Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / C5 III po výměně vstřiků
1 2 3 > >|
21.09.2015 09:54 - C5 III po výměně vstřiků 2865151
Veider
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 17

99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj všem. Chápu že je těžké poradit, ale nevíte neporadil by někdo s následujícím problémem? Mám C5 III (2010) 2.0 HDI. Nechával jsem měnit vstřiky (najeto 132tis). Narovinu přiznávám, že jsem jezdil na naftu, která občas nebyla úplně čistá, ale jezdil jsem na ní 2 roky bez problému a s předešlým autem 3 roky a nikdy nic. Nicméně auto začalo za studena chcípat, a při jízdě pocukávat. Dle servisu vstřiky, které jsem nechal udělat. Problémy ustaly a auto jede perfektně, nicméně za studena špatně startuje (2-3 sekundy) a občas po nastartování dokonce chcípne. Pak už drží, otáčky nelítají, jen mi připadá že se občas mírně divně zachvěje celé auto. Napodruhé už nastartuje normálně během sekundy a ani při jízdě nic neregistruju, zvuk motoru normální. Od výměny vstřiků jezdím jen k pumpě. Netušíte?

Jo ještě jsem zapomněl že je měněný ještě čidlo tlaku výfukových plynů

21.09.2015 10:13 - Re: C5 III po výměně vstřiků 2865153
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Může zlobit podávací čerpadlo nafty, aspoň to na něj ukazuje, také může bít přicpané sítko v nádrži, zajel bych samozřejmě po domluvě k Jruze, mᚠto kousek, diagnostika podle tlaků by to měla říct.

21.09.2015 14:55 - Re: C5 III po výměně vstřiků 2865240
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

99 Poslat soukromou zprávu
Co palivovej filtr?

21.09.2015 15:41 - Re: C5 III po výměně vstřiků 2865249
Veider
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 17

99 Poslat soukromou zprávu
Ten se dělal se vstřikama

21.09.2015 16:59 - Re: C5 III po výměně vstřiků 2865265
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Proto si myslím to podávací čerpadlo, zanesené sítko v nádrži nebo někde netěsnost paliva, jedná se pouze o studené starty, chtělo by to napíchnout diagnostiku, když je motor studený a podívat se na tlak paliva, všechno tomu nasvědčuje, ale...

21.09.2015 19:09 - Re: C5 III po výměně vstřiků 2865319
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No nevím, jestli tomu nasvědčuje všechno. Proč by ucpaný sítko v nádrži zlobilo jen při prvním startu?
Určitě to chce diagnostiku, protože to může dělat klidně i EGR, váha, klapky, elektroventily, teplotní čidla, nebo nějaký čidlo nebo regulátor tlaku ...

21.09.2015 20:25 - Re: C5 III po výměně vstřiků 2865366
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
zdenda - podavacie cerpadlo tam neni

a akoze prva vec co odchadza na tychto autach je regulator tlaku paliva

21.09.2015 20:51 - Re: C5 III po výměně vstřiků 2865373
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Samozřejmě mᚠpravdu Pětře, v nádrži je pouze sítko a plovák, stejně jako u mně, myslel jsem čerpadlo v motoru, to ale netlačí ale saje, měl jsem stejný problém, dost se o tom píše ve vlákně problém se startováním HDI, tam by se to asi hodilo líp, když jsem dojel na diagnostiku, žádné chyby, jednou jsem auto nechal přez noc u Hanze, ráno napíchl diagnostiku a zrovna auto nešlo na první pokus nastartovat, diagnostika v hodnotách tlaku paliva ukázala malé hodnoty, na druhý start ok, proto jsem psal o čerpadlu, sitku nebo netěsnosti palivové soustavy, jednou mi to přisávalo po výměně pal. filtru přes těsnění, píše že byly měněni vstřiky, proto jsem je vyloučil, na ten regulátor tlaku paliva jsem zapomněl, psal že jezdil na nekvalitní naftu, proto zmínka o sitku, jinak by to chtělo diagnostiku a nejlépe jako já, auto studené, nejlépe přez noc, napíchnout a pak startovat.

22.09.2015 01:05 - Re: C5 III po výměně vstřiků 2865546
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Podávací čerpadlo je součástí vysokotlaku a potřebuje pár otoček než natlakuje - kolik? - záleží na stavu v podstatě celého vysokotlakého čerpadla - podávací čer.,přívod nafty, regulátor,vstřiky(neznamená že když jsou dělané jsou úplně bez chyby).EGR ventil nemůže mít vlyv na start - po startu ano může i zdusit motor.

23.09.2015 09:16 - Re: C5 III po výměně vstřiků 2865732
Veider
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 17

99 Poslat soukromou zprávu
jruze psal jsem SZ. Diky

02.05.2016 20:06 - Re: C5 III po výměně vstřiků 2948204
Lucky76
Město: Nový Bor, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW)Počet příspěvků: 65

99 Poslat soukromou zprávu
Chlapi, nevíte jaké označení má trubka od střiku ke hrazdě. Jedná se o krajní střik u rozvodů ( tj. první od pravého kola ) Nevím, jestli je to první, nebo čtvrtý válec Začalo mi to chcát u hrazdy a dotažení nepomohlo. Nevím, jestli 1570N0, nebo 1570N1. Děkuji.

02.05.2016 20:11 - Re: C5 III po výměně vstřiků 2948205
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
1570 N1

02.05.2016 20:18 - Re: C5 III po výměně vstřiků 2948207
Lucky76
Město: Nový Bor, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW)Počet příspěvků: 65

99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
1570 N1

Děkuji pane velky, vševědoucí Jumep

06.05.2016 23:44 - Re: C5 III po výměně vstřiků 2949291
Lucky76
Město: Nový Bor, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW)Počet příspěvků: 65

99 Poslat soukromou zprávu
Tak mám origo 1570 N1. Mám tu trubičku nějak ošetřit ( vyfoukat, vypláchnout ) před výměnou, nebo mám důvěřovat záslepkám a výrobním procesům ? Moc děkuji za nezaplacené rady.

06.05.2016 23:46 - Re: C5 III po výměně vstřiků 2949292
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ked mas novu, len ju tam nahod, samozrejme predtym si skontroluj a ocisti to kam to ides davat

07.05.2016 00:40 - Re: C5 III po výměně vstřiků 2949298
Lucky76
Město: Nový Bor, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW)Počet příspěvků: 65

99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
ked mas novu, len ju tam nahod, samozrejme predtym si skontroluj a ocisti to kam to ides davat

jumep=nezmar Relevantní odpověď vždy do 25ti minut
.... ještě prosím, co mám kontrolovat? Hrubé nečistoty na střiku a hrazdě?

07.05.2016 00:47 - Re: C5 III po výměně vstřiků 2949299
Lucky76
Město: Nový Bor, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW)Počet příspěvků: 65

99 Poslat soukromou zprávu
Lucky76 napsal(a):
jumep=nezmar Relevantní odpověď vždy do 25ti minut
.... ještě prosím, co mám kontrolovat? Hrubé nečistoty na střiku a hrazdě?

pardooon, do 1dné minuty

07.05.2016 00:54 - Re: C5 III po výměně vstřiků 2949300
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
jo a tiez pripojku na striku ci nie je nahotou ta prasknuta
dotahovat sa to inak ma speci pripravkom na 23 a potom 30nm

07.05.2016 01:01 - Re: C5 III po výměně vstřiků 2949301
Lucky76
Město: Nový Bor, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW)Počet příspěvků: 65

99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
jo a tiez pripojku na striku ci nie je nahotou ta prasknuta
dotahovat sa to inak ma speci pripravkom na 23 a potom 30nm

Tak to jsem v (I)

07.05.2016 10:17 - Re: C5 III po výměně vstřiků 2949341
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Lucky76 napsal(a):
Tak to jsem v (I)


Musíš utahovat stejně a jen lehce a oba šrouby jen prstama(já malou golu a v prstech-lehounce stejnoměrně oba šrouby) , trubku to samé a potom pokud fouká-netěsní lehce přitáhnout(je to tak že si říkám že to snad nemůže udržet tlak) - jak ho přetáhneš můžeš ho vyhodit-prohneš ho a je poněm(a dej novej ten plastovej kroužek.) - spešl přípravek = malej momenák (který je na malej utahovací moment)

1 2 3 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator