| | |
04.12.2016 19:12 -
Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi
|
3017521
|
|
pejdzi1
|
Město: Kosice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 15 |
|
|
Taka mala suciastka co mi vojde do vačku stoji sto eur ci pana beka
Taka mala suciastka co mi vojde do vačku stoji sto eur ci pana beka :-D
|
|
04.12.2016 20:00 -
Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi
|
3017539
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
prijde ti to drahy ???? tak to se podivej na 193338 a hned zmenis nazor
prijde ti to drahy ???? tak to se podivej na 193338 a hned zmenis nazor:palec
|
|
04.12.2016 20:08 -
Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi
|
3017540
|
|
pejdzi1
|
Město: Kosice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 15 |
|
|
A co znamena to cislo?
A co znamena to cislo?
|
|
04.12.2016 20:09 -
Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi
|
3017541
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
vilous napsal(a): Byl mi měněn před měsícem ve značkovém servisu. Na faktuře mám 193339 regulátor tlaku nafty 2978 Kč bez daně. Ale dali mi na starí auto 25% slevu.
25% to není ani náhodou ani 19%, jeliko MOC je 3 067,-Kč bez DPH, tzn. e jsi dostal slevu celých 89,-Kč
25% to není ani náhodou :-d ani 19%, jeliko MOC je 3 067,-Kč bez DPH, tzn. e jsi dostal slevu celých 89,-Kč :palec:-p
|
|
04.12.2016 20:28 -
Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi
|
3017559
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Dawe napsal(a): 25% to není ani náhodou ani 19%, jeliko MOC je 3 067,-Kč bez DPH, tzn. e jsi dostal slevu celých 89,-Kč
to fakt neee
MOC je 3 067,34 CZK bez DPH a to je 3 711,48 CZK s DPH pro zakaznika na pulte
to fakt neee :)
MOC je 3 067,34 CZK bez DPH a to je 3 711,48 CZK s DPH pro zakaznika na pulte
|
|
05.12.2016 08:32 -
Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi
|
3017639
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Takhle se dělají reklamní akce... on zaplatil s 25% slevou 3 603,-Kč
Takhle se dělají reklamní akce... :palec on zaplatil s 25% slevou 3 603,-Kč
|
|
05.12.2016 14:17 -
Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi
|
3017722
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
a to se vyplati
a to se vyplati ;)
|
|
05.12.2016 21:18 -
Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi
|
3017828
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
takhle to ale zas brat nejde
takhle to ale zas brat nejde
|
|
05.12.2016 21:49 -
Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi
|
3017837
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Není na tom nic zvastniho. Slevu 25% dava fabrika ne dealer na jedne hromadce ti daji slevu a na druhe hromadce ti nahuli praci a je to. Dealer dostane svoje a ma praci pro mechaniky ...
Není na tom nic zvastniho. Slevu 25% dava fabrika ne dealer na jedne hromadce ti daji slevu a na druhe hromadce ti nahuli praci a je to. Dealer dostane svoje a ma praci pro mechaniky ...
|
|
06.12.2016 11:51 -
Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi
|
3017959
|
|
pejdzi1
|
Město: Kosice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 15 |
|
|
Pomoze podla vas prefuknut sitko na regulatore? Viď priloha foto
Pomoze podla vas prefuknut sitko na regulatore? Viď priloha foto
Přílohy: post-0-14109596664515.jpg ( 39514b ) - |
|
06.12.2016 14:49 -
Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi
|
3018051
|
|
jumep
|
|
|
hlavne ten delphi regulator je uplne iny ako ten co mas na fotke
hlavne ten delphi regulator je uplne iny ako ten co mas na fotke
|
|
06.12.2016 20:35 -
Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi
|
3018198
|
|
xantia.hd
|
Město: české Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 94 |
|
|
Nechtěl bych tu psát bludy, jsou tu jiní fundovaní diagnostici , ale u jsem se několikrát u aut setkal, e auto vyhodí zcela nesmyslné chybové kody jako vadný regulátor tlaku jen na základě toho, e prostě tlak v railu je příli malý a tudí je to vyhodnoceno jako chyba regulace.. Přitom tlak se ztrácí třeba propoutějícími vstřiky. Občas je dobré chybovým kodum slepě nevěřit a vyhodnotit jiné věci - tlak v railu, přepady. Navíc pokud jsou na sítku regulátoru jakékoli cizí částice, hlavně pony, čerpadlo umírá - zadírá se, take příčina můe být nedostatečný tlak čerpadla a pony z čerpadla obvykle odnesou i vstřiky
Nechtěl bych tu psát bludy, jsou tu jiní fundovaní diagnostici :-d, ale u jsem se několikrát u aut setkal, e auto vyhodí zcela nesmyslné chybové kody jako vadný regulátor tlaku jen na základě toho, e prostě tlak v railu je příli malý a tudí je to vyhodnoceno jako chyba regulace.. Přitom tlak se ztrácí třeba propoutějícími vstřiky. Občas je dobré chybovým kodum slepě nevěřit a vyhodnotit jiné věci - tlak v railu, přepady. Navíc pokud jsou na sítku regulátoru jakékoli cizí částice, hlavně pony, čerpadlo umírá - zadírá se, take příčina můe být nedostatečný tlak čerpadla a pony z čerpadla obvykle odnesou i vstřiky
|
|
06.12.2016 20:47 -
Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi
|
3018202
|
|
jumep
|
|
|
ano, ale tu sa konkretne bavime o delphi a tom ze je to uplne bezny problem
ano, ale tu sa konkretne bavime o delphi a tom ze je to uplne bezny problem
|
|
06.12.2016 21:18 -
Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi
|
3018208
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
..dotaz znel jestli pomuze vycistit sitko...jaka byla diagnostika nebo nebyla neco co auto dela nebo nedela tu nebyla rec
..dotaz znel jestli pomuze vycistit sitko...jaka byla diagnostika nebo nebyla neco co auto dela nebo nedela tu nebyla rec
|
|
06.12.2016 23:34 -
Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi
|
3018268
|
|
jruze
|
|
|
xantia.hd napsal(a): Nechtěl bych tu psát bludy, jsou tu jiní fundovaní diagnostici , ale u jsem se několikrát u aut setkal, e auto vyhodí zcela nesmyslné chybové kody jako vadný regulátor tlaku jen na základě toho, e prostě tlak v railu je příli malý a tudí je to vyhodnoceno jako chyba regulace.. Přitom tlak se ztrácí třeba propoutějícími vstřiky. Občas je dobré chybovým kodum slepě nevěřit a vyhodnotit jiné věci - tlak v railu, přepady. Navíc pokud jsou na sítku regulátoru jakékoli cizí částice, hlavně pony, čerpadlo umírá - zadírá se, take příčina můe být nedostatečný tlak čerpadla a pony z čerpadla obvykle odnesou i vstřiky
Nesmyslné jsou jen pro někoho - ten kdo v nich umí číst si je větinou dovede i srovnat v hlavě a ověřit jinde. A k tomu jestli to pomůe - napsal jsem moná ale pokud tak na chvilku a určitě to nebude to pravé ořechové a na dlouho (kdyby stál 10000,- a nebo to nebylo jako díl tak....)
Nesmyslné jsou jen pro někoho - ten kdo v nich umí číst si je větinou dovede i srovnat v hlavě a ověřit jinde. A k tomu jestli to pomůe - napsal jsem moná ale pokud tak na chvilku a určitě to nebude to pravé ořechové a na dlouho (kdyby stál 10000,- a nebo to nebylo jako díl tak....)
|
|
07.12.2016 04:32 -
Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi
|
3018306
|
|
pejdzi1
|
Město: Kosice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 15 |
|
|
Auto zatial tartuje na brnk... Ale ked mu žapnem na pedál aby mi automat poradil a nasledne som zacal obehova, tak spraví to niečo podobne ako keď ti dôjde benzin alebo nafta straca ah a otacky padajú alebo zastavia sa na určitej výke max 3000 pri 120 km /h... Včera som vymenil palivovy filter ci pana a bol čierny ako olejovy ...ete dobré e som to menil starý majitel tvrdil mi a sžuboval ze vsetko mam pomenene ked som ho kupoval.. Mono bola chyba len vo filtri.. Dnes na rade vymena oleja total quartz 9000 5w40 5,2 litra ale 5 litrov tam stačí da lebo je to sucha náplň,, to znamená ze tie dve deci stale ostanú v aute
Auto zatial tartuje na brnk... Ale ked mu žapnem na pedál aby mi automat poradil a nasledne som zacal obehova, tak spraví to niečo podobne ako keď ti dôjde benzin alebo nafta straca ah a otacky padajú alebo zastavia sa na určitej výke max 3000 pri 120 km /h... Včera som vymenil palivovy filter ci pana a bol čierny ako olejovy :-d ...ete dobré e som to menil starý majitel tvrdil mi a sžuboval ze vsetko mam pomenene ked som ho kupoval.. Mono bola chyba len vo filtri.. Dnes na rade vymena oleja total quartz 9000 5w40 5,2 litra ale 5 litrov tam stačí da lebo je to sucha náplň,, to znamená ze tie dve deci stale ostanú v aute
|
|
07.12.2016 09:49 -
Re: Regulátor tlaku paliva / C5 III 2.0 HDi
|
3018316
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
xantia.hd napsal(a): Nechtěl bych tu psát bludy, jsou tu jiní fundovaní diagnostici , ale u jsem se několikrát u aut setkal, e auto vyhodí zcela nesmyslné chybové kody jako vadný regulátor tlaku jen na základě toho, e prostě tlak v railu je příli malý a tudí je to vyhodnoceno jako chyba regulace.. Přitom tlak se ztrácí třeba propoutějícími vstřiky. Občas je dobré chybovým kodum slepě nevěřit a vyhodnotit jiné věci - tlak v railu, přepady. Navíc pokud jsou na sítku regulátoru jakékoli cizí částice, hlavně pony, čerpadlo umírá - zadírá se, take příčina můe být nedostatečný tlak čerpadla a pony z čerpadla obvykle odnesou i vstřiky
hlaska,jak pises, o nizkem tlaku jeste nikdy nebyla blud ..alespon ja jsem se s tim nesetkal..vzdy mela nejakej duvod at uz snimac nebo regulaci ci vstrikovac ...chybove kody jsou u PSA spise orientacni nicmene pokud vis jak motor/system pracuje tak je ti vetsinou jasne kam se podivat dal..diagnostika neni jen o vycteni kodu a naslednou "opravou" jejich smazanim
hlaska,jak pises, o nizkem tlaku jeste nikdy nebyla blud :) ..alespon ja jsem se s tim nesetkal..vzdy mela nejakej duvod at uz snimac nebo regulaci ci vstrikovac ...chybove kody jsou u PSA spise orientacni nicmene pokud vis jak motor/system pracuje tak je ti vetsinou jasne kam se podivat dal..diagnostika neni jen o vycteni kodu a naslednou "opravou" jejich smazanim
|
|
| |
|
|