| | |
03.06.2016 10:41 -
Turbo / C5 III 2.2 Hdi
|
2957806
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1279 |
|
|
presunuti diskuze
presunuti diskuze
|
|
03.06.2016 10:00 -
Re: Turbo / C5 I 2,2HDi
|
2957801
|
|
pavel1978
|
|
|
Chlapi, nemáte prosím alespoň jednoduchý návod jak postupovat při vytáhnuti biturba na X7.
Chlapi, nemáte prosím alespoň jednoduchý návod jak postupovat při vytáhnuti biturba na X7.
|
|
03.06.2016 16:03 -
Re: Turbo / C5 III 2.2 Hdi
|
2957871
|
|
jumep
|
|
|
priloha
kazdopadne to odporucam dat spravit niekomu znalejsiemu .... (nie zrovna VW mechanikovi)
priloha
kazdopadne to odporucam dat spravit niekomu znalejsiemu .... (nie zrovna VW mechanikovi)
Přílohy: C5 (X7) - B1HG0172P0 - Demontá - Montá _ Dvojité turbodmychadlo.pdf ( 669191b ) - |
|
09.06.2016 00:30 -
Re: Turbo / C5 III 2.2 Hdi
|
2960462
|
|
pavel1978
|
|
|
Dekuji za návod, hodně pomohl, ale chci se zeptat. Při výměně mám vyměnit těsnící okrouky na hlavě. Já jsem ádné okouzky nenasel. Mam je tam dávat, nemate jejich obj.číslo?
Dekuji za návod, hodně pomohl, ale chci se zeptat. Při výměně mám vyměnit těsnící okrouky na hlavě. Já jsem ádné okouzky nenasel. Mam je tam dávat, nemate jejich obj.číslo?
|
|
21.06.2016 16:53 -
Re: Turbo / C5 III 2.2 Hdi
|
2964516
|
|
pavel1978
|
|
|
Při montái turba jsem zdemoloval jemné sítko, které je umístěno v roubů na oleji. Dali by jste tam nové,nebo nechat bez sítka?
Při montái turba jsem zdemoloval jemné sítko, které je umístěno v roubů na oleji. Dali by jste tam nové,nebo nechat bez sítka?
|
|
21.06.2016 17:04 -
Re: Turbo / C5 III 2.2 Hdi
|
2964517
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
u 1.6HDi se nedava a u tohodle si myslim se take nic nestane
u 1.6HDi se nedava a u tohodle si myslim se take nic nestane
|
|
21.06.2016 18:20 -
Re: Turbo / C5 III 2.2 Hdi
|
2964565
|
|
pavel1978
|
|
|
Diky, a neví kolik stojí to sítko
Diky, a neví kolik stojí to sítko
|
|
21.06.2016 19:09 -
Re: Turbo / C5 III 2.2 Hdi
|
2964607
|
|
jumep
|
|
|
predava sa len cely holender a mala by sa menit aj trubka privodna
predava sa len cely holender a mala by sa menit aj trubka privodna
|
|
21.06.2016 20:52 -
Re: Turbo / C5 III 2.2 Hdi
|
2964658
|
|
pavel1978
|
|
|
A v praxi se mění,nebo nemění ta trubka,nebo stačí vyčistit?
A v praxi se mění,nebo nemění ta trubka,nebo stačí vyčistit?
|
|
21.06.2016 21:08 -
Re: Turbo / C5 III 2.2 Hdi
|
2964661
|
|
jumep
|
|
|
ako som uz povedal, je vhodne ju vymenit aj s holendrami atd.
je pravda ze tu tak netrpi ako pri 1.6 ale aj tak, rovnako ako olej a to zeby sa mala dat vana dole a skontrolovat ci tam nie je nieco nabrusene / napadane
ako som uz povedal, je vhodne ju vymenit aj s holendrami atd.
je pravda ze tu tak netrpi ako pri 1.6 ale aj tak, rovnako ako olej a to zeby sa mala dat vana dole a skontrolovat ci tam nie je nieco nabrusene / napadane
|
|
21.06.2016 22:27 -
Re: Turbo / C5 III 2.2 Hdi
|
2964710
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
sitko bych neresil..holendry,tesneni a trubku urcite ano,neni to zas takova investice ktera se ale muze vyplatit
sitko bych neresil..holendry,tesneni a trubku urcite ano,neni to zas takova investice ktera se ale muze vyplatit
|
|
15.12.2019 20:15 -
Re: Turbo / C5 III 2.2 Hdi
|
3251626
|
|
Centaury
|
Město: Liptovský Mikulá, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Pls vedeli by ste mi niekto posla návod na demontá/montá turba pre Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW), rv 2013. VIN: VF7RD4HLADL520316 Dakujem
Pls vedeli by ste mi niekto posla návod na demontá/montá turba pre Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW), rv 2013. VIN: VF7RD4HLADL520316 Dakujem
|
|
02.04.2024 19:35 -
Biturbo 2.2 HDi
|
3377335
|
|
Maxii
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Dobrý den, chci se prosím zeptat, jestli Vám také píská malé turbo u Biturba 2.2 HDi? Auto má najeto cca 180tis.km. Má s tím prosím někdo zkuenosti?
Hadice jsou OK, vzadu je motor od oleje, ale olej se neztrácí.
Je to normální? Má cenu to řeit? Aby to nebylo po výměně úplně stejné, ale zase aby turbo časem nezničilo motor.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, chci se prosím zeptat, jestli Vám také píská malé turbo u Biturba 2.2 HDi? Auto má najeto cca 180tis.km. Má s tím prosím někdo zkuenosti?
Hadice jsou OK, vzadu je motor od oleje, ale olej se neztrácí.
Je to normální? Má cenu to řeit? Aby to nebylo po výměně úplně stejné, ale zase aby turbo časem nezničilo motor.
Děkuji za odpověď.
|
|
02.04.2024 22:42 -
Re: Biturbo 2.2 HDi
|
3377371
|
|
Hanz 397
|
|
|
Turba jsou, stejná a pískat nemá ani jedno... Začal bych kontrolou odlučovače oleje, jestli do turba nepoutí moc oleje, a pak DŮKLADNOU kontrolou hadic a vech komponent vedení stlačeného vzduchu, jedli tam nemá někde netěsnost, která by mohla pískat...
Turba jsou, stejná a pískat nemá ani jedno... Začal bych kontrolou odlučovače oleje, jestli do turba nepoutí moc oleje, a pak DŮKLADNOU kontrolou hadic a vech komponent vedení stlačeného vzduchu, jedli tam nemá někde netěsnost, která by mohla pískat...
|
|
03.04.2024 04:45 -
Re: Biturbo 2.2 HDi
|
3377377
|
|
Maxii
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Děkuji za odpověď. Pískání jde přímo z turba, je to takové to klasické hvízdání jako u starých dieselů. Motorový olej pouívám Total 5W-30. Hadice jsem ji kontroloval, odličovač jetě ne, děkuji za typ. Bohuel neznám nikoho, kdo má stejný motor. V první řadě jsem se chtěl zeptat jestli je to vůbec normální, e je turbo slyet při rozjezdu v malé rychlosti? Jestli to dělá i ostatním, co mají stejnou motorizaci? (Abych nedopadl jako kolega, který vyměnil turbo u Octavie a nové pískalo také úplně stejně. Zbytečně ho to stálo peníze a čas). U starých dieselů bylo normální, e turba byla slyet. U novějích aut je to prý patně.
Děkuji za odpověď. Pískání jde přímo z turba, je to takové to klasické hvízdání jako u starých dieselů. Motorový olej pouívám Total 5W-30. Hadice jsem ji kontroloval, odličovač jetě ne, děkuji za typ. Bohuel neznám nikoho, kdo má stejný motor. V první řadě jsem se chtěl zeptat jestli je to vůbec normální, e je turbo slyet při rozjezdu v malé rychlosti? Jestli to dělá i ostatním, co mají stejnou motorizaci? (Abych nedopadl jako kolega, který vyměnil turbo u Octavie a nové pískalo také úplně stejně. Zbytečně ho to stálo peníze a čas). U starých dieselů bylo normální, e turba byla slyet. U novějích aut je to prý patně.
|
|
03.04.2024 12:16 -
Re: Biturbo 2.2 HDi
|
3377400
|
|
Hanz 397
|
|
|
Tak jetě jednou... To, e turbo píská normální není. Naopak u biturba slyel skoro nejsou. Pískání turbíny je následek něčeho. Vdycky... Proto jsem psal, abys zkontroloval to, co jsem psal. Je to nejčastějí příčina pískání. Samozřejmě to můe dělat i něco jiného, ale je potřeba od něčeho začít...
Ps: biturbo jsem měl 8 let...
Tak jetě jednou... ;-) To, e turbo píská normální není. Naopak u biturba slyel skoro nejsou. Pískání turbíny je následek něčeho. Vdycky... Proto jsem psal, abys zkontroloval to, co jsem psal. Je to nejčastějí příčina pískání. Samozřejmě to můe dělat i něco jiného, ale je potřeba od něčeho začít...
Ps: biturbo jsem měl 8 let...
|
|
04.04.2024 18:38 -
Re: Biturbo 2.2 HDi
|
3377547
|
|
Maxii
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Děkuji za rady, zkontroluji to, na hadice kouknu jetě 1x.
Děkuji za rady, zkontroluji to, na hadice kouknu jetě 1x.
|
|
12.08.2024 20:07 -
Turbo / C5 III 2.0 Hdi 120 kw
|
3383895
|
|
kabe
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 19 |
|
|
potřeboval bych poradit diagnostika napsala
P2562 Nesprávná poloha turbodmychadlas proměnným odporem vzhledem k referenční hodnotě nedostatečné přeplnování Interrmittent
P0487 nesprávná poloha směovače vzduchu(příli otevřené)
P1499
P1497
P2566
Moc děkuji
potřeboval bych poradit diagnostika napsala
P2562 Nesprávná poloha turbodmychadlas proměnným odporem vzhledem k referenční hodnotě nedostatečné přeplnování Interrmittent
P0487 nesprávná poloha směovače vzduchu(příli otevřené)
P1499
P1497
P2566
Moc děkuji
|
|
| |
|
|