| | |
26.08.2016 13:26 -
P0299, Biturbo
|
2987648
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Zdravím.
Mám problém s mojou C5 II Biturbo 125kW.
Začalo sa to prejavova vypadávaním tempomatu na dialnici pri strmích stúpaniach. Auto potom čiastočne stratilo ah v určitých otáčkach, povedzme do 3000 sa mu nechce.
Po vypnutí, zapnutí kžúča je zase neakých par desiatok km pokoj a c5 funguje ako nová.
Lexia vyhodila P0299 tlak turba nií ne poadovaný
- Preiel som podtlaky od turba a po pumpu ..vetko ok a priechodné, bez únikov
- Elmag ventil podtlaku vymenený.. iadna zmena, pôvodný elmag ventil vyčistený a vrátený
- Snímače tlaku skúobne vymenené..bez zmeny
Čo mi prilo podozrivé, tak pri chybe bol uvedený nesprávny údaj o otáčkach motora, 16 alebo 17ot./min.
Neviem teraz či demontova turbo a skontrolova ho/vymeni (mám skladom starie ale funkčné) alebo hžada príčinu signalizácie nezmyselnych otáčok motora. Ak sa s tým niekto stretol budem rád za neakú radu.
Zdravím.
Mám problém s mojou C5 II Biturbo 125kW.
Začalo sa to prejavova vypadávaním tempomatu na dialnici pri strmích stúpaniach. Auto potom čiastočne stratilo ah v určitých otáčkach, povedzme do 3000 sa mu nechce.
Po vypnutí, zapnutí kžúča je zase neakých par desiatok km pokoj a c5 funguje ako nová.
Lexia vyhodila P0299 tlak turba nií ne poadovaný
- Preiel som podtlaky od turba a po pumpu ..vetko ok a priechodné, bez únikov
- Elmag ventil podtlaku vymenený.. iadna zmena, pôvodný elmag ventil vyčistený a vrátený
- Snímače tlaku skúobne vymenené..bez zmeny
Čo mi prilo podozrivé, tak pri chybe bol uvedený nesprávny údaj o otáčkach motora, 16 alebo 17ot./min.
Neviem teraz či demontova turbo a skontrolova ho/vymeni (mám skladom starie ale funkčné) alebo hžada príčinu signalizácie nezmyselnych otáčok motora. Ak sa s tým niekto stretol budem rád za neakú radu.
|
|
26.08.2016 13:44 -
Re: P0299, Biturbo
|
2987650
|
|
jruze
|
|
|
Delict napsal(a): Zdravím.
Mám problém s mojou C5 II Biturbo 125kW.
Začalo sa to prejavova vypadávaním tempomatu na dialnici pri strmích stúpaniach. Auto potom čiastočne stratilo ah v určitých otáčkach, povedzme do 3000 sa mu nechce.
Po vypnutí, zapnutí kžúča je zase neakých par desiatok km pokoj a c5 funguje ako nová.
Lexia vyhodila P0299 tlak turba nií ne poadovaný
- Preiel som podtlaky od turba a po pumpu ..vetko ok a priechodné, bez únikov
- Elmag ventil podtlaku vymenený.. iadna zmena, pôvodný elmag ventil vyčistený a vrátený
- Snímače tlaku skúobne vymenené..bez zmeny
Čo mi prilo podozrivé, tak pri chybe bol uvedený nesprávny údaj o otáčkach motora, 16 alebo 17ot./min.
Neviem teraz či demontova turbo a skontrolova ho/vymeni (mám skladom starie ale funkčné) alebo hžada príčinu signalizácie nezmyselnych otáčok motora. Ak sa s tým niekto stretol budem rád za neakú radu.
Zkontroluj těsnost hadic od interkoleru(biturbo plní u okolo 2500ot +-polovičním tlakem,na turbu je jetě jedna regulace(tlaková-né podtlaková) - měřené hodnoty za jízdy a kolik dává?,není chyba v klapce na sání?-ty dost často zloběj, tempomat vypadne automaticky při jakékoli anomálii výkonu motoru,snímač otáček?? - teoreticky by mohl být načatý ale spí kabelá. od PC to nejde.
Zkontroluj těsnost hadic od interkoleru(biturbo plní u okolo 2500ot +-polovičním tlakem,na turbu je jetě jedna regulace(tlaková-né podtlaková) - měřené hodnoty za jízdy a kolik dává?,není chyba v klapce na sání?-ty dost často zloběj, tempomat vypadne automaticky při jakékoli anomálii výkonu motoru,snímač otáček?? - teoreticky by mohl být načatý ale spí kabelá.:nevim od PC to nejde.
|
|
26.08.2016 18:00 -
Re: P0299, Biturbo
|
2987673
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Kdy to dělalo mě, měl jsem díru v trubce č. 15, k tomu jsem kupoval nové filtry č. 20, 21 a trubku č. 10, protoe měla zpuchřelé koncovky. A jetě jsem důkladně vyčistil elmag ventily č. 1
Kdy to dělalo mě, měl jsem díru v trubce č. 15, k tomu jsem kupoval nové filtry č. 20, 21 a trubku č. 10, protoe měla zpuchřelé koncovky. A jetě jsem důkladně vyčistil elmag ventily č. 1;-)
Přílohy: Screenshot_2016-08-26-17-51-45-305.jpeg ( 690519b ) - |
|
26.08.2016 18:58 -
Re: P0299, Biturbo
|
2987686
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Vsetko z toho obrazku som skontroloval okrem turba Ale aj tak sa mi nechce verit ze je to turbo samotne..auto ma vzdy novy olej predcasne..a motor ma ledva 130 tisíc km.. v rezerve mam motor s 248 000km z ktoreho asi pouzijem turbo
Vsetko z toho obrazku som skontroloval okrem turba :) Ale aj tak sa mi nechce verit ze je to turbo samotne..auto ma vzdy novy olej predcasne..a motor ma ledva 130 tisíc km.. v rezerve mam motor s 248 000km z ktoreho asi pouzijem turbo
|
|
26.08.2016 19:33 -
Re: P0299, Biturbo
|
2987695
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Delict napsal(a): Vsetko z toho obrazku som skontroloval okrem turba Ale aj tak sa mi nechce verit ze je to turbo samotne..auto ma vzdy novy olej predcasne..a motor ma ledva 130 tisíc km.. v rezerve mam motor s 248 000km z ktoreho asi pouzijem turbo
A jak si to kontroloval, já kdy do té děravé trubky foukal, tak se zdála také OK, ale kdy jsem v ní vyvodil podtlak, tak přisávala vzduch
edit 1: a jetě jedna věc, tu závadu jsi četl patně, je tam jasně napsáno regulace tlaku...
edit 2: kdyby stále nic, tak má zaseklý ventil VT2, připoj na něj vzduch a střídavě vyvozuj přetlak a podtlak, dokud se nezačne hýbat, je to slyet
A jak si to kontroloval, já kdy do té děravé trubky foukal, tak se zdála také OK, ale kdy jsem v ní vyvodil podtlak, tak přisávala vzduch
edit 1: a jetě jedna věc, tu závadu jsi četl patně, je tam jasně napsáno regulace tlaku...
edit 2: kdyby stále nic, tak má zaseklý ventil VT2, připoj na něj vzduch a střídavě vyvozuj přetlak a podtlak, dokud se nezačne hýbat, je to slyet
Přílohy: VT2 ventil_2.jpg ( 60661b ) - VT2 ventil_3.jpg ( 36946b ) - P0299.jpg ( 89578b ) - |
|
26.08.2016 20:04 -
Re: P0299, Biturbo
|
2987709
|
|
Hanz 397
|
|
|
Měl jsem na dárci orgánů stejnou chybu: .link. ...
Sice jsem to nakonec neřeil, ale kdy jsem vyndal mezichladič, abych ho namontoval do svého, tak jsem z něj vylil skoro litr oleje. A biturbo má takovou zajímavou diagnostickou fíčuru: u si nepamatuju jak, ale sleduje průsak oleje, přes turba a na základě toho postiený turbo odstaví. Čekal bych teda, e bude záznam typu: bylo odstaveno ATL to a to z důvodu prosakujícího oleje... v paměti závad, ale myslím, e u mě ta chyba souvisela s tímhle...
Měl jsem na dárci orgánů stejnou chybu: http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/2344846-motor-vubec-netahne/6/#.V8CDB08zXqA ...
Sice jsem to nakonec neřeil, ale kdy jsem vyndal mezichladič, abych ho namontoval do svého, tak jsem z něj vylil skoro litr oleje. A biturbo má takovou zajímavou diagnostickou fíčuru: u si nepamatuju jak, ale sleduje průsak oleje, přes turba a na základě toho postiený turbo odstaví. Čekal bych teda, e bude záznam typu: bylo odstaveno ATL to a to z důvodu prosakujícího oleje... v paměti závad, ale myslím, e u mě ta chyba souvisela s tímhle...
|
|
26.08.2016 20:34 -
Re: P0299, Biturbo
|
2987746
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
P0299 Regulace tlaku turbodmychadla : Tlak je nií ne poadavek
vetsinou jeden z ventilu..diagnostikou vyzkouset a hned budes mit jasno
P0299 Regulace tlaku turbodmychadla : Tlak je nií ne poadavek
vetsinou jeden z ventilu..diagnostikou vyzkouset a hned budes mit jasno
|
|
26.08.2016 20:37 -
Re: P0299, Biturbo
|
2987747
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Já to bez diagnostiky vyzkouel přehozením ventilků mezi sebou. Pak to zase netahalo ve vyích otáčkách a bylo jasno hned. Po koupi novýho je klid.
Já to bez diagnostiky vyzkouel přehozením ventilků mezi sebou. Pak to zase netahalo ve vyích otáčkách a bylo jasno hned. Po koupi novýho je klid.
|
|
26.08.2016 20:42 -
Re: P0299, Biturbo
|
2987753
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
a ja pisu vyzkousej je na diagnostice....
uz nekolikrat se mi stalo ze nekdo prijel od odbornika ktery vymenil ventil za uplne jiny..sak jsou vsechny stejny ,ne ?
druha moznost vytvor na vystupni hadicce k ovladani podtlak cca 0.5 - 0.7 a jed to projed..rozdil poznas hned
a ja pisu vyzkousej je na diagnostice....
uz nekolikrat se mi stalo ze nekdo prijel od odbornika ktery vymenil ventil za uplne jiny..sak jsou vsechny stejny ,ne ?
druha moznost vytvor na vystupni hadicce k ovladani podtlak cca 0.5 - 0.7 a jed to projed..rozdil poznas hned
|
|
26.08.2016 20:58 -
Re: P0299, Biturbo
|
2987765
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
BlueSeven napsal(a): A jak si to kontroloval, já kdy do té děravé trubky foukal, tak se zdála také OK, ale kdy jsem v ní vyvodil podtlak, tak přisávala vzduch
edit 1: a jetě jedna věc, tu závadu jsi četl patně, je tam jasně napsáno regulace tlaku...
edit 2: kdyby stále nic, tak má zaseklý ventil VT2, připoj na něj vzduch a střídavě vyvozuj přetlak a podtlak, dokud se nezačne hýbat, je to slyet
No ja som to kontroloval pretlakom aj podtlakom.. potom som hadičku odpojil a prefukol s benzinom a prefukol kompresorom. Nemam ete peknu podtlakovu pitol s budíkom..takze som to robil 150ccm injekčnou striekačkou.
- cez diag test s vyvodenim podtlaku to funguje..aj na ceste to funguje do určitého momentu ked príde motor do záae a je ohriaty a je zapnutý tempomat vačinou. Take zle sa mi to simuluje v garái.
- Menil som len elmag ventil ovladania, tie ovladania priamo na turbe s nimi som neskúal nič. Take vyskúam im strieda pretlak, podtlak či pracujú.
- jruze ? ako ho zlikvidujem? ako ho demontujem teda v najhorom prípade?
ventil ovládania sa dá vymeni bez demontáe turba? neni mi to jasné, nerobil som ete biturbo
No ja som to kontroloval pretlakom aj podtlakom.. potom som hadičku odpojil a prefukol s benzinom a prefukol kompresorom. Nemam ete peknu podtlakovu pitol s budíkom..takze som to robil 150ccm injekčnou striekačkou.
- cez diag test s vyvodenim podtlaku to funguje..aj na ceste to funguje do určitého momentu ked príde motor do záae a je ohriaty a je zapnutý tempomat vačinou. Take zle sa mi to simuluje v garái.
- Menil som len elmag ventil ovladania, tie ovladania priamo na turbe s nimi som neskúal nič. Take vyskúam im strieda pretlak, podtlak či pracujú.
- jruze ? ako ho zlikvidujem? ako ho demontujem teda v najhorom prípade?
ventil ovládania sa dá vymeni bez demontáe turba? neni mi to jasné, nerobil som ete biturbo
|
|
26.08.2016 21:08 -
Re: P0299, Biturbo
|
2987779
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
nec ve zlem,ale jak to tak ctu bylo by nejlepsi auto k nekomu dovest nez nadelas vic skody nez uzitku
nec ve zlem,ale jak to tak ctu bylo by nejlepsi auto k nekomu dovest nez nadelas vic skody nez uzitku
|
|
26.08.2016 21:47 -
Re: P0299, Biturbo
|
2987808
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Čitění nemusí pomoct a nebo jen na chvíli. A neví/nepozná, jestli pomohlo. Pořád tam bude nejistota. Přehození těch dvou mezi sebou je průkazný jak facka. Kdy u vyoperuje ten ukrytý pod klapkou, tak ten nad kompresorem je sranda.
Čitění nemusí pomoct a nebo jen na chvíli. A neví/nepozná, jestli pomohlo. Pořád tam bude nejistota. Přehození těch dvou mezi sebou je průkazný jak facka. Kdy u vyoperuje ten ukrytý pod klapkou, tak ten nad kompresorem je sranda.
|
|
26.08.2016 22:10 -
Re: P0299, Biturbo
|
2987850
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Jednoduí to asi bude, ale musí vědět jak. Já to nevím, nemám nápad, nástroje, pomůcky ..., mám jen jeden určitě dobrej ventil na autě a vím s jistotou, e je to ten správnej. Stejně ten patnej musí ven a na podruhý u to jde snadno.
Jednoduí to asi bude, ale musí vědět jak. Já to nevím, nemám nápad, nástroje, pomůcky ..., mám jen jeden určitě dobrej ventil na autě a vím s jistotou, e je to ten správnej. Stejně ten patnej musí ven a na podruhý u to jde snadno.
|
|
26.08.2016 22:17 -
Re: P0299, Biturbo
|
2987860
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
no ja mám dva 100% dobré ventily, na náhradnom motore resp..pôvodnom motore.
no ja mám dva 100% dobré ventily, na náhradnom motore resp..pôvodnom motore.
|
|
26.08.2016 23:20 -
Re: P0299, Biturbo
|
2987898
|
|
jumep
|
|
|
su tam 4, 2 bez regulacie podtlaku a 2 ovladacie
su tam 4, 2 bez regulacie podtlaku a 2 ovladacie
|
|
| |
|
|