| | |
16.06.2016 14:52 -
Re: Vyraená měrka oleje + únik oleje + nouzový reim
|
2962703
|
|
jumep
|
|
|
turbo moze byt tiez ko - hlavne ak lieta vrtula, ale tiez si myslim ze FAP je KO
ale toto je bez diagnostiky tazko urcitelne
turbo moze byt tiez ko - hlavne ak lieta vrtula, ale tiez si myslim ze FAP je KO
ale toto je bez diagnostiky tazko urcitelne
|
|
17.06.2016 13:43 -
Re: Vyraená měrka oleje + únik oleje + nouzový reim
|
2962898
|
|
Stanly
|
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 94 |
|
|
Dostupnost turba na 2.2 řekl bych je značně nesnadná. Vymontovat a jen tak jej omrknout je poměrně náročné a rozhodně se nevyplatí. Jak jsem psal, dostal jsem se bez potíí pouze ke kontrole té vstupní vrtule a ta má tak velkou vůli, e se tam prakticky viklá. Na diagnostice se stavím v pondělí u servisáka, mám si zrovna dohodnout i termín opravy a ten je přesvědčen o KO turba. Napíi pak jak jsem dopadl. Mám doma ji nové a to je jiná káva pokud jde o vůli. Chtěl jsem si jej vyměnit sám, ale zase by mi zanikla záruka. Nemám s tím zkuenosti, i kdy jsem velmi zručný a kde co si opravím sám. Ze samotné výměny bych obavy neměl, ale nevím jak je pak ve kolem náročné, zejména kontrola tlaku mazání, atd. a pak ta záruka.
Dostupnost turba na 2.2 řekl bych je značně nesnadná. Vymontovat a jen tak jej omrknout je poměrně náročné a rozhodně se nevyplatí. Jak jsem psal, dostal jsem se bez potíí pouze ke kontrole té vstupní vrtule a ta má tak velkou vůli, e se tam prakticky viklá. Na diagnostice se stavím v pondělí u servisáka, mám si zrovna dohodnout i termín opravy a ten je přesvědčen o KO turba. Napíi pak jak jsem dopadl. Mám doma ji nové a to je jiná káva pokud jde o vůli. Chtěl jsem si jej vyměnit sám, ale zase by mi zanikla záruka. Nemám s tím zkuenosti, i kdy jsem velmi zručný a kde co si opravím sám. Ze samotné výměny bych obavy neměl, ale nevím jak je pak ve kolem náročné, zejména kontrola tlaku mazání, atd. a pak ta záruka.
|
|
17.06.2016 15:19 -
Re: Vyraená měrka oleje + únik oleje + nouzový reim
|
2962903
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Keby mala taku velku volu ze sa viklá, tak je turbo po smrti, lebo zoderie lopatky ! To by si počul iný rachot. Radialnu volu ma kazde turbo aj cisto nove z predajne ! Turbína beí v olejovom vankúi.
Ak má pádne podozrenie na turbo tak von s ním a kontrola..tak veci fungujú. Je total pí..ovina aby bol niekto plne presvedčený ked to fyzicky nekontroloval. ..ty má také schrodingerove turbo v superpozícií kedy je aj dobré aj zlé kým ho niekto kto tomu rozumie neomrkne. Pada ti to do nudzaku ale na diagnostike si nebol radsej kupis nove turbo akoze WTF?
Kontrola tlaku mazání - to robí tvoje auto samo.
Príde mi ze moc do toho nevidis ked v honbe za opravou vymienas doradu cely motor a vsetky hlavne komponenty..
Takychto pribehov som uz pocul / videl. Potom to skonci vetickou blby francuz...treba nemca
Keby mala taku velku volu ze sa viklá, tak je turbo po smrti, lebo zoderie lopatky ! To by si počul iný rachot. Radialnu volu ma kazde turbo aj cisto nove z predajne ! Turbína beí v olejovom vankúi.
Ak má pádne podozrenie na turbo tak von s ním a kontrola..tak veci fungujú. Je total pí..ovina aby bol niekto plne presvedčený ked to fyzicky nekontroloval. ..ty má také schrodingerove turbo v superpozícií kedy je aj dobré aj zlé kým ho niekto kto tomu rozumie neomrkne. Pada ti to do nudzaku ale na diagnostike si nebol radsej kupis nove turbo akoze WTF?
Kontrola tlaku mazání - to robí tvoje auto samo.
Príde mi ze moc do toho nevidis ked v honbe za opravou vymienas doradu cely motor a vsetky hlavne komponenty..
Takychto pribehov som uz pocul / videl. Potom to skonci vetickou blby francuz...treba nemca :D
|
|
17.06.2016 17:30 -
Re: Vyraená měrka oleje + únik oleje + nouzový reim
|
2962943
|
|
Stanly
|
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 94 |
|
|
No nevím. Popsal jsem závadu mechanikovi, který dělá citroeny a jeho vyjádření jsem popsal. Samozřejmě není vevědoucí a já nejsem automechanik a tomuto skutečně vůbec nerozumím, pro to jsem taky zaloil toto vlákno, abych se od zkuenějích něco o monosti opravy dozvěděl. Nicméně jsem jetě jednou dneska ve rozebral a kontroloval. To turbo má skutečně velkou vůli, jak jsem psal ta vrtulka na sání se pěkně viklá a při u jemném zatlačení drhne o vnějí obal, co si myslím, není normální. Jetě jeden poznatek. Opět jsem ve sloil, bez potíí natočil, to e to hází saze a olej je zřejmě po této závadě normální, ale kdy jsem po ujetí oněch 30 km od závady změřil olej, byl úbytek dalích cca 0,5l. Olej byl jen po pičku měrky, před tím byl na minimu.
No nevím. Popsal jsem závadu mechanikovi, který dělá citroeny a jeho vyjádření jsem popsal. Samozřejmě není vevědoucí a já nejsem automechanik a tomuto skutečně vůbec nerozumím, pro to jsem taky zaloil toto vlákno, abych se od zkuenějích něco o monosti opravy dozvěděl. Nicméně jsem jetě jednou dneska ve rozebral a kontroloval. To turbo má skutečně velkou vůli, jak jsem psal ta vrtulka na sání se pěkně viklá a při u jemném zatlačení drhne o vnějí obal, co si myslím, není normální. Jetě jeden poznatek. Opět jsem ve sloil, bez potíí natočil, to e to hází saze a olej je zřejmě po této závadě normální, ale kdy jsem po ujetí oněch 30 km od závady změřil olej, byl úbytek dalích cca 0,5l. Olej byl jen po pičku měrky, před tím byl na minimu.
|
|
17.06.2016 22:09 -
Re: Vyraená měrka oleje + únik oleje + nouzový reim
|
2963034
|
|
jumep
|
|
|
s takymto turbom sa nejazdi
a kedze je to v takomto stave, priprav sa aj na vymenu fapu atd, vyfuk bude plny oleja a bud rad ze ti to nehadze olej do sania a nechytilo ti to na runaway engine
s takymto turbom sa nejazdi
a kedze je to v takomto stave, priprav sa aj na vymenu fapu atd, vyfuk bude plny oleja a bud rad ze ti to nehadze olej do sania a nechytilo ti to na runaway engine
|
|
17.06.2016 22:43 -
Re: Vyraená měrka oleje + únik oleje + nouzový reim
|
2963046
|
|
Stanly
|
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 94 |
|
|
No minimálně s čitěním Fapu musím počítat, zejména kdy je výfuk plný oleje a sazí. Podle mechanika bych těch pár kilometrů k němu na servis mohl jetě dojet, no spíe se dobelhat. V pondělí se s ním jetě poradím.
No minimálně s čitěním Fapu musím počítat, zejména kdy je výfuk plný oleje a sazí. Podle mechanika bych těch pár kilometrů k němu na servis mohl jetě dojet, no spíe se dobelhat. V pondělí se s ním jetě poradím.
|
|
25.06.2016 18:41 -
Re: Vyraená měrka oleje + únik oleje + nouzový reim
|
2965945
|
|
Stanly
|
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 94 |
|
|
Tak opět několik postřehů. Automechanik si pořezal ruku, tak jsem včera citrónka opět dovalil domů a pustil se do opravy sám. Nemohu u dál čekat. Tak sání v té spodní plastové trubce bylo plné oleje. Fap zatím jetě nedemontovám, ale je ve spodní půlce spojení a ze spodu trochu od oleje, a zrovna tak i následující trubka výfuku a dno tlumiče, ale mimo spoj. Nechápu jak je to sice moné, nikde ádné díry.
Zítra budu v opravě pokračovat tak zase napíu.
Tak opět několik postřehů. Automechanik si pořezal ruku, tak jsem včera citrónka opět dovalil domů a pustil se do opravy sám. Nemohu u dál čekat. Tak sání v té spodní plastové trubce bylo plné oleje. Fap zatím jetě nedemontovám, ale je ve spodní půlce spojení a ze spodu trochu od oleje, a zrovna tak i následující trubka výfuku a dno tlumiče, ale mimo spoj. Nechápu jak je to sice moné, nikde ádné díry.
Zítra budu v opravě pokračovat tak zase napíu.
|
|
26.06.2016 17:32 -
Re: Vyraená měrka oleje + únik oleje + nouzový reim
|
2966183
|
|
jumep
|
|
|
takze turbo mrtve a vali olej, to uz urcite nestartuj ...
takze turbo mrtve a vali olej, to uz urcite nestartuj ...
|
|
26.06.2016 20:26 -
Re: Vyraená měrka oleje + únik oleje + nouzový reim
|
2966235
|
|
Stanly
|
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 94 |
|
|
Tak dalí postřehy z opravy. Turbo je venku. V příloze pokud to bude fungovat je video toho viklání vrtule na sání.
Ze sání vytékal olej. Jinak výfuk turba je suchý, pouze od sazí. Mám ale dalí otázku. Mezi turbem a výfukem z válců jsem neobjevil ádné těsnění, to asi není normální, e? Nikde mi pokud vím nevypadlo a navíc jsem ve 4x prohledal, zda jsem přeci jenom jeho případné vypadnutí nepřehlédl. Ve nasvědčuje tomu, e to někdo namontoval bez těsnění. Nové turbo mám ji na místě, jen lehce chycené, ne vyřeím to těsnění. Zítra jetě půjde ven Fap. Pokud jde o ten olej, jak jsem se zmiňoval, je to jen pocákané od oleje co vytekl ven a rozpráilo se to po podvozku. Jetě mám dotaz, i kdy to sem asi úplně nepatří. Na dne AP je 2 rouby přichycen takový litinový odlitek a k němu je přichycen ocelový výlisek chránící patrně převodovku a vanu motoru proti proraení, viz foto. Zde jsem zaznamenal únik oleje. O cca 1/2 závitu el roub dotáhnout. Po povolení toho spodního roubu mi začal vytékat z převodovky olej. Nevím zda to je v pořádku, nebo jestli někdo nepouil delí roub a neprorazil díru do skříně AP. Po dotaení je to ji OK, ale nevím zda olej vypustit a provést nějaké zalepení.
Tak dalí postřehy z opravy. Turbo je venku. V příloze pokud to bude fungovat je video toho viklání vrtule na sání.
Ze sání vytékal olej. Jinak výfuk turba je suchý, pouze od sazí. Mám ale dalí otázku. Mezi turbem a výfukem z válců jsem neobjevil ádné těsnění, to asi není normální, e? Nikde mi pokud vím nevypadlo a navíc jsem ve 4x prohledal, zda jsem přeci jenom jeho případné vypadnutí nepřehlédl. Ve nasvědčuje tomu, e to někdo namontoval bez těsnění. Nové turbo mám ji na místě, jen lehce chycené, ne vyřeím to těsnění. Zítra jetě půjde ven Fap. Pokud jde o ten olej, jak jsem se zmiňoval, je to jen pocákané od oleje co vytekl ven a rozpráilo se to po podvozku. Jetě mám dotaz, i kdy to sem asi úplně nepatří. Na dne AP je 2 rouby přichycen takový litinový odlitek a k němu je přichycen ocelový výlisek chránící patrně převodovku a vanu motoru proti proraení, viz foto. Zde jsem zaznamenal únik oleje. O cca 1/2 závitu el roub dotáhnout. Po povolení toho spodního roubu mi začal vytékat z převodovky olej. Nevím zda to je v pořádku, nebo jestli někdo nepouil delí roub a neprorazil díru do skříně AP. Po dotaení je to ji OK, ale nevím zda olej vypustit a provést nějaké zalepení.
Přílohy: P6260003.MP4 ( 29097984b ) - Turbo vůle vrtule P6260001 kopie.jpg ( 386502b ) - roub na dne AP. |
|
26.06.2016 22:28 -
Re: Vyraená měrka oleje + únik oleje + nouzový reim
|
2966404
|
|
jumep
|
|
|
tesnenie tam standartne nie je, po vymene by sa tam malo dat (malo by byt dostat k turbu) - hlavne by tam nemala ist pasta, lebo sa moze dostat na vrtulu ....
ten srob len drzi ten drziak, a to co tieklo je len nieco co bolo okolo a nad zavitom
tesnenie tam standartne nie je, po vymene by sa tam malo dat (malo by byt dostat k turbu) - hlavne by tam nemala ist pasta, lebo sa moze dostat na vrtulu ....
ten srob len drzi ten drziak, a to co tieklo je len nieco co bolo okolo a nad zavitom
|
|
26.06.2016 22:43 -
Re: Vyraená měrka oleje + únik oleje + nouzový reim
|
2966421
|
|
Stanly
|
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 94 |
|
|
Díky za informaci. Těsnění mi bylo k turbu nabídnuto za cca nějakých 400,-Kč, s tím, e jej ale není nutné měnit, e původní bývá OK. Nabyl jsem tedy dojem, e se běně montuje. Poradím se zítra s mechanikem, zda jej dokoupit.
K tomu roubu. Po povolení teklo docela dost oleje, ale neměl jsem vyroubován ven celý, tak jsem jej hned dotáhl, nečekal jsem co to udělá po delí době. Nechám to být, nebudu to řeit. Zatím je to po dotaení suché.
Díky za informaci. Těsnění mi bylo k turbu nabídnuto za cca nějakých 400,-Kč, s tím, e jej ale není nutné měnit, e původní bývá OK. Nabyl jsem tedy dojem, e se běně montuje. Poradím se zítra s mechanikem, zda jej dokoupit.
K tomu roubu. Po povolení teklo docela dost oleje, ale neměl jsem vyroubován ven celý, tak jsem jej hned dotáhl, nečekal jsem co to udělá po delí době. Nechám to být, nebudu to řeit. Zatím je to po dotaení suché.
|
|
27.06.2016 07:04 -
Re: Vyraená měrka oleje + únik oleje + nouzový reim
|
2966470
|
|
pavel1978
|
|
|
Zdravím, mám asi podobný problém
,ve začlo motor chytil runaway engine musel jsem ho brzdit. Teď po repasi turba se motor chová takto: patně chytá plný plyn na volnoběh pomalu naskočí, neklidné otáčky na volnoběh, moc vibruje, po přidání plynu je to lepí, před výměnou turba vůbec nechytl, jenom na sprey do sání. Při sundání víčka nalíváni oleje motor hodně funí z výfuku jde namodralý dým. Má otázka, můe být při montái turba nějaká chyba, která to způsobí?? Já myslím, motor po smrti bud hlava, nebo pístní krouky..Má smysl řeit opravu, kdy el přes válce olej a bude zapečený pod kroukama, nebo druhý motor? Ps.A nemá Stanly podobný problém..díky za dalí info. Máte někdo druhý motor??
Zdravím, mám asi podobný problém
,ve začlo motor chytil runaway engine musel jsem ho brzdit. Teď po repasi turba se motor chová takto: patně chytá plný plyn na volnoběh pomalu naskočí, neklidné otáčky na volnoběh, moc vibruje, po přidání plynu je to lepí, před výměnou turba vůbec nechytl, jenom na sprey do sání. Při sundání víčka nalíváni oleje motor hodně funí z výfuku jde namodralý dým. Má otázka, můe být při montái turba nějaká chyba, která to způsobí?? Já myslím, motor po smrti bud hlava, nebo pístní krouky..Má smysl řeit opravu, kdy el přes válce olej a bude zapečený pod kroukama, nebo druhý motor? Ps.A nemá Stanly podobný problém..díky za dalí info. Máte někdo druhý motor??
|
|
27.06.2016 07:32 -
Re: Vyraená měrka oleje + únik oleje + nouzový reim
|
2966492
|
|
jruze
|
|
|
pavel1978 napsal(a): Zdravím, mám asi podobný problém
,ve začlo motor chytil runaway engine musel jsem ho brzdit. Teď po repasi turba se motor chová takto: patně chytá plný plyn na volnoběh pomalu naskočí, neklidné otáčky na volnoběh, moc vibruje, po přidání plynu je to lepí, před výměnou turba vůbec nechytl, jenom na sprey do sání. Při sundání víčka nalíváni oleje motor hodně funí z výfuku jde namodralý dým. Má otázka, můe být při montái turba nějaká chyba, která to způsobí?? Já myslím, motor po smrti bud hlava, nebo pístní krouky..Má smysl řeit opravu, kdy el přes válce olej a bude zapečený pod kroukama, nebo druhý motor? Ps.A nemá Stanly podobný problém..díky za dalí info. Máte někdo druhý motor??
Kontroloval jsi rozvody? Moná se napálil-propálil píst . Osobně bych to řeil jiným motorem (asi) - jinak ti ho nabízel Luki a i já.
Kontroloval jsi rozvody? Moná se napálil-propálil píst . Osobně bych to řeil jiným motorem (asi) - jinak ti ho nabízel Luki a i já.;-)
|
|
27.06.2016 09:14 -
Re: Vyraená měrka oleje + únik oleje + nouzový reim
|
2966525
|
|
Stanly
|
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 94 |
|
|
Díky za vae příspěvky. Jen k motoru. Startuje absolutně bez potíí, na jedno otočení klíčku, volnoběh klidný, nezaznamenal jsem ádné změny v jeho chodu na volnoběh. Na plyn reaguje včelku dobře s ohledem, e nejde turbo. Samozřejmě netáhne, je bez výkonu. V klesání, kdy není potřeba výkon jede dobře. Jen jak jsem psal, zaplaveno olejem sání. Výfuk u turba jen od sazí, ádné zapečeniny od spáleného oleje. Jetě jsem právě objednal těsnění. Zítra bych to mohl dát dohromady. Samozřejmě napíi.
Díky za vae příspěvky. Jen k motoru. Startuje absolutně bez potíí, na jedno otočení klíčku, volnoběh klidný, nezaznamenal jsem ádné změny v jeho chodu na volnoběh. Na plyn reaguje včelku dobře s ohledem, e nejde turbo. Samozřejmě netáhne, je bez výkonu. V klesání, kdy není potřeba výkon jede dobře. Jen jak jsem psal, zaplaveno olejem sání. Výfuk u turba jen od sazí, ádné zapečeniny od spáleného oleje. Jetě jsem právě objednal těsnění. Zítra bych to mohl dát dohromady. Samozřejmě napíi.
|
|
27.06.2016 10:52 -
Re: Vyraená měrka oleje + únik oleje + nouzový reim
|
2966565
|
|
jumep
|
|
|
pavel1978: znie to ako problem s vstrekovanim, podla mna nacalo striky
daj ich von a na test / skus endokamerou pozret potom na piesty este (cez striky)
pavel1978: znie to ako problem s vstrekovanim, podla mna nacalo striky
daj ich von a na test / skus endokamerou pozret potom na piesty este (cez striky)
|
|
27.06.2016 11:22 -
Re: Vyraená měrka oleje + únik oleje + nouzový reim
|
2966585
|
|
pavel1978
|
|
|
Mám jestě jeden napad...Někdo má dlouhé vedení a to potom stojí peníze a čas, vracím se na začátek. (myslím kadopádně sebe .
Co říkáte na rozvody resp.pootočené nalisovaného kola na vačce?
1.potacím setrvakem dokuď nenajdu bíle označené tečky na hřídeli.
2.musi sedět tečky a značky na řetezu(bohuel jsem nael jenom tu jednu viz foto)
3.zaaretuji setrvák a vačkové kolo.
Máte nějáký jiný navod popř.foto pro kontrolu vačcky?
Mám jestě jeden napad...Někdo má dlouhé vedení a to potom stojí peníze a čas, vracím se na začátek. (myslím kadopádně sebe :-)).
Co říkáte na rozvody resp.pootočené nalisovaného kola na vačce?
1.potacím setrvakem dokuď nenajdu bíle označené tečky na hřídeli.
2.musi sedět tečky a značky na řetezu(bohuel jsem nael jenom tu jednu viz foto)
3.zaaretuji setrvák a vačkové kolo.
Máte nějáký jiný navod popř.foto pro kontrolu vačcky?
Přílohy: DSC_kolo.jpg ( 1806949b ) - DSC_retez.jpg ( 1113563b ) - |
|
27.06.2016 11:26 -
Re: Vyraená měrka oleje + únik oleje + nouzový reim
|
2966597
|
|
jumep
|
|
|
ak to bolo potkane tak sa to kolecko mohlo pootocit, ale to nezistis inac nez rozobranim
ten oznaceny zub na vacke pri zaaretovanom motore by mal byt vidiet a ak si dobre pamatam tak kusok dolava
ak to bolo potkane tak sa to kolecko mohlo pootocit, ale to nezistis inac nez rozobranim
ten oznaceny zub na vacke pri zaaretovanom motore by mal byt vidiet a ak si dobre pamatam tak kusok dolava
|
|
27.06.2016 12:21 -
Re: Vyraená měrka oleje + únik oleje + nouzový reim
|
2966636
|
|
pavel1978
|
|
|
Dobře ale co tam uvidím, vačkove kolo rozvodů klínek strihlý nemá, a po sundání víka vidím dvě bílé tečky..co to znamená, e uprostred bílých teček má být vrchol zubů ozubeného kola nebo jamka řetězu? Není nikde napsané postavení kol vúči vačkám? Pokuď jsou posunete, to zatím nevím jdou napr Hasakem vrátit na značky pro test...
Dobře ale co tam uvidím, vačkove kolo rozvodů klínek strihlý nemá, a po sundání víka vidím dvě bílé tečky..co to znamená, e uprostred bílých teček má být vrchol zubů ozubeného kola nebo jamka řetězu? Není nikde napsané postavení kol vúči vačkám? Pokuď jsou posunete, to zatím nevím jdou napr Hasakem vrátit na značky pro test...
|
|
27.06.2016 16:59 -
Re: Vyraená měrka oleje + únik oleje + nouzový reim
|
2966721
|
|
jumep
|
|
|
uz som to tu pisal, nastavi sa to tusim raz za 70 otacok motora
to sa moc nehlo, ak su tie s bodkou hore je to na 95% ok
uz som to tu pisal, nastavi sa to tusim raz za 70 otacok motora
to sa moc nehlo, ak su tie s bodkou hore je to na 95% ok
|
|
| |
|
|