| | |
28.10.2016 19:37 -
Nízký tlak turba / C5 III 1.6 THP 115 kW
|
3006790
|
|
pigi
|
Město: Havl.Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Zdravím, chtěl bych se optat zda u tady někdo neměl problém s turbem u tohoto motoru. Po výměně rozvodů, svíček, vech filtrů a oleje. Při jízdě a lápnutí víc na plyn mi napíe antipollution system faulty a spadne do nouzáku. Po napíchnutí na diag. to píe nízký tlak turba. Někde jsem tady četl e můe být ucpané sitko oleje a stačí ho vyčistit. Můj dvorní mechanik objednal nějaký čidlo k turbu, zítra to budem měnit, tak kdy to budeme mít rozdělaný, na co se jetě zaměřit. Jestli se tady po někom opakuju, tak to se omlouvám, je tady odkazů e se v tom nevyznám. Předem díky za jakoukoliv nápovědu
Zdravím, chtěl bych se optat zda u tady někdo neměl problém s turbem u tohoto motoru. Po výměně rozvodů, svíček, vech filtrů a oleje. Při jízdě a lápnutí víc na plyn mi napíe antipollution system faulty a spadne do nouzáku. Po napíchnutí na diag. to píe nízký tlak turba. Někde jsem tady četl e můe být ucpané sitko oleje a stačí ho vyčistit. Můj dvorní mechanik objednal nějaký čidlo k turbu, zítra to budem měnit, tak kdy to budeme mít rozdělaný, na co se jetě zaměřit. Jestli se tady po někom opakuju, tak to se omlouvám, je tady odkazů e se v tom nevyznám. Předem díky za jakoukoliv nápovědu :palec
|
|
28.10.2016 20:09 -
Re: Nízký tlak turba / C5 III 1.6 THP 115 kW
|
3006799
|
|
jumep
|
|
|
sitko sa riesilo pri 1.6hdi a ma za nasledok zadretie a rozpad turba - cize fatalny problem
zaklad je vidiet hodnoty ci to turbo nieco dava / dava malo, ako je na tom parametricky nastavenie atd.
co mozes skontrolovat bez diag a jej pouzitia su hadice ci nie je niektora prasknuta
sitko sa riesilo pri 1.6hdi a ma za nasledok zadretie a rozpad turba - cize fatalny problem
zaklad je vidiet hodnoty ci to turbo nieco dava / dava malo, ako je na tom parametricky nastavenie atd.
co mozes skontrolovat bez diag a jej pouzitia su hadice ci nie je niektora prasknuta
|
|
29.10.2016 01:16 -
Re: Nízký tlak turba / C5 III 1.6 THP 115 kW
|
3006902
|
|
Hanz 397
|
|
|
Odlehčovací ventil... ? Ten plastovej výstupek s konektorem nahoře na turbíně...
Odlehčovací ventil... ? Ten plastovej výstupek s konektorem nahoře na turbíně...
|
|
29.10.2016 12:21 -
Re: Nízký tlak turba / C5 III 1.6 THP 115 kW
|
3006959
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
po tom vsem co jsi vymenit jsi udelal veskera nastaveni ktere jsou po tomto zasahu nutne udelat ?
tenhle BMW motor je docela svine
po tom vsem co jsi vymenit jsi udelal veskera nastaveni ktere jsou po tomto zasahu nutne udelat ?
tenhle BMW motor je docela svine
|
|
29.10.2016 12:40 -
Re: Nízký tlak turba / C5 III 1.6 THP 115 kW
|
3006968
|
|
pigi
|
Město: Havl.Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Za chvilku jedu měnit to čidlo, co jsi přesně myslel tím nastavením? Na ten odlehčovací ventil se podíváme, jak tam má funkci? A ty hadice a trubky prolezem.
Za chvilku jedu měnit to čidlo, co jsi přesně myslel tím nastavením? Na ten odlehčovací ventil se podíváme, jak tam má funkci? A ty hadice a trubky prolezem.
|
|
30.10.2016 17:15 -
Re: Nízký tlak turba / C5 III 1.6 THP 115 kW
|
3007335
|
|
pigi
|
Město: Havl.Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Tak hlavně mi to dělá mechanik, který se tím iví, sám bych do toho neel. Čidlem to není, turbo tlačí kdy je sundaný potrubí, podtlak taky funguje, za jízdy se ale neukáe ádný tlak turba na diag. Take prostě nějaká díra na sacím potrubí, tak se půjde po trubkách a hadicích. Před rozvodama to právě taky nefungovalo.
Tak hlavně mi to dělá mechanik, který se tím iví, sám bych do toho neel. Čidlem to není, turbo tlačí kdy je sundaný potrubí, podtlak taky funguje, za jízdy se ale neukáe ádný tlak turba na diag. Take prostě nějaká díra na sacím potrubí, tak se půjde po trubkách a hadicích. Před rozvodama to právě taky nefungovalo.
|
|
30.10.2016 17:34 -
Re: Nízký tlak turba / C5 III 1.6 THP 115 kW
|
3007343
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pigi napsal(a): Tak hlavně mi to dělá mechanik, který se tím iví, sám bych do toho neel.
tak hlavne aby to uz nekdy delal na tomhle motoru
pigi napsal(a): Čidlem to není, turbo tlačí kdy je sundaný potrubí, podtlak taky funguje, za jízdy se ale neukáe ádný tlak turba na diag.
tomu nerozumim,jak jsi to meril se sundanym potrubim ??? kterym cislem to neni ? jakou diag ten mechanik pouziva..hadam delphi/autocom/ktsxx nebo tak neco
pigi napsal(a): Take prostě nějaká díra na sacím potrubí, tak se půjde po trubkách a hadicích. Před rozvodama to právě taky nefungovalo.
i kdyby diry byla tlak v sani bude..resp podtlak/pretlak meritely a mel by byt slyset unik
i kdyby diry byla tlak v sani bude..resp podtlak/pretlak meritely a mel by byt slyset unik
|
|
30.10.2016 17:46 -
Re: Nízký tlak turba / C5 III 1.6 THP 115 kW
|
3007353
|
|
pigi
|
Město: Havl.Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Hádá dobře, má delphi. Sundá trubku ke chladiči vzduchu, tam turbo tlačí jak blázen, ale na diag. se prostě zádný tlak neukáe. Snímač tlaku sacího potrubí se měnil. Tak jestli je potřeba lepí diagnostika. Kdy přidá plyn, tak se ukáe sotva třetinová hodnota 1 atmosféry.
Hádá dobře, má delphi. Sundá trubku ke chladiči vzduchu, tam turbo tlačí jak blázen, ale na diag. se prostě zádný tlak neukáe. Snímač tlaku sacího potrubí se měnil. Tak jestli je potřeba lepí diagnostika. Kdy přidá plyn, tak se ukáe sotva třetinová hodnota 1 atmosféry.
|
|
30.10.2016 17:52 -
Re: Nízký tlak turba / C5 III 1.6 THP 115 kW
|
3007357
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no to ze je tam 1/3 je v poradku bych rekl ..a taky bych rekl zmen servis,bohuzel
no to ze je tam 1/3 je v poradku bych rekl :) ..a taky bych rekl zmen servis,bohuzel
|
|
30.10.2016 17:53 -
Re: Nízký tlak turba / C5 III 1.6 THP 115 kW
|
3007358
|
|
pigi
|
Město: Havl.Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Jo a jetě jak byl rozdělaný ten odlehčovací ventil na turbu, tak chodil docela hodně vlaně, předpokládám e by ta cívka ho měla zamáčknout o hodně rychleji.
Kdy zabere turbo, tak by tam měla být takhle malá hodnota? Turbo by mělo tlačit snad víc ne?
Jo a jetě jak byl rozdělaný ten odlehčovací ventil na turbu, tak chodil docela hodně vlaně, předpokládám e by ta cívka ho měla zamáčknout o hodně rychleji.
Kdy zabere turbo, tak by tam měla být takhle malá hodnota? Turbo by mělo tlačit snad víc ne?
|
|
30.10.2016 18:09 -
Re: Nízký tlak turba / C5 III 1.6 THP 115 kW
|
3007365
|
|
pigi
|
Město: Havl.Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Hanz 397 napsal(a): Autodiag myslel např. základní nastavení adaptací...
Odlehčovací ventil odpustí tlak, kdy dá nohu z plynu. Jde vyzkouet zase přes diag. Stává se, e je zasranej a je pomalej, nebo netěsní... Nebo prostě odejde...
|
|
30.10.2016 18:38 -
Re: Nízký tlak turba / C5 III 1.6 THP 115 kW
|
3007369
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
:palec
|
|
30.10.2016 20:31 -
Re: Nízký tlak turba / C5 III 1.6 THP 115 kW
|
3007395
|
|
Hanz 397
|
|
|
1/3 atmosférickýho tlaku? To je ,jestli dobře počítám nějakých 300-350 mBar. To je podtlak,ne?
Který čidlo tlaku jste měnili? Jsou tam dvě...
Ty hadice má projitý za pět minut. U jsem viděl párkrát prasklou hadici do cooleru pod tou kovovou výztuí. Ale to je hodně slyet,jak psal Autodiag.
1/3 atmosférickýho tlaku? To je ,jestli dobře počítám nějakých 300-350 mBar. To je podtlak,ne?
Který čidlo tlaku jste měnili? Jsou tam dvě...
Ty hadice má projitý za pět minut. U jsem viděl párkrát prasklou hadici do cooleru pod tou kovovou výztuí. Ale to je hodně slyet,jak psal Autodiag.
|
|
30.10.2016 20:47 -
Re: Nízký tlak turba / C5 III 1.6 THP 115 kW
|
3007398
|
|
pigi
|
Město: Havl.Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 11 |
|
|
To nahoře, na tom plastovým potrubí, pak je jetě jedno pod vzduchovým filtrem. Jetě zkusíme vyměnit ten odlehčovací ventil, chodí hodně pomalu.
To nahoře, na tom plastovým potrubí, pak je jetě jedno pod vzduchovým filtrem. Jetě zkusíme vyměnit ten odlehčovací ventil, chodí hodně pomalu.
|
|
| |
|
|