| | |
10.07.2015 22:04 -
Aditivace Eolys
|
2839132
|
|
Danipet
|
|
|
Zdravím vechny klubáky,
Mám takový problém,, nechce mi aditivovat eolys,kdy natankuju plnou nádr, přijedu domů, tankuju větinou 15km od domova " jediný OMW " tak neslyím běet čerpadlo, vůbec nesepne. Ale na diagnostice, kdy dám test čerpadla, tak ho slyím, ale v lexii hlásí závadu čerpadla ( přechodná závada ) u nevím co s tím, kdyby někoho něco napadlo, budu vděčný za kadou radu
Zdravím vechny klubáky,
Mám takový problém,, nechce mi aditivovat eolys,kdy natankuju plnou nádr, přijedu domů, tankuju větinou 15km od domova " jediný OMW " tak neslyím běet čerpadlo, vůbec nesepne. Ale na diagnostice, kdy dám test čerpadla, tak ho slyím, ale v lexii hlásí závadu čerpadla ( přechodná závada ) u nevím co s tím, kdyby někoho něco napadlo, budu vděčný za kadou radu :palec
|
|
10.07.2015 23:37 -
Re: Aditivace Eolys
|
2839156
|
|
jumep
|
|
|
skontroluj konektor na cerpadle
a tiez mnozstvo aditiva
skontroluj konektor na cerpadle
a tiez mnozstvo aditiva
|
|
11.07.2015 08:26 -
Re: Aditivace Eolys
|
2839169
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no me udivuje ze "neslysis" cerpadlo za jizdy... ...ja mel snad vsechny modely a na zadnem to slyset nebylo
si myslim ze mozna hledas problem kde neni
no me udivuje ze "neslysis" cerpadlo za jizdy...:nevim ...ja mel snad vsechny modely a na zadnem to slyset nebylo
si myslim ze mozna hledas problem kde neni
|
|
11.07.2015 10:03 -
Re: Aditivace Eolys
|
2839202
|
|
jruze
|
|
|
Danipet napsal(a): Zdravím vechny klubáky,
Mám takový problém,, nechce mi aditivovat eolys,kdy natankuju plnou nádr, přijedu domů, tankuju větinou 15km od domova " jediný OMW " tak neslyím běet čerpadlo, vůbec nesepne. Ale na diagnostice, kdy dám test čerpadla, tak ho slyím, ale v lexii hlásí závadu čerpadla ( přechodná závada ) u nevím co s tím, kdyby někoho něco napadlo, budu vděčný za kadou radu
A kolik jsi na to ,,nefunkčí čerpadlo" u podle tebe najel? (to je tak e se dají sehnat diagnostiky za pár korun,potom se v tou ourá,zkouí a roze..re se co můe) - no alespoň je víc práce
A kolik jsi na to ,,nefunkčí čerpadlo" u podle tebe najel? (to je tak e se dají sehnat diagnostiky za pár korun,potom se v tou ourá,zkouí a roze..re se co můe) - no alespoň je víc práce:-)
|
|
11.07.2015 17:25 -
Re: Aditivace Eolys
|
2839278
|
|
Danipet
|
|
|
Jumep: Díky zítra se podívam, zkontroluju.
Autodiag: Mno vdycky, kdy jsem od natankovaní přijel domu" nikde jsem motor nechcípal" tak jsem po zamknutí slyel jak cca 4min hučí čerpadlo.
Jruze: Mno vypadá to, e jednu plnou nádr cca 850km a teď, kdy jsem tankoval " předevčírem " tak jsem ho taky neslyel! Kdy jsem auto napíchl, byla přechodná závada na aditivaci čerpadla, ale v testu na diagu normálně chodí. No nevím co jsem tedy rozesral , e jsem provedl diagnostiku něčeho o čem jsem měl pochyb, e je nefunkční. Co se týká práce, to u to auto radi hodím ze stráně, protoe to není, tak dlouho co jsem ti psal, jest-li nemá DPX nádrku, protoe v původní čerpadlo zemřelo!!
Jumep: Díky zítra se podívam, zkontroluju.
Autodiag: Mno vdycky, kdy jsem od natankovaní přijel domu" nikde jsem motor nechcípal" tak jsem po zamknutí slyel jak cca 4min hučí čerpadlo.
Jruze: Mno vypadá to, e jednu plnou nádr cca 850km a teď, kdy jsem tankoval " předevčírem " tak jsem ho taky neslyel! Kdy jsem auto napíchl, byla přechodná závada na aditivaci čerpadla, ale v testu na diagu normálně chodí. No nevím co jsem tedy rozesral , e jsem provedl diagnostiku něčeho o čem jsem měl pochyb, e je nefunkční. Co se týká práce, to u to auto radi hodím ze stráně, protoe to není, tak dlouho co jsem ti psal, jest-li nemá DPX nádrku, protoe v původní čerpadlo zemřelo!!
|
|
11.07.2015 21:23 -
Re: Aditivace Eolys
|
2839322
|
|
jruze
|
|
|
Danipet napsal(a): Jumep: Díky zítra se podívam, zkontroluju.
Autodiag: Mno vdycky, kdy jsem od natankovaní přijel domu" nikde jsem motor nechcípal" tak jsem po zamknutí slyel jak cca 4min hučí čerpadlo.
Jruze: Mno vypadá to, e jednu plnou nádr cca 850km a teď, kdy jsem tankoval " předevčírem " tak jsem ho taky neslyel! Kdy jsem auto napíchl, byla přechodná závada na aditivaci čerpadla, ale v testu na diagu normálně chodí. No nevím co jsem tedy rozesral , e jsem provedl diagnostiku něčeho o čem jsem měl pochyb, e je nefunkční. Co se týká práce, to u to auto radi hodím ze stráně, protoe to není, tak dlouho co jsem ti psal, jest-li nemá DPX nádrku, protoe v původní čerpadlo zemřelo!!
Jo ohledně nádrky jsi se u neozval,co rozesral - asi nic,ale není dobré testovat pořád dokola páč to pokadé můe a nakrmí aditivama, po 900Km u by to mohlo být vysledovatelné jestli to regeneruje a jak - stav FAP proběhlá regenerace atd...(a já se přiznám e jsem také nikdy za normálního provozu to čerpadlo nikdy neslyel) - myslím e kdy najede na starím FAP přes 1000Km a nebudou v naftě aditiva tak by se mohl ozvat FAP jako zaneený,bude mít černý výfuk(ten u x aut bývá také i kdy to funguje) - u mích aut je čistý jak z výroby novej.Bez aditiv by neměla regenerace proběhnout správně a mělo by se to dát dohledat v diag.
Jo ohledně nádrky jsi se u neozval,co rozesral - asi nic,ale není dobré testovat pořád dokola páč to pokadé můe a nakrmí aditivama, po 900Km u by to mohlo být vysledovatelné jestli to regeneruje a jak - stav FAP proběhlá regenerace atd...(a já se přiznám e jsem také nikdy za normálního provozu to čerpadlo nikdy neslyel) - myslím e kdy najede na starím FAP přes 1000Km a nebudou v naftě aditiva tak by se mohl ozvat FAP jako zaneený,bude mít černý výfuk(ten u x aut bývá také i kdy to funguje) - u mích aut je čistý jak z výroby novej.Bez aditiv by neměla regenerace proběhnout správně a mělo by se to dát dohledat v diag.:nevim
|
|
11.07.2015 22:30 -
Re: Aditivace Eolys
|
2839369
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Tak ti Jardo nevím. Měl jsem za to, e aditivum jen dokáe shlukovat saze do větích kousků, který potom neprojdou sítem FAPu a musí se regenerací spálit. Take pokud v naftě aditivum nebude, saze proletí FAPem během běný jízdy a tak se FAP neucpe. Regenerace můe klidně probíhat pravidelně dál při dosaení určitých km. To je myslím první poadovaná podmínka ke sputění regenerace. Zaplnění FAPu a změna tlaků před a za FAPem je a dalím povelem ke sputění regenerace. A bez aditiv k tomu asi nedojde.
Leda e by řídící jednotka věděla, e nedochází díky nějaký závadě k aditivaci nafty a regeneraci by nepovolila.
Jestli se pletu, tak mě někdo opravte.
Tak ti Jardo nevím. Měl jsem za to, e aditivum jen dokáe shlukovat saze do větích kousků, který potom neprojdou sítem FAPu a musí se regenerací spálit. Take pokud v naftě aditivum nebude, saze proletí FAPem během běný jízdy a tak se FAP neucpe. Regenerace můe klidně probíhat pravidelně dál při dosaení určitých km. To je myslím první poadovaná podmínka ke sputění regenerace. Zaplnění FAPu a změna tlaků před a za FAPem je a dalím povelem ke sputění regenerace. A bez aditiv k tomu asi nedojde.
Leda e by řídící jednotka věděla, e nedochází díky nějaký závadě k aditivaci nafty a regeneraci by nepovolila.
Jestli se pletu, tak mě někdo opravte.
|
|
12.07.2015 00:55 -
Re: Aditivace Eolys
|
2839439
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Jo, pravda. Na sníení zápalný teploty sazí pomocí aditiva jsem zapoměl.
Jen jestli je co spalovat, kdy miniaturní saze proletí FAPem? Ale nepodařená regenerace asi v počítači bude a určitě to bude mít pro dalí chování regenerací nějaký význam. Akorát mi není jasný, jak ten počítač pozná, e se regenerace nepodařila, kdy tlaky budou OK?
Asi je to na mě fakt moc sloitý.
Jo, pravda. Na sníení zápalný teploty sazí pomocí aditiva jsem zapoměl.
Jen jestli je co spalovat, kdy miniaturní saze proletí FAPem? Ale nepodařená regenerace asi v počítači bude a určitě to bude mít pro dalí chování regenerací nějaký význam. Akorát mi není jasný, jak ten počítač pozná, e se regenerace nepodařila, kdy tlaky budou OK?
Asi je to na mě fakt moc sloitý. :nevim
|
|
12.07.2015 10:08 -
Re: Aditivace Eolys
|
2839627
|
|
Danipet
|
|
|
Jruze: Regenerace proběhla v pořádku asi před 350km, probíhá cca po 850-900km, akorát mi je divný proč hazí přechodnou závadu čerpadle aditivace,e by byl třeba větí odpor ( čerpadla )?? Jinak auto nekouří! Kdy jsem měl před tím patný čerpadlo, taky jsem to nevypozoroval hned, tak docela kouřila, to je pravda, asi jak to napsal autodiag, řeím problémy asi kde nejsou, spí mě zarazila ta závada na čerpadle. co se týka zkouení, zkusil jsem to jednou, kdy jsem viděl tu závadu, zavrčelo a víc jsem nezkouel. Nerad bych něco podcenil snaím se c5 dopřávat
Jruze: Regenerace proběhla v pořádku asi před 350km, probíhá cca po 850-900km, akorát mi je divný proč hazí přechodnou závadu čerpadle aditivace,e by byl třeba větí odpor ( čerpadla )?? Jinak auto nekouří! Kdy jsem měl před tím patný čerpadlo, taky jsem to nevypozoroval hned, tak docela kouřila, to je pravda, asi jak to napsal autodiag, řeím problémy asi kde nejsou, spí mě zarazila ta závada na čerpadle.:-( co se týka zkouení, zkusil jsem to jednou, kdy jsem viděl tu závadu, zavrčelo a víc jsem nezkouel. Nerad bych něco podcenil snaím se c5 dopřávat :-)
|
|
12.07.2015 11:39 -
Re: Aditivace Eolys
|
2839669
|
|
jumep
|
|
|
dxp nepreaditivujes, lebo je tam ihla a sa neotvori
cize cerpadlo len toci aditivum dokola
chyba cerpadla vznikne
- ked ide naprazdno (nizky odber)
- ked nejde vobec
- ked je pridrete
dxp nepreaditivujes, lebo je tam ihla a sa neotvori
cize cerpadlo len toci aditivum dokola
chyba cerpadla vznikne
- ked ide naprazdno (nizky odber)
- ked nejde vobec
- ked je pridrete
|
|
12.07.2015 16:33 -
Re: Aditivace Eolys
|
2839812
|
|
Hanz 397
|
|
|
Já čerpadlo slyel na jediným autě-C8 2,2 -tam je nádrka cca "pod levým B-soupkem" a chovalo se to přesně,jak psal Danipet a rozsvěcelo to hláku ucpanýho FAPu. Chyby u si nepamatuju,ale pamatuju si,e na tom autě byl v háji snímač víčka nádre...
Od tý doby,co jsem ho vyměnil,tak čerpadlo u slyet nebylo a hláka u se (skoro rok) neobjevila.
Já čerpadlo slyel na jediným autě-C8 2,2 -tam je nádrka cca "pod levým B-soupkem" a chovalo se to přesně,jak psal Danipet a rozsvěcelo to hláku ucpanýho FAPu. Chyby u si nepamatuju,ale pamatuju si,e na tom autě byl v háji snímač víčka nádre...
Od tý doby,co jsem ho vyměnil,tak čerpadlo u slyet nebylo a hláka u se (skoro rok) neobjevila.
|
|
12.07.2015 16:46 -
Re: Aditivace Eolys
|
2839814
|
|
Danipet
|
|
|
snímač mám nový a ten napíe, e je patný, hlavně kdy je v háji, tak by měl aditivovat právě pořád ne??
snímač mám nový a ten napíe, e je patný, hlavně kdy je v háji, tak by měl aditivovat právě pořád ne??
|
|
12.07.2015 16:55 -
Re: Aditivace Eolys
|
2839824
|
|
Hanz 397
|
|
|
Danipet napsal(a): snímač mám nový a ten napíe, e je patný, hlavně kdy je v háji, tak by měl aditivovat právě pořád ne??
U si to do detailu nepamatuju,co to psalo a jak to bylo,jen jsem psal,e jsem slyel čerpadlo na autě ,kde byl tenhle problém. Ten snímač ti napíe,jen pokud je přeruený vedení,nebo je ve zkratu,ale pokud jen nefunguje(nesnímá),ale jinak je "elektricky v pořádku",tak ti nic nenapíe-ani nemá co-není tam pro autodiagnostiku ádná chyba. To je vlastně stejný,jako kdy nemá magnety ve puntu. Ale s tím rozdílem,e C5,aspoň teda s bar.displayem ti hlásí,e má otevřenou nádr...
U si to do detailu nepamatuju,co to psalo a jak to bylo,jen jsem psal,e jsem slyel čerpadlo na autě ,kde byl tenhle problém. Ten snímač ti napíe,jen pokud je přeruený vedení,nebo je ve zkratu,ale pokud jen nefunguje(nesnímá),ale jinak je "elektricky v pořádku",tak ti nic nenapíe-ani nemá co-není tam pro autodiagnostiku ádná chyba. To je vlastně stejný,jako kdy nemá magnety ve puntu. Ale s tím rozdílem,e C5,aspoň teda s bar.displayem ti hlásí,e má otevřenou nádr...
|
|
03.09.2015 19:09 -
Re: Aditivace Eolys
|
2857169
|
|
Danipet
|
|
|
Ahoj, tak je to tady, čerpadlo u umřelo nemáte někdo na prodej, nebo nevíte o nějakém? Díky za kadou radu nebo pomoc.
Ahoj, tak je to tady, čerpadlo u umřelo :-((((nemáte někdo na prodej, nebo nevíte o nějakém? Díky za kadou radu nebo pomoc.
|
|
03.09.2015 20:55 -
Re: Aditivace Eolys
|
2857257
|
|
jumep
|
|
|
inzercia pls
inzercia pls
|
|
29.12.2018 18:29 -
Re: Aditivace Eolys
|
3199075
|
|
Qwik
|
Město: Opava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Zdravím, potřeboval bych vědět, jaké mnoství aditiva je potřeba na jeden litr paliva.. Dle mých výpočtů, při těchto vstupních datech kdy máme: 5L aditiva na asi 140tis.Km, prům spotřebu 8L/100Km dle techničáku, mi vychází asi tak 0,446mL/1L aditiva. Proč to chci vědět? Při poslední technické prohlídce jsem sotva proel, dle technika mi system FAPu nefunguje správně...
Při prohlídce FAPu a nádrky s aditivem jsem zjistil:
1. FAP je víceméně čistý, jen zakouřený od jemných sazí, po cernínu ani stopy - pár malých prasklin na votině ve výstupní části..
2. Sondou jsem si prověřil prostupnost komůrek FAPu a po dno keramické vloky, jak v krajích částech tak i v centrální části.
3. Nádrka s aditivem je plná, odhadem minimálně 4L...= neváil jsem ji ani nevyčerpával. Trochu mi vyteklo, je to taková hnědo zrzavá kapalina.
4. Zkouel jsem připojit napětí na přívod k čerpadlu(jen lehké pulzy) => vyla kapička aditiva = jak se ji tady někdo zmínil okolo 6mm3.
5. Přívodní konektor k čerpadlu má pouze dva vodiče, a to jen napájení čerpadla!!! => Nádr pravděpodobně neobsahuje snímání hladiny.
6. Na diagnostiku jsem zatím nebyl, jdu na ni v lednu...
7. Nemám proměřeny přívodní vodiče k jednotce, jetě proměřím, a najdu kde je jednotka aditivace... Přijal bych tipy, kde by mohla být, dle mého vozu.
( Napadá mne nouzové řeení.., přidávat aditivum ručně, dle mnoství natankovaného paliva, abych dočasně oddálil anabázi po servisech...)
Znovu se blíí technická a nechci se opět klepat, jestli projdu.
Děkuji za konstruktivní návrhy...
Zdravím, potřeboval bych vědět, jaké mnoství aditiva je potřeba na jeden litr paliva.. Dle mých výpočtů, při těchto vstupních datech kdy máme: 5L aditiva na asi 140tis.Km, prům spotřebu 8L/100Km dle techničáku, mi vychází asi tak 0,446mL/1L aditiva. Proč to chci vědět? Při poslední technické prohlídce jsem sotva proel, dle technika mi system FAPu nefunguje správně...
Při prohlídce FAPu a nádrky s aditivem jsem zjistil:
1. FAP je víceméně čistý, jen zakouřený od jemných sazí, po cernínu ani stopy - pár malých prasklin na votině ve výstupní části..
2. Sondou jsem si prověřil prostupnost komůrek FAPu a po dno keramické vloky, jak v krajích částech tak i v centrální části.
3. Nádrka s aditivem je plná, odhadem minimálně 4L...= neváil jsem ji ani nevyčerpával. Trochu mi vyteklo, je to taková hnědo zrzavá kapalina.
4. Zkouel jsem připojit napětí na přívod k čerpadlu(jen lehké pulzy) => vyla kapička aditiva = jak se ji tady někdo zmínil okolo 6mm3.
5. Přívodní konektor k čerpadlu má pouze dva vodiče, a to jen napájení čerpadla!!! => Nádr pravděpodobně neobsahuje snímání hladiny.
6. Na diagnostiku jsem zatím nebyl, jdu na ni v lednu...
7. Nemám proměřeny přívodní vodiče k jednotce, jetě proměřím, a najdu kde je jednotka aditivace... Přijal bych tipy, kde by mohla být, dle mého vozu.
( Napadá mne nouzové řeení.., přidávat aditivum ručně, dle mnoství natankovaného paliva, abych dočasně oddálil anabázi po servisech...)
Znovu se blíí technická a nechci se opět klepat, jestli projdu.
Děkuji za konstruktivní návrhy...;-)
|
|
29.12.2018 21:21 -
Re: Aditivace Eolys
|
3199088
|
|
jruze
|
|
|
Jestli dobře chápu je to 100Kw ? jednotka aditivace je pod přístrojovkou na čelní svislé stěně(černá krabička +- jako krabička od cigaret) regenerace probíhá? po kolika Km? Jinak jestli jsi proel jen tak tak před dvěmi léty tak teď neprojde = nové emisní normy = neplatí to co uvádí výrobce 0,61(nebo 0,51) ale nově (bez ohledu co uvádí výrobce) je 0,21 - pokud toto nesplní je podle nich pokozen FAP no a na tyto hodnoty se jen tak nedostane mnoho aut mimoto nesmí být chyba v emisních částech (havky,aditivace,EGR atd..) a to ty asi mít bude.(jinak náplň je 3L , nebo DPX starí typ 4,5L)
Jestli dobře chápu je to 100Kw ? jednotka aditivace je pod přístrojovkou na čelní svislé stěně(černá krabička +- jako krabička od cigaret) regenerace probíhá? po kolika Km? Jinak jestli jsi proel jen tak tak před dvěmi léty tak teď neprojde = nové emisní normy = neplatí to co uvádí výrobce 0,61(nebo 0,51:nevim) ale nově (bez ohledu co uvádí výrobce) je 0,21 ;-) - pokud toto nesplní je podle nich pokozen FAP;-) no a na tyto hodnoty se jen tak nedostane mnoho aut mimoto nesmí být chyba v emisních částech (havky,aditivace,EGR atd..) a to ty asi mít bude.(jinak náplň je 3L , nebo DPX starí typ 4,5L)
|
|
29.12.2018 23:31 -
Re: Aditivace Eolys
|
3199137
|
|
Bobr53
|
|
|
Qwik napsal(a): Zdravím, potřeboval bych vědět, jaké mnoství aditiva je potřeba na jeden litr paliva.. Dle mých výpočtů, při těchto vstupních datech kdy máme: 5L aditiva na asi 140tis.Km, prům spotřebu 8L/100Km dle techničáku, mi vychází asi tak 0,446mL/1L aditiva. Proč to chci vědět? Při poslední technické prohlídce jsem sotva proel, dle technika mi system FAPu nefunguje správně...
Tak to ti mohu říct poměrně přesně
Ale váně, mám sice jiný motor - C5X7 2.2HDI biturbo, ale pro tvoji představu by mohlo poslouit pro srovnání tohle: tankuju vdy plnou a na 70 litrů jednotka aditivace přidá průměrně 10ml aditiva.
Tak to ti mohu říct poměrně přesně :-))))
Ale váně, mám sice jiný motor - C5X7 2.2HDI biturbo, ale pro tvoji představu by mohlo poslouit pro srovnání tohle: tankuju vdy plnou a na 70 litrů jednotka aditivace přidá průměrně 10ml aditiva.
|
|
30.12.2018 16:29 -
Re: Aditivace Eolys
|
3199208
|
|
Qwik
|
Město: Opava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 104 |
|
|
jruze napsal(a): Jestli dobře chápu je to 100Kw ? jednotka aditivace je pod přístrojovkou na čelní svislé stěně(černá krabička +- jako krabička od cigaret) regenerace probíhá? po kolika Km? Jinak jestli jsi proel jen tak tak před dvěmi léty tak teď neprojde = nové emisní normy = neplatí to co uvádí výrobce 0,61(nebo 0,51 ) ale nově (bez ohledu co uvádí výrobce) je 0,21 - pokud toto nesplní je podle nich pokozen FAP no a na tyto hodnoty se jen tak nedostane mnoho aut mimoto nesmí být chyba v emisních částech (havky,aditivace,EGR atd..) a to ty asi mít bude.(jinak náplň je 3L , nebo DPX starí typ 4,5L)
Díky za odpověď. Mám 103KW RHR. Na diagnostice jsem jetě nebyl tak nevím, jak často to regeneruje, ale dle chování a spotřeby v této době to regeneraci provádí... Před těmi dvěma lety jsem dělal emise ji s vyčítáním chyb, co dříve nebylo. Byly to ty začátky kdy se vyhazovalo za chyby v diag. motoru. Jestli se od té doby něco změnilo, dle Tebe asi ano, tak nevím co s tím, měl jsem si asi koupit Trabanta, tam by mne nikdo s těmito kravinami neotravoval. Nechápu, jek můe někdo testovat vůz na lepí parametry, ne je konstrukčně moné, jak chápu, tak i nová auta s tím mají problém. V tom případě je lepí nemít ádné eko kraviny, a nikdo mne za ně nebude otravovat. Jinak na tomto odkazu jsou fotky FAPu a nádrky na Aditivum... Jinak chyby jsem při poslední technické neměl átné... Nebo aspoň technik se o ničem jako chyby v motoru a emisních částech nezmiňoval, Jen to prostě víc kouřilo, e prý asi jezdím moc po městě, tak to párkrát protůroval a s těmi mými odřenými uiskami mi to dal...
.link. . Fap je focen a po propláchnutí, při kterém z něj la chviličku jen trocha černých sazí, ádný červený písek... Uvidím v lednu po diagnostice. Pokud se to aditivování rozchodí, budu řeit, vlastní emise.
Přeji vem hezký nový rok...
Díky za odpověď. Mám 103KW RHR. Na diagnostice jsem jetě nebyl tak nevím, jak často to regeneruje, ale dle chování a spotřeby v této době to regeneraci provádí... Před těmi dvěma lety jsem dělal emise ji s vyčítáním chyb, co dříve nebylo. Byly to ty začátky kdy se vyhazovalo za chyby v diag. motoru. Jestli se od té doby něco změnilo, dle Tebe asi ano, tak nevím co s tím, měl jsem si asi koupit Trabanta, tam by mne nikdo s těmito kravinami neotravoval. Nechápu, jek můe někdo testovat vůz na lepí parametry, ne je konstrukčně moné, jak chápu, tak i nová auta s tím mají problém. V tom případě je lepí nemít ádné eko kraviny, a nikdo mne za ně nebude otravovat. Jinak na tomto odkazu jsou fotky FAPu a nádrky na Aditivum... Jinak chyby jsem při poslední technické neměl átné... Nebo aspoň technik se o ničem jako chyby v motoru a emisních částech nezmiňoval, Jen to prostě víc kouřilo, e prý asi jezdím moc po městě, tak to párkrát protůroval a s těmi mými odřenými uiskami mi to dal...:-)
https://photos.app.goo.gl/SatXCw1WijMyKF9U7 . Fap je focen a po propláchnutí, při kterém z něj la chviličku jen trocha černých sazí, ádný červený písek... Uvidím v lednu po diagnostice. Pokud se to aditivování rozchodí, budu řeit, vlastní emise.
Přeji vem hezký nový rok...:-)
|
|
| |
|
|