| | |
18.02.2016 20:48 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2920034
|
|
jumep
|
|
|
mnozstvo skor nie
tazko takto povedat v tomto momente ma moc viac nenapada
mnozstvo skor nie
tazko takto povedat v tomto momente ma moc viac nenapada
|
|
18.02.2016 21:34 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2920044
|
|
jumep
|
|
|
hydroblok sa da nechat repasovat asi v lepsej cene ako menic
lamely som este na am6 nepocul zeby niekto mal zle, bol stav ked bol blok a prdol aj menic
olej mozes dat vymenit, hlavne ak ma nejake km ....
hydroblok sa da nechat repasovat asi v lepsej cene ako menic
lamely som este na am6 nepocul zeby niekto mal zle, bol stav ked bol blok a prdol aj menic
olej mozes dat vymenit, hlavne ak ma nejake km ....
|
|
18.02.2016 22:20 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2920065
|
|
jumep
|
|
|
kopne pri zaradeni spiatocky?
kopne pri zaradeni spiatocky?
|
|
18.02.2016 22:32 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2920069
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
To ani ne ale prostě kdy chvíli couvám na "volnoběh" tak to prostě cukne.
To ani ne ale prostě kdy chvíli couvám na "volnoběh" tak to prostě cukne.
|
|
19.04.2017 21:29 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
3060618
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Minulej týden jsem laboroval s váhama, protoe zase začalo blbnout auto.
Za chodu motoru jsem je obě odpojil a motor jde lépe do otáček a cukání při 1800-1900ot/min zmizelo a převodovka řadí krásně plynule.
Akorát je zvlátní e motor si třeba a na 3 nastartovaní jsi vimne odpojených vah.
A zahlasí "depollution system faulty" a přepne motor do nouzového reimu.
A pak zase "chvíli" trvá ne jsi vimne e jsou zpátky.
Dá se nějak jednodue zjistit která s těch vah je KO?
A pokud ne tak jak se to dá zjistit diagnostikou?
Minulej týden jsem laboroval s váhama, protoe zase začalo blbnout auto.
Za chodu motoru jsem je obě odpojil a motor jde lépe do otáček a cukání při 1800-1900ot/min zmizelo a převodovka řadí krásně plynule.
Akorát je zvlátní e motor si třeba a na 3 nastartovaní jsi vimne odpojených vah.
A zahlasí "depollution system faulty" a přepne motor do nouzového reimu.
A pak zase "chvíli" trvá ne jsi vimne e jsou zpátky.
Dá se nějak jednodue zjistit která s těch vah je KO?
A pokud ne tak jak se to dá zjistit diagnostikou?
|
|
19.04.2017 21:46 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
3060622
|
|
jumep
|
|
|
no ked si ich rozpajal tak uz dost tazko
ked ich odpojis tak to vyradzuje z funkcie EGR ventili atd., tazke je jasne ze auto pojde inac
treba to zapojit, zmazat chyby a potom pojazdit a nacitat ktora blbne
no ked si ich rozpajal tak uz dost tazko
ked ich odpojis tak to vyradzuje z funkcie EGR ventili atd., tazke je jasne ze auto pojde inac
treba to zapojit, zmazat chyby a potom pojazdit a nacitat ktora blbne
|
|
19.04.2017 22:07 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
3060628
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
...vecne tema omilane dokola..nehrab se v necem cemu ale vubec nerozumis...
ECU je v nouzovem statickem rezimu coz znamena ze ma vahu,egr i nektera cidla dane mapou v sw a nepouziva je dynamicky takze delas uplne zbytecne veci
radeji zajed nekam kde vi jak motor pracuje a diagnostika neni pro ne jen vycteni zavad
...vecne tema omilane dokola..nehrab se v necem cemu ale vubec nerozumis...
ECU je v nouzovem statickem rezimu coz znamena ze ma vahu,egr i nektera cidla dane mapou v sw a nepouziva je dynamicky takze delas uplne zbytecne veci
radeji zajed nekam kde vi jak motor pracuje a diagnostika neni pro ne jen vycteni zavad
|
|
19.04.2017 22:30 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
3060647
|
|
jruze
|
|
|
Nechci se motat do debaty o motorech co nedělám, ale podle mne má problém spí na některém EGR a to měl sledovat v měřených hodnotách jako první popř.prohodit váhy aby zjistil jestli se hodnoty budou stěhovat za váhou (ale né za chodu) - teď to ro...ral asi víc ne to bylo.
Nechci se motat do debaty o motorech co nedělám, ale podle mne má problém spí na některém EGR a to měl sledovat v měřených hodnotách jako první popř.prohodit váhy aby zjistil jestli se hodnoty budou stěhovat za váhou (ale né za chodu) - teď to ro...ral asi víc ne to bylo.:nevim
|
|
19.04.2017 23:18 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
3060653
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Kdy ty váhy vytáhnu za chodu tak auto jede bez nouzoveho reimu do nouzáku padne a někde parkrát vypnu motor. =>Váhy jsou jediná věc kterou jsem změnil a motor o ní neví a přitom to změní chování celýho auta a to mě vede k tomu e je váha v háji.
Po připojení vah se nouzák vypne a zase to je ve jak bylo a za určitých podmínek při stejných otáčkách to cuká(jak kdyby říkala převodovka nazdar).
Take nevidím důvod proč by se to mělo více do..., protoe u tak to je napytel to cukání.
EGR cvakaj oba dva při vypnutí motoru take seklý nebudou.
Kdy ty váhy vytáhnu za chodu tak auto jede bez nouzoveho reimu do nouzáku padne a někde parkrát vypnu motor. =>Váhy jsou jediná věc kterou jsem změnil a motor o ní neví a přitom to změní chování celýho auta a to mě vede k tomu e je váha v háji.
Po připojení vah se nouzák vypne a zase to je ve jak bylo a za určitých podmínek při stejných otáčkách to cuká(jak kdyby říkala převodovka nazdar).
Take nevidím důvod proč by se to mělo více do..., protoe u tak to je napytel to cukání.
EGR cvakaj oba dva při vypnutí motoru take seklý nebudou.
|
|
19.04.2017 23:23 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
3060655
|
|
jumep
|
|
|
to ze cvakaju neznamena ze su OK
kazdopadne si znemoznil v podstate diagnostikovanie nejakeho problemu tymto odpajanim
chce to ako som uz povedal, premazat chyby, nechat vsetko zapojene a pojazdit a potom sa moze hladat problem
ako ti tu moc nikto nenapise, to chce mat skusenosti a vediet co a ako hladat (nie zeby som nechcel, ale to sa skratka moc popisat neda, prilis vela specifik ktore ani nemusia napadnut)
to ze cvakaju neznamena ze su OK
kazdopadne si znemoznil v podstate diagnostikovanie nejakeho problemu tymto odpajanim
chce to ako som uz povedal, premazat chyby, nechat vsetko zapojene a pojazdit a potom sa moze hladat problem
ako ti tu moc nikto nenapise, to chce mat skusenosti a vediet co a ako hladat (nie zeby som nechcel, ale to sa skratka moc popisat neda, prilis vela specifik ktore ani nemusia napadnut)
|
|
19.04.2017 23:51 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
3060659
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
V jednotce před odpojením byla pouze chyba havících svíček.
Lexia/diagbox píou dalí problémy(nic co by se nedalo při dlouhém odpoledni opravit) ale ádnou která by se týkala motoru.
Jdu pragmaticky u mám objednanou svoji Lexii, chci se naučit co a kde jak vyčíst z diag. a opravit jsi to sám pokud je to moné.
Protoe v Citroenu by mě tahle dalí "sranda" vyla zase hodně draho pokud bych vzal výčet co je potřeba udělat.
Komplet Diagnostiku/Seřídit podvozek/Udělat geometrii - to jen za práci je tak 4k5.
Ale stejně to tak skončí e jim to tam nechám pokud tam půjdu s podvozkem, ale těch peněz :/
V jednotce před odpojením byla pouze chyba havících svíček.
Lexia/diagbox píou dalí problémy(nic co by se nedalo při dlouhém odpoledni opravit) ale ádnou která by se týkala motoru.
Jdu pragmaticky u mám objednanou svoji Lexii, chci se naučit co a kde jak vyčíst z diag. a opravit jsi to sám pokud je to moné.
Protoe v Citroenu by mě tahle dalí "sranda" vyla zase hodně draho pokud bych vzal výčet co je potřeba udělat.
Komplet Diagnostiku/Seřídit podvozek/Udělat geometrii - to jen za práci je tak 4k5.
Ale stejně to tak skončí e jim to tam nechám pokud tam půjdu s podvozkem, ale těch peněz :/
|
|
20.04.2017 06:55 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
3060689
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
nVi napsal(a): Kdy ty váhy vytáhnu za chodu tak auto jede bez nouzoveho reimu do nouzáku padne a někde parkrát vypnu motor. =>Váhy jsou jediná věc kterou jsem změnil a motor o ní neví a přitom to změní chování celýho auta a to mě vede k tomu e je váha v háji.
vidis a to je jeden z tvych omylu,pokud vahu odpojich auto jede ve zcela jinem rezimu a ty to jako laik a uzivatel nepoznas
nVi napsal(a): V jednotce před odpojením byla pouze chyba havících svíček.
Lexia/diagbox píou dalí problémy(nic co by se nedalo při dlouhém odpoledni opravit) ale ádnou která by se týkala motoru.
to ale neznamena ze problem neni
nVi napsal(a): Jdu pragmaticky u mám objednanou svoji Lexii, chci se naučit co a kde jak vyčíst z diag. a opravit jsi to sám pokud je to moné.
nechci ti radit,stejne si vzpomenes az neco po...,ale zrovne uX7 a s tvym motorem neni moc prostoru pro pokusy a uceni
nVi napsal(a): Protoe v Citroenu by mě tahle dalí "sranda" vyla zase hodně draho pokud bych vzal výčet co je potřeba udělat.
Komplet Diagnostiku/Seřídit podvozek/Udělat geometrii - to jen za práci je tak 4k5.
Ale stejně to tak skončí e jim to tam nechám pokud tam půjdu s podvozkem, ale těch peněz :/
takze jedine co na svete existuje je servis citroenu??? treba v pripade podvozku mas pomerne znaleho cloveka primo v Brne,neni duvod jezdit do znacky kde tomu rozumi mozna mene jako ty v nekterych pripadech..chapu ze v Brne to asi se servisem neni uplne slavne (jezdi mi sem pomerne hodne brnaku) ale tim ze si koupis diagnostiku si moc nepomuzes,spis naopak..nekteri z nas ji maji 10 let ,zivi se tim a muzu rict ze dokaze i po letech prekvapit
takze jedine co na svete existuje je servis citroenu??? treba v pripade podvozku mas pomerne znaleho cloveka primo v Brne,neni duvod jezdit do znacky kde tomu rozumi mozna mene jako ty v nekterych pripadech..chapu ze v Brne to asi se servisem neni uplne slavne (jezdi mi sem pomerne hodne brnaku) ale tim ze si koupis diagnostiku si moc nepomuzes,spis naopak..nekteri z nas ji maji 10 let ,zivi se tim a muzu rict ze dokaze i po letech prekvapit
|
|
16.08.2020 22:54 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
3280400
|
|
Burka
|
Město: Králův Dvůr, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 46 |
|
|
nVi napsal(a): V jednotce před odpojením byla pouze chyba havících svíček.
Lexia/diagbox píou dalí problémy.....
Ahoj, cukání začalo před rokem a havičky mi to hlásilo taky. Výměna haviček, pokračovalo. Vyhlásilo chybu 1-ního vstřiku. Výměna za nový, chvilku super, pak znova cuká. Na doporučení jsem vyměnil obě egr, vibrace nad 110 km jen občas a méně. Pár dnů po výměně se začal jakoby nadechovat při pomalé jízdě a troku se nad 110 jetě třese. Diag zahlásila chybu na zadní váze. Vyměněno, ale u jen sice občas, ale předse se jen občas znovu nadechne a mírně jetě třese. No asi nejsem jetě na konci hledání, ale kdyby se pár lidi podělilo o zkuenost, tak to pomůe uetřit nervy a nějakou korunu. Asi vyměním i tu druhou váhu, nebo si nechám poradit, kdy se někdo ozve.
Jinak podvozek, resp koule jsme nechal vyměnit na vech čtyrech a obrovský rozdíl a d1 je balada. Jetě je mimo jedná zadní regulační, tak se podělím, a zaiju.
Ahoj, cukání začalo před rokem a havičky mi to hlásilo taky. Výměna haviček, pokračovalo. Vyhlásilo chybu 1-ního vstřiku. Výměna za nový, chvilku super, pak znova cuká. Na doporučení jsem vyměnil obě egr, vibrace nad 110 km jen občas a méně. Pár dnů po výměně se začal jakoby nadechovat při pomalé jízdě a troku se nad 110 jetě třese. Diag zahlásila chybu na zadní váze. Vyměněno, ale u jen sice občas, ale předse se jen občas znovu nadechne a mírně jetě třese. No asi nejsem jetě na konci hledání, ale kdyby se pár lidi podělilo o zkuenost, tak to pomůe uetřit nervy a nějakou korunu. Asi vyměním i tu druhou váhu, nebo si nechám poradit, kdy se někdo ozve.
Jinak podvozek, resp koule jsme nechal vyměnit na vech čtyrech a obrovský rozdíl a d1 je balada. Jetě je mimo jedná zadní regulační, tak se podělím, a zaiju.
|
|
| |
|
|