslali mi technicky listy proto abych uveril. Zkratka a dobre jsem zmaten
Jinak mam 100kw 16V
|
|
11.11.2016 19:30 -
Re: Emise
|
3010827
|
|
Eattheday
|
Město: Ceska Lipa, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 49 |
|
|
VF7RWRHRH54065907
VF7RWRHRH54065907
|
|
11.11.2016 20:53 -
Re: Emise
|
3010874
|
|
Eattheday
|
Město: Ceska Lipa, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 49 |
|
|
Jo ma tam byt 54. Dneska uz toho mam dost.. Diky za opravu
Jo ma tam byt 54. Dneska uz toho mam dost.. Diky za opravu
|
|
13.12.2016 21:23 -
Re: Emise
|
3019724
|
|
Ivan.pr
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 168 |
|
|
Tak u má nějaký závěr proč to neprolo ?
Tak u má nějaký závěr proč to neprolo ?
|
|
23.01.2017 23:31 -
Re: Emise
|
3031304
|
|
Qwik
|
Město: Opava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Eattheday napsal(a): zdravim, mám veliký problém. Byl jsem na emisích s autem C5 Tourer 2.0hdi 100kw. r.v. 2008. Emisní limit je 0.51. Kdy auto napíchnuli na pc tak to ukazalo auto bez závad tudí přistoupili na nějaký test, kde se 6x lape na pedál do plnejch a auto se musí do teto hodnoty vejít. bihuel mam ve kolem 0.8 take jsem neproel. Auto nemá filtr pevných částic. Take ta hodnota je opravdu přikrcená pe oktávky s filtrem to mají kolem 1. Já mam v techničáku i v počítači i na títku v motoru limit 0,.51. U neplatí tolerance do 0.5 take limit 1.01 u neplatí. Musí se prej dret hodnoty 0.51. Co mám ted dělat? natětsí emise i technická mi rok jětě platí, ale jak tento problem vyřeit?auto sem úprojel asi 8 km a točil sem ho jen na dvojku. auto má najeto poctivých 93 000 první majitel a koukal sem do záznamu tak nikdy se to auto pod 0.51 nedostalo.cděkuji vem za rozumné rady
jinak auto absolutně nekouří ani troku ani lehce.. prostě cajk jestli jsem to malo protahnul? je pravda ze s autem jezdim opatrně na spotřebu u nejsem letec jako dřív
Zdravím kolego, tak jsem na tom obdobně, byl jsem minulý týden v pátek na technické, a na emisích mě málem vyrazili, provedli několik měření, ale stále se to pohybovalo přes 0,51 přes 0,8 a jednou i 1,05, a na několikeré protůrování motoru to lo někde na 0,45 a 0,5, take mi to nakonec dali, prý bych měl mít kolem 0,1 a 0,01. Nevím čím to je, jezdím sice okolo komína, ale před technickou jsem to protáhnul... Auto nekouří a koncovka není zadýmená. Jen při studeném startu si to lehoulince bafne, ale to je opravdu neznatelné, jen je trochu cítit klasický diesel smrad, za chvíli jde takový ten kyselý...
V citronu mi hnedle doporučili výměnu FAPu, no ale kdy mám technickou v kapse, tak proč bych se do toho hrnul, e? Řekli mi, e pokud by byla aditivace patná, tak by se to projevilo na diag, takté kdyby byl ucpán či proraený, tak nevím.. Jen mě zajímá wo co go. Je to způsobem měření? Nebo tím, e přede mnou na emisích tůrovali nějaký náklaďák a ten jim zasmolil ten jejich aparát, a já to pak odnesl? Nebo mám opravdu KO FAP? Jak to poznám, nechat změřit jinde? Rozebrat?
Zdravím kolego, tak jsem na tom obdobně, byl jsem minulý týden v pátek na technické, a na emisích mě málem vyrazili, provedli několik měření, ale stále se to pohybovalo přes 0,51 přes 0,8 a jednou i 1,05, a na několikeré protůrování motoru to lo někde na 0,45 a 0,5, take mi to nakonec dali, prý bych měl mít kolem 0,1 a 0,01. Nevím čím to je, jezdím sice okolo komína, ale před technickou jsem to protáhnul... Auto nekouří a koncovka není zadýmená. Jen při studeném startu si to lehoulince bafne, ale to je opravdu neznatelné, jen je trochu cítit klasický diesel smrad, za chvíli jde takový ten kyselý...
V citronu mi hnedle doporučili výměnu FAPu, no ale kdy mám technickou v kapse, tak proč bych se do toho hrnul, e? Řekli mi, e pokud by byla aditivace patná, tak by se to projevilo na diag, takté kdyby byl ucpán či proraený, tak nevím.. Jen mě zajímá wo co go. Je to způsobem měření? Nebo tím, e přede mnou na emisích tůrovali nějaký náklaďák a ten jim zasmolil ten jejich aparát, a já to pak odnesl? Nebo mám opravdu KO FAP? Jak to poznám, nechat změřit jinde? Rozebrat? :nevim
|
|
| |
|
|