19.04.2022 22:52 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|
3338320
|
|
Hanz 397
|
|
|
xm.milan napsal(a): kdy ropa cáká na start sprej čapne ,ale dál ani prd závady co nejdou smazat P0245 : ovládání elektromagnetického ventilu regulace tlaku turbodmychadla 1
Charakteristika : zkrat na kostru nebo příli vysoký tlak
P0249 : Ovládání elektromagnetického ventilu turbíny 2
Charakteristika : maximální přeplňování turbodmychadlem 2. ventil turbíny 2 otevřen
P0034 , P0003 : ovládání regulátoru dodávky paliva,P0091 : ovládání regulátoru tlaku paliva,P0031 : signál lambda sondy,P0113 : Signál teploty nasávaného vzduchu (průtokoměr),P0076 : ovládání elektromagnetického ventilu recirkulace
Smau a jsou tam zas bez nastartování.Asi nějaká z nich bude blokovat vstřikovače.Autem se přijelo v nouzáku pak se provedla výměna a je mrtvé
Při testu akčních členů napíe u ventilů zkrat na kostru při odpojení přeruený obvod připojím nový a píe to samé.
Pokud má chyby na regulaci tlaku a dávce nafty, tak ti to nechytne...
A nepochopil jsem o jakých ventilech mluví, jak jsi psal ty poslední větě...
Pokud má chyby na regulaci tlaku a dávce nafty, tak ti to nechytne...
A nepochopil jsem o jakých ventilech mluví, jak jsi psal ty poslední větě...
|
|
20.04.2022 15:48 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|
3338357
|
|
xm.milan
|
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturbo | Počet příspěvků: 114 |
|
|
Těmi ventily jsem myslel podtlakové ovládání turba
S těma chybama jsem si to myslel taky ,ale proř nejdou smazat to nechápu. Jetě ve po odpojuji a zkusím znovu smazat co se ukáe.
Těmi ventily jsem myslel podtlakové ovládání turba
S těma chybama jsem si to myslel taky ,ale proř nejdou smazat to nechápu. Jetě ve po odpojuji a zkusím znovu smazat co se ukáe.
|
|
20.04.2022 22:56 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|
3338400
|
|
Hanz 397
|
|
|
Ovládání turbín neře.
Závady nejdou smazat, protoe tam jsou. Mazáním je neodstraní. Projdi pojistky. Na jednotce je celej jeden modul jen napájení jednotky a věcí okolo. Je to asi e tří, nebo čtyř pojistek.
Projdi kabelá, jestli ji nemá někde seklou, projdi kostry (jednotka je kostřená a jakoby za eboxem směrem do kabiny pod tím silným kabelovým svazkem...
Ovládání turbín neře.
Závady nejdou smazat, protoe tam jsou. Mazáním je neodstraní. Projdi pojistky. Na jednotce je celej jeden modul jen napájení jednotky a věcí okolo. Je to asi e tří, nebo čtyř pojistek.
Projdi kabelá, jestli ji nemá někde seklou, projdi kostry (jednotka je kostřená a jakoby za eboxem směrem do kabiny pod tím silným kabelovým svazkem...
|
|
20.04.2022 23:15 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|
3338404
|
|
jruze
|
|
|
Určitě jsi zapojil ve správně ? A biturbo ti nechytne klidně i kvůli váze vzduchu - příjde mi e je něco patně zapojené nebo ta kostra - nekrtl si si + o obal ecu ?
Určitě jsi zapojil ve správně ? A biturbo ti nechytne klidně i kvůli váze vzduchu - příjde mi e je něco patně zapojené nebo ta kostra - nekrtl si si + o obal ecu ?
|
|
21.04.2022 13:47 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|
3338450
|
|
xm.milan
|
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturbo | Počet příspěvků: 114 |
|
|
Dík za info.Ne jsem začal rozebírat a odpojovat potřebné tak byla baterie odpojena.K ádným zkratům nedolo.
Pojistky a kostry projdu jeden nikdy neví.Jako elektromechanik snad jsem zapojil dobře konektory co se museli odpojit pro demontá moná upadnul nějaky drátek-stářím je to u babička.Jdu proměřit babelá od čidel,senzorů atd k jednotce jsetě,e je po ruce serde.
Dík za info.Ne jsem začal rozebírat a odpojovat potřebné tak byla baterie odpojena.K ádným zkratům nedolo.
Pojistky a kostry projdu jeden nikdy neví.Jako elektromechanik snad jsem zapojil dobře konektory co se museli odpojit pro demontá moná upadnul nějaky drátek-stářím je to u babička.Jdu proměřit babelá od čidel,senzorů atd k jednotce jsetě,e je po ruce serde.
|
|
21.04.2022 21:18 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|
3338463
|
|
xm.milan
|
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturbo | Počet příspěvků: 114 |
|
|
Dík vem a rady.
Motor vrčí.Chyba byla v kabelovém svazku pod sáním tam se schází 7 drátů z řídící jednotky a odchází 6 zataveny v buírce jeden přívodní měl patný kontakt -při pohybu měnil odpor- propájeno a pohoda.Moná jsem pro takovou ptákovinu vyměnil turbo,ale budi mi útěchou,e nyní v měřených parametrech kopíruje poadované tlaky rychleji a přesněji.Závady 0 dokonce i havení lamdy co vykazovalo dlouho poruchu je nyní ok
Dík vem a rady.
Motor vrčí.Chyba byla v kabelovém svazku pod sáním tam se schází 7 drátů z řídící jednotky a odchází 6 zataveny v buírce jeden přívodní měl patný kontakt -při pohybu měnil odpor- propájeno a pohoda.Moná jsem pro takovou ptákovinu vyměnil turbo,ale budi mi útěchou,e nyní v měřených parametrech kopíruje poadované tlaky rychleji a přesněji.Závady 0 dokonce i havení lamdy co vykazovalo dlouho poruchu je nyní ok
|
|
| |