Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / silnější detonace + zvýšení otáček 2.2 HDi
21.12.2015 11:30 - silnější detonace + zvýšení otáček 2.2 HDi 2899516
Sharpers
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 30
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj, poslední dny se mi oběvila zajímavá nevim jeslti závad,a ale spíše se informativně ptám jeslti ste se s tím někdo nesetkal. Děje se to poslední měsíc, všiml jsem si toho po repasi turba

Na volnoběh se jednou za čas ( 2x za 5 min ) ozve silnější detonace než je běžné, lehce to zavibruje autem a na pár sekund se otáčky volnoběhu zvýší na cca 1200 ot/min.

Auto mělo o víkendu diag, vypisuje bláznivé hodnoty váhy vzduchu a nějakou chybu nebo něco se žhaviči. Může to mít souvislost ?

Čeká mě větší servis ( vrácení fap, původní soft, egr, olej, rozvody) takže doufám, že to zmizne samo, ptám se opravdu spíše ze zvědavosti co může tohle chování způsobovat . Díky za případné odpovědi

21.12.2015 13:07 - Re: silnější detonace + zvýšení otáček 2.2 HDi 2899535
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Sharpers napsal(a):
Ahoj, poslední dny se mi oběvila zajímavá nevim jeslti závad,a ale spíše se informativně ptám jeslti ste se s tím někdo nesetkal. Děje se to poslední měsíc, všiml jsem si toho po repasi turba

Na volnoběh se jednou za čas ( 2x za 5 min ) ozve silnější detonace než je běžné, lehce to zavibruje autem a na pár sekund se otáčky volnoběhu zvýší na cca 1200 ot/min.

Auto mělo o víkendu diag, vypisuje bláznivé hodnoty váhy vzduchu a nějakou chybu nebo něco se žhaviči. Může to mít souvislost ?

Čeká mě větší servis ( vrácení fap, původní soft, egr, olej, rozvody) takže doufám, že to zmizne samo, ptám se opravdu spíše ze zvědavosti co může tohle chování způsobovat . Díky za případné odpovědi


Mohl by propouštět vstřik(i když byly korekce super) a ještě jsem zapoměl říct že hodnoty váhy ovlyvňuje EGR ventil - zaměřoval jsem se na zmiňovanou spotřebu(EGR by jí neovlivnil negativně) , ten soft je jednoznačný jsou tam zakázané hlášky a kdoví co), také může být něco na regulaci tlaku paliva ale v době diag se toto nedělo a turbo dávalo přesně , tlak paliva byl ukázkovej,korekce na všech vstřikách +- 0,5 .U takového projevu je potřeba čas a projev závady , anomálie atd..


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator