| | |
17.04.2017 18:12 -
Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi
|
3060165
|
|
kajman
|
Město: Písečná, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 144 |
|
|
Tak uz jsem se taky dockal. Cestou do Brna asi 200km jsem se rozhodl asi v 80 predjet auto, plyn na podlahu, auto krasne podradilo a vykon nikde. Mel jsem co delat abych ho predjel. Kontrolka se nerozla. Pak uz jsem jezdil na pohodu jen do 90 a auto jezdilo normalne. Cestou zpatky jsem stal na stopce. Byla dira v kolone, tak jsem vyrazil trochu zostra. Auto hrablo a na 10m vykon temer nula. Na displeji hlaska antipolution... a kontrolka se rozla a uz nezhasla. Domu jsem dojel v pohode.
Diagnostika:
P1166 ovládání regulátoru tlaku paliva- chybný tlak v rampě
P0088 ovládání regulátoru tlaku paliva- tlak v rampě příli silný
otacky 2944
tlak paliva 1833 bar
teplota vody 75 (po cca 80km jizdy kdy se to stalo se mi to zda malo)
Odpoledne jsem jen tak z nudy na studenem motoru na volnobeh zmeril tlak paliva viz priloha.
Zitra se podivam na regulator tlaku a zkusim ho jen vycistit. O vikendu se zase chystam na delsi cestu, tak to budu sledovat za jizdy.
Na co bych se mel zamerit? Dik.
Tak uz jsem se taky dockal. Cestou do Brna asi 200km jsem se rozhodl asi v 80 predjet auto, plyn na podlahu, auto krasne podradilo a vykon nikde. Mel jsem co delat abych ho predjel. Kontrolka se nerozla. Pak uz jsem jezdil na pohodu jen do 90 a auto jezdilo normalne. Cestou zpatky jsem stal na stopce. Byla dira v kolone, tak jsem vyrazil trochu zostra. Auto hrablo a na 10m vykon temer nula. Na displeji hlaska antipolution... a kontrolka se rozla a uz nezhasla. Domu jsem dojel v pohode.
Diagnostika:
P1166 ovládání regulátoru tlaku paliva- chybný tlak v rampě
P0088 ovládání regulátoru tlaku paliva- tlak v rampě příli silný
otacky 2944
tlak paliva 1833 bar
teplota vody 75 (po cca 80km jizdy kdy se to stalo se mi to zda malo)
Odpoledne jsem jen tak z nudy na studenem motoru na volnobeh zmeril tlak paliva viz priloha.
Zitra se podivam na regulator tlaku a zkusim ho jen vycistit. O vikendu se zase chystam na delsi cestu, tak to budu sledovat za jizdy.
Na co bych se mel zamerit? Dik.
Přílohy: tlaky.bmp ( 2359350b ) - |
|
17.04.2017 19:04 -
Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi
|
3060198
|
|
jumep
|
|
|
tam neni co vycistit
rovno kup novy, ako som uz inde pisal, bezne ho menievam pri 100k km, ak mas 200 neni moc o com
tam neni co vycistit
rovno kup novy, ako som uz inde pisal, bezne ho menievam pri 100k km, ak mas 200 neni moc o com
|
|
15.08.2017 13:58 -
Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi
|
3089205
|
|
koucky
|
Město: Babice u Rosic, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Dobrý den. Máte někdo nějaký odkaz na dobrou koupi regulátoru tlaku 2.0 HDi 100kW?
Předem děkuji za odpověď. Ota.
Dobrý den. Máte někdo nějaký odkaz na dobrou koupi regulátoru tlaku 2.0 HDi 100kW?
Předem děkuji za odpověď. Ota.
|
|
15.08.2017 14:28 -
Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi
|
3089210
|
|
jruze
|
|
|
Také se zeptám místních znalců : X7 1.6HDI (osmiventil) poadovaný tlak paliva 800 - měřený 0 (i při startování) - motor chytne nebo nechytne,poběí s nulovími hodnotami tlaku ? V čem je chyba ?
Také se zeptám místních znalců : X7 1.6HDI (osmiventil) poadovaný tlak paliva 800 - měřený 0 (i při startování) - motor chytne nebo nechytne,poběí s nulovími hodnotami tlaku ? V čem je chyba ?;-)
|
|
15.08.2017 14:44 -
Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi
|
3089215
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Ten regulator odchadza pri tych km zhruba aj pri 120 kW verzii?
Ten regulator odchadza pri tych km zhruba aj pri 120 kW verzii?
|
|
15.08.2017 19:18 -
Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi
|
3089234
|
|
jumep
|
|
|
120kw som to este nemusel riesit, takze skor nie
jruze: je logicke ze ked je tlak 0 tak to nemoze chytit a ani by nemalo pustit vstrekovanie - podla mna snimac tlaku ak to ma tendenciu nejako ist (alebo kabelaz okolo)
120kw som to este nemusel riesit, takze skor nie
jruze: je logicke ze ked je tlak 0 tak to nemoze chytit a ani by nemalo pustit vstrekovanie - podla mna snimac tlaku ak to ma tendenciu nejako ist (alebo kabelaz okolo)
|
|
15.08.2017 21:14 -
Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi
|
3089246
|
|
koucky
|
Město: Babice u Rosic, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 9 |
|
|
koucky napsal(a): Dobrý den. Máte někdo nějaký odkaz na dobrou koupi regulátoru tlaku 2.0 HDi 100kW?
Předem děkuji za odpověď. Ota.
|
|
15.08.2017 21:24 -
Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi
|
3089249
|
|
jumep
|
|
|
tak uz aj stara 2.0 to robila, ze ked to meralo blbo tak sa to zaplo do nudzaku a islo na svoju teoreticku mapu bez realneho merania tlaku
ale nemyslim zeby to davali na start ked to ukazuje 0, ale tak mozne je vsetko
jruze: neskusal si to nechat bez s odpojenym tym snimacom?
tak uz aj stara 2.0 to robila, ze ked to meralo blbo tak sa to zaplo do nudzaku a islo na svoju teoreticku mapu bez realneho merania tlaku
ale nemyslim zeby to davali na start ked to ukazuje 0, ale tak mozne je vsetko
jruze: neskusal si to nechat bez s odpojenym tym snimacom?
|
|
16.08.2017 16:27 -
Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi
|
3089343
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
tu mapu mel jen Bosch (EDC16 a EDC17)
Siemens ne ten je strasne uzkoprsej a opatrnej v rizeni motoru
tu mapu mel jen Bosch (EDC16 a EDC17)
Siemens ne ten je strasne uzkoprsej a opatrnej v rizeni motoru :)
|
|
01.09.2017 12:42 -
Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi
|
3092603
|
|
MartinR.
|
Město: Nelahozeves, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive Break | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Ahoj lidi, mam tady jeden update do tohohle tematu (snad), o ktery jsem se chtel podelit.
Mam C5 II 2.2HDi a mel jsem problem s nahodnym zhasinanim motoru za jizdy, proste jedu si a najednou to skubne, vyskoci stara dobra hlaska "Antipolution fault" asi za 2 sekundy "Chyba motoru", motor chcipne, cca za 1 -5nim jde motor znovu nasratovat, objevi se samozrejme mraky chyb uplne vseho, po cca tretim natartovani komplet vsecky chyby zmizi a vypada to vsecko v poradku, auto jede v podode...
Prizemz tato zavada se projevovala nahodne jednou za 1-500km, takze pro servis uplne bomba podminky na odhaleni ty zavady
Nejdriv jsem na doporuceni navstivil 2 soukromniky, ti na nic neprisli. Takze jsem s smiril s tim, ze to bude neco stat a navstivil jsem C-Car Citroen Kralupy n. Vlt., byl jsem tam 2x.
Poprve mysleli, ze to je vadna vaha vzduchu, vymenili, bohuzel zavada se opakovala.
Pri druhe navsteve prozkoumali a provezili cely palivovy system - senzory, cerpadla, kontrola korekce davky vstriku, tlak na rampe a taky se divali na FAP a taky na elektricky rozvody a kabelovy svazky - vsecko v pohode... Pak se vydali na zkusebni jizdu (na moji zadost jizda delsi nez 50km) a typkovi to po tech 50-ti km chiplo tentokrat tak, ze uz nenastartoval vubec a museli to odtahnout do servisu.
Ukazalo se, vinik zavady byla BSM jednotka, obcas proste na casti okruhu motoru vypadnul proud, cimz padem prestalo fungovat palivove cerpadlo a motor chcipnul... Vymenili celou tu pojistkovou skrin, aspon tak vypada to, co jsem dostal do ruky - jsem laik, takze nevim presne.
Auto jezdi a snad jezdit bude ...
Tak preju at vam to jezdi co nejlip!!!
Ahoj lidi, mam tady jeden update do tohohle tematu (snad;)), o ktery jsem se chtel podelit.
Mam C5 II 2.2HDi a mel jsem problem s nahodnym zhasinanim motoru za jizdy, proste jedu si a najednou to skubne, vyskoci stara dobra hlaska "Antipolution fault" asi za 2 sekundy "Chyba motoru", motor chcipne, cca za 1 -5nim jde motor znovu nasratovat, objevi se samozrejme mraky chyb uplne vseho, po cca tretim natartovani komplet vsecky chyby zmizi a vypada to vsecko v poradku, auto jede v podode...
Prizemz tato zavada se projevovala nahodne jednou za 1-500km, takze pro servis uplne bomba podminky na odhaleni ty zavady:palec
Nejdriv jsem na doporuceni navstivil 2 soukromniky, ti na nic neprisli. Takze jsem s smiril s tim, ze to bude neco stat a navstivil jsem C-Car Citroen Kralupy n. Vlt., byl jsem tam 2x.
Poprve mysleli, ze to je vadna vaha vzduchu, vymenili, bohuzel zavada se opakovala.
Pri druhe navsteve prozkoumali a provezili cely palivovy system - senzory, cerpadla, kontrola korekce davky vstriku, tlak na rampe a taky se divali na FAP a taky na elektricky rozvody a kabelovy svazky - vsecko v pohode... Pak se vydali na zkusebni jizdu (na moji zadost jizda delsi nez 50km;)) a typkovi to po tech 50-ti km chiplo tentokrat tak, ze uz nenastartoval vubec a museli to odtahnout do servisu.
Ukazalo se, vinik zavady byla BSM jednotka, obcas proste na casti okruhu motoru vypadnul proud, cimz padem prestalo fungovat palivove cerpadlo a motor chcipnul... Vymenili celou tu pojistkovou skrin, aspon tak vypada to, co jsem dostal do ruky - jsem laik, takze nevim presne.
Auto jezdi a snad jezdit bude ...
Tak preju at vam to jezdi co nejlip!!!
|
|
03.09.2017 21:58 -
Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi
|
3093049
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1279 |
|
|
MartinR. napsal(a): Ahoj lidi, mam tady jeden update do tohohle tematu (snad ), o ktery jsem se chtel podelit.
Mam C5 II 2.2HDi a mel jsem problem s nahodnym zhasinanim motoru za jizdy, proste jedu si a najednou to skubne, vyskoci stara dobra hlaska "Antipolution fault" asi za 2 sekundy "Chyba motoru", motor chcipne, cca za 1 -5nim jde motor znovu nasratovat, objevi se samozrejme mraky chyb uplne vseho, po cca tretim natartovani komplet vsecky chyby zmizi a vypada to vsecko v poradku, auto jede v podode...
Prizemz tato zavada se projevovala nahodne jednou za 1-500km, takze pro servis uplne bomba podminky na odhaleni ty zavady
Nejdriv jsem na doporuceni navstivil 2 soukromniky, ti na nic neprisli. Takze jsem s smiril s tim, ze to bude neco stat a navstivil jsem C-Car Citroen Kralupy n. Vlt., byl jsem tam 2x.
Poprve mysleli, ze to je vadna vaha vzduchu, vymenili, bohuzel zavada se opakovala.
Pri druhe navsteve prozkoumali a provezili cely palivovy system - senzory, cerpadla, kontrola korekce davky vstriku, tlak na rampe a taky se divali na FAP a taky na elektricky rozvody a kabelovy svazky - vsecko v pohode... Pak se vydali na zkusebni jizdu (na moji zadost jizda delsi nez 50km ) a typkovi to po tech 50-ti km chiplo tentokrat tak, ze uz nenastartoval vubec a museli to odtahnout do servisu.
Ukazalo se, vinik zavady byla BSM jednotka, obcas proste na casti okruhu motoru vypadnul proud, cimz padem prestalo fungovat palivove cerpadlo a motor chcipnul... Vymenili celou tu pojistkovou skrin, aspon tak vypada to, co jsem dostal do ruky - jsem laik, takze nevim presne.
Auto jezdi a snad jezdit bude ...
Tak preju at vam to jezdi co nejlip!!!
Diskuze je o jinem modelu a jinem motoru, snad jen tip pro ostatni ze to tim regulatorem byt nemusi ...
Diskuze je o jinem modelu a jinem motoru, snad jen tip pro ostatni ze to tim regulatorem byt nemusi ... :nevim
|
|
06.01.2018 18:30 -
regulator tlaku paliva
|
3122793
|
|
Dadusv
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Zdravim Vas,nemate niekto skusenost s vymenou tohoto regulatora?pripadne neviete poradit v tejto veci?podla motorizacie by do mojho auta mal ist tento .link. 1933.45.avsak,ked sme to kontrolovali podla vin cisla,vyhodilo ,ze by tam ist regulator OE1933.39...ale vsade na strankach ho podla motorizacie vyhodi,ze je na 100 kw 136 HP a ze sa nehodi na moju motorizaciu....tak som z toho pako... ze aky teda objednat
Zdravim Vas,nemate niekto skusenost s vymenou tohoto regulatora?pripadne neviete poradit v tejto veci?podla motorizacie by do mojho auta mal ist tento https://www.buycarparts.co.uk/delphi/7788254...OE 1933.45.avsak,ked sme to kontrolovali podla vin cisla,vyhodilo ,ze by tam ist regulator OE1933.39...ale vsade na strankach ho podla motorizacie vyhodi,ze je na 100 kw 136 HP a ze sa nehodi na moju motorizaciu....tak som z toho pako... ze aky teda objednat
|
|
06.01.2018 19:23 -
Re: regulator tlaku paliva
|
3122839
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja osobne bych tam dal dle Citroenu a ne dle stranek prodejcu
ja osobne bych tam dal dle Citroenu a ne dle stranek prodejcu
|
|
12.01.2018 16:23 -
Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi
|
3124040
|
|
Dadusv
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Dik,som to objednal podla Citroenu,nema tu niekto prosim Vas nejaky link alebo fotodokumentaciu ako to vymenit?Jumep pise ,ze 2 sroubiky a je to..))))len som to ani len nenasiel ten regulator....)))))))ak ma niekto,tak dakujem vopred
Dik,som to objednal podla Citroenu,nema tu niekto prosim Vas nejaky link alebo fotodokumentaciu ako to vymenit?Jumep pise ,ze 2 sroubiky a je to..))))len som to ani len nenasiel ten regulator....)))))))ak ma niekto,tak dakujem vopred
|
|
| |
|
|