| | |
12.02.2016 08:23 -
Otáčky na volnoběh / C5 III 2.0HDi 120kW
|
2918202
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Ahojte
mam dotaz tykajuci sa otacok na volnobehu, pri podradovani a chvilkovej jazde na neutrale ked vyradim napr zo 4 klesaju otacky k volnobehu a zhruba okolo 1100-1200 ot akoby auto pridalo palivo, rucicka klesa, zrazu poskoci hore a klesne na tych volnobeznych 900. Je toto chovanie v norme, alebo na to naznak niecoho?
A este som si vsimol, hlavne pri studenom motore za jazdy take slabe chvenie trhanie, najma okolo 1700rpm ak len slabo pridavam plyn.
Dakujem za nazory.
Ahojte
mam dotaz tykajuci sa otacok na volnobehu, pri podradovani a chvilkovej jazde na neutrale ked vyradim napr zo 4 klesaju otacky k volnobehu a zhruba okolo 1100-1200 ot akoby auto pridalo palivo, rucicka klesa, zrazu poskoci hore a klesne na tych volnobeznych 900. Je toto chovanie v norme, alebo na to naznak niecoho?
A este som si vsimol, hlavne pri studenom motore za jazdy take slabe chvenie trhanie, najma okolo 1700rpm ak len slabo pridavam plyn.
Dakujem za nazory.
|
|
12.02.2016 09:51 -
Re: Otáčky na volnoběh / C5 III 2.0HDi 120kW
|
2918210
|
|
Royce
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 221 |
|
|
Viděl jsem podobné chování a bylo v prdeli vysokotlaké čerpadlo... ale nemusí to být
Viděl jsem podobné chování a bylo v prdeli vysokotlaké čerpadlo... ale nemusí to být :nevim
|
|
12.02.2016 16:18 -
Re: Otáčky na volnoběh / C5 III 2.0HDi 120kW
|
2918345
|
|
whiteshark
|
Město: Dobřichovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 19 |
|
|
ja okolo 1500-1800 ot. cítím takové jemné vibrace do pedálu plynu, jsem z toho netastnej, jak cítí ty chvění, trhání?
ja okolo 1500-1800 ot. cítím takové jemné vibrace do pedálu plynu, jsem z toho netastnej, jak cítí ty chvění, trhání?
|
|
12.02.2016 20:48 -
Re: Otáčky na volnoběh / C5 III 2.0HDi 120kW
|
2918390
|
|
Rampa
|
Město: Rio, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 89 |
|
|
Pro "whiteshark"- takové jemné cukání (neochota motoru plynule přejít ke 2000 ot. a vý) je patrně vlastnost těchto motorů, citelná zejména před regenerací FAP. Evidentní to bylo např. na volnoběh při snaze dret konstantní otáčky 1800, pedálem akcelerátoru jsem nehýbal a motor cukal jako prase. Kdy jsem měl auto skoro nové, řeil jsem to v autorizáku. Majitel pro srovnání nastartoval funglovku se stejným motorem a k mému úasu cukatura úplně stejná. Po 40 km se sám zregeneroval FAP a auto jelo jako z praku. "Prý důsledek EURO 5". Samozřejmě, e ve Tvém případě to můe být i něco jiného, nevím, jak hodně Ti to cuká ...
Pro "whiteshark"- takové jemné cukání (neochota motoru plynule přejít ke 2000 ot. a vý) je patrně vlastnost těchto motorů, citelná zejména před regenerací FAP. Evidentní to bylo např. na volnoběh při snaze dret konstantní otáčky 1800, pedálem akcelerátoru jsem nehýbal a motor cukal jako prase. Kdy jsem měl auto skoro nové, řeil jsem to v autorizáku. Majitel pro srovnání nastartoval funglovku se stejným motorem a k mému úasu cukatura úplně stejná. Po 40 km se sám zregeneroval FAP a auto jelo jako z praku. "Prý důsledek EURO 5". Samozřejmě, e ve Tvém případě to můe být i něco jiného, nevím, jak hodně Ti to cuká ...;-)
;-)
|
|
12.02.2016 21:16 -
Re: Otáčky na volnoběh / C5 III 2.0HDi 120kW
|
2918456
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|
|
mno ja neviem jedno lepsie jak druhe, vstreky, cerpadlo :/ pockam ako to vyzreje. zatial som to postrehol len par krat, uvidime ale pri mojomstasti to bue oboje :!
este doplnim, auto staruje na prvu, volnobwzne otacky su ustalene, neposkakuju nemenia sa, zrychlovanie je plynule reakcia na plyn ok, len sem tam to pridanie plynu pri klesani otacok...
mno ja neviem :) jedno lepsie jak druhe, vstreky, cerpadlo :/ pockam ako to vyzreje. zatial som to postrehol len par krat, uvidime ale pri mojomstasti to bue oboje :!
este doplnim, auto staruje na prvu, volnobwzne otacky su ustalene, neposkakuju nemenia sa, zrychlovanie je plynule reakcia na plyn ok, len sem tam to pridanie plynu pri klesani otacok...
|
|
12.02.2016 21:42 -
Re: Otáčky na volnoběh / C5 III 2.0HDi 120kW
|
2918469
|
|
jumep
|
|
|
ak to robi obcas, tak si pozri ake km su ked sa to deje a mozme pozret potom v diag poslednu regeneraciu
ak to bude sedet, je jasne ze je mozne ze to to co pisal Rampa
ak to robi obcas, tak si pozri ake km su ked sa to deje a mozme pozret potom v diag poslednu regeneraciu
ak to bude sedet, je jasne ze je mozne ze to to co pisal Rampa
|
|
12.02.2016 22:20 -
Re: Otáčky na volnoběh / C5 III 2.0HDi 120kW
|
2918483
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|
|
whiteshark napsal(a): ja okolo 1500-1800 ot. cítím takové jemné vibrace do pedálu plynu, jsem z toho netastnej, jak cítí ty chvění, trhání?
no mne to pride akoby auto skakalo, zrychli spomali, hlupo sa to opisuje, je to dost jemne a podarilo sa mi odsledovat ze ak sa to deje rucicky sa slabucko chveju, otacky aj rychlost.
no mne to pride akoby auto skakalo, zrychli spomali, hlupo sa to opisuje, je to dost jemne a podarilo sa mi odsledovat ze ak sa to deje rucicky sa slabucko chveju, otacky aj rychlost.
|
|
17.06.2016 16:26 -
Re: Otáčky na volnoběh / C5 III 2.0HDi 120kW
|
2962928
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Ahojte,
tak som tu zase s tym "trhanim" pri jazde so studenym motorom, na 2, alebo 3jke okolo 2000ot sa prejavi take trhanie, akoby chvilami neslo palivo, rucicka otackomera sa malicko zachveje. Je to tazko popisat, predtym ste spominali comonrail cerpadlo alebo vstreky, no preco by torobili len na tej 2 / 3 ?
NEake rady co skontrolovat? Deje sa to hlavne ak idem napr na 2 ustalene napr 2100ot dlhsiu trasu
Ahojte,
tak som tu zase s tym "trhanim" pri jazde so studenym motorom, na 2, alebo 3jke okolo 2000ot sa prejavi take trhanie, akoby chvilami neslo palivo, rucicka otackomera sa malicko zachveje. Je to tazko popisat, predtym ste spominali comonrail cerpadlo alebo vstreky, no preco by torobili len na tej 2 / 3 ?
NEake rady co skontrolovat? Deje sa to hlavne ak idem napr na 2 ustalene napr 2100ot dlhsiu trasu
|
|
17.06.2016 22:12 -
Re: Otáčky na volnoběh / C5 III 2.0HDi 120kW
|
2963035
|
|
jumep
|
|
|
mne to pride ze to robi nieco okolo EGR / vzduchu .. ak ti to robi teraz stale, tak sa mozeme na to pozret / merane hodnoty kontrolovat
mne to pride ze to robi nieco okolo EGR / vzduchu .. ak ti to robi teraz stale, tak sa mozeme na to pozret / merane hodnoty kontrolovat
|
|
11.07.2016 08:46 -
Re: Otáčky na volnoběh / C5 III 2.0HDi 120kW
|
2972048
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Prikladam video, snazil som sa natocit to skakanie rucicky. JE to vidiet priblizne na 30 sekunde.
Prikladam video, snazil som sa natocit to skakanie rucicky. JE to vidiet priblizne na 30 sekunde.
Přílohy: tacho.mp4 ( 10584790b ) - |
|
05.08.2016 11:40 -
Re: Otáčky na volnoběh / C5 III 2.0HDi 120kW
|
2978849
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Tak som konzultoval s technikom citroenu, vraj to podla neho vyzera na niektory vstrekovac, vraj zvyknu blbnut za studena. Mozne je demontovat vstrekovace a dat otestovat, u nas mame firmu majtex co sa tym zaobera, tak to asi skusim touto cestou.
@jumep, pamatas ked som bol u teba a hladali sme chyby v suvistlovti s tym aditivom co mi chybalo zarazila ta tam "elektricka chyba vstrekovaca" v historii ze by to predsa sposoboval vstrekovac?
Teraz otazka, ak by som musel menit jeden vstrek a bude to rozobrane, je lepsie menit komplet ci len ten jeden pokazeny. Ide mi o to na kolko je narocna vymena.
Tak som konzultoval s technikom citroenu, vraj to podla neho vyzera na niektory vstrekovac, vraj zvyknu blbnut za studena. Mozne je demontovat vstrekovace a dat otestovat, u nas mame firmu majtex co sa tym zaobera, tak to asi skusim touto cestou.
@jumep, pamatas ked som bol u teba a hladali sme chyby v suvistlovti s tym aditivom co mi chybalo zarazila ta tam "elektricka chyba vstrekovaca" v historii ze by to predsa sposoboval vstrekovac?
Teraz otazka, ak by som musel menit jeden vstrek a bude to rozobrane, je lepsie menit komplet ci len ten jeden pokazeny. Ide mi o to na kolko je narocna vymena.
|
|
| |
|
|