| | |
31.07.2016 20:39 -
EGR ventil / C5 III
|
2977051
|
|
polis78
|
Město: Trutnov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Ahoj vem, potřeboval bych poradit ohledně ERG ventilu. Začala mi skákat hláka Warning faulty Pollution system. Stop servise, musel jsem zastavit a nastartovat znovu. Na diagnostice bylo zjitěno - FAP měněn před 60 000 km - nefunkční ERG ventil. Při selápnutí plynu nad 2500 otáček začal fungovat. ERG ventil vyndán, vyčitěn a vrácen zpět. Po ujetí asi 10 km skočila hláka Stop servise ,Warning faulty Pollution System. Musel jsem vypnout klíček, znova nastartovat. Ujel jsem 5 km a skočila hláka Warning engine oil pressure. Opět vypnout klíček, nastartovat. A po chvíli zase skočila ta první hláka. Jsem u zoufalej, díky za kadou radu, David, Trutnov.
Ahoj vem, potřeboval bych poradit ohledně ERG ventilu. Začala mi skákat hláka Warning faulty Pollution system. Stop servise, musel jsem zastavit a nastartovat znovu. Na diagnostice bylo zjitěno - FAP měněn před 60 000 km - nefunkční ERG ventil. Při selápnutí plynu nad 2500 otáček začal fungovat. ERG ventil vyndán, vyčitěn a vrácen zpět. Po ujetí asi 10 km skočila hláka Stop servise ,Warning faulty Pollution System. Musel jsem vypnout klíček, znova nastartovat. Ujel jsem 5 km a skočila hláka Warning engine oil pressure. Opět vypnout klíček, nastartovat. A po chvíli zase skočila ta první hláka. Jsem u zoufalej, díky za kadou radu, David, Trutnov.
|
|
31.07.2016 20:44 -
Re: EGR ventil / C5 III
|
2977061
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
s FAP to moc mit spolecneho nebude rekl bych...
-diag byla origo nebo multidiag ?
-jak byl tlak na railu ?
-co jsi na EGRu cistil ?,nastavoval jsi ho ?
hláka Warning faulty Pollution system je univerzalni hlaska chyby motoru
s FAP to moc mit spolecneho nebude rekl bych...
-diag byla origo nebo multidiag ?
-jak byl tlak na railu ?
-co jsi na EGRu cistil ?,nastavoval jsi ho ?
hláka Warning faulty Pollution system je univerzalni hlaska chyby motoru
|
|
31.07.2016 21:04 -
Re: EGR ventil / C5 III
|
2977080
|
|
polis78
|
Město: Trutnov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Diagnostika origo, čistil jsem jen vnitřek, jak se otvírá a co myslí tím nastavením? Ten, co mi dělal diag., tak říkal, e vechny hodnoty jsou ok a v normě, jen ten ERG ventil. Take se nezmínil, e by byl tlak na railu patný. Byl to mechanik, který jen Frantíky.
Diagnostika origo, čistil jsem jen vnitřek, jak se otvírá a co myslí tím nastavením? Ten, co mi dělal diag., tak říkal, e vechny hodnoty jsou ok a v normě, jen ten ERG ventil. Take se nezmínil, e by byl tlak na railu patný. Byl to mechanik, který jen Frantíky.
|
|
31.07.2016 21:14 -
Re: EGR ventil / C5 III
|
2977096
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pokud je EGR ok tak nezastavi motor
pokud je EGR po smrti umi zastavit motor v tom pripade nejake cisteni je uplne k h...
takze pokud zjistil vadny egr a cistil ho misto vymeny tak bych doporucil zmenu servisu
v pripade vymeny doporucim origo Delphi a ne nejakou nahradu za dva-tri litry
pokud je EGR ok tak nezastavi motor
pokud je EGR po smrti umi zastavit motor v tom pripade nejake cisteni je uplne k h...
takze pokud zjistil vadny egr a cistil ho misto vymeny tak bych doporucil zmenu servisu
v pripade vymeny doporucim origo Delphi a ne nejakou nahradu za dva-tri litry
|
|
31.07.2016 21:34 -
Re: EGR ventil / C5 III
|
2977103
|
|
polis78
|
Město: Trutnov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Při vyndání nebyl ERG ventil a tak zanesen, jen povrchově a celkem lehce otvíral i zavíral, ale pro jistotu byl vyčitěn. I tak můe být teda nefunkční? Já se hlavně bojím toho, e koupím novej a pak se zjistí, e je chyba někde jinde....
ale podle toho, jak píe, je asi fakt kaput, protoe motor umí zastavit.
Při vyndání nebyl ERG ventil a tak zanesen, jen povrchově a celkem lehce otvíral i zavíral, ale pro jistotu byl vyčitěn. I tak můe být teda nefunkční? Já se hlavně bojím toho, e koupím novej a pak se zjistí, e je chyba někde jinde....
ale podle toho, jak píe, je asi fakt kaput, protoe motor umí zastavit.
|
|
31.07.2016 21:41 -
Re: EGR ventil / C5 III
|
2977110
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pointa je v tom ze jsi opravoval(cistil) to co v tomto pripade neni potreba
EGR se vetsinou rozpadne na lineranim prevodu pohybu motorek tahlo
bud se pridira male lozisko ktere beha po pulkruhu nebo se pridira oska v mosaznem pouzdre..muzes cistit co chces ale pomuze jen vymena a po vymene znovu diagnostikou "naucit"
ale to plati pouze v pripade ze je opravdu vadny..zastavit motor muze cokoliv od tlaku raili,vadneho vstrikovace az po vadny snimac tlaku
pointa je v tom ze jsi opravoval(cistil) to co v tomto pripade neni potreba
EGR se vetsinou rozpadne na lineranim prevodu pohybu motorek tahlo
bud se pridira male lozisko ktere beha po pulkruhu nebo se pridira oska v mosaznem pouzdre..muzes cistit co chces ale pomuze jen vymena a po vymene znovu diagnostikou "naucit"
ale to plati pouze v pripade ze je opravdu vadny..zastavit motor muze cokoliv od tlaku raili,vadneho vstrikovace az po vadny snimac tlaku
|
|
31.07.2016 21:52 -
Re: EGR ventil / C5 III
|
2977121
|
|
polis78
|
Město: Trutnov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Ale jak jsem psal, běhalo to přes půlkruh hladce, nebylo cítit ádný drhnutí. Ale jak je na tom tak oska v mosaz. pouzdře nemám tuení, take podle tebe je EGR ventil KO?
Ale jak jsem psal, běhalo to přes půlkruh hladce, nebylo cítit ádný drhnutí. Ale jak je na tom tak oska v mosaz. pouzdře nemám tuení, take podle tebe je EGR ventil KO?
|
|
31.07.2016 21:57 -
Re: EGR ventil / C5 III
|
2977124
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
vubec netusim jak je natom tvuj EGR protoze jsem ho nevidel ani na aute ani venku
nevidel jsem tve auto a nevim v cem je tvuj problem,jen se bavime o tom ze by to mohl byt EGR
od klavesnice jsem se jeste diagnostiku nenaucil,na to jsou tu jini
vubec netusim jak je natom tvuj EGR protoze jsem ho nevidel ani na aute ani venku
nevidel jsem tve auto a nevim v cem je tvuj problem,jen se bavime o tom ze by to mohl byt EGR
od klavesnice jsem se jeste diagnostiku nenaucil,na to jsou tu jini
|
|
31.07.2016 22:04 -
Re: EGR ventil / C5 III
|
2977127
|
|
polis78
|
Město: Trutnov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 11 |
|
|
No díky za tvé rady a za čas, v týdnu koupím nový a pak dám vědět, čus.
No díky za tvé rady a za čas, v týdnu koupím nový a pak dám vědět, čus.
|
|
31.07.2016 22:22 -
Re: EGR ventil / C5 III
|
2977135
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Abys potom nelitoval vyhozených peněz, jasně tu zaznělo, e to nemusí dělat EGR, chce to udělat někým kdo tomu rozumí diagnostiku, aby to potvrdil, nebo určil co tomu je, s koupí nového bych počkal na výsledek diagnostiky.
Abys potom nelitoval vyhozených peněz, jasně tu zaznělo, e to nemusí dělat EGR, chce to udělat někým kdo tomu rozumí diagnostiku, aby to potvrdil, nebo určil co tomu je, s koupí nového bych počkal na výsledek diagnostiky. ;-)
|
|
31.07.2016 23:17 -
Re: EGR ventil / C5 III
|
2977148
|
|
jruze
|
|
|
...
Podle mne příčina hláky bude spí souviset s jednou tou poslední hlákou : skočila hláka Warning engine oil pressure" - to je ta STOP hláka a já bych to řeil asi odstavením do zjitění příčiny této hláky - nemusí to být to co to hlásí,ale pokud ano tak je to o motor.
...
Podle mne příčina hláky bude spí souviset s jednou tou poslední hlákou : skočila hláka Warning engine oil pressure" - to je ta STOP hláka a já bych to řeil asi odstavením do zjitění příčiny této hláky ;-) - nemusí to být to co to hlásí,ale pokud ano tak je to o motor.
|
|
01.08.2016 09:04 -
Re: EGR ventil / C5 III
|
2977182
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
to Warning engine oil pressure bych videl mozna jako dusledek zastaveni motoru
obcas se stane,ze se motor zastavi a nez si to stihnou v aute rict tak motor stoji,tlak neni tak vyhlasi poplach
to Warning engine oil pressure bych videl mozna jako dusledek zastaveni motoru
obcas se stane,ze se motor zastavi a nez si to stihnou v aute rict tak motor stoji,tlak neni tak vyhlasi poplach :-))
|
|
03.08.2016 18:38 -
Re: EGR ventil / C5 III
|
2978000
|
|
polis78
|
Město: Trutnov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Ahoj, EGR vyřeen. Koupil jsem nový a na diagnostice u je také ok. Shodou okolností mi ale začala skákat jiná chybná hláka a to P0215, prý pomocná jednotka motoru...., nikde v servise ani v Peugeotu nevědí, co to je a kde je chyba. Prý se můe jednat o relé čerpadla. Víte, kde se nachází? Donedávka bylo auto ok, je divné, e po výměně EGR ventilu a odpojení a zapojení baterie si auto nalo chybu jinou. Projevuje se občasným patným startem anebo při volnoběhu samovolně auto vypne. Při plynulé jízdě se to nestává.
Ahoj, EGR vyřeen. Koupil jsem nový a na diagnostice u je také ok. Shodou okolností mi ale začala skákat jiná chybná hláka a to P0215, prý pomocná jednotka motoru...., nikde v servise ani v Peugeotu nevědí, co to je a kde je chyba. Prý se můe jednat o relé čerpadla. Víte, kde se nachází? Donedávka bylo auto ok, je divné, e po výměně EGR ventilu a odpojení a zapojení baterie si auto nalo chybu jinou. Projevuje se občasným patným startem anebo při volnoběhu samovolně auto vypne. Při plynulé jízdě se to nestává.
|
|
03.08.2016 20:30 -
Re: EGR ventil / C5 III
|
2978076
|
|
jumep
|
|
|
podla vsetkeho snimac otacok (klukoveho hriadela)
je na prevodovke nad zotrvacnikom, ako ste nieco robili okolo egr mohlo sa tam niecim pohnut
edit:
pozeral som to len vseobecne
What are the causes of the P0215 code?
A faulty crankshaft position sensor
A faulty ignition switch or lock cylinder
Damaged wiring in the engine shutoff solenoid circuit
A faulty powertrain control module
A faulty engine shutoff solenoid
ako uz inde je napisane, bude to najskor BSM
podla vsetkeho snimac otacok (klukoveho hriadela)
je na prevodovke nad zotrvacnikom, ako ste nieco robili okolo egr mohlo sa tam niecim pohnut
edit:
pozeral som to len vseobecne
What are the causes of the P0215 code?
A faulty crankshaft position sensor
A faulty ignition switch or lock cylinder
Damaged wiring in the engine shutoff solenoid circuit
A faulty powertrain control module
A faulty engine shutoff solenoid
ako uz inde je napisane, bude to najskor BSM
|
|
04.08.2016 08:39 -
Re: EGR ventil / C5 III
|
2978293
|
|
tomasg
|
Město: Podvysoka, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 77 |
|
|
polis78 napsal(a): Ahoj, EGR vyřeen. Koupil jsem nový a na diagnostice u je také ok. Shodou okolností mi ale začala skákat jiná chybná hláka a to P0215, prý pomocná jednotka motoru...., nikde v servise ani v Peugeotu nevědí, co to je a kde je chyba. Prý se můe jednat o relé čerpadla. Víte, kde se nachází? Donedávka bylo auto ok, je divné, e po výměně EGR ventilu a odpojení a zapojení baterie si auto nalo chybu jinou. Projevuje se občasným patným startem anebo při volnoběhu samovolně auto vypne. Při plynulé jízdě se to nestává.
nieco podobne som mal ja po vymene EGR,. po vymene hlaska klapky sania, potom regulator tlaku paliva. po prejdeni cca 300km auto zhaslo, no vypol kluc a znova islo 300km, za kazdym ina hlaska.
Pricina? - pri vymene EGR urobedy abgrejd softveru BSM(samozrejma ze v citroene) vyriesilo sa to novou jednotkou BSM
nieco podobne som mal ja po vymene EGR,. po vymene hlaska klapky sania, potom regulator tlaku paliva. po prejdeni cca 300km auto zhaslo, no vypol kluc a znova islo 300km, za kazdym ina hlaska.
Pricina? - pri vymene EGR urobedy abgrejd softveru BSM(samozrejma ze v citroene) vyriesilo sa to novou jednotkou BSM:palec
|
|
31.08.2016 12:50 -
Re: EGR ventil / C5 III
|
2990017
|
|
WOLODA
|
Město: Humenne, Auto: C4 coupe 2.0HDi 16v RHR 100kw | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Zdravim
Z vlastnej skusenosti.... peigeot boxer hdi (ale motor nebol francuzky nwm ci nie iveco) egr ppd sanim za chladicom.... odjazdil si svoje a odisiel... kupili druhy a znova si odjazdil svoje a zase odisiel ALE ... naucili sme ho ho nanovo... a auto fachcelo....
Moznoze ste mohli skusit egr NAUCIT znova .... (cez lexiu najlrv samuselo ... uceni egr... vymazqt dennik zavad... a znova uceni kedze to hodilo chybu) tak sme to robili na otcovej c4 rhr hdi
Pomocna jednotka motoru neni poistkova skrinka??? Mne to hadzalo chybu pre ledky v pomocnej jednotke motoru. Ved bsm sa hlasi pod bsm
Zdravim
Z vlastnej skusenosti.... peigeot boxer hdi (ale motor nebol francuzky nwm ci nie iveco) egr ppd sanim za chladicom.... odjazdil si svoje a odisiel... kupili druhy a znova si odjazdil svoje a zase odisiel ALE ... naucili sme ho ho nanovo... a auto fachcelo....
Moznoze ste mohli skusit egr NAUCIT znova .... (cez lexiu najlrv samuselo ... uceni egr... vymazqt dennik zavad... a znova uceni kedze to hodilo chybu) tak sme to robili na otcovej c4 rhr hdi
Pomocna jednotka motoru neni poistkova skrinka??? Mne to hadzalo chybu pre ledky v pomocnej jednotke motoru. Ved bsm sa hlasi pod bsm
|
|
09.10.2016 20:06 -
Re: EGR ventil / C5 III
|
3000967
|
|
polis78
|
Město: Trutnov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Ahoj vem , tak za vím stála jednotka BSM .
Ahoj vem , tak za vím stála jednotka BSM :-)))).
|
|
03.05.2020 13:58 -
Re: EGR ventil - čitění
|
3268470
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Abych nezákladal nové téma... Auto se mi zastavilo, jde nastartovat a po chvíli zdechne jako by dola nafta.. Na diagnostice je vidět, e je EGR zaseklý v otevřené poloze na 80%.. Jak je to s RHR a Delphi vstřikováním? Dá se nějak udělat EGR OFF, nebo mě čeká výměna???
Abych nezákladal nové téma... Auto se mi zastavilo, jde nastartovat a po chvíli zdechne jako by dola nafta.. Na diagnostice je vidět, e je EGR zaseklý v otevřené poloze na 80%.. Jak je to s RHR a Delphi vstřikováním? Dá se nějak udělat EGR OFF, nebo mě čeká výměna???
|
|
| |
|
|