| | |
31.01.2016 17:08 -
Vzduch v palivovém systému
|
2913246
|
|
Henjan
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Zdravím,
vůz 2.2 HDI 125 KW / 2009 / Tourer.
Přejezd 180 tis. Pravidelný servis.
Problém: na kadé plné natankování 2x - 3x je systém paliva s větím mnostvím vzduchu.
Problém se objeví nejčastěji po tankování nebo v poloviční hladině nádre.
Motor změní zvuk, spadne výkon.
Při volnoběhu displej ukazuje místo nuly stále spotřebu paliva 1 a 2 l/ 100.
Spotřeba se při této chybě značně zvýí.
Po přejezdu cca 10 - 30 km anomálie sama zmizí. Motoru se vrátí výkon, standardní zvuk.
Kdy tato anomálie nastala, vdy jsem otevřel nádr a při otevření jde slyet, jak nádr nasaje vzduch.
Po mačkání hruky vedle motoru cestují v hadičkách bubliny a někdy pěna.
Problém mne trápí u velmi dlouho, posledních 80tis. km. Zatím to ádný servis nevyřeil. Netuíte někdo co to můe být?
Díky,
Honza
Zdravím,
vůz 2.2 HDI 125 KW / 2009 / Tourer.
Přejezd 180 tis. Pravidelný servis.
Problém: na kadé plné natankování 2x - 3x je systém paliva s větím mnostvím vzduchu.
Problém se objeví nejčastěji po tankování nebo v poloviční hladině nádre.
Motor změní zvuk, spadne výkon.
Při volnoběhu displej ukazuje místo nuly stále spotřebu paliva 1 a 2 l/ 100.
Spotřeba se při této chybě značně zvýí.
Po přejezdu cca 10 - 30 km anomálie sama zmizí. Motoru se vrátí výkon, standardní zvuk.
Kdy tato anomálie nastala, vdy jsem otevřel nádr a při otevření jde slyet, jak nádr nasaje vzduch.
Po mačkání hruky vedle motoru cestují v hadičkách bubliny a někdy pěna.
Problém mne trápí u velmi dlouho, posledních 80tis. km. Zatím to ádný servis nevyřeil. Netuíte někdo co to můe být?
Díky,
Honza
|
|
31.01.2016 20:38 -
Re: Vzduch v palivovém systému
|
2913345
|
|
Henjan
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Děkuji za odpověď,
Děje se to v různých intervalech. Ano spotřebu 1 a 2l/100 to ukazuje pouze v případě brdění motorem.
Někdy 3x na 200 km, někdy jednou za 1000 km, nedá se říct, e by to bylo po km, které lze shodně porovnat.
Nájezd mám ročně 40tis. Větinou dálnice a rychlostní silnice. FAP byl po poslední kontrole na 50%.
V počítači naposledy nali chybu nějakého ventilu (nevím přesně co to je, auto je v servisu, dozvím se za pár dní).
Děkuji za info ohledně regenerace FAP, nevěděl jsem, e takto regenerace probíhá. Spadne při regeneraci i výkon?
Přetlakový ventilek je pod pravou zadní sedačkou nad nádrí?
Lze je jednodue vyměnit nebo zkontrolovat?
Někdy jde slyet takový zvuk podobný do utíkajícího vzduchu z přikrceného balónku, obvykle kdy lápnu na plyn do vyích otáček a za několik minut se ta chyba nastartuje. Pak je v palivu pěna nebo jak jsem psal vzduch.
Doporučení je výměna ventilku? Jiná oprava?
Nejsem spec. , jen bych rád, aby to jezdilo dopředu i dozadu
Děkuji za odpověď,
Děje se to v různých intervalech. Ano spotřebu 1 a 2l/100 to ukazuje pouze v případě brdění motorem.
Někdy 3x na 200 km, někdy jednou za 1000 km, nedá se říct, e by to bylo po km, které lze shodně porovnat.
Nájezd mám ročně 40tis. Větinou dálnice a rychlostní silnice. FAP byl po poslední kontrole na 50%.
V počítači naposledy nali chybu nějakého ventilu (nevím přesně co to je, auto je v servisu, dozvím se za pár dní).
Děkuji za info ohledně regenerace FAP, nevěděl jsem, e takto regenerace probíhá. Spadne při regeneraci i výkon?
Přetlakový ventilek je pod pravou zadní sedačkou nad nádrí?
Lze je jednodue vyměnit nebo zkontrolovat?
Někdy jde slyet takový zvuk podobný do utíkajícího vzduchu z přikrceného balónku, obvykle kdy lápnu na plyn do vyích otáček a za několik minut se ta chyba nastartuje. Pak je v palivu pěna nebo jak jsem psal vzduch.
Doporučení je výměna ventilku? Jiná oprava?
Nejsem spec. :nevim, jen bych rád, aby to jezdilo dopředu i dozadu :-))))
|
|
31.01.2016 21:17 -
Re: Vzduch v palivovém systému
|
2913354
|
|
jruze
|
|
|
Henjan napsal(a): Děkuji za odpověď,
Děje se to v různých intervalech. Ano spotřebu 1 a 2l/100 to ukazuje pouze v případě brdění motorem.
Někdy 3x na 200 km, někdy jednou za 1000 km, nedá se říct, e by to bylo po km, které lze shodně porovnat.
Nájezd mám ročně 40tis. Větinou dálnice a rychlostní silnice. FAP byl po poslední kontrole na 50%.
V počítači naposledy nali chybu nějakého ventilu (nevím přesně co to je, auto je v servisu, dozvím se za pár dní).
Děkuji za info ohledně regenerace FAP, nevěděl jsem, e takto regenerace probíhá. Spadne při regeneraci i výkon?
Přetlakový ventilek je pod pravou zadní sedačkou nad nádrí?
Lze je jednodue vyměnit nebo zkontrolovat?
Někdy jde slyet takový zvuk podobný do utíkajícího vzduchu z přikrceného balónku, obvykle kdy lápnu na plyn do vyích otáček a za několik minut se ta chyba nastartuje. Pak je v palivu pěna nebo jak jsem psal vzduch.
Doporučení je výměna ventilku? Jiná oprava?
Nejsem spec. , jen bych rád, aby to jezdilo dopředu i dozadu
Ventil se nedá vyměnit- je součástí nádre a nedá se k němu dostat bez vyndání nádre.To co to pole do nouze vypadá na závadu elektroventilu turba(běně to hlasí zavadu el.ventilu turba dvě) - z naftou to nemá co dělat to bude asi věc něčeho jiného - moná netěsnost v přívodu paliva nebo nemonost přisátí vzduchu do nadre(podtlaku v nádri) výkon při regeneraci by spadnout neměl - jen se dá vypozorovat změna zvuku motoru(větinou nic ne nárust momentální spotřeby) FAP by měl vydret tak 240000Km na této motorizaci.
Ventil se nedá vyměnit- je součástí nádre a nedá se k němu dostat bez vyndání nádre.To co to pole do nouze vypadá na závadu elektroventilu turba(běně to hlasí zavadu el.ventilu turba dvě) - z naftou to nemá co dělat to bude asi věc něčeho jiného - moná netěsnost v přívodu paliva nebo nemonost přisátí vzduchu do nadre(podtlaku v nádri):nevim výkon při regeneraci by spadnout neměl - jen se dá vypozorovat změna zvuku motoru(větinou nic ne nárust momentální spotřeby) FAP by měl vydret tak 240000Km na této motorizaci.
|
|
31.01.2016 21:40 -
Re: Vzduch v palivovém systému
|
2913355
|
|
Hanz 397
|
|
|
Jen tak pro jistotu bych si na vrakáči za 200 koupil víčko nádre provrtal bych do něj díru a zkusil s ním jezdit třeba 2000km,jestli se to projeví. Pokud se to neprojeví,mohl by to způsobovat ten zavzduňovací ventil nádre. Samozřejmě dbát na to,aby mělo aspoň jeden magnet...
Jestli toti při výskytu chyby je podtlak v nádri,můe to s tím souviset...
Jen tak pro jistotu bych si na vrakáči za 200 koupil víčko nádre provrtal bych do něj díru a zkusil s ním jezdit třeba 2000km,jestli se to projeví. Pokud se to neprojeví,mohl by to způsobovat ten zavzduňovací ventil nádre. Samozřejmě dbát na to,aby mělo aspoň jeden magnet...
Jestli toti při výskytu chyby je podtlak v nádri,můe to s tím souviset...
|
|
31.01.2016 21:59 -
Re: Vzduch v palivovém systému
|
2913359
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
A já jetě doplním, e regeneraci na častých dálničních trasách nemusí poznat ani na spotřebě, ani na výkonu a ani na zvuku motoru. Prostě proběhne za ideálních podmínek a nikdo si toho nevimne. Jedině diagnostika odhalí četnost regenerací. Rozhodně ale při tomto nájezdu bude někde mezi 400 - 700km.
Určitě bych coby Praákovi doporučil návtěvu Radonic - .link.
A já jetě doplním, e regeneraci na častých dálničních trasách nemusí poznat ani na spotřebě, ani na výkonu a ani na zvuku motoru. Prostě proběhne za ideálních podmínek a nikdo si toho nevimne. Jedině diagnostika odhalí četnost regenerací. Rozhodně ale při tomto nájezdu bude někde mezi 400 - 700km.
Určitě bych coby Praákovi doporučil návtěvu Radonic - http://www.c5club.cz/profiles/jruze#.Vq51ruaSi9g
|
|
01.02.2016 04:17 -
Re: Vzduch v palivovém systému
|
2913376
|
|
jruze
|
|
|
Tak tak biturbáci jen jetě podívat se jestli není prasklá hadice od turba(malá díra stačí - praská hned za napojením na kovovou trubku - potom to také dovede hlásit chybu na turbu a padat do nouze) chtělo by to k někomu kdo ví kam se podívat.
Tak tak biturbáci :palec jen jetě podívat se jestli není prasklá hadice od turba(malá díra stačí - praská hned za napojením na kovovou trubku - potom to také dovede hlásit chybu na turbu a padat do nouze) chtělo by to k někomu kdo ví kam se podívat.
|
|
01.02.2016 10:40 -
Re: Vzduch v palivovém systému
|
2913399
|
|
Henjan
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Díky za rady,
dám vědět co v servisu vymysleli.
V servisu mají vdy problém identifikovat závadu, protoe v PC se nikdy (kromě posledního případu, ale ten s tím patrně nesouvisí, spíe s FAP nebo ventil turba jak psal "Jruze") chyba nezobrazila. Prostě nic a v servisu jsem větinou vypadal, e si vymýlím a otravuju je, protoe rád jezdím s autem k doktorovi .
Marně vysvětluji, e se opakuje a opakuje.
V nejhorím případě začně pracovat motor nepravidelně, obvykle při stání na světlech a chcípne to. Kdy to stihnu, přolápnu trochu plyn a udrím vyí otáčky.
Pánové jetě jednou díky, zřejmě to bude jeden z výe popsaných prolémů.
Jakmile budu mít chorobopis, napíu co to bylo a jaké práky se na to berou, a víme do budoucna vichni.
Mějte se.
Honza
Díky za rady,
dám vědět co v servisu vymysleli.
V servisu mají vdy problém identifikovat závadu, protoe v PC se nikdy (kromě posledního případu, ale ten s tím patrně nesouvisí, spíe s FAP nebo ventil turba jak psal "Jruze") chyba nezobrazila. Prostě nic a v servisu jsem větinou vypadal, e si vymýlím a otravuju je, protoe rád jezdím s autem k doktorovi :).
Marně vysvětluji, e se opakuje a opakuje.
V nejhorím případě začně pracovat motor nepravidelně, obvykle při stání na světlech a chcípne to. Kdy to stihnu, přolápnu trochu plyn a udrím vyí otáčky.
Pánové jetě jednou díky, zřejmě to bude jeden z výe popsaných prolémů.
Jakmile budu mít chorobopis, napíu co to bylo a jaké práky se na to berou, a víme do budoucna vichni.
Mějte se.
Honza
|
|
26.03.2020 15:10 -
Vzduch v naftě X7 2.2 HDi
|
3264434
|
|
Jergu
|
Město: Bechyně, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Zdravím vespolek. Nemáte někdo prosím schéma rozvodu paliva u motoru 4HT (včetně vedení k nádri)? Měnili mi v servisu regulátor tlaku nafty, protoe byla v naftě spousta bublinek vzduchu a auto zlobilo a psalo chyby. Po výměně byl docela dlouho klid, ale teď se zase zakuckalo a párkrát chcíplo. Chyby ádné nepíe a větinou normálně jede. Po napumpování nafty balónkem jde z balónku spousta bublin tou průhlednou hadičkou, take si asi někde přisává vzduch. No a ne vyměním celé vedení, tak bych chtěl vědět, kde jsou umístěné a zkontrolovat spoje před balónkem. Jinak nafta z auta pochopitelně nikde nafta nekape, e by se projevil vadný spoj... Má to auto vůbec podávací čerpadlo v nádri a nebo si saje rovnou tlaková pumpa na rail? Dík za rady.
Zdravím vespolek. Nemáte někdo prosím schéma rozvodu paliva u motoru 4HT (včetně vedení k nádri)? Měnili mi v servisu regulátor tlaku nafty, protoe byla v naftě spousta bublinek vzduchu a auto zlobilo a psalo chyby. Po výměně byl docela dlouho klid, ale teď se zase zakuckalo a párkrát chcíplo. Chyby ádné nepíe a větinou normálně jede. Po napumpování nafty balónkem jde z balónku spousta bublin tou průhlednou hadičkou, take si asi někde přisává vzduch. No a ne vyměním celé vedení, tak bych chtěl vědět, kde jsou umístěné a zkontrolovat spoje před balónkem. Jinak nafta z auta pochopitelně nikde nafta nekape, e by se projevil vadný spoj... :-( Má to auto vůbec podávací čerpadlo v nádri a nebo si saje rovnou tlaková pumpa na rail? Dík za rady.
|
|
26.03.2020 16:21 -
Re: Vzduch v naftě X7 2.2 HDi
|
3264447
|
|
jumep
|
|
|
neviem, ale snad kazda 2.2 co som videl po stlaceni bublinkuje
neviem, ale snad kazda 2.2 co som videl po stlaceni bublinkuje
|
|
26.03.2020 17:04 -
Re: Vzduch v naftě X7 2.2 HDi
|
3264455
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Kdy byl naposledy menen palivovy filtr?
Dela to dost casto i na 2.0HDi. Delaji to dost casto blbe tesnici 2 gumicky v palivove rychlospojce co vede od filtru k commonrail cerpadlu.
Podavacku to nema saje to CR cerpadlo.
Kdy byl naposledy menen palivovy filtr?
Dela to dost casto i na 2.0HDi. Delaji to dost casto blbe tesnici 2 gumicky v palivove rychlospojce co vede od filtru k commonrail cerpadlu.
Podavacku to nema saje to CR cerpadlo.
|
|
26.03.2020 17:07 -
Re: Vzduch v naftě X7 2.2 HDi
|
3264456
|
|
jumep
|
|
|
biturbo ma balon pred filtrom a tam vidiet bubliny
biturbo ma balon pred filtrom a tam vidiet bubliny
|
|
26.03.2020 17:35 -
Re: Vzduch v naftě X7 2.2 HDi
|
3264457
|
|
Wengi
|
|
|
Chyby ádné nepíe......diagnostika alebo palubný počítač?
Tie som "bojoval" s bublinkami pri cukaní motora, prípadne aj vyplo motor..... a nakoniec to bol snímač na kžuke, ale na ten ukázala diagnostika.
Vedenie od nádre po balónik je aspoň podža obrázka jednoduché. Pozri sem:
.link.
nenapísal si podža mňa dôleitú vec. Pri chode motora - dajme tomu 2000 ot/min idú z balonika bubliny?
Ak ano, rieil by som cestu od balonika do nádre. Ak nie, tak opačný smer....
jumep: otázka.... ked vypne motoro kvôli vzduchu v nafte, nezaznamená počitač (pre diagnostiku) nič...iadnu anomáliu?
Chyby ádné nepíe......diagnostika alebo palubný počítač?
Tie som "bojoval" s bublinkami pri cukaní motora, prípadne aj vyplo motor..... a nakoniec to bol snímač na kžuke, ale na ten ukázala diagnostika.
Vedenie od nádre po balónik je aspoň podža obrázka jednoduché. Pozri sem:
http://c6owners.org/plugins/forum/forum_viewtopic.php?31421.0#post_31472
nenapísal si podža mňa dôleitú vec. Pri chode motora - dajme tomu 2000 ot/min idú z balonika bubliny?
Ak ano, rieil by som cestu od balonika do nádre. Ak nie, tak opačný smer....
jumep: otázka.... ked vypne motoro kvôli vzduchu v nafte, nezaznamená počitač (pre diagnostiku) nič...iadnu anomáliu?
|
|
26.03.2020 22:17 -
Re: Vzduch v naftě X7 2.2 HDi
|
3264520
|
|
jruze
|
|
|
Wengi napsal(a): Chyby ádné nepíe......diagnostika alebo palubný počítač?
Tie som "bojoval" s bublinkami pri cukaní motora, prípadne aj vyplo motor..... a nakoniec to bol snímač na kžuke, ale na ten ukázala diagnostika.
Vedenie od nádre po balónik je aspoň podža obrázka jednoduché. Pozri sem:
.link.
nenapísal si podža mňa dôleitú vec. Pri chode motora - dajme tomu 2000 ot/min idú z balonika bubliny?
Ak ano, rieil by som cestu od balonika do nádre. Ak nie, tak opačný smer....
jumep: otázka.... ked vypne motoro kvôli vzduchu v nafte, nezaznamená počitač (pre diagnostiku) nič...iadnu anomáliu?
Někdy ano (jen jako nizký tlak paliva) - biturbo má přetlakovej ventil na zpětném vedení (na tom pavouku přepadů = je to jako celek zpětného vedení - cena asi 1500,-)- občas odchází a biturbové vstřiky musí mít přetlak na zpátečce jinak nefungují jak mají. bublinky by neměli jít - pokud občes nějaká tak to moc nevadí a hlavně to kvůli tomu nechcípne - je tam asi jetě něco nebo to musí přisávat hodně moc. Co jsi dával za filtr ? - u jsem tu řeil několikrát přicpaný filtr a dostx druhokovej=stál za H..no - jestli je tam druhoka tak ji rovnou vhoď a dej origo a bude pokoj ( na druhoce nefunguje ten zpětný ventilek ve filtru nebo zloběj) - biturbo je na to hodně háklivé
Někdy ano (jen jako nizký tlak paliva) - biturbo má přetlakovej ventil na zpětném vedení (na tom pavouku přepadů = je to jako celek zpětného vedení - cena asi 1500,-)- občas odchází a biturbové vstřiky musí mít přetlak na zpátečce jinak nefungují jak mají. bublinky by neměli jít - pokud občes nějaká tak to moc nevadí a hlavně to kvůli tomu nechcípne - je tam asi jetě něco nebo to musí přisávat hodně moc. Co jsi dával za filtr ? - u jsem tu řeil několikrát přicpaný filtr a dostx druhokovej=stál za H..no - jestli je tam druhoka tak ji rovnou vhoď a dej origo a bude pokoj ( na druhoce nefunguje ten zpětný ventilek ve filtru nebo zloběj) - biturbo je na to hodně háklivé ;-)
|
|
27.03.2020 10:29 -
Re: Vzduch v palivovém systému
|
3264529
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Ty same gumicky jsou i na rychlospojce na sacim kosi v nadrzi. Pokud to jde teda uz z balonku.
Na sacim kosi je sitko na hrubsi necistoty. Pokud je vic pricpane, taky muze byt tim. Uz jsem videl sitko pekne zaneradene, ale taky uplne ciste u auta s najezdem pres 200tkm.
Nastartuj auto a pokud jdou bublinky zkus at Ti nekdo primackne tu rychlospojku na sacim kosi a uvidis jestli se to zmirni nebo prestane.
Ty same gumicky jsou i na rychlospojce na sacim kosi v nadrzi. Pokud to jde teda uz z balonku.
Na sacim kosi je sitko na hrubsi necistoty. Pokud je vic pricpane, taky muze byt tim. Uz jsem videl sitko pekne zaneradene, ale taky uplne ciste u auta s najezdem pres 200tkm.
Nastartuj auto a pokud jdou bublinky zkus at Ti nekdo primackne tu rychlospojku na sacim kosi a uvidis jestli se to zmirni nebo prestane.
|
|
27.03.2020 14:09 -
Re: Vzduch v palivovém systému
|
3264532
|
|
Jergu
|
Město: Bechyně, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Kdy přidám na ty cca 2000 otáček, tak bublinky zmizí. Filtr mám originál, je tam měsíc. No a teď, jak se oteplilo, tak bublinky nejdou, take vechno funguje. To bude radost to najít. Tipuji nějakou hůř těsnící gumičku za studena v nějaké spojce... Díky za rady.
Kdy přidám na ty cca 2000 otáček, tak bublinky zmizí. Filtr mám originál, je tam měsíc. No a teď, jak se oteplilo, tak bublinky nejdou, take vechno funguje. To bude radost to najít. Tipuji nějakou hůř těsnící gumičku za studena v nějaké spojce... Díky za rady.
|
|
27.03.2020 16:20 -
Re: Vzduch v palivovém systému
|
3264555
|
|
jumep
|
|
|
ja by som to typoval na samotnu spojku na balone
ja by som to typoval na samotnu spojku na balone
|
|
27.03.2020 18:12 -
Re: Vzduch v palivovém systému
|
3264567
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Kdyby to byl nakonec balonek taknse da koupit.v druhovyrobe za par kacek. Pac to cele vedeni bude asi ranec.
Kdyby to byl nakonec balonek taknse da koupit.v druhovyrobe za par kacek. Pac to cele vedeni bude asi ranec.
|
|
27.03.2020 18:19 -
Re: Vzduch v palivovém systému
|
3264570
|
|
jumep
|
|
|
1579 PE - krasnych 154 eur, je to aj s castou spatneho potrubia (po naftovy chladic)
1579 PE - krasnych 154 eur, je to aj s castou spatneho potrubia (po naftovy chladic)
|
|
14.05.2022 18:14 -
Re: Vzduch v palivovém systému
|
3340659
|
|
honza98
|
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Zdravím, mám podobný problém jako Jergu - občas na volnoběh autu houpou otáčky a někdy i chcípne. V otáčkách auto jede bez problému, jen je občas pozvolnějí reakce plynu od volnoběhu do cca 1000 otáček. Stejně jako Jergu jsem vyměnil celou vloku naftového filtru, bohuel to nepomohlo. Napadá mě jetě vyměnit rychlospojku která vede k čerpadlu a případně také naftový balonek. Kdy houpaly otáčky tak byl na diagnostice vidět nií tlak nafty, ne byl poadovaný.
Jetě jsem u auta pozoroval e při otevření nádre je tam poměrně velký podtlak - je moné e je ucpaná odvzduňovací hadice/ventil? Máte případně někdo nákres kde tento ventil najít?
Zdravím, mám podobný problém jako Jergu - občas na volnoběh autu houpou otáčky a někdy i chcípne. V otáčkách auto jede bez problému, jen je občas pozvolnějí reakce plynu od volnoběhu do cca 1000 otáček. Stejně jako Jergu jsem vyměnil celou vloku naftového filtru, bohuel to nepomohlo. Napadá mě jetě vyměnit rychlospojku která vede k čerpadlu a případně také naftový balonek. Kdy houpaly otáčky tak byl na diagnostice vidět nií tlak nafty, ne byl poadovaný.
Jetě jsem u auta pozoroval e při otevření nádre je tam poměrně velký podtlak - je moné e je ucpaná odvzduňovací hadice/ventil? Máte případně někdo nákres kde tento ventil najít?
|
|
| |
|
|