| | |
27.08.2016 01:08 -
Zhasínání motoru / C5 II 2.0 HDi
|
2987933
|
|
kratatom
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Ahoj, prosim vas o pomoc a radu s problemem, ktery se mi nyni objevil na C5 II 2.0 HDi 16v, 100 kW, 6MAN. Pri navratu z Chorvatska mi cca 13 km od domu auto behem jizdy lehce skublo (95 km/h a cca 2100 ot/min), otacky temer okamzite spadly na nulu a za jizdy zhasnul motor. Zadna chybova hlaska na displeji, ani zadna kontrolka se nerozsvitila. Vuz jsem odstavil na krajnici, ale ani opakovane nesel nastartovat. Jako kdyby "spadlo" palivo. Napumpoval jsem naftu balonkem pred filtrem, ale nepomohlo to. Odpojil a zapojil jsem baterku, take nic. Po cca 15 minutach vsak motor normalne naskocil a jel jsem dal. Podruhe mi to chciplo cca 300m od domu. Motor opet nesel nahodit a tak jsem se nechal odtahnout na lane. Po pul hodine jsem zkusil nastartovat a motor se zcela bez problemu spustil. Druhy den se opakovala stejna zavada - studeny motor naskoci bez problemu, jede chvili zcela bez problemu a pak najednou lehce skubne a zdechne za jizdy (jednou po 13 km, podruhe po 7 km). Zda se, ze kdyz ho chvili necham schladnout, tak pak naskoci. Kdyz ho necham bezet na volnobeh a zahrat, tak pak nejde ani opakovane nahodit.
Pozadal jsem PATaMAT o vypis diagnostiky. V trvalych zavadach je uvedeno: "P0704 Signal spinace spojky Koherence" (podle km je to tesne pred tim, nez mi to poprve zhasnulo za jizdy - 2176 ot/min, vstrikovane palivo 11.30 mg/zdvih, teplota 79 st. C) a nasledne "P0470 Signal diferencialniho tlaku vyfuku Prijatelnost po nastartovani se studenym motorem" (to uz pri nulovych otackach motoru, tesne nez jsem musel zastavit, 0 ot/min, vstrikovane palivo 12.33 mg/zdvih, teplota 79 st. C). Soucasne je tam uvedeno, ze FAP je naplnen ze 14% a regenerace neni pozadovana. Posledni regenerace probehla pred 714 km a kdyz jedu volne a pak slapnu poradne na plyn, tak se objevi sedivy kour, ktery vsak uz pri dalsi a opakovane akceleraci neni. S FAPem nebyl doposud zadny problem a ma skutecny najezd 160 tis. km. Jeste doplnim, ze v trvalych zavadach mam uz cca pul roku vadne zhavici svicky, ale ty by mely mit vliv pouze na studene starty a ty jsou zda se v poradku.
Ve vypisu deniku zavad se behem poslednich cca 1500 km take objevilo: 2x - Chyba komunikace s transponderem (dalkove ovladani? nebo imobilizer?), 1x - Detekovana voda v naftovem filtru (filtr byl menen pred rokem a cca 15 tis. Km), cca 5x - Informace o rychlosti vozidla obdrzena informace neni spravna a pak neco ve smyslu, ze Otacky motoru nesouhlasi s rozsahem nebo predpokladanou hodnotou (nebo tak nejak). Zde me napada, ze by se mohlo jednat o vadu Hallova snimace otacek, ktery kdyz se zahreje, tak hazi nesmyslne otacky a to snad zpusobi okamzite zastaveni motoru. Alespon takto jsem to dnes nacetl zde nebo na citroenech.cezet.
Predem velmi dekuji za kazdou reakci a odpoved.
Zdravi Tom K.
Ahoj, prosim vas o pomoc a radu s problemem, ktery se mi nyni objevil na C5 II 2.0 HDi 16v, 100 kW, 6MAN. Pri navratu z Chorvatska mi cca 13 km od domu auto behem jizdy lehce skublo (95 km/h a cca 2100 ot/min), otacky temer okamzite spadly na nulu a za jizdy zhasnul motor. Zadna chybova hlaska na displeji, ani zadna kontrolka se nerozsvitila. Vuz jsem odstavil na krajnici, ale ani opakovane nesel nastartovat. Jako kdyby "spadlo" palivo. Napumpoval jsem naftu balonkem pred filtrem, ale nepomohlo to. Odpojil a zapojil jsem baterku, take nic. Po cca 15 minutach vsak motor normalne naskocil a jel jsem dal. Podruhe mi to chciplo cca 300m od domu. Motor opet nesel nahodit a tak jsem se nechal odtahnout na lane. Po pul hodine jsem zkusil nastartovat a motor se zcela bez problemu spustil. Druhy den se opakovala stejna zavada - studeny motor naskoci bez problemu, jede chvili zcela bez problemu a pak najednou lehce skubne a zdechne za jizdy (jednou po 13 km, podruhe po 7 km). Zda se, ze kdyz ho chvili necham schladnout, tak pak naskoci. Kdyz ho necham bezet na volnobeh a zahrat, tak pak nejde ani opakovane nahodit.
Pozadal jsem PATaMAT o vypis diagnostiky. V trvalych zavadach je uvedeno: "P0704 Signal spinace spojky Koherence" (podle km je to tesne pred tim, nez mi to poprve zhasnulo za jizdy - 2176 ot/min, vstrikovane palivo 11.30 mg/zdvih, teplota 79 st. C) a nasledne "P0470 Signal diferencialniho tlaku vyfuku Prijatelnost po nastartovani se studenym motorem" (to uz pri nulovych otackach motoru, tesne nez jsem musel zastavit, 0 ot/min, vstrikovane palivo 12.33 mg/zdvih, teplota 79 st. C). Soucasne je tam uvedeno, ze FAP je naplnen ze 14% a regenerace neni pozadovana. Posledni regenerace probehla pred 714 km a kdyz jedu volne a pak slapnu poradne na plyn, tak se objevi sedivy kour, ktery vsak uz pri dalsi a opakovane akceleraci neni. S FAPem nebyl doposud zadny problem a ma skutecny najezd 160 tis. km. Jeste doplnim, ze v trvalych zavadach mam uz cca pul roku vadne zhavici svicky, ale ty by mely mit vliv pouze na studene starty a ty jsou zda se v poradku.
Ve vypisu deniku zavad se behem poslednich cca 1500 km take objevilo: 2x - Chyba komunikace s transponderem (dalkove ovladani? nebo imobilizer?), 1x - Detekovana voda v naftovem filtru (filtr byl menen pred rokem a cca 15 tis. Km), cca 5x - Informace o rychlosti vozidla obdrzena informace neni spravna a pak neco ve smyslu, ze Otacky motoru nesouhlasi s rozsahem nebo predpokladanou hodnotou (nebo tak nejak). Zde me napada, ze by se mohlo jednat o vadu Hallova snimace otacek, ktery kdyz se zahreje, tak hazi nesmyslne otacky a to snad zpusobi okamzite zastaveni motoru. Alespon takto jsem to dnes nacetl zde nebo na citroenech.cezet.
Predem velmi dekuji za kazdou reakci a odpoved.
Zdravi Tom K.
|
|
27.08.2016 07:38 -
Re: Zhasínání motoru / C5 II 2.0 HDi
|
2987964
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ze vseho co jsi napsal je nejzajimavejsi snad jen informace o vode ve filtru k tve zavade ktera ale tou to 100% nebude jen napovida ze kvalitni naftu tam moc nelejes pravdepodobne
podle toho co popisujes tak tha zavada je nejspis klasicky HDi trojboj cerpadlo-regulator-vstriky ...mozna i snimac na klice?
jen nechapu proc sis nechal udelat jen vypis chyboveho hlaseni a neudelali jste diagnostiku kdyz uz jsi to mel napichle ??????
zbele zavady spojka = vymenit spojkovy spinac
immo = moze znacit odchazejici transponder v klici nebo i odchazejici BSI a nebo jen rychle otoceni klice..neresil bych
voda v nafte = vymenit vlozku a vycistit obal
ze vseho co jsi napsal je nejzajimavejsi snad jen informace o vode ve filtru k tve zavade ktera ale tou to 100% nebude jen napovida ze kvalitni naftu tam moc nelejes pravdepodobne
podle toho co popisujes tak tha zavada je nejspis klasicky HDi trojboj cerpadlo-regulator-vstriky ...mozna i snimac na klice?
jen nechapu proc sis nechal udelat jen vypis chyboveho hlaseni a neudelali jste diagnostiku kdyz uz jsi to mel napichle ??????
zbele zavady spojka = vymenit spojkovy spinac
immo = moze znacit odchazejici transponder v klici nebo i odchazejici BSI a nebo jen rychle otoceni klice..neresil bych
voda v nafte = vymenit vlozku a vycistit obal
|
|
27.08.2016 09:02 -
Re: Zhasínání motoru / C5 II 2.0 HDi
|
2987999
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
Martine, nejsem "diagnostik" , Lexii mám, ale neznám vechny data jak co má kde chodit. Napíchnul jsem nu to zadarmo, prohlídli chyby, pak co chodí při běhu motoru, diferenciální tlak FAP při volnoběhu 0, pak se postupně zvedal , tuím 21, 43 ... nevím ale při jakých otáčkách, zátěi, dávce ... to má jak ukazovat. Filtr paliva sem doporučil odkalit - vypustit a vyměnit ... se vím ostatním jsem ho odkázal na tebe, odborníka na diagnostiku
Martine, nejsem "diagnostik" , Lexii mám, ale neznám vechny data jak co má kde chodit. Napíchnul jsem nu to zadarmo, prohlídli chyby, pak co chodí při běhu motoru, diferenciální tlak FAP při volnoběhu 0, pak se postupně zvedal , tuím 21, 43 ... nevím ale při jakých otáčkách, zátěi, dávce ... to má jak ukazovat. Filtr paliva sem doporučil odkalit - vypustit a vyměnit ... se vím ostatním jsem ho odkázal na tebe, odborníka na diagnostiku ;-)
|
|
27.08.2016 09:30 -
Re: Zhasínání motoru / C5 II 2.0 HDi
|
2988016
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
FAP se vetsinou hlasi dostatecne dopredu nez se ucpe tak ze zastavi motor
dulezi te je kolik je na railu
dalsi vec ,sice mene pravdepodobna s timhle priznakem,je EGR
FAP se vetsinou hlasi dostatecne dopredu nez se ucpe tak ze zastavi motor
dulezi te je kolik je na railu
dalsi vec ,sice mene pravdepodobna s timhle priznakem,je EGR
|
|
27.08.2016 10:20 -
Re: Zhasínání motoru / C5 II 2.0 HDi
|
2988030
|
|
kratatom
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Je to tak, PATaMAT jsem pozadal o prvni pomoc. Jeste jednou velke diky!
Chtel jsem hlavne vedet, jake zavady to hlasi. Ty trvale jsou uvedeny vyse a dale jsme prosli chronologicky zapisy v deniku zavad a podle kilometru jsme se snazili zjistit, co se delo jeste pred zhasnutim motoru a ve chvili, kdy spadnul. Nejzasadnejsi mi prisel opakujici se zapis ohledne otacek motoru, ktere zrejme byly mimo rozsah nebo neodpovidaly predpokladu (jsem si to z Lexie bohuzel nevyfotil). Jeste se tam objevilo "D213 Informace o rychlosti vozidla obdrzena hodnota neni spravna."
ad nafta) Vic nez 10 let tankuju na stejnem stojanu SHELL a nikdy nebyl zadny problem. Vodu v nafte jsem si privezl vzdy jen z Chorvatska od INA nebo OMV. Na ten filtr se samozrejme podivam.
ad vysoky tlak na railu) Drive (cca 5 let zpet) se mi stavalo, ze motor naskocil a pak behem cca pul kilometru nesel do otacek, ale nezdechnul. Vysledoval jsem, ze se to stane vzdy, kdyz parkuju pravou stranou vyse a zrejme padne nafta na cerpadle. Staci pak jen pred jizdou balonkem napumpovat naftu a vse je ok. Nebo dusledne parkovat na rovine. V diagnostice se ale v teto chvili zadne hlaseni ohledne tlaku paliva neobjevilo.
ad EGR) Vubec mi to nepreslo do nouzoveho rezimu. Hlasi vubec EGR nejakou chybovou hlasku nebo je treba koukat na hodnoty na diagnostice? Co by mohlo na vypisu zavad byt spojeno s EGR?
Zdravi a dekuje Tom K.
Je to tak, PATaMAT jsem pozadal o prvni pomoc. Jeste jednou velke diky!
Chtel jsem hlavne vedet, jake zavady to hlasi. Ty trvale jsou uvedeny vyse a dale jsme prosli chronologicky zapisy v deniku zavad a podle kilometru jsme se snazili zjistit, co se delo jeste pred zhasnutim motoru a ve chvili, kdy spadnul. Nejzasadnejsi mi prisel opakujici se zapis ohledne otacek motoru, ktere zrejme byly mimo rozsah nebo neodpovidaly predpokladu (jsem si to z Lexie bohuzel nevyfotil). Jeste se tam objevilo "D213 Informace o rychlosti vozidla obdrzena hodnota neni spravna."
ad nafta) Vic nez 10 let tankuju na stejnem stojanu SHELL a nikdy nebyl zadny problem. Vodu v nafte jsem si privezl vzdy jen z Chorvatska od INA nebo OMV. Na ten filtr se samozrejme podivam.
ad vysoky tlak na railu) Drive (cca 5 let zpet) se mi stavalo, ze motor naskocil a pak behem cca pul kilometru nesel do otacek, ale nezdechnul. Vysledoval jsem, ze se to stane vzdy, kdyz parkuju pravou stranou vyse a zrejme padne nafta na cerpadle. Staci pak jen pred jizdou balonkem napumpovat naftu a vse je ok. Nebo dusledne parkovat na rovine. V diagnostice se ale v teto chvili zadne hlaseni ohledne tlaku paliva neobjevilo.
ad EGR) Vubec mi to nepreslo do nouzoveho rezimu. Hlasi vubec EGR nejakou chybovou hlasku nebo je treba koukat na hodnoty na diagnostice? Co by mohlo na vypisu zavad byt spojeno s EGR?
Zdravi a dekuje Tom K.
|
|
27.08.2016 10:51 -
Re: Zhasínání motoru / C5 II 2.0 HDi
|
2988031
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
D213 Informace o rychlosti vozidla obdrzena hodnota neni spravna - je rychlost auta nikoliv motoru..nepodstatna vec pro chod motoru
to kda tankujes neni rozhodujici,zrovna shell neni to prave...nejvice osvedcena je Cervena Banzina a jeji premiova nafta
to co bylo pred 5 leta neni bohuzel ted...pred 5 leta to nemelo naftu pri startu..ted je nema po zahrati..jak jsem psal cerpadlo-vstriky-regulator..za 5 let uz uplynulo hodne nafty
pokud se egr v nevhodnou chvili rozhodne zustat otevreny sani zustane bez 02 a auto nema z ceho vytvorit vubusnou smes ..co se stane asi vis...
vypis zavad je jen 30% klic k zavade,a v hodne pripadech je to jen dusledek...v dalsicj pripadech se nevypise nic a auto nejede
D213 Informace o rychlosti vozidla obdrzena hodnota neni spravna - je rychlost auta nikoliv motoru..nepodstatna vec pro chod motoru
to kda tankujes neni rozhodujici,zrovna shell neni to prave...nejvice osvedcena je Cervena Banzina a jeji premiova nafta
to co bylo pred 5 leta neni bohuzel ted...pred 5 leta to nemelo naftu pri startu..ted je nema po zahrati..jak jsem psal cerpadlo-vstriky-regulator..za 5 let uz uplynulo hodne nafty ;)
pokud se egr v nevhodnou chvili rozhodne zustat otevreny sani zustane bez 02 a auto nema z ceho vytvorit vubusnou smes ..co se stane asi vis...
vypis zavad je jen 30% klic k zavade,a v hodne pripadech je to jen dusledek...v dalsicj pripadech se nevypise nic a auto nejede
|
|
27.08.2016 13:06 -
Re: Zhasínání motoru / C5 II 2.0 HDi
|
2988044
|
|
jumep
|
|
|
velakrat som mal zly snimac otacok a nebol nahlaseny v diagnostike a presne to nahodne skapinalo
to je relativne to najmenej co mozes skusit vymenit
ostatne je na hladanie, nie pisanie na fore
velakrat som mal zly snimac otacok a nebol nahlaseny v diagnostike a presne to nahodne skapinalo
to je relativne to najmenej co mozes skusit vymenit
ostatne je na hladanie, nie pisanie na fore
|
|
27.08.2016 14:00 -
Re: Zhasínání motoru / C5 II 2.0 HDi
|
2988073
|
|
kajman
|
Město: Písečná, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 144 |
|
|
autodiag napsal(a): pokud se egr v nevhodnou chvili rozhodne zustat otevreny sani zustane bez 02 a auto nema z ceho vytvorit vubusnou smes ..co se stane asi vis...
Premyslim nad touhle vetou. Ciste mechanicky: pokud pojedu plynule treba 90tkou a najednou se naplno otevte egr, tak to uplne zadusi motor? Prece to podle stupne otevreni jen prisava do sani vice nebo mene smradu, ale vzduch tam porad jde. Ze by toho smradu bylo opravdu tolik, ze to zadusi motor?
Elektricky to beru, ze zustane otevreny egr a elektronika vyhodnoti chybu treba snizeny prutok vzduchu, snizeny tlak atd. a vypne motor.
Jak to tedy funguje zajimalo by me to. Uz jen proto, ze egr je docela casta zavada.
Premyslim nad touhle vetou. Ciste mechanicky: pokud pojedu plynule treba 90tkou a najednou se naplno otevte egr, tak to uplne zadusi motor? Prece to podle stupne otevreni jen prisava do sani vice nebo mene smradu, ale vzduch tam porad jde. Ze by toho smradu bylo opravdu tolik, ze to zadusi motor?
Elektricky to beru, ze zustane otevreny egr a elektronika vyhodnoti chybu treba snizeny prutok vzduchu, snizeny tlak atd. a vypne motor.
Jak to tedy funguje zajimalo by me to. Uz jen proto, ze egr je docela casta zavada.
|
|
27.08.2016 16:37 -
Re: Zhasínání motoru / C5 II 2.0 HDi
|
2988101
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
kdyz egr zustane otevreny a jednotka s tim nepocita a neupravi davku paliva,tim padem sice jde O2 ale z vyfuku je tlak vetsi nez nasavani cisteho O2 a motor se proste v extremnich podminkach udusi (nizky atmosfericky tlak/velka teplota/zatizeni motoru)
druha vec je te pokud to tak je pri startu studeneho motoru je davka jeste vetsi ,motor co udusi cca po 3-5 vterinach
u nekterych mororu je soucasty recyklace splalin i klapka ktera se privira v zavyslosti na fci egru....
kdyz egr zustane otevreny a jednotka s tim nepocita a neupravi davku paliva,tim padem sice jde O2 ale z vyfuku je tlak vetsi nez nasavani cisteho O2 a motor se proste v extremnich podminkach udusi (nizky atmosfericky tlak/velka teplota/zatizeni motoru)
druha vec je te pokud to tak je pri startu studeneho motoru je davka jeste vetsi ,motor co udusi cca po 3-5 vterinach
u nekterych mororu je soucasty recyklace splalin i klapka ktera se privira v zavyslosti na fci egru....
|
|
27.08.2016 16:49 -
Re: Zhasínání motoru / C5 II 2.0 HDi
|
2988103
|
|
kajman
|
Město: Písečná, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 144 |
|
|
Autodiag:
Dik za vysvetleni.
Autodiag:
Dik za vysvetleni.
|
|
27.08.2016 20:38 -
Re: Zhasínání motoru / C5 II 2.0 HDi
|
2988155
|
|
kratatom
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Stahnul jsem dve fotky z Lexie k tem dvema trvalym zavadam. Ta prvni P0704 je nejspise stav tesne pred tim, nez to poprve za jizdy zdechlo (otacky 2176 ot/min). Ta druha P0470 zrejme ve chvili, kdy uz motor spadnul (otacky 0 ot/min).
Da se z toho neco podstatneho vycist? Predem diky za pripadnou reakci.
Stahnul jsem dve fotky z Lexie k tem dvema trvalym zavadam. Ta prvni P0704 je nejspise stav tesne pred tim, nez to poprve za jizdy zdechlo (otacky 2176 ot/min). Ta druha P0470 zrejme ve chvili, kdy uz motor spadnul (otacky 0 ot/min).
Da se z toho neco podstatneho vycist? Predem diky za pripadnou reakci.
Přílohy: 20160825_104244.jpg ( 997208b ) - 20160825_104159.jpg ( 1088080b ) - |
|
27.08.2016 20:49 -
Re: Zhasínání motoru / C5 II 2.0 HDi
|
2988170
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
dva dny kolem toho pises a je to porad dokola
diagnostika neni vycteni zavad a tecka,chapes ?
zajed na diagnostiku .tecka
dva dny kolem toho pises a je to porad dokola
diagnostika neni vycteni zavad a tecka,chapes ?
zajed na diagnostiku .tecka
|
|
27.08.2016 20:52 -
Re: Zhasínání motoru / C5 II 2.0 HDi
|
2988184
|
|
kratatom
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
A jeste jedna vec, nad kterou jsem dnes zustal stat s otevrenou pusou ... Letos na jare jsem nechal po 10 letech provozu delat rozvody a to v autorizovanem servise v Brne. Dnes jsem se motal kolem motoru, zkousel jsem rozpojovat viditelne konektory, koukal jsem na ten naftovy filtr ... a najednou koukam, ze je pootevreny plastovy kryt na rozvodech, drzak krytu byl vylomeny, zrejme jak to tam "mistr mechanik" pri vymene rval a pacil sroubovakem ... a pak jeste kouknu na remen a na nem VYSEKNUTA PODKOVA velikosti nehtu na palci - fotky v priloze . Ten remen ma najeto jen 5 tis. km. To snad musel udelat nekdo schvalne. Jestli ano, tak nechapu proc.
A jeste jedna vec, nad kterou jsem dnes zustal stat s otevrenou pusou ... Letos na jare jsem nechal po 10 letech provozu delat rozvody a to v autorizovanem servise v Brne. Dnes jsem se motal kolem motoru, zkousel jsem rozpojovat viditelne konektory, koukal jsem na ten naftovy filtr ... a najednou koukam, ze je pootevreny plastovy kryt na rozvodech, drzak krytu byl vylomeny, zrejme jak to tam "mistr mechanik" pri vymene rval a pacil sroubovakem ... a pak jeste kouknu na remen a na nem VYSEKNUTA PODKOVA velikosti nehtu na palci - fotky v priloze :-(. Ten remen ma najeto jen 5 tis. km. To snad musel udelat nekdo schvalne. Jestli ano, tak nechapu proc.
Přílohy: 20160827_111831.jpg ( 1106742b ) - 20160827_111743.jpg ( 1307713b ) - |
|
27.08.2016 20:53 -
Re: Zhasínání motoru / C5 II 2.0 HDi
|
2988187
|
|
kratatom
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
autodiag napsal(a): dva dny kolem toho pises a je to porad dokola
diagnostika neni vycteni zavad a tecka,chapes ?
zajed na diagnostiku .tecka
V pondeli to mam v planu. Dekuji za odpovedi, chtel jsem byt pripraveny na mozne varianty.
V pondeli to mam v planu. Dekuji za odpovedi, chtel jsem byt pripraveny na mozne varianty.
|
|
27.08.2016 23:17 -
Re: Zhasínání motoru / C5 II 2.0 HDi
|
2988331
|
|
kajman
|
Město: Písečná, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 144 |
|
|
kratatom napsal(a): A jeste jedna vec, nad kterou jsem dnes zustal stat s otevrenou pusou ... Letos na jare jsem nechal po 10 letech provozu delat rozvody a to v autorizovanem servise v Brne. Dnes jsem se motal kolem motoru, zkousel jsem rozpojovat viditelne konektory, koukal jsem na ten naftovy filtr ... a najednou koukam, ze je pootevreny plastovy kryt na rozvodech, drzak krytu byl vylomeny, zrejme jak to tam "mistr mechanik" pri vymene rval a pacil sroubovakem ... a pak jeste kouknu na remen a na nem VYSEKNUTA PODKOVA velikosti nehtu na palci - fotky v priloze . Ten remen ma najeto jen 5 tis. km. To snad musel udelat nekdo schvalne. Jestli ano, tak nechapu proc.
S timhle .link. jsem jezdil nevim jak dlouho. Kdybych nemel nahradni cerpadlo,ktere jsem chtel skusit vymenit, tak s tim jezdim mozna do dnes. Nebo taky ne . Od vymeny rozvodu to melo 5000km a nic jsem nepoznal. Ale to je traktor.
S timhle http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=130079 jsem jezdil nevim jak dlouho. Kdybych nemel nahradni cerpadlo,ktere jsem chtel skusit vymenit, tak s tim jezdim mozna do dnes. Nebo taky ne :-)). Od vymeny rozvodu to melo 5000km a nic jsem nepoznal. Ale to je traktor.
|
|
29.08.2016 19:52 -
C5 2.0 HDi 04-08 Break kombi
|
2989032
|
|
fesoJ
|
Město: Praha 4, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Dobrý den, ahoj,
můj problém začal při předjídění - motor chcípnul. Drahouek el na diagnostiku - nic nenali. Pak nějakou dobu klid a pak začala noční můra. Začalo to samo při jízdě chcípat (dálnice je na to super místo!!!) a přestalo to startovat při zahřátém motoru i po půlhodinové pauze (+-), startér točí, kostra OK. V servisu tvrdili, e je to ŘJM, smazali a znovu načetli data a auto jezdilo. Po nějaké době opět nechtěl zahřátý startovat , bylo to opakovaně i v autorizovaných servisech - na nic nepřili. Pak výměna naftového filtru- opět to chvíli jezdilo a startovalo. Pak se problémy vrátily - výměna teplotního čidla motoru - cca rok ve OK. Pak to začalo znovu-výměna naftového filtru - 1 týden!!! OK. Jo, jetě byl 3x vyměněn snímač polohy vač. hřídele. Teď jsme tam, kde jsme byli. Zahřátý nestartuje - ale ne vdy, chcípá za jízdy při vyřazení - ale ne vdy...., trochu se zdá, e na to má vliv venkovní teplota, ale taky ne úplně vdy.. . Teplotu ukazuje přes půlku, dřív byl pod půlkou. Neustále pozoruji vzduchové bublinky v hadičce od filtru nafty do motoru. Jo, a někdy to děsně černě hulí! A občas si sám přidá plyn.... chci ho dát na diagnostiku vstřiků, ale moc tomu nevěřím. Moc díky za jakoukoliv radu, jsem připraven hodit ho ze skály. Na start jsem zkouel i druhý klíč-stejné jako s mým -nenastartoval Zkusil jsem při "nechci nastartovat" odpojit mínus na baterce - to zabralo, ale ne napořád, samozřejmě. Baterie ukazuje půlku. Kdy to nechce nastartovat, tak čumím jak debil do motoru, po nějaké době tam cvakne(asi nalevo) a chytne to. Neptejte se mě, kde a co cvakne, jsem skoro bez sluchu. Jetě jednou díky za rady, doufám, e se tady najde někdo, kdo si tím proel a bude mi umět poradit.
Dobrý den, ahoj,
můj problém začal při předjídění - motor chcípnul. Drahouek el na diagnostiku - nic nenali. Pak nějakou dobu klid a pak začala noční můra. Začalo to samo při jízdě chcípat (dálnice je na to super místo!!!) a přestalo to startovat při zahřátém motoru i po půlhodinové pauze (+-), startér točí, kostra OK. V servisu tvrdili, e je to ŘJM, smazali a znovu načetli data a auto jezdilo. Po nějaké době opět nechtěl zahřátý startovat , bylo to opakovaně i v autorizovaných servisech - na nic nepřili. Pak výměna naftového filtru- opět to chvíli jezdilo a startovalo. Pak se problémy vrátily - výměna teplotního čidla motoru - cca rok ve OK. Pak to začalo znovu-výměna naftového filtru - 1 týden!!! OK. Jo, jetě byl 3x vyměněn snímač polohy vač. hřídele. Teď jsme tam, kde jsme byli. Zahřátý nestartuje - ale ne vdy, chcípá za jízdy při vyřazení - ale ne vdy...., trochu se zdá, e na to má vliv venkovní teplota, ale taky ne úplně vdy.. :nevim. Teplotu ukazuje přes půlku, dřív byl pod půlkou. Neustále pozoruji vzduchové bublinky v hadičce od filtru nafty do motoru. Jo, a někdy to děsně černě hulí! A občas si sám přidá plyn.... chci ho dát na diagnostiku vstřiků, ale moc tomu nevěřím. Moc díky za jakoukoliv radu, jsem připraven hodit ho ze skály:-((((. Na start jsem zkouel i druhý klíč-stejné jako s mým -nenastartoval Zkusil jsem při "nechci nastartovat" odpojit mínus na baterce - to zabralo, ale ne napořád, samozřejmě. Baterie ukazuje půlku. Kdy to nechce nastartovat, tak čumím jak debil do motoru:-)), po nějaké době tam cvakne(asi nalevo) a chytne to. Neptejte se mě, kde a co cvakne, jsem skoro bez sluchu. Jetě jednou díky za rady, doufám, e se tady najde někdo, kdo si tím proel a bude mi umět poradit.
|
|
29.08.2016 22:50 -
Re: Zhasínání motoru / C5 II 2.0 HDi
|
2989123
|
|
WOLODA
|
Město: Humenne, Auto: C4 coupe 2.0HDi 16v RHR 100kw | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Serus som tu novy ale napisem skusenost
Pgt 407 RHR ... c5 x7 RH?(vypadlo mi jak je delphina oznacena) a pgt 307 9HZ .... vadny resp ZASPINENY (nie velmi) snimac na kluke ... ale skor problem robila gumicka dnu v stekri kt nabopna a tlaci zastrcku prec .... 407 sa poriesila vycistenim... 307 sa snimac vymenil.... c5 x7 sa snimac vycistil a gumka.isla prec a zatiahlo sa silikonom ....
Diag hlasila chybu IBA pri 307 9HZ kt vypinal uz neskutocne krat za jazdy ... moj postreh
Inak vsetko jazdi ok
Snimac sa nachadza za pravim kolesom na delki rozvodov pri spodnej remenici... na RHR sa da vybrat bez problemov na 9HZ ide remenoca dole aj kus treba odtiahnut dekel ci jak to bulo...
(Som sa rozpisal ze hej)
Serus som tu novy ale napisem skusenost
Pgt 407 RHR ... c5 x7 RH?(vypadlo mi jak je delphina oznacena) a pgt 307 9HZ .... vadny resp ZASPINENY (nie velmi) snimac na kluke ... ale skor problem robila gumicka dnu v stekri kt nabopna a tlaci zastrcku prec .... 407 sa poriesila vycistenim... 307 sa snimac vymenil.... c5 x7 sa snimac vycistil a gumka.isla prec a zatiahlo sa silikonom ....
Diag hlasila chybu IBA pri 307 9HZ kt vypinal uz neskutocne krat za jazdy ... moj postreh
Inak vsetko jazdi ok
Snimac sa nachadza za pravim kolesom na delki rozvodov pri spodnej remenici... na RHR sa da vybrat bez problemov na 9HZ ide remenoca dole aj kus treba odtiahnut dekel ci jak to bulo...
(Som sa rozpisal ze hej)
|
|
29.08.2016 23:01 -
Re: Zhasínání motoru / C5 II 2.0 HDi
|
2989125
|
|
jumep
|
|
|
tiez by som skontroloval snimac otacok a siel asi aj kus dalej za niekym kto ma o tom paru
takych ludi to po prejdeni fora najdes par
tiez by som skontroloval snimac otacok a siel asi aj kus dalej za niekym kto ma o tom paru
takych ludi to po prejdeni fora najdes par
|
|
29.08.2016 23:22 -
Re: Zhasínání motoru / C5 II 2.0 HDi
|
2989128
|
|
WOLODA
|
Město: Humenne, Auto: C4 coupe 2.0HDi 16v RHR 100kw | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Kabel od snimaca ide smerom hore do stekra (alebo je v celku???) pri veku hlavy mozno tam ... ale tam voda nenateka ani keby nemal dekel na motore...
Kabel od snimaca ide smerom hore do stekra (alebo je v celku???) pri veku hlavy mozno tam ... ale tam voda nenateka ani keby nemal dekel na motore...
|
|
| |
|
|