| | |
09.03.2017 18:48 -
Re: kubání a nepravidelný chod motoru / C5 III 2.0HDi
|
3048030
|
|
xsedmička
|
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 118 |
|
|
To samé říkal mechanik teda ten regulátor paliva jen jsem se zapomněl zeptat co to obnáí---zatím vyčistím palivovou soustavu nějakým přípravkem a uvidím dál jestli se to projeví nějak víc aby se neměnilo zbytečně moc věcí najednou.......
Díky
To samé říkal mechanik teda ten regulátor paliva jen jsem se zapomněl zeptat co to obnáí---zatím vyčistím palivovou soustavu nějakým přípravkem a uvidím dál jestli se to projeví nějak víc aby se neměnilo zbytečně moc věcí najednou.......
Díky
|
|
09.03.2017 19:35 -
Re: kubání a nepravidelný chod motoru / C5 III 2.0HDi
|
3048069
|
|
WOLODA
|
Město: Humenne, Auto: C4 coupe 2.0HDi 16v RHR 100kw | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Ahoj ...... maly tip snad ti to pomoze
Motor 2.0hdi rhr 100kw ale v c4 ... za jazdy .. ustalene otacky a zrazu auto zacalo jemne cukat aj na 5km useku
Skusal sa cistit egr ventil ucit na novo egr ventil... z casu na cas sa to objavovale stake... ziadna chyba nevyskakovala .. bohuzial vozit sa s ntb vtedy nebola moznost kedze bateria v nich nevydrzala dost dlho ... pozerane solenoidy (tie aj menene aj za druhe prip. Medzi sebou) podtlaky regulacia turba vsetko ok.... no clovek chcel ci nechcel skusil vymenit egr ventil naucil ho a auto islo uz normalne ...
Ak mozes skus si dat zaslepit egr ci to bude robit ...
Ahoj ...... maly tip snad ti to pomoze
Motor 2.0hdi rhr 100kw ale v c4 ... za jazdy .. ustalene otacky a zrazu auto zacalo jemne cukat aj na 5km useku
Skusal sa cistit egr ventil ucit na novo egr ventil... z casu na cas sa to objavovale stake... ziadna chyba nevyskakovala .. bohuzial vozit sa s ntb vtedy nebola moznost kedze bateria v nich nevydrzala dost dlho ... pozerane solenoidy (tie aj menene aj za druhe prip. Medzi sebou) podtlaky regulacia turba vsetko ok.... no clovek chcel ci nechcel skusil vymenit egr ventil naucil ho a auto islo uz normalne ...
Ak mozes skus si dat zaslepit egr ci to bude robit ...
|
|
09.03.2017 20:23 -
Re: kubání a nepravidelný chod motoru / C5 III 2.0HDi
|
3048090
|
|
jumep
|
|
|
103kw - uplne normalne robi regulator, ten delphi je casto suci na vymenu uz po 100k km
cistenie pripravkami moc neodporucam, vacsinou ma opacny efekt
103kw - uplne normalne robi regulator, ten delphi je casto suci na vymenu uz po 100k km
cistenie pripravkami moc neodporucam, vacsinou ma opacny efekt
|
|
09.03.2017 22:04 -
Re: kubání a nepravidelný chod motoru / C5 III 2.0HDi
|
3048126
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): 103kw - uplne normalne robi regulator, ten delphi je casto suci na vymenu uz po 100k km
cistenie pripravkami moc neodporucam, vacsinou ma opacny efekt
No moná by mohlo být k řeení i toto:
Opatřil jsem zařízení které si myslím funguje- zatím ve fázi testování,ale motor ztichne,srovnají se korekce,srovná se i tlak paliva a zklidní se chod zatím to bylo i na autě které mělo korekce i nad limitem.Vzhledem k tomu e v takové zázraky moc nevěřím a (i sem to hlásal) tak testuji a čekám na potvrzení(okamité výsledky vyli OK). Cenově to nebude likvidační,návratnost pořizovací ceny při plánované ceně bude tak pro mé potomky ale jde mi spí o účinost a spokojenost zákazníků pokud to nebude účinné hodím to do kouta uvidíme
No moná by mohlo být k řeení i toto:
Opatřil jsem zařízení které si myslím funguje- zatím ve fázi testování,ale motor ztichne,srovnají se korekce,srovná se i tlak paliva a zklidní se chod;-) zatím to bylo i na autě které mělo korekce i nad limitem.Vzhledem k tomu e v takové zázraky moc nevěřím a (i sem to hlásal) tak testuji a čekám na potvrzení(okamité výsledky vyli OK). Cenově to nebude likvidační,návratnost pořizovací ceny při plánované ceně bude tak pro mé potomky ale jde mi spí o účinost a spokojenost zákazníků pokud to nebude účinné hodím to do kouta uvidíme;-)
|
|
16.05.2017 17:00 -
Re: kubání a nepravidelný chod motoru / C5 III 2.0HDi
|
3066313
|
|
xsedmička
|
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 118 |
|
|
Tak regulátor paliva vyměněn-motor u necuká ani nepadá do nouzáku,ale příde mi e pozdě reaguje na přidání plynu-po přeřazení na vyí rychl. stupeň má motor dost velkou prodlevu je to normální?Přeřadím přidám a nic a pak zabere
Tak regulátor paliva vyměněn-motor u necuká ani nepadá do nouzáku,ale příde mi e pozdě reaguje na přidání plynu-po přeřazení na vyí rychl. stupeň má motor dost velkou prodlevu je to normální?Přeřadím přidám a nic a pak zabere:nevim
|
|
16.05.2017 17:46 -
Re: kubání a nepravidelný chod motoru / C5 III 2.0HDi
|
3066320
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Zdar vsetkym. Otazka ohladom dielu. Ta podtlakova banka na zmiesavacej klapke sa vedie ako diel, alebo iba cely komplet? C5 X7 2.0 HDi 120 kW, verzia s jednoduchou klapkou, teda ma len jednu banku.
Dnes upadla
Zdar vsetkym. Otazka ohladom dielu. Ta podtlakova banka na zmiesavacej klapke sa vedie ako diel, alebo iba cely komplet? C5 X7 2.0 HDi 120 kW, verzia s jednoduchou klapkou, teda ma len jednu banku.
Dnes upadla :-d
|
|
11.08.2019 17:25 -
Re: kubání a nepravidelný chod motoru / C5 II 2.0HDi
|
3233658
|
|
vaf
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Dobrý den, začalo mně zlobit pokubávání motoru v rozmezí otáček cca 1600-1800. Prvně začal motor troíčku pokubávat, nevěnoval jsem tomu pozornost, nebo jsem to přisuzoval regeneraci. Po 50km se to pokubávání ustálilo na těch 1600-1800 otáček. Volnoběh v pořádku, motor při rozjezdu pěkně táhne, přejde otáčky 1600-1800 bez zjevného kubnutí a na třeba 2500 ot. Jak mile otáčky klesnou na 1800 začne motor pokubávat na 1600-1800ot. Je to nezávislé na zařazeném rychlostním stupni. Tak e do cca 1600-1800 ve ok. Nad 1800 ve zase normální. Motor 2.0HDi 100kw RHR SIEMENS r.v.2007. Po přečtení diskuzí jsem tedy usoudil, e je zřejmě vadný regulátor tlaku paliva. Prosím o konzultaci, zda je to tedy klasická závada regulátoru tlaku paliva. A jaký regulátor koupit, nějaké katalogové číslo. A za dalí, dostanu se k tomu regulátoru na výměnu. Není to na servis. Děkuji za reakce. Václav
Dobrý den, začalo mně zlobit pokubávání motoru v rozmezí otáček cca 1600-1800. Prvně začal motor troíčku pokubávat, nevěnoval jsem tomu pozornost, nebo jsem to přisuzoval regeneraci. Po 50km se to pokubávání ustálilo na těch 1600-1800 otáček. Volnoběh v pořádku, motor při rozjezdu pěkně táhne, přejde otáčky 1600-1800 bez zjevného kubnutí a na třeba 2500 ot. Jak mile otáčky klesnou na 1800 začne motor pokubávat na 1600-1800ot. Je to nezávislé na zařazeném rychlostním stupni. Tak e do cca 1600-1800 ve ok. Nad 1800 ve zase normální. Motor 2.0HDi 100kw RHR SIEMENS r.v.2007. Po přečtení diskuzí jsem tedy usoudil, e je zřejmě vadný regulátor tlaku paliva. Prosím o konzultaci, zda je to tedy klasická závada regulátoru tlaku paliva. A jaký regulátor koupit, nějaké katalogové číslo. A za dalí, dostanu se k tomu regulátoru na výměnu. Není to na servis. Děkuji za reakce. Václav
|
|
15.08.2019 13:24 -
Re: kubání a nepravidelný chod motoru / C5 III 2.0HDi
|
3234171
|
|
jumep
|
|
|
u siemensu a hlavne v C5 to takto problematicke nebyva a skor to byva EGR alebo nejakym cidlom na sani
u siemensu a hlavne v C5 to takto problematicke nebyva a skor to byva EGR alebo nejakym cidlom na sani
|
|
15.08.2019 20:14 -
Re: kubání a nepravidelný chod motoru / C5 III 2.0HDi
|
3234174
|
|
vaf
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Ahoj Jumep, EGR prostříknu čističem, ale čidlo sání má na mysli jetě nějaké jiné krom váhy vzduchu?
Ahoj Jumep, EGR prostříknu čističem, ale čidlo sání má na mysli jetě nějaké jiné krom váhy vzduchu?
|
|
15.08.2019 22:03 -
Re: kubání a nepravidelný chod motoru / C5 III 2.0HDi
|
3234202
|
|
jumep
|
|
|
on nie je zaneseny, on je elektronicky a vie sa tam zasekavat
chce to diagnostiku a sledovat
mas tam snimac tlaku, snimac teploty, vahu - napr. ten snimac teploty moze blbnut a nezobrazi ziadnu chybu, ale ked bude ukazovat -20 miesto +50 alebo takto poletovat tak to bude prisposobovat davku a poletovat
on nie je zaneseny, on je elektronicky a vie sa tam zasekavat
chce to diagnostiku a sledovat
mas tam snimac tlaku, snimac teploty, vahu - napr. ten snimac teploty moze blbnut a nezobrazi ziadnu chybu, ale ked bude ukazovat -20 miesto +50 alebo takto poletovat tak to bude prisposobovat davku a poletovat
|
|
16.08.2019 09:08 -
Re: kubání a nepravidelný chod motoru / C5 III 2.0HDi
|
3234206
|
|
vaf
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Kdy fo dám do Citroen servisu tak to jejich originální diagnostika odhalí? Nebo skusit sehnat servisáka s Lexií a trochu ho povozit.? Tak zatím moc děkuji za rady Václav.
Kdy fo dám do Citroen servisu tak to jejich originální diagnostika odhalí? Nebo skusit sehnat servisáka s Lexií a trochu ho povozit.? Tak zatím moc děkuji za rady Václav.
|
|
| |
|
|