| | |
03.08.2015 11:12 -
Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2847426
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Mám takový problem, začali mě za studena(spíe dané venkovní teplotou) po delích intervalech kolísat otáčky na volnoběh.
Při přidání plynu a po zahřání tento problem zmizí. Auto jsem prohlídl a zdá se mi e netěsní trubka z turba do intercooleru, mohlo by to být tím ?
Mám takový problem, začali mě za studena(spíe dané venkovní teplotou) po delích intervalech kolísat otáčky na volnoběh.
Při přidání plynu a po zahřání tento problem zmizí. Auto jsem prohlídl a zdá se mi e netěsní trubka z turba do intercooleru, mohlo by to být tím :nevim ?
|
|
03.08.2015 14:21 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2847450
|
|
jumep
|
|
|
nie, ale najskor to odhadujem na egr niektory
neseka to autom tak okolo 1600-1800 otacok?
nie, ale najskor to odhadujem na egr niektory
neseka to autom tak okolo 1600-1800 otacok?
|
|
03.08.2015 15:04 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2847493
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Těko říct. Jetě ně se to kolísání včera objevilo tak za studena cukal(cuká) automat trochu.
Ale jak to během dne vychladne a znova nastartuju tak u se to neprojevuje to kolísání.
Těko říct. Jetě ně se to kolísání včera objevilo tak za studena cukal(cuká) automat trochu.
Ale jak to během dne vychladne a znova nastartuju tak u se to neprojevuje to kolísání.
|
|
03.08.2015 16:25 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2847598
|
|
jumep
|
|
|
ono to tazko takto z toho co popisujes, ja som si myslel ze na mojom aute mam nacli hydroblok, lebo ked som pustil brzdu a stupil na plyn hned tak to seklo, nakonec to boli zle silenty na naprave
ked som mal zly predny EGR (mechanicky sa zasekaval) tak vedelo sekat motorom (prudke preslapnutie plynu to vedelo spravit) ked sa zohrial chodilo to ok (kazdopadne diagnostika pisala chybu)
aby to vychladlo muselo by byt cez den zima a stat to aspon 8 hodin, cize to relativne neni vychladnute
ono to tazko takto z toho co popisujes, ja som si myslel ze na mojom aute mam nacli hydroblok, lebo ked som pustil brzdu a stupil na plyn hned tak to seklo, nakonec to boli zle silenty na naprave
ked som mal zly predny EGR (mechanicky sa zasekaval) tak vedelo sekat motorom (prudke preslapnutie plynu to vedelo spravit) ked sa zohrial chodilo to ok (kazdopadne diagnostika pisala chybu)
aby to vychladlo muselo by byt cez den zima a stat to aspon 8 hodin, cize to relativne neni vychladnute
|
|
04.08.2015 07:11 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2847736
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Ale je pravda e to můe být ten EGR, protoe den předtím ne to začlo jsem vyháněl "pavučiny".
Včera jsem je zkusil vyhnat pořádně znova a dnes ráno u nepravidelný chod nebyl.
Tak nevim
Ale je pravda e to můe být ten EGR, protoe den předtím ne to začlo jsem vyháněl "pavučiny".
Včera jsem je zkusil vyhnat pořádně znova a dnes ráno u nepravidelný chod nebyl.
Tak nevim :nevim
|
|
15.10.2015 19:02 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2874573
|
|
mirasa
|
Město: Dýina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Tak mám to samé, auto stálo asi 3 dny, teploty venku přes den kolem 8 st. v noci 3 st. teď jsem do toho hupnul, nastartoval, točilo to o 1-2 sekundy dýl ne normálně a necelých 15 sekund ne se sehrál motor. troku jsem mu pomohl decentně plynem a pak u normální chod.
Tak mám to samé, auto stálo asi 3 dny, teploty venku přes den kolem 8 st. v noci 3 st. teď jsem do toho hupnul, nastartoval, točilo to o 1-2 sekundy dýl ne normálně a necelých 15 sekund ne se sehrál motor. troku jsem mu pomohl decentně plynem a pak u normální chod.
|
|
05.02.2016 20:07 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2916086
|
|
jumep
|
|
|
bohuzial nijak, su zodrate hriadele a teda jedine co pomoze je vymena
moj predny ked som otvoril rucne tak ostal seknuty a pocul som ako sa predieral - piskal ked som sa ho snazil zatvorit
bohuzial nijak, su zodrate hriadele a teda jedine co pomoze je vymena
moj predny ked som otvoril rucne tak ostal seknuty a pocul som ako sa predieral - piskal ked som sa ho snazil zatvorit
|
|
05.02.2016 22:18 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2916187
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Spí si říkám e by to chtělo někde nechat napojit na diagnostiku a zjistit čím to je. Ně bych se pustil do odstrojování.
To sekaní autem je přesně při 1900 otáčkách a ne vdy se tak děje kdy někam jedu.
Někdy to začne kdy se motor zahřeje a nedrí stabilně těch 1900 otáček, pak přesně obraceně kdy je motor studený a a se zahřeje tak to přestane. A nebo to lape jak hodinky.
Akorát mě napadlo jestli to pak třeba nědělá lemela převodovky kdy točívý monet vrcholí v 1900 otáčkách.
Spí si říkám e by to chtělo někde nechat napojit na diagnostiku a zjistit čím to je. Ně bych se pustil do odstrojování.
To sekaní autem je přesně při 1900 otáčkách a ne vdy se tak děje kdy někam jedu.
Někdy to začne kdy se motor zahřeje a nedrí stabilně těch 1900 otáček, pak přesně obraceně kdy je motor studený a a se zahřeje tak to přestane. A nebo to lape jak hodinky.
Akorát mě napadlo jestli to pak třeba nědělá lemela převodovky kdy točívý monet vrcholí v 1900 otáčkách.
|
|
05.02.2016 22:22 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2916188
|
|
jumep
|
|
|
tazko takto povedat, je pravda ze ja som v diagnostike jasne mal zly EGR a hadzal aj antipollution casom
prevodovka bola tiez v podozreni a dokonca je k tomu informacia o prehrati softu
ten EGR pozret predny je to najmenej co mozes, das dole dekel motora, povolis 3 srobky a odcvaknes jednu pasku a das dole komin a potom ho mozes skusit srobovakom otvorit a ci lahko cvakne s5 (samozrejme idealne studeny motor a jednoznacne vypnuty kluc)
tazko takto povedat, je pravda ze ja som v diagnostike jasne mal zly EGR a hadzal aj antipollution casom
prevodovka bola tiez v podozreni a dokonca je k tomu informacia o prehrati softu
ten EGR pozret predny je to najmenej co mozes, das dole dekel motora, povolis 3 srobky a odcvaknes jednu pasku a das dole komin a potom ho mozes skusit srobovakom otvorit a ci lahko cvakne s5 (samozrejme idealne studeny motor a jednoznacne vypnuty kluc)
|
|
05.02.2016 22:33 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2916193
|
|
jumep
|
|
|
nie, on sa tvari ze uplne normalne ide aj teda ide kym nema teplotne rozdieli
ked si spomenem tak skusim ten zly nahrat ako sa sprava
nie, on sa tvari ze uplne normalne ide aj teda ide kym nema teplotne rozdieli
ked si spomenem tak skusim ten zly nahrat ako sa sprava
|
|
09.02.2016 19:47 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2917458
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Jak bude čas tak se nato podívám. Ale pokud to bude ten u kabiny tak jsem asi v...
Akorát si říkám jestli se nevyplatí vyčistit krtící klapku.
Jak bude čas tak se nato podívám. Ale pokud to bude ten u kabiny tak jsem asi v...
Akorát si říkám jestli se nevyplatí vyčistit krtící klapku.
|
|
09.02.2016 20:09 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2917462
|
|
jumep
|
|
|
toto nie je benzin, tu nema taky vplyv na chod a hlavne nebyva nijako zanesena, skor az sanie za nou
toto nie je benzin, tu nema taky vplyv na chod a hlavne nebyva nijako zanesena, skor az sanie za nou
|
|
09.02.2016 20:44 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2917466
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): toto nie je benzin, tu nema taky vplyv na chod a hlavne nebyva nijako zanesena, skor az sanie za nou
No třeba na biturbu ti hodí tolik věcí e si bude myslet e je to na novej motor(nebo ve na něm) od lamdy,EGRu,pedál plynu,turba,tempomatu,automatu a váhy - dal jsem jinou a ani nepípne.
No třeba na biturbu ti hodí tolik věcí e si bude myslet e je to na novej motor(nebo ve na něm);-) od lamdy,EGRu,pedál plynu,turba,tempomatu,automatu a váhy - dal jsem jinou a ani nepípne.
|
|
09.02.2016 21:08 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2917478
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jumep napsal(a): toto nie je benzin, tu nema taky vplyv na chod a hlavne nebyva nijako zanesena, skor az sanie za nou
Petre,kam si myslis ze EGR prepousti spaliny a kudy si myslis ze se z turba ktere at chces nebo nechces vzdy nejaky ten olej propusti ?
oboji jde pres klapku ktera u naftoveho motoru je daleko vic znecistovana nez u benzinu,zvlast u preplnovaneho motoru
Petre,kam si myslis ze EGR prepousti spaliny a kudy si myslis ze se z turba ktere at chces nebo nechces vzdy nejaky ten olej propusti ?
oboji jde pres klapku ktera u naftoveho motoru je daleko vic znecistovana nez u benzinu,zvlast u preplnovaneho motoru
|
|
09.02.2016 21:10 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2917480
|
|
jumep
|
|
|
v tomto pripade spaliny idu az za klapku
v tomto pripade spaliny idu az za klapku
|
|
09.02.2016 21:16 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2917484
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ano ,to jsou vzdy,nikdy nejdou pred ni,EGR otevira totiz vzdy spolecne s klapkou,jinak by jsi neureguloval pomer a spalovani ...ale tu klapku to zasere i kdyb samozdrejme vetsi podil natom ma turbina
ano ,to jsou vzdy,nikdy nejdou pred ni,EGR otevira totiz vzdy spolecne s klapkou,jinak by jsi neureguloval pomer a spalovani ...ale tu klapku to zasere i kdyb samozdrejme vetsi podil natom ma turbina
|
|
09.02.2016 21:19 -
Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6
|
2917486
|
|
jumep
|
|
|
mal som moju 180k km vonku ked som robil rozvody, bola trocha od oleja (rovnako ako som videl asi 6 dalsich ked som to mal otvorene) a stale nebude mat taky vplyv ak je OK ako benzinova ze motor nebude vedet chodit
mal som moju 180k km vonku ked som robil rozvody, bola trocha od oleja (rovnako ako som videl asi 6 dalsich ked som to mal otvorene) a stale nebude mat taky vplyv ak je OK ako benzinova ze motor nebude vedet chodit
|
|
| |
|
|