Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi
|< < 1 ... 2 3 4 5 6 > >|
22.08.2019 22:23 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3234883
Proki
Město: Šilheřovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 12
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj lidi.
Jsem tu nový.
Před nedávnem jsem koupil x7 2.0 100kw stim že při studeném startu trošku točí motor a pokazde se rozsvítí kontrolka motoru a vyhodí to tak oblíbenou hlášku. Na diagnostice to píše chybu regulátoru tlaku paliva. Jenže nemůžu najít který tam prijde. Můžete mi se prosím napsat kód toho dílů který tam patří. Předem moc děkuji.

22.08.2019 23:06 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3234888
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Proki napsal(a):
Ahoj lidi.
Jsem tu nový.
Před nedávnem jsem koupil x7 2.0 100kw stim že při studeném startu trošku točí motor a pokazde se rozsvítí kontrolka motoru a vyhodí to tak oblíbenou hlášku. Na diagnostice to píše chybu regulátoru tlaku paliva. Jenže nemůžu najít který tam prijde. Můžete mi se prosím napsat kód toho dílů který tam patří. Předem moc děkuji.


Tento

Přílohy:
reg.jpg ( 203126b ) -

23.08.2019 08:22 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3234907
Proki
Město: Šilheřovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 12
99 Poslat soukromou zprávu
Jruze děkuji

23.08.2019 13:53 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3234957
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Proki napsal(a):
Jruze děkuji


Ještě co znamená trošku točí motor? - jestli to špatně točí=špatný starter(nebo aku) hledej chybu v tom jako první = pokles napětí pod minimální hodnotu může být hlavní příčina problému

05.09.2019 19:56 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3236543
Proki
Město: Šilheřovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 12
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Ještě co znamená trošku točí motor? - jestli to špatně točí=špatný starter(nebo aku) hledej chybu v tom jako první = pokles napětí pod minimální hodnotu může být hlavní příčina problému

No myslel jsem to tak že při studeném nastartování motor trošku cuka jakmile se zahřeje tak se uklidní připadá mi to že je špatný jeden ze vstřiku ale dneska jsem objednal ten regulátor tlaku vychází na nějakých 1600 takže žádná hrůza jinak diagnostika hlásí visoky tlak na rampě a tak ho během příštího týdne ho vyměním a stavím se na diagnostiku smazat chybu a uvidím jinam startování jde super na první brnk jinak mě čeká ještě výměna hřebenu řízení protože prosazuje servo a v neposlední řadě trošku píská některé ložisko na straně řidiče ale to budu muset ještě nastudovat jak se to mění

09.09.2019 18:28 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3238246
Proki
Město: Šilheřovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 12
99 Poslat soukromou zprávu
Tak diagnostika mi vyhodila tyhle chybi

Přílohy:
IMG_20190905_141621.jpg ( 7167598b ) -

17.10.2019 12:22 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3243964
Proki
Město: Šilheřovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 12
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Ještě co znamená trošku točí motor? - jestli to špatně točí=špatný starter(nebo aku) hledej chybu v tom jako první = pokles napětí pod minimální hodnotu může být hlavní příčina problému

Tak jsem vyměnil regulátor tlaku a jel to projet při předjíždění se zase rosvitila kontrolka motoru už fakt nevím čím to může být může někdo poradit děkuji mnohokrát

17.10.2019 18:04 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3243992
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
mas to tam jasne napsane

ovladani regulace paliva

takze regulator do delphi cerpadla za 1600 asi ne..bud je to nejakej noname srac ,nebo problem v kabelazi
nejdriv musis vyresit aby byl regulator funkcni pak muzes resit cokoli jineho

23.02.2020 22:42 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3260664
Klusee
Město: Brno, Auto: Citroën XM 2,1 Turbo D (80 kW)Počet příspěvků: 36
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahoj, nevim, jestli to patri primo sem, snad ano. Mam problem s vysokym tlakem paliva na vymenenem motoru 2.0hdi rhr - vymeneny motor je rhf, jen pro uplnost. Projev je chybova hlaska pri vyssich otackach a vykonu, ne vzdy a po par startech chyba zmizi. Pri nastavovani svetle vysky u PaMa mi bylo doporuceno zkusit vymenit regulator tlaku paliva viz odkaz dole ze stareho motoru. Jeste nez to udelam, rad bych se zeptal, jestli ma nekdo zkusenosti s programovanim tohoto regulatoru pru vymene - c5 workshop manual o tom pise. Zkusim dat screenshot, jak budu na pc. Co se tam vlastne programuje? Diky
.link.

24.02.2020 07:02 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3260695
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
proc to nereklamujes tam kde ti to delali ??
pokud jsi menil RHR za RHF tak co vsechni jsi menil
ty motory nejsou jstejne a maji i jine rizeni a vstrikovani

24.02.2020 08:35 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3260701
Klusee
Město: Brno, Auto: Citroën XM 2,1 Turbo D (80 kW)Počet příspěvků: 36
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
proc to nereklamujes tam kde ti to delali ??
pokud jsi menil RHR za RHF tak co vsechni jsi menil
ty motory nejsou jstejne a maji i jine rizeni a vstrikovani

Menil se komplet nastrojeny motor od Lukase Micka - se vstriky, cerpadlem, turbem, atd. Ta vymena probehla na muj popud, tedy bez zaruky. Servis, ve kterem toto delali, se priznal, ze moc nevi, jak dal, takze jsem jim to tam nenechaval.

K me otazce - vi nekdo vice ohledne programovani regulatoru?

24.02.2020 12:16 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3260743
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ak ti to teraz chodí normálne až na to čo píšeš, tak ho vymeň a malo by to by ok čo sa programovania týka.

24.02.2020 13:51 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3260751
Klusee
Město: Brno, Auto: Citroën XM 2,1 Turbo D (80 kW)Počet příspěvků: 36
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
zhrado napsal(a):
Ak ti to teraz chodí normálne až na to čo píšeš, tak ho vymeň a malo by to by ok čo sa programovania týka.

Proc by to tak melo byt? Puvodni regulator je zrejme "naprogramovany" a neco je ulozeno do ridici jednotky, ale co to vlastne je? Davalo by mi smysl, kdyby byly v ECU ulozene nejaka kalibracni data k tomu regulatoru. ECU se ted snazi ridit tlak s pouzitim starych dat, ale realny tlak bude zrejme vyssi => chybova hlaska.
Pokud to tak skutecne je, tak radeji nez menit komponenty, nebylo by lepsi udelat znovu kalibraci? Vyhlo by se tim zasahu do cerpadla, pripadnym netesnostem, apod.

24.02.2020 14:01 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3260752
Klusee
Město: Brno, Auto: Citroën XM 2,1 Turbo D (80 kW)Počet příspěvků: 36
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Pridavam screenshoty z manualu, kde se pise o programovani regulatoru.

Přílohy:
SolenoidValve1.png ( 232136b ) -
SolenoidValve2.png ( 20453b ) -

24.02.2020 15:55 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3260788
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
problem nebude v regulatoru..
na regulatoru tlaku neni co programovat
zakladni nastaveni (kalibrace jsou uplne neco jineho) jsou velmi jemne doladeni regulacni krivky ,ale urcite ne do vysokeho tlaku
n

24.02.2020 18:18 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3260805
Klusee
Město: Brno, Auto: Citroën XM 2,1 Turbo D (80 kW)Počet příspěvků: 36
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
problem nebude v regulatoru..
na regulatoru tlaku neni co programovat
zakladni nastaveni (kalibrace jsou uplne neco jineho) jsou velmi jemne doladeni regulacni krivky ,ale urcite ne do vysokeho tlaku
n

Aha, takze ono programovani je tedy drobne doladeni a ne nejaky globalni offset, ktery by mohl stat za vysokym tlakem.

Z ceho soudis, ze problem nebude v regulatoru?

24.02.2020 18:32 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3260809
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
jedna sa o X7 predpokladam
tieto delphi regulatori, hlavne v tychto motoroch vedeli velmi blbnut (menil som ich pri 120k km)
treba mat skusenosti a vediet co pri nom hladat, ale asi by som ho vymenil

RHR a RHF v tomto pripade je v podstate len oznacenie ine, oba pripady maju uz delphi vstrekovanie (RHR mal byt siemens, ale v x7 som siemens nevidel)

24.02.2020 20:20 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3260878
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
RHR a RHF v tomto pripade je v podstate len oznacenie ine, oba pripady maju uz delphi vstrekovanie (RHR mal byt siemens, ale v x7 som siemens nevidel)

ja ho mel..
a nekolik jsem jich mel i na servise
a uplne stejne ty motory nejsou,Petre

24.02.2020 20:20 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3260879
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak choď na diag a urob to. Ak to nepomôže skús ho vymeni.

24.02.2020 23:27 - Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi 3260906
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
ja ho mel..
a nekolik jsem jich mel i na servise
a uplne stejne ty motory nejsou,Petre


Já jsem ji měl jednou na dílně také ale už jsem to sem raději nechtěl psát. No siemes by ale na delphi nejel vůbec takže tam má vše delphi a myslím že tam musí být jak snímač tak čerpadlo delphi - pokud to hlásí chybu tlaku paliva tak podle mne jen kvůli těmto komponentům a to buď že tam dal nějaké ,,kvalitní" náhrady nebo je chyba v jednotce.
Teď jsem tu řešil biturbo které nejede jak má - důvod je že na VT2 má stále tlak 3000 (což je hodnota odpojeného snímače) bohužel nám spadla jednotka (na které tento údaj už byl OK ale po zkušební jízdě prostě odešla do věčných loviš- odhlásila vstřiky do zkratu, zablokovaná není) takže druhý pokus . I něco podobného může být v tomto případě. - začal bych asi výměnou těchto dvou komponentů za kvalitní a měřenejma hodnotama a i za jízdy.

|< < 1 ... 2 3 4 5 6 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator