| | |
27.08.2016 08:05 -
Re: P0299, Biturbo
|
2987974
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Jak to vezme, ventil č. 3 je sloen ze dvou, take to lze brát tak i tak
Jak to vezme, ventil č. 3 je sloen ze dvou, take to lze brát tak i tak;-)
|
|
29.08.2016 01:37 -
Re: P0299, Biturbo
|
2988608
|
|
jruze
|
|
|
Delict napsal(a): No ja som to kontroloval pretlakom aj podtlakom.. potom som hadičku odpojil a prefukol s benzinom a prefukol kompresorom. Nemam ete peknu podtlakovu pitol s budíkom..takze som to robil 150ccm injekčnou striekačkou.
- cez diag test s vyvodenim podtlaku to funguje..aj na ceste to funguje do určitého momentu ked príde motor do záae a je ohriaty a je zapnutý tempomat vačinou. Take zle sa mi to simuluje v garái.
- Menil som len elmag ventil ovladania, tie ovladania priamo na turbe s nimi som neskúal nič. Take vyskúam im strieda pretlak, podtlak či pracujú.
- jruze ? ako ho zlikvidujem? ako ho demontujem teda v najhorom prípade?
ventil ovládania sa dá vymeni bez demontáe turba? neni mi to jasné, nerobil som ete biturbo
Na biturbu jsem to neměnil (a myslím e stejně se to musí seřídit-nastavit na maině) a demontá turba ? - musí mít přípravek a stáhnou-zafixovat - jinak zničí osičku a to turbo můe vyhodit.(dával jsem u dříve postup) Jinak mně to hlásilo to samé(abčas) dal jsem nové ventili(a nejsou stejné s jinými !!!) a v HR el ven FAP , doma zjitění e původní ventily OK a příčina načatá asi hadice která s novejma ventilama zakukala(hadice vyměněna,vráceny původní ventily,vrácen a vyčitěn FAP a ve OK (mimo to regenerace po vyčitění 1300 Km)
Auto nepadalo do nouze,jen občas vyhodilo chybu a potom kdy se zatemoval FAP sazema tak hláka o FAP a a to zdechlo-domů bez FAP.
Na biturbu jsem to neměnil (a myslím e stejně se to musí seřídit-nastavit na maině) a demontá turba ? - musí mít přípravek a stáhnou-zafixovat - jinak zničí osičku a to turbo můe vyhodit.(dával jsem u dříve postup);-) Jinak mně to hlásilo to samé(abčas) dal jsem nové ventili(a nejsou stejné s jinými !!!) a v HR el ven FAP , doma zjitění e původní ventily OK a příčina načatá asi hadice která s novejma ventilama zakukala(hadice vyměněna,vráceny původní ventily,vrácen a vyčitěn FAP a ve OK (mimo to regenerace po vyčitění 1300 Km)
Auto nepadalo do nouze,jen občas vyhodilo chybu a potom kdy se zatemoval FAP sazema tak hláka o FAP a a to zdechlo-domů bez FAP.
|
|
29.08.2016 07:41 -
Re: P0299, Biturbo
|
2988627
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pripravek
pripravek
Přílohy: C5 (X7) - Dvojité turbodmychadlo.pdf ( 416017b ) - |
|
29.08.2016 08:21 -
Re: P0299, Biturbo
|
2988639
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
FAP je ok..vstreky sú ok..vravim, hodil som tam motor ktory sa ete leskne.
Tento tyzden mrknem na tie ovladacie ventily na turbe.
Turbo teda zatial demontova nejdem , budem velmi rád ak zistim jeden prisekávací ventil. A bude ho stači prehodi / rozchodi.
FAP je ok..vstreky sú ok..vravim, hodil som tam motor ktory sa ete leskne.
Tento tyzden mrknem na tie ovladacie ventily na turbe.
Turbo teda zatial demontova nejdem , budem velmi rád ak zistim jeden prisekávací ventil. A bude ho stači prehodi / rozchodi.
|
|
11.09.2016 19:27 -
Re: P0299, Biturbo
|
2993278
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Obzeral som to a ak tomu chapem spravne..komplet turbokotina musí dole aby sa vymenil.. tak som ho rozhybal s odsavacou striekačkou..a zatal je to ok. Pridal som stahovacie spony na vsetky spoje privodu podtlaku pre istotu.. je mozne ze pri zahriati sa ta silikonova somarina moze roztiahnut trochu alebo co.. plastova hadicka sa dala vytiahnut pomerne lahko..teraz sa uz nehne
Mne sa do vymeny nechce ..nemam tolko casu
Zatial mam 300km bez zavady..uvidime,,
Obzeral som to a ak tomu chapem spravne..komplet turbokotina musí dole aby sa vymenil.. tak som ho rozhybal s odsavacou striekačkou..a zatal je to ok. Pridal som stahovacie spony na vsetky spoje privodu podtlaku pre istotu.. je mozne ze pri zahriati sa ta silikonova somarina moze roztiahnut trochu alebo co.. plastova hadicka sa dala vytiahnut pomerne lahko..teraz sa uz nehne
Mne sa do vymeny nechce ..nemam tolko casu
Zatial mam 300km bez zavady..uvidime,,
|
|
23.07.2019 18:20 -
Re: P0299, Biturbo
|
3231113
|
|
JS42Junior
|
Město: Hradec Králové, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Ahoj, doufám e to píu do správného : u asi dva měsíce řeím e auto nejede jak má, před rokem to samé v zimě jezdilo bez problémů v letě při vysokých teplotách netáhlo první turbo, vyměnil jsem el. mag. ventil od 1 turba, a prakticky do teď to jezdilo na výbornou, nedávno mě začala syčet hadice od 1 turba + do toho jedna hadice z coleru, obě nové orig, od té doby auto po ohřátí nejede, po startu třeba 15minut tlačí jako střelené , potom mrtvolka, teď jsem vyměnil oba el. mag ventily a stejné chování , oba nové pierbug, zajímavé je kdy najedu na dálnici, při 130/150 se po chvilce auto zase začne projevovat, jakoby pod kapotu proudilo více studeného vzduchu , po chvilce na benzínce zase mrtvolka, take jak sálá teplo tak to dělá někde zle, snail jsem se to zde vyčíst ale moc jsem neuspěl, dokázal by někdo prosím poradit? u ztrácím víru trochu :/ diag píe nedůvěryhodný tlak turbokompressoru, a chyba řízení (pochopitelně) jinak četl jsem zde e by mohli být v prdeli hadice podtlaku, klidně koupím měřák a zkusím, mohla by se posrat vývěva ? velký díky za odpovědi a rady
Ahoj, doufám e to píu do správného : u asi dva měsíce řeím e auto nejede jak má, před rokem to samé v zimě jezdilo bez problémů v letě při vysokých teplotách netáhlo první turbo, vyměnil jsem el. mag. ventil od 1 turba, a prakticky do teď to jezdilo na výbornou, nedávno mě začala syčet hadice od 1 turba + do toho jedna hadice z coleru, obě nové orig, od té doby auto po ohřátí nejede, po startu třeba 15minut tlačí jako střelené , potom mrtvolka, teď jsem vyměnil oba el. mag ventily a stejné chování , oba nové pierbug, zajímavé je kdy najedu na dálnici, při 130/150 se po chvilce auto zase začne projevovat, jakoby pod kapotu proudilo více studeného vzduchu , po chvilce na benzínce zase mrtvolka, take jak sálá teplo tak to dělá někde zle, snail jsem se to zde vyčíst ale moc jsem neuspěl, dokázal by někdo prosím poradit? u ztrácím víru trochu :/ diag píe nedůvěryhodný tlak turbokompressoru, a chyba řízení (pochopitelně) jinak četl jsem zde e by mohli být v prdeli hadice podtlaku, klidně koupím měřák a zkusím, mohla by se posrat vývěva ? velký díky za odpovědi a rady
|
|
24.07.2019 13:49 -
Re: P0299, Biturbo
|
3231250
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Vpravo přes víko jak vedou vedle sebe 3 podtlaky směrem k biturbu, rozpoj je a zkus je jestli drí podtlak, u několikrát se mi stalo e jedna trubička byla u turba prodřená
Vpravo přes víko jak vedou vedle sebe 3 podtlaky směrem k biturbu, rozpoj je a zkus je jestli drí podtlak, u několikrát se mi stalo e jedna trubička byla u turba prodřená ;-)
|
|
25.07.2019 10:35 -
Re: P0299, Biturbo
|
3231441
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Na ventily biturba WG,VC2 a Vrecirc, na VT2 vede vlevo od altíku...
Na ventily biturba WG,VC2 a Vrecirc, na VT2 vede vlevo od altíku...
Přílohy: 4HT reimy.jpg ( 21454b ) - 4HT.jpg ( 94124b ) - |
|
25.07.2019 13:34 -
Re: P0299, Biturbo
|
3231458
|
|
jruze
|
|
|
Dawe napsal(a): Vpravo přes víko jak vedou vedle sebe 3 podtlaky směrem k biturbu, rozpoj je a zkus je jestli drí podtlak, u několikrát se mi stalo e jedna trubička byla u turba prodřená
A není tam náhodou na turbu jedno ovládání tlakem turba (přímo na turbu) a nemá náhodou ten ventil (dvojitej) něco společného s chlazením EGRu ?
Na biturbu je jedno ovládání přetlakem a to občas zlobí , podtlaky na biturbech neodchází (krom přidírajících se el.ventilů).Co takle snímání teploty v sání, nebo snímání teploty výfukovích plynů.
Aby nedopadl jako ,,Mikra" kdy mu chtěli měnit půl turba a dalí a dalí
A není tam náhodou na turbu jedno ovládání tlakem turba (přímo na turbu) a nemá náhodou ten ventil (dvojitej) něco společného s chlazením EGRu ?
Na biturbu je jedno ovládání přetlakem a to občas zlobí , podtlaky na biturbech neodchází (krom přidírajících se el.ventilů).Co takle snímání teploty v sání, nebo snímání teploty výfukovích plynů.
Aby nedopadl jako ,,Mikra" kdy mu chtěli měnit půl turba a dalí a dalí;-)
|
|
25.07.2019 13:53 -
Re: P0299, Biturbo
|
3231465
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
S EGRem nemají společného nic, u biturba je plně elektrickej a obtok chlazení EGR zde ádný není, ty 3 trubičky vedou přesně tak jak jsem postnul obrázek, u na 2 autech letos jsem to měl vyndané a 1 trubička byla prodřená přesně na tom samém místě...
S EGRem nemají společného nic, u biturba je plně elektrickej a obtok chlazení EGR zde ádný není, ty 3 trubičky vedou přesně tak jak jsem postnul obrázek, u na 2 autech letos jsem to měl vyndané a 1 trubička byla prodřená přesně na tom samém místě...
|
|
25.07.2019 17:37 -
Re: P0299, Biturbo
|
3231546
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
To e tam blbej Citroen má takový blbý překlad za to nemůu, sakra tak se podívej na ten rozkres v serviceboxu a pak mi jetě řekni e ty 3 trubičky nevedou k turbům , říkám měl jsem je vechny 3 v ruce sundané z turb abych nael tu prodřenou, jetě jednou, v tom rozkresu jsou ty ventily popsané a ANO jsou 4, 2xregulace tlaku,1xklapka sací části pro 2.turbo a 1xklapka výfukové části pro 2.turbo
To e tam blbej Citroen má takový blbý překlad za to nemůu, sakra tak se podívej na ten rozkres v serviceboxu a pak mi jetě řekni e ty 3 trubičky nevedou k turbům :-)))) , říkám měl jsem je vechny 3 v ruce sundané z turb abych nael tu prodřenou, jetě jednou, v tom rozkresu jsou ty ventily popsané a ANO jsou 4, 2xregulace tlaku,1xklapka sací části pro 2.turbo a 1xklapka výfukové části pro 2.turbo ;-)
|
|
| |
|
|