| | |
16.07.2015 08:48 -
Re: Tlumené bouchání z motorového prostoru
|
2841393
|
|
Vojtech
|
Město: Slunečná, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 23 |
|
|
FAP u by tam snad neměl být. Aspoň v to doufám. Jinak koukám e má EGR větí vliv ne u benziňáku. Tam jsem ho vdycky co nejdřív odstranil. Zjistim co to píe a pak to budu řeit.
FAP u by tam snad neměl být. Aspoň v to doufám. Jinak koukám e má EGR větí vliv ne u benziňáku. Tam jsem ho vdycky co nejdřív odstranil. Zjistim co to píe a pak to budu řeit.
|
|
16.07.2015 09:05 -
Re: Tlumené bouchání z motorového prostoru
|
2841402
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
FAP off, EGR chce off, začíná to hezky tunit, jenom aby sis nezadělal na velké problémy.
FAP off, EGR chce off, začíná to hezky tunit, jenom aby sis nezadělal na velké problémy. ;-)
|
|
16.07.2015 09:47 -
Re: Tlumené bouchání z motorového prostoru
|
2841412
|
|
Vojtech
|
Město: Slunečná, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Já nic netunil. Ale vim, e s Fapem jsou jen problémy. A nevim jestli po 280 tis.km. je jetě funkční. Egr opravím kdy to půjde. Egr jak řikám sem ruil na jiných autech.
Já nic netunil. Ale vim, e s Fapem jsou jen problémy. A nevim jestli po 280 tis.km. je jetě funkční. Egr opravím kdy to půjde. Egr jak řikám sem ruil na jiných autech.
|
|
16.07.2015 09:53 -
Re: Tlumené bouchání z motorového prostoru
|
2841413
|
|
jumep
|
|
|
hmm, neviem o akych problemoch s fapom je rec, okrem toho ze ho treba v pravidelnych intervaloch (tj. 180k km v tomto pripade) cistit nie su s nim ziadne problemy.
Problem je v mechanikoch a hlaske ktoru auto dava, tj. antipollution fault, kedze si to nevedia prelozit tak si to prekladaju ako chyba fapu, co je to posledne co tu chybu spravi
hmm, neviem o akych problemoch s fapom je rec, okrem toho ze ho treba v pravidelnych intervaloch (tj. 180k km v tomto pripade) cistit nie su s nim ziadne problemy.
Problem je v mechanikoch a hlaske ktoru auto dava, tj. antipollution fault, kedze si to nevedia prelozit tak si to prekladaju ako chyba fapu, co je to posledne co tu chybu spravi
|
|
16.07.2015 11:03 -
Re: Tlumené bouchání z motorového prostoru
|
2841434
|
|
Vojtech
|
Město: Slunečná, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Dobrá. Tak jkjak poznám, e fap jetě na autě je? A jak zjistim jestli je plně funkční? Dneska budu měnit olej a filtry. Tak to omrknu zespod.
Dobrá. Tak jkjak poznám, e fap jetě na autě je? A jak zjistim jestli je plně funkční? Dneska budu měnit olej a filtry. Tak to omrknu zespod.
|
|
16.07.2015 11:15 -
Re: Tlumené bouchání z motorového prostoru
|
2841435
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Rozpojit FAP od katalyzátoru (zarezlé rouby) a podívat se, zda tam je a není v něm skrz provrtaná díra.
Nefunkční na něm nemá být co, nemá ádnou pohyblivou mechanickou část, nanejvý se můe ucpat.
Příznakem trvale dobré funkčnosti FAPu je uvnitř čistá koncovka výfuku bez černé vrstvy sazí. Opačně to bohuel u tak jistě neplatí, jak to jednou zčerná, u to tak zůstane, i kdy bude FAP zase fungovat OK.
Takhle by to vypadat nemělo:
Rozpojit FAP od katalyzátoru (zarezlé rouby) a podívat se, zda tam je a není v něm skrz provrtaná díra.
Nefunkční na něm nemá být co, nemá ádnou pohyblivou mechanickou část, nanejvý se můe ucpat.
Příznakem trvale dobré funkčnosti FAPu je uvnitř čistá koncovka výfuku bez černé vrstvy sazí. Opačně to bohuel u tak jistě neplatí, jak to jednou zčerná, u to tak zůstane, i kdy bude FAP zase fungovat OK.
Takhle by to vypadat nemělo:
|
|
16.07.2015 11:39 -
Re: Tlumené bouchání z motorového prostoru
|
2841439
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Jestli ho nechce komplet rozdělávat, i kdy by to stálo za hřích, můe ho pouze rozpojit za FAPem, objímku, strč tam drát, pokud narazí, je tam, pokud ne, má ho vybranej, černou koncovku mám také a je stále plně funkční, pokud má diagnostiku, měla by ukázat poslední regenerace, otestovat čerpadla na nádrce aditiv, je tam víc faktorů, jak poznat diagnostikou zda je on nebo off.
Jestli ho nechce komplet rozdělávat, i kdy by to stálo za hřích, můe ho pouze rozpojit za FAPem, objímku, strč tam drát, pokud narazí, je tam, pokud ne, má ho vybranej, černou koncovku mám také a je stále plně funkční, pokud má diagnostiku, měla by ukázat poslední regenerace, otestovat čerpadla na nádrce aditiv, je tam víc faktorů, jak poznat diagnostikou zda je on nebo off.
|
|
16.07.2015 12:29 -
Re: Tlumené bouchání z motorového prostoru
|
2841449
|
|
Vojtech
|
Město: Slunečná, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Aha do Fapu je teda nějaka hadička s nejakymi aditivy, kterymi se napouti Fap?
A jetě otázka proč tam musí být? kdyby ho u někdo provrtal tak co se stane? Zhorí se emise? A?
Aha do Fapu je teda nějaka hadička s nejakymi aditivy, kterymi se napouti Fap?
A jetě otázka proč tam musí být? :D kdyby ho u někdo provrtal tak co se stane? Zhorí se emise? A?
|
|
16.07.2015 12:47 -
Re: Tlumené bouchání z motorového prostoru
|
2841453
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Určitě ti zahlásí chybu, nepojede, není to jednoduché dát off, počítač vechno hlídá, ve je popsané ve vlákně o FAPu, nemá cenu zaneřádit celé toto vlákno, kdy je ve popsané u jinde.
Určitě ti zahlásí chybu, nepojede, není to jednoduché dát off, počítač vechno hlídá, ve je popsané ve vlákně o FAPu, nemá cenu zaneřádit celé toto vlákno, kdy je ve popsané u jinde. ;-)
|
|
16.07.2015 14:10 -
Re: Tlumené bouchání z motorového prostoru
|
2841470
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Vojtech napsal(a): Aha do Fapu je teda nějaka hadička s nejakymi aditivy, kterymi se napouti Fap?
Ne, ta hadička vede do nádre s naftou - aditivuje se nafta.
Způsobí to, e saze z nafty jsou větí (snáze se zachytí ve FAPu) a při regeneraci mají nií teplotu spalování (snadněji a rychleji se vypálí z FAPu).
Ne, ta hadička vede do nádre s naftou - aditivuje se nafta.
Způsobí to, e saze z nafty jsou větí (snáze se zachytí ve FAPu) a při regeneraci mají nií teplotu spalování (snadněji a rychleji se vypálí z FAPu).
|
|
| |
|
|