Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|< < 1 2 3 > >|
09.02.2016 21:33 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 2917490
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
mal som moju 180k km vonku ked som robil rozvody, bola trocha od oleja (rovnako ako som videl asi 6 dalsich ked som to mal otvorene) a stale nebude mat taky vplyv ak je OK ako benzinova ze motor nebude vedet chodit


ja jsem vcera delal 5 let stare hyunday CRDI..klapka cista,hodnoty na potenciometrech relativne v norme..auto delalo hrozne veci a zvuky..diagnostika (original GDI) spokojena
po vymene klapky svycarsko
pomer paliva a vzduchu delas klapkou ,nicim jinam a je jedno jestli je to vznetovy nebo zazehovy motor...

zkusenost nikde na googlu a v priruckach nenajdes,tu ziskas proste casem..tak to hold je,ze praxe je nekdy hodne jina nez se pise

09.02.2016 21:39 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 2917492
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
jo, ale bavime sa konkretne o tej 2.7, ziadna taka skusenost so zlou klapkou nie je ... (ked budeme hovorit o biturbe tam nepoviem, tam ta skusenost je)

09.02.2016 21:44 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 2917494
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
je jedno jestli je to TDi,CDi,CRDi nebo HDi zakladni princip dodavky paliva a regulace zustava vzdy stejny,to by jsi mel vedet a proto se porad bavime o 2.7 HDi

09.02.2016 21:47 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 2917496
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
jo, ja mam len skusenost ze to robia EGR a dana klapka nerobila nikdy na tom problem - osobne som ich menil oba a nie len mojemu autu to pomohlo

kazdopadne by mala o nich povedat diagnostika a bez nej a bez toho aby to niekto videl sa tu bavime uplne onicom

09.02.2016 21:52 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 2917499
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
kazdy se porad uci...kazdy den dokaze prekvait nelogickou zavadou...
podivat by se mel nekdo kdo hlavne umi vic nez precist a smazat zavadu a pro praci umi pouzit osciloskop...to souhlas

09.02.2016 22:07 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 2917505
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
kazdy se porad uci...kazdy den dokaze prekvait nelogickou zavadou...
podivat by se mel nekdo kdo hlavne umi vic nez precist a smazat zavadu a pro praci umi pouzit osciloskop...to souhlas


No mi jsme s kolegou vymysleli takovou hru - poslech - určení závady - diag - zjištění závady Můžu říct že je to dobrá věc.

09.02.2016 22:10 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 2917506
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
dobra vec je si nekdy vylejt mozek ..jinak chocholousek

12.02.2016 14:27 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 2918270
nVi
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW)Počet příspěvků: 111

99 Poslat soukromou zprávu
Tak jsem to rozdělal.

Škrtící Klapka: Relativně čistá ale očistil jsem ji a zároveň i teplotní čidlo před ní.
EGR ventil(přední): Ventil se hýbe a vrací se, pokud jsem teda šroubovákem neposouval "prachovku" bo něco podobného.

Takže nevím ale chtěl bych se stavit za PaMem na diagnostiku.

12.02.2016 15:51 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 2918342
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
nVi napsal(a):
Tak jsem to rozdělal.

Škrtící Klapka: Relativně čistá ale očistil jsem ji a zároveň i teplotní čidlo před ní.
EGR ventil(přední): Ventil se hýbe a vrací se, pokud jsem teda šroubovákem neposouval "prachovku" bo něco podobného.

Takže nevím ale chtěl bych se stavit za PaMem na diagnostiku.


jestli myslíš patmat tak nevím jestli toto dělá je špička na hydru nebo se domluv s autodiag??

12.02.2016 23:58 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 2918508
žabák
Město: Strančice, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive BreakPočet příspěvků: 3
99 Poslat soukromou zprávu
já vám vůbec nerozumím, možná nejvíc souhlasím s pánem autodiag,nejlépe je si trochu přihnout a pak se to od stolu diagnostikuje líp. a Vám ostatním přeji hodně zážitků při opravách diagnostika je k ničemu a osciloslkop úplně, kdzž už si takovéto věci pořizujete, měli by jste si k nim pořídit i zákazníky, keré vám tyto vymoženosti zaplatí. Jen na konec bych chtěl říct, že egr ventil je na 2.7 dvakrát jako i spoustu dalších komponentů jako je zřeba průtokoměr vzduchu,turbodmychadlo, tyto motory trpí na to ,že si druháí řada válců saje méně než prvníí, na této straně odchází taky někdy turbo,protože se hřeje víc, jdu si nalít už nám vyschlo v hrdle, tyto motory se neopravují ale prodávají štastný kup.

13.02.2016 12:16 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 2918672
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 971

VIP Poslat soukromou zprávu
Mas pravdu, zadek se hřeje víc,ale řekni mi, přoč ty motory padaj jak hrušky i v Land Roveru a Jaguáru když je tam motor napozdél. Dlouhej interval oleje a uživatelská bezohlednost ty motory zabíjí.

13.02.2016 20:58 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 2918763
nVi
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW)Počet příspěvků: 111

99 Poslat soukromou zprávu
Luki_C5 napsal(a):
Mas pravdu, zadek se hřeje víc,ale řekni mi, přoč ty motory padaj jak hrušky i v Land Roveru a Jaguáru když je tam motor napozdél. Dlouhej interval oleje a uživatelská bezohlednost ty motory zabíjí.


Já bych řekl že dlouhej interval výměny oleje a bezohlednost zabije každý motor dřív nebo později a nemusí to být konktrétně V6 HDi.

16.02.2016 17:41 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 2919560
nVi
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW)Počet příspěvků: 111

99 Poslat soukromou zprávu
Dneska jsem byl u PaM na diagnostiku a za jeho ochotu a pomoc mu ještě jednou moc děkuju.

A výsledek né moc radostný.
Vzhledem k tomu že v závadach na motoru jsou pouze žhavící svíčky a při volnoběhu žádný problém s otáčkami není.
Tak z toho nevychází moc dobře převodovka(AM6).
Doufám že bude stačit vyměnit olej a nebude to třeba hydroměnič.

16.02.2016 21:42 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 2919709
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
na toto bola informacia pri C6 ze treba nechat upgradnut jednotku prevodovky

odskusas to lahko ci je to v tom, daj ju do manualu a malo by to prestat

17.02.2016 02:35 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 2919745
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
na toto bola informacia pri C6 ze treba nechat upgradnut jednotku prevodovky

odskusas to lahko ci je to v tom, daj ju do manualu a malo by to prestat


A co komu brání se podívat na hodnoty (jak motoru tak AP) za podmínek kdy se toto projevuje(nevidí čistě náhodou diagnostika vstupní a výstupní otáčky AP? a další),ano diag je pomalejší,ale předpokládám že kolísání otáček také. A olej pokud je něco v..KO tak toho moc neopraví pouze oddálí (a nebo dorazí)

17.02.2016 09:49 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 2919772
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1299

U??vate? Poslat soukromou zprávu
nVi napsal(a):
Dneska jsem byl u PaM na diagnostiku


Jen bych dodal pro ostatní, že nejsem "diagnostik". Sice mám Lexii, ale když nevím co přesně dělám a proč , tak to nedělám... Jaké kde mají chodit hodnoty a data nevím, tak to nehledám... Když mi někdo řekne co kde jak, není problém si to prohlídnout ... Kouknu na uložené chyby, občas na online data ale podrobnou diagnostiku nedělám, taky za to nic nechci .... Tož tak k diag X7. Obecně ty auta nemám rád...

17.02.2016 16:40 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 2919804
nVi
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW)Počet příspěvků: 111

99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
na toto bola informacia pri C6 ze treba nechat upgradnut jednotku prevodovky

odskusas to lahko ci je to v tom, daj ju do manualu a malo by to prestat
¨

Mno zdá se že na manual to jede líp a že to při těch 1900 otáčkach nezačne kopat.
Akorát težko říct jetli jsem se vždy netrefil do intervalu kdy to jede normálně.

Co by znamenalo kdyby to kopalo jak při automatu tak v manualu.

17.02.2016 22:48 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 2919908
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
takto, ked to seka, len prepni paku do manualu, malo by to prestat

ak som to dobre vysledoval tak je to problem ako ovlada menic, v manuale ho zavre

18.02.2016 14:09 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 2919972
nVi
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW)Počet příspěvků: 111

99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
takto, ked to seka, len prepni paku do manualu, malo by to prestat

ak som to dobre vysledoval tak je to problem ako ovlada menic, v manuale ho zavre

Dneska jsem to zkusil znova, ze 2 jizd v manuálním režimu to při 1cukalo taky.
Takže asi se zastavím v KAPS co mi na to řeknou.

18.02.2016 14:16 - Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 2919973
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
na ich robotu som moc dobreho nepocul

|< < 1 2 3 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator