| | |
27.06.2016 19:04 -
Re: Vyraená měrka oleje + únik oleje + nouzový reim
|
2966783
|
|
pavel1978
|
|
|
Tak jsem konecne nasel kotrolni body i na ozubenych kolech. Jeden zub je oznacen bilou barvou. Je vacka od rozvodového kola v poradku, nebo je trochu potocena. Druda je krasne ve stredu mezi dvěma teckama..Pokud je potocena je třeba druhé vacky nebo to jde natocit..
Tak jsem konecne nasel kotrolni body i na ozubenych kolech. Jeden zub je oznacen bilou barvou. Je vacka od rozvodového kola v poradku, nebo je trochu potocena. Druda je krasne ve stredu mezi dvěma teckama..Pokud je potocena je třeba druhé vacky nebo to jde natocit..
Přílohy: P1180131.JPG ( 727256b ) - P1180133.JPG ( 841236b ) - |
|
27.06.2016 20:49 -
Re: Vyraená měrka oleje + únik oleje + nouzový reim
|
2966873
|
|
jumep
|
|
|
je to spravne
ako som uz pisal, skus striky
je to spravne
ako som uz pisal, skus striky
Přílohy: b1ep1m6d.jpg ( 51788b ) - |
|
27.06.2016 23:16 -
Re: Vyraená měrka oleje + únik oleje + nouzový reim
|
2967005
|
|
pavel1978
|
|
|
Take podle vás vacky jsou ok i kdy přední má krásné kontrolní bílý zub uprostřed dvou teček na vacce a na rozvodovem kole je u zadní bílé tečky.Pokud by byla kazda stejně na středu tak to neřeí,ale je divné ze jedna je adruha ne...Ale francouzské mylení je určitě jiné od mého. Ty vstiky neměly ádný náznak ze by byly patně. V zimě -20 bez problémů,ani se nikdy nezhoply otáčky na volnoběhu ale pokud máte jiné zkuenosti rad se poucim. Jetě jedna info pokud zaaretuji max.velkým kolíkem setrvak a potom chci vačkové kolo tak mi litá tak 1mm musím zaaretovat kolo trochu ze ikma .Nemám pod řemenice dole kolík který má troičku vůli který by odpovídal tak pulzubu co mi chybí na rozvodech?
Take podle vás vacky jsou ok i kdy přední má krásné kontrolní bílý zub uprostřed dvou teček na vacce a na rozvodovem kole je u zadní bílé tečky.Pokud by byla kazda stejně na středu tak to neřeí,ale je divné ze jedna je adruha ne...Ale francouzské mylení je určitě jiné od mého. Ty vstiky neměly ádný náznak ze by byly patně. V zimě -20 bez problémů,ani se nikdy nezhoply otáčky na volnoběhu ale pokud máte jiné zkuenosti rad se poucim. Jetě jedna info pokud zaaretuji max.velkým kolíkem setrvak a potom chci vačkové kolo tak mi litá tak 1mm musím zaaretovat kolo trochu ze ikma .Nemám pod řemenice dole kolík který má troičku vůli který by odpovídal tak pulzubu co mi chybí na rozvodech?
|
|
28.06.2016 06:15 -
Re: Vyraená měrka oleje + únik oleje + nouzový reim
|
2967063
|
|
pavel1978
|
|
|
Diky, ja si myslím, e se mi řemenice natlacila tím samozapalem k jedné straně. protoe je nezaaretuji (myslím s řemenem) a chybí kousiček. Ale můe tento kousek, myslím vule v dráce klínku dělat tyto problémy. Výfuk byl určitě zalitý, byl celý výtáhlý a vymytý horkou vodou take tak jak píe po zahrátí by mohl čoudit? Tu montáz turba nechápu, potrebuji jenom ty dvě turba spojit prípravkem at je nezlomim....a sundat a nasadil..
Diky, ja si myslím, e se mi řemenice natlacila tím samozapalem k jedné straně. protoe je nezaaretuji (myslím s řemenem) a chybí kousiček. Ale můe tento kousek, myslím vule v dráce klínku dělat tyto problémy. Výfuk byl určitě zalitý, byl celý výtáhlý a vymytý horkou vodou take tak jak píe po zahrátí by mohl čoudit? Tu montáz turba nechápu, potrebuji jenom ty dvě turba spojit prípravkem at je nezlomim....a sundat a nasadil..
|
|
28.06.2016 08:15 -
Re: Vyraená měrka oleje + únik oleje + nouzový reim
|
2967107
|
|
jruze
|
|
|
pavel1978 napsal(a): Diky, ja si myslím, e se mi řemenice natlacila tím samozapalem k jedné straně. protoe je nezaaretuji (myslím s řemenem) a chybí kousiček. Ale můe tento kousek, myslím vule v dráce klínku dělat tyto problémy. Výfuk byl určitě zalitý, byl celý výtáhlý a vymytý horkou vodou take tak jak píe po zahrátí by mohl čoudit? Tu montáz turba nechápu, potrebuji jenom ty dvě turba spojit prípravkem at je nezlomim....a sundat a nasadil..
U toho turba jak píe(nevěděl jsem jestli to ví). U rozvodů by na to aby to chytlo zub mimo neměl udělat nic,ale nejelo by to jak by mělo,po čitění FAP je ve filtru třeba litr vody a je to dýmovnice jak .... to je OK . Abych to nemusel číst od začátku: motor chytne OK a jak běí ? kdy běí a otevře nalévací víčko funí ? Pokud má dobře rozvody(včetně vaček-ty přesně) tak zub na řemenu bude mít vliv na výkon ale poběí vcelku bez problému(nemělo by se to třést, hádat se,funět pod písty(nalevavím otvorem) - pokud jsou tyto příznaky je problém na pístech.Výfuku si po čitění FAP nevímej.
U toho turba jak píe(nevěděl jsem jestli to ví). U rozvodů by na to aby to chytlo zub mimo neměl udělat nic,ale nejelo by to jak by mělo,po čitění FAP je ve filtru třeba litr vody a je to dýmovnice jak .... to je OK . Abych to nemusel číst od začátku: motor chytne OK a jak běí ? kdy běí a otevře nalévací víčko funí ? :nevim Pokud má dobře rozvody(včetně vaček-ty přesně) tak zub na řemenu bude mít vliv na výkon ale poběí vcelku bez problému(nemělo by se to třést, hádat se,funět pod písty(nalevavím otvorem) - pokud jsou tyto příznaky je problém na pístech.Výfuku si po čitění FAP nevímej.;-)
|
|
28.06.2016 08:38 -
Re: Vyraená měrka oleje + únik oleje + nouzový reim
|
2967123
|
|
pavel1978
|
|
|
Ok motor dost funi, změříme tlaky a uvidím co dál. Mě jenom porad zaráí to vačkové kolo ze není uprostřed mezi tečkami, nemůe to proto funet?
Ok motor dost funi, změříme tlaky a uvidím co dál. Mě jenom porad zaráí to vačkové kolo ze není uprostřed mezi tečkami, nemůe to proto funet?
|
|
28.06.2016 08:50 -
Re: Vyraená měrka oleje + únik oleje + nouzový reim
|
2967129
|
|
jruze
|
|
|
pavel1978 napsal(a): Ok motor dost funi, změříme tlaky a uvidím co dál. Mě jenom porad zaráí to vačkové kolo ze není uprostřed mezi tečkami, nemůe to proto funet?
Ne - pod písty se to dostane jen přes písty,krouky,něco málo přes dříky ventilů(to nebude funět spí by to mohlo cucat olej). Hnuté kola na vačce=problém výkon,spotřeba,chod motoru.Jestli to nacuclo moc oleje do válce(z hadice)mohla by být ohnutá ojnice - zase vliv chod motoru,výkon,spotřeba,patné spalování-byla by cítit nespálená nafta za studena z výfuku.
Pořád mne zaráí ta vystřelená měrka- to mne pořád směruje na problém střik,píst a důsledek něco projítlo do výfuku a odpálilo turbo(ty turba se neserou)- mám tři 100,200,300 a viděl jsem i 500 a turba OK , zato kapající vstřik dovede odpálit motor během chvilky (autodiag mi poslal před časem foto motoru a vstřiku co dovede)
Ne - pod písty se to dostane jen přes písty,krouky,něco málo přes dříky ventilů(to nebude funět spí by to mohlo cucat olej). Hnuté kola na vačce=problém výkon,spotřeba,chod motoru.Jestli to nacuclo moc oleje do válce(z hadice)mohla by být ohnutá ojnice - zase vliv chod motoru,výkon,spotřeba,patné spalování-byla by cítit nespálená nafta za studena z výfuku.
Pořád mne zaráí ta vystřelená měrka- to mne pořád směruje na problém střik,píst a důsledek něco projítlo do výfuku a odpálilo turbo(ty turba se neserou)- mám tři 100,200,300 a viděl jsem i 500 a turba OK , zato kapající vstřik dovede odpálit motor během chvilky (autodiag mi poslal před časem foto motoru a vstřiku co dovede)
|
|
28.06.2016 09:16 -
Re: Vyraená měrka oleje + únik oleje + nouzový reim
|
2967138
|
|
pavel1978
|
|
|
Pozor moc se omlouvám já začal číst toto vlákno a připada mi to podobně jak já na začátku..toto není moje téma já do něj vstoupil. - Já jsem měrku vyváenou neměl, asi bojím ze tam nateklo moc oleje a je ohla ojnice.
Pozor moc se omlouvám já začal číst toto vlákno a připada mi to podobně jak já na začátku..toto není moje téma já do něj vstoupil. - Já jsem měrku vyváenou neměl, asi bojím ze tam nateklo moc oleje a je ohla ojnice.
|
|
29.06.2016 21:10 -
Re: Vyraená měrka oleje + únik oleje + nouzový reim
|
2968005
|
|
Stanly
|
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 94 |
|
|
Tak zdravím vechny. Slíbil jsem, e napíi jak jsem dopadl. Včera jsem dokončil výměnu turba a jetě jsem speciálním sprejem na regeneraci FAP provedl jeho vyčitění. Auto jede jak nikdy, co jej máme, nejelo. Najel jsem zatím asi 60km a ve je OK. Tak jsem spokojený. Oprava vyla, včetně turba, reg, spreje, oleje a vech filtrů na cca 8000,-Kč, samozřejmě nepočítám svou práci. Děkuji jetě jednou vem za rady a příspěvky.
Tak zdravím vechny. Slíbil jsem, e napíi jak jsem dopadl. Včera jsem dokončil výměnu turba a jetě jsem speciálním sprejem na regeneraci FAP provedl jeho vyčitění. Auto jede jak nikdy, co jej máme, nejelo. Najel jsem zatím asi 60km a ve je OK. Tak jsem spokojený. Oprava vyla, včetně turba, reg, spreje, oleje a vech filtrů na cca 8000,-Kč, samozřejmě nepočítám svou práci. Děkuji jetě jednou vem za rady a příspěvky.
|
|
30.06.2016 09:29 -
Re: Vyraená měrka oleje + únik oleje + nouzový reim
|
2968272
|
|
pavel1978
|
|
|
Problém, konečně vyřeený....prasklý píst.
Take určitě druhý motor, nebo se to opravuje??
Problém, konečně vyřeený....prasklý píst.
Take určitě druhý motor, nebo se to opravuje??
|
|
30.06.2016 19:12 -
Re: Vyraená měrka oleje + únik oleje + nouzový reim
|
2968405
|
|
jumep
|
|
|
osobne by som asi radsej uz iny motor
osobne by som asi radsej uz iny motor
|
|
| |
|
|