| | |
09.02.2016 21:33 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2917490
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jumep napsal(a): mal som moju 180k km vonku ked som robil rozvody, bola trocha od oleja (rovnako ako som videl asi 6 dalsich ked som to mal otvorene) a stale nebude mat taky vplyv ak je OK ako benzinova ze motor nebude vedet chodit
ja jsem vcera delal 5 let stare hyunday CRDI..klapka cista,hodnoty na potenciometrech relativne v norme..auto delalo hrozne veci a zvuky..diagnostika (original GDI) spokojena
po vymene klapky svycarsko
pomer paliva a vzduchu delas klapkou ,nicim jinam a je jedno jestli je to vznetovy nebo zazehovy motor...
zkusenost nikde na googlu a v priruckach nenajdes,tu ziskas proste casem..tak to hold je,ze praxe je nekdy hodne jina nez se pise
ja jsem vcera delal 5 let stare hyunday CRDI..klapka cista,hodnoty na potenciometrech relativne v norme..auto delalo hrozne veci a zvuky..diagnostika (original GDI) spokojena
po vymene klapky svycarsko
pomer paliva a vzduchu delas klapkou ,nicim jinam a je jedno jestli je to vznetovy nebo zazehovy motor...
zkusenost nikde na googlu a v priruckach nenajdes,tu ziskas proste casem..tak to hold je,ze praxe je nekdy hodne jina nez se pise
|
|
09.02.2016 21:39 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2917492
|
|
jumep
|
|
|
jo, ale bavime sa konkretne o tej 2.7, ziadna taka skusenost so zlou klapkou nie je ... (ked budeme hovorit o biturbe tam nepoviem, tam ta skusenost je)
jo, ale bavime sa konkretne o tej 2.7, ziadna taka skusenost so zlou klapkou nie je ... (ked budeme hovorit o biturbe tam nepoviem, tam ta skusenost je)
|
|
09.02.2016 21:44 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2917494
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
je jedno jestli je to TDi,CDi,CRDi nebo HDi zakladni princip dodavky paliva a regulace zustava vzdy stejny,to by jsi mel vedet a proto se porad bavime o 2.7 HDi
je jedno jestli je to TDi,CDi,CRDi nebo HDi zakladni princip dodavky paliva a regulace zustava vzdy stejny,to by jsi mel vedet a proto se porad bavime o 2.7 HDi
|
|
09.02.2016 21:47 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2917496
|
|
jumep
|
|
|
jo, ja mam len skusenost ze to robia EGR a dana klapka nerobila nikdy na tom problem - osobne som ich menil oba a nie len mojemu autu to pomohlo
kazdopadne by mala o nich povedat diagnostika a bez nej a bez toho aby to niekto videl sa tu bavime uplne onicom
jo, ja mam len skusenost ze to robia EGR a dana klapka nerobila nikdy na tom problem - osobne som ich menil oba a nie len mojemu autu to pomohlo
kazdopadne by mala o nich povedat diagnostika a bez nej a bez toho aby to niekto videl sa tu bavime uplne onicom
|
|
09.02.2016 21:52 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2917499
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
kazdy se porad uci...kazdy den dokaze prekvait nelogickou zavadou...
podivat by se mel nekdo kdo hlavne umi vic nez precist a smazat zavadu a pro praci umi pouzit osciloskop...to souhlas
kazdy se porad uci...kazdy den dokaze prekvait nelogickou zavadou...
podivat by se mel nekdo kdo hlavne umi vic nez precist a smazat zavadu a pro praci umi pouzit osciloskop...to souhlas
|
|
09.02.2016 22:10 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2917506
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
dobra vec je si nekdy vylejt mozek ..jinak chocholousek
dobra vec je si nekdy vylejt mozek :) :) ..jinak chocholousek :)
|
|
12.02.2016 14:27 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2918270
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Tak jsem to rozdělal.
krtící Klapka: Relativně čistá ale očistil jsem ji a zároveň i teplotní čidlo před ní.
EGR ventil(přední): Ventil se hýbe a vrací se, pokud jsem teda roubovákem neposouval "prachovku" bo něco podobného.
Take nevím ale chtěl bych se stavit za PaMem na diagnostiku.
Tak jsem to rozdělal.
krtící Klapka: Relativně čistá ale očistil jsem ji a zároveň i teplotní čidlo před ní.
EGR ventil(přední): Ventil se hýbe a vrací se, pokud jsem teda roubovákem neposouval "prachovku" bo něco podobného.
Take nevím :nevim ale chtěl bych se stavit za PaMem na diagnostiku.
|
|
12.02.2016 15:51 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2918342
|
|
jruze
|
|
|
nVi napsal(a): Tak jsem to rozdělal.
krtící Klapka: Relativně čistá ale očistil jsem ji a zároveň i teplotní čidlo před ní.
EGR ventil(přední): Ventil se hýbe a vrací se, pokud jsem teda roubovákem neposouval "prachovku" bo něco podobného.
Take nevím ale chtěl bych se stavit za PaMem na diagnostiku.
jestli myslí patmat tak nevím jestli toto dělá je pička na hydru nebo se domluv s autodiag??
jestli myslí patmat tak nevím jestli toto dělá je pička na hydru nebo se domluv s autodiag??
|
|
12.02.2016 23:58 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2918508
|
|
abák
|
Město: Strančice, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
já vám vůbec nerozumím, moná nejvíc souhlasím s pánem autodiag,nejlépe je si trochu přihnout a pak se to od stolu diagnostikuje líp. a Vám ostatním přeji hodně záitků při opravách diagnostika je k ničemu a osciloslkop úplně, kdz u si takovéto věci pořizujete, měli by jste si k nim pořídit i zákazníky, keré vám tyto vymoenosti zaplatí. Jen na konec bych chtěl říct, e egr ventil je na 2.7 dvakrát jako i spoustu dalích komponentů jako je zřeba průtokoměr vzduchu,turbodmychadlo, tyto motory trpí na to ,e si druháí řada válců saje méně ne prvníí, na této straně odchází taky někdy turbo,protoe se hřeje víc, jdu si nalít u nám vyschlo v hrdle, tyto motory se neopravují ale prodávají tastný kup.
já vám vůbec nerozumím, moná nejvíc souhlasím s pánem autodiag,nejlépe je si trochu přihnout a pak se to od stolu diagnostikuje líp. a Vám ostatním přeji hodně záitků při opravách diagnostika je k ničemu a osciloslkop úplně, kdz u si takovéto věci pořizujete, měli by jste si k nim pořídit i zákazníky, keré vám tyto vymoenosti zaplatí. Jen na konec bych chtěl říct, e egr ventil je na 2.7 dvakrát jako i spoustu dalích komponentů jako je zřeba průtokoměr vzduchu,turbodmychadlo, tyto motory trpí na to ,e si druháí řada válců saje méně ne prvníí, na této straně odchází taky někdy turbo,protoe se hřeje víc, jdu si nalít u nám vyschlo v hrdle, tyto motory se neopravují ale prodávají tastný kup.
|
|
13.02.2016 12:16 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2918672
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Mas pravdu, zadek se hřeje víc,ale řekni mi, přoč ty motory padaj jak hruky i v Land Roveru a Jaguáru kdy je tam motor napozdél. Dlouhej interval oleje a uivatelská bezohlednost ty motory zabíjí.
Mas pravdu, zadek se hřeje víc,ale řekni mi, přoč ty motory padaj jak hruky i v Land Roveru a Jaguáru kdy je tam motor napozdél. Dlouhej interval oleje a uivatelská bezohlednost ty motory zabíjí. :-p
|
|
16.02.2016 17:41 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2919560
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Dneska jsem byl u PaM na diagnostiku a za jeho ochotu a pomoc mu jetě jednou moc děkuju.
A výsledek né moc radostný.
Vzhledem k tomu e v závadach na motoru jsou pouze havící svíčky a při volnoběhu ádný problém s otáčkami není.
Tak z toho nevychází moc dobře převodovka(AM6).
Doufám e bude stačit vyměnit olej a nebude to třeba hydroměnič.
Dneska jsem byl u PaM na diagnostiku a za jeho ochotu a pomoc mu jetě jednou moc děkuju.
A výsledek né moc radostný.
Vzhledem k tomu e v závadach na motoru jsou pouze havící svíčky a při volnoběhu ádný problém s otáčkami není.
Tak z toho nevychází moc dobře převodovka(AM6).
Doufám e bude stačit vyměnit olej a nebude to třeba hydroměnič.
|
|
16.02.2016 21:42 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2919709
|
|
jumep
|
|
|
na toto bola informacia pri C6 ze treba nechat upgradnut jednotku prevodovky
odskusas to lahko ci je to v tom, daj ju do manualu a malo by to prestat
na toto bola informacia pri C6 ze treba nechat upgradnut jednotku prevodovky
odskusas to lahko ci je to v tom, daj ju do manualu a malo by to prestat
|
|
17.02.2016 09:49 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2919772
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
nVi napsal(a): Dneska jsem byl u PaM na diagnostiku
Jen bych dodal pro ostatní, e nejsem "diagnostik". Sice mám Lexii, ale kdy nevím co přesně dělám a proč , tak to nedělám... Jaké kde mají chodit hodnoty a data nevím, tak to nehledám... Kdy mi někdo řekne co kde jak, není problém si to prohlídnout ... Kouknu na uloené chyby, občas na online data ale podrobnou diagnostiku nedělám, taky za to nic nechci .... To tak k diag X7. Obecně ty auta nemám rád...
Jen bych dodal pro ostatní, e nejsem "diagnostik". Sice mám Lexii, ale kdy nevím co přesně dělám a proč , tak to nedělám... Jaké kde mají chodit hodnoty a data nevím, tak to nehledám... Kdy mi někdo řekne co kde jak, není problém si to prohlídnout ... Kouknu na uloené chyby, občas na online data ale podrobnou diagnostiku nedělám, taky za to nic nechci .... To tak k diag X7. Obecně ty auta nemám rád...
|
|
17.02.2016 22:48 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2919908
|
|
jumep
|
|
|
takto, ked to seka, len prepni paku do manualu, malo by to prestat
ak som to dobre vysledoval tak je to problem ako ovlada menic, v manuale ho zavre
takto, ked to seka, len prepni paku do manualu, malo by to prestat
ak som to dobre vysledoval tak je to problem ako ovlada menic, v manuale ho zavre
|
|
18.02.2016 14:16 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2919973
|
|
jumep
|
|
|
na ich robotu som moc dobreho nepocul
na ich robotu som moc dobreho nepocul
|
|
| |
|
|